Foto: Mediatonic / Devolver Digital
Esport
22. august 2020, 10:03

Selle suve hittmäng „Fall Guys“ rebis kaubabrändid heategevuslikku võitlusesse

Käesoleva aasta üheks suurimaks üllatajaks on osutunud lustakas mitmikmäng „Fall Guys“. Kaootiline teos on niivõrd populaarne, et sellele on silma hakanud tegema ka mitmed tuntud kaubabrändid. Arendajad on otsustanud seda populaarsust heategevuse nimel ära kasutada.

Nimelt kuulutati mängu Twitteri kontol välja heategevuslik oksjon, mille võitja saab enda poolt loodud kostüümi mängu lisada. Saadud raha annetatakse aga Suurbritannia organisatsioonile SpecialEffect, mis aitab puudega inimestel videomängumaailmaga tutvuda.

Kirjutamise hetkel juhib oksjonit 420 069 dollari ja 69 sendiga tualeti tarbeks loodud tooteid müüv TUSHY Bidet.