Foto: CD Projekt RED
Esport
7. jaanuar 2021, 14:47

„Cyberpunk 2077“ kaotas Steamis esimese kuuga 79% oma mängijatest. Kas on põhjust paanikaks? (1)

Poola mängustuudio CD Projekt REDi küberpungirollika „Cyberpunk 2077“ ilmumine on olnud kõike muud kui muretu. Kohtuasjad, tehnilised probleemid, lahkhelid töötajate ja juhtkonna vahel – need on vaid mõned probleemid, mis mängu ümber keerlevad.

Nüüd saab nimistusse lisada veel ühe teetähise. Nimelt on teose Steami versioon kaotanud 79% oma algsetest mängijatest ning seda kõigest kuu ajaga, vahendab GitHyp. Ent kas see tähendab, et stuudiol on põhjust muretseda?

Lühike vastus – ei. Tegemist pole esimese korraga, kui mõne üksikisikule suunatud mängu kohta säärane tähelepanek tehakse ning kindlasti pole see ka viimane.


Pole kahtlustki, et teose ostjate seas on piisavalt pettunud inimesi. Küll on aga üpriski loomulik, et narratiivipõhine rollikas, millel puudub igasugune võrgumängu tugi või mehaanikad, mis lubavad seda lõpmatuseni mängima jääda, suudab kasutajaid igavesti enda juures hoida. Lisaks figureerib „Cyberpunk 2077“ jätkuvalt platvormi 10 mängituma teose edetabelis.

Küll aga tasub märkida, et stuudio eelmine teos, palavalt armastatud „The Witcher 3: The Wild Hunt“, jõudis tolle numbrini alles kolme kuuga. 

Hiljuti hakkas levima postitus, milles stuudio väidetav töötaja paljastas, kuivõrd palju mängust välja lõigati ning millal mäng korda tehakse. CD Projekt RED adresseeris kuulujutte sotsiaalmeedias ning väitis, et need ei vasta tõele.