Foto: CD Projekt RED
Esport
25. jaanuar 2021, 17:39

PIINLIK LUGU: „Cyberpunk 2077“ esimene suur parandus tegi mängu uutest kohtadest katki (1)

CD Projekt REDi üliambitsioonikas märulirollikas „Cyberpunk 2077“ pakub kõneainet veel pikaks ajaks. On ju aasta teise poolde planeeritud PlayStation 5 ja Xbox Series X/S versioonid, enne seda üritab stuudio mängu korda teha. 

Esimene suur ja oluline parandus on nüüdseks teosesse jõudnud ning vähemalt paberil silutakse nii mõnedki kortsud. Praktika on aga tihtilugu teooriaga vastuolus ning nii ongi juhtunud, et paljude kasutajate jaoks tekitas aukude lappimine hoopis uusi probleeme. Mis veelgi hullem – kõnealune viga võib mängu jäädavalt katki teha.

Mure puudutab „Down on the Street“ nime kandvat missiooni. Kui kõik toimib, helistab mängijale Takemura nimeline karakter. Peale värsket parandust jääb mees aga napisõnaliseks.

Õnneks on CDPR enda kodulehele üles riputanud mitmeastmelise õpetuse, mis võib aidata situatsiooni vältida. See aga eeldab, et mängijal on varnast võtta varasem salvestus.

Järgmine suur uuendus peaks meieni jõudma juba üsna pea. Võime vaid loota, et see mängu veelgi hullemini katki ei tee.

Muredest hoolimata on „Cyberpunk 2077“ olnud äärmiselt edukas. Vaid paari nädalaga müüdi teost üle 13 miljoni eksemplari. Numbrist olid maha arvestatud ostud, mille eest raha tagasi küsiti.


Õhtuleht Esport „Cyberpunk 2077“ arvustuses tõdesime, et „küberpungiesteetikast nõretav teos peaks paberil olema justkui rollimäng, ent lähemal vaatlusel jäävad antud žanri annid pigem vajaka.“

„Ajastul, mil iga AAA-mäng omab rollikate sugemeid ning kus kogemuspunktid, lahtilukustatavad oskused ja erinevad dialoogivalikud on igapäevane nähtus, ei suuda „Cyberpunk“ millegi omapärasega silma paista.“