Talisport

Kelly Sildaru väidetavast perevägivallast: minu lugu võib teisi inimesi julgustada (276)

LISA KOMMENTAAR

18. veebruar 2021, 18:17
Tütar on tubli aga isa on selline hädik.Naisterahva vastu tõstab käe.Issi pistku oma kuulsus endale mustikasse.Vägivallaga sundida last sporti tegema.Mina küll sellisega ühe katuse all ei tahaks elada.
Just19. veebruar 2021, 08:38
Ühe katuse all ei saagi elada kui suhted lootusetult sassis on.
Inimene19. veebruar 2021, 15:02
Olid sa kõrva,et tead rääkida?
Tõnis ,sina või? /Purjus dramaqueen2/täna 15:2318. veebruar 2021, 15:53
Mis raha sulle vaja on?Sina nokkisid all orus nina,kui tütar üleval mäe peal ohtlike trikke tegi.Tütre toetamise asemel alandasid teda, kiskudes tütart juustes ja lõid.Nüüd kerjad üldsuselt kaastunnet,nagu oleks sulle hirmsasti ülekohut tehtud.Häbi,häbi,häbi!Midagi sellist poleks küll sinust uskunud.
On alles mõtlemine. 18. veebruar 2021, 16:01
Jajah, kõik treenerid nokivad võistluste ajal nina...muig. Kas mitte tütar ise ei kakelnud oma väikevennaga?
Purjus dramaqueen218. veebruar 2021, 15:23
Ära aja nutulaulu ja ära tee nägu justkui muretsed teiste pärast. Fakt on see, et raha on tekitanud tohutu vi#¤&viha ja tüli. Sealt areneb kõik edasi. Oleks kohe andnud isale/treenerile, mis ta väljateenis ja laiali läinud. Poleks vaja genereerida õudulugusid isast ja ohvrit mängida. Ja siis pane oma poldiga edasi nii kuis jaksad ja kuniks raha jagub. Medaliteni on alati jõutud läbi vere ja pisarate, aga see ongi see hind mida maksma peab. Täitsa pekkis, midakõike minu silmad uudistes nägema peavad...
18. veebruar 2021, 15:40
Kuigi su kommentaar on otse ja robustselt öeldud, olen sama meelt. Täpselt nii ongi. Huvitav, kas naiste arvates peab mees kogu selle 10-15 aasta vaeva ja töö oma elust maha kustutama ning ta ei vääri sentigi oma töö eest. Haledad kujud, minna pisaraid kiskuma kaamerate ette. Kui lugeda kõiki naiste halaga seotud lookesi, jääb silma nende naiste vanus - 35-40.a. Tundub et selline vanus muutub naiste juures ohtlikuks just suhete osas - noorus lännu ja vananemine koidab ees. Varajane keskeakriis?
18. veebruar 2021, 12:11
See niinimetatud "pühendunud" isa ei soovi mitte kuulsust oma lastele,vaid tähelepanu ja raha, iseendale.
Naine peaks elukaaslast hoolikamalt valima18. veebruar 2021, 12:43
See isa on ju pehmelt väljenduses natuke vähe-intelligentne (sõnavara, ahnus, vägivaldsus, jõu kuritarvitamine, truudusemurdmine...).
18. veebruar 2021, 15:47
Mis elukaaslast ta nii väga valiski, kui 16 aastaselt sai tütrega maha, mees oli sel ajal 19. Kas kool ikka lõpetati ära või vanavanemad hakkasid kohe last hoidma? Kui nii vara "valitakse oma elukaaslast", siis pole ju lapsemeelsetel tulevastel emadel mingeid elukogemusi. Siis aga löövad elulained pea kohal kokku ja hakkab valimine - kas mees või raha.
To 09.3918. veebruar 2021, 11:54
Miks peaks Kelly nüüd jääma koju istuma? Nüüd on aeg hariduse peale mõelda ja omale korralik amet õppida. Ega sellise spordialga poleks nagunii kaua jätkata saanud. See eeldab kerget kaalu, suurele inimesele ta enam ei sobi. Õnne ja edu Kellyle!
18. veebruar 2021, 11:22
Manipuleerimise ja vaimse vägivallaga ei peagi harjuma.Kui isa`l ei oleks isiksusehäiret ,siis võiks ju pere elada õnnelikkult koos ja probleemi ei oleks.Isa otsib pindu teiste silmist aga palki enda silmas ei näe. Eks nüüd siis rakendatakse väikevend rahavankri ette.
Mis isiksusehäire?18. veebruar 2021, 13:06
Mehel on lihtsalt mõistust vähevõitu :(
Nagu18. veebruar 2021, 11:13
Kõik oli hästi, kui isa treenis Kellyt. Pahanduseks läks, kui Kelly tahtis isa trennima hakata. Tõnise viga oli, et ta püüdis veel edasi Tulnuks kohe loobuda, mis sest et saavutustel olnuks kriips peal. Eelarvega tegeleski isa, sest laps Kelly ei oska seda. Vargusest rääkida on liig, mis liig
Tundub18. veebruar 2021, 10:00
sedamoodi,et Tõnis Sildaru(väljanägemiselt jumala poisike ja mulle esimesest pilgust ebasümpaatne)rõhus fanaatiliselt treeningutele ning tulemuste saabudes rahateenimisele!Kellyl hakkas see lõputu trenn ja tavalise lapsepõlve puudumine vastu ning ta hakkas selle vastu tasapisi mässama.Ja kui siis Tõnis leidis,et tema peab ka raha käsutama,tekkisidki lahkhelid,seda enam,et Kelly oli nooreks daamiks sirgunud,soovides elult ka midagi muud peale trenni.Ema tundub üldse pisut totakas ja Pealtnägija saate lõpus mängis ilmselgelt üle!Küsimuse kohta poisi kohta mõtles pisut ja seejärel teeskles nuttu.
Lugeja18. veebruar 2021, 10:29
Kahjuks...21. veebruar 2021, 01:28
... TÕELINE DAAM nii ei käitu, need nn üübersummad, mille üle kakeldakse tulid siiski ka Tõnise suure töötahte ja töö, (kahjuks viimasel ajal küll vaid tahte, kuna tööd enam ei soovitud teha) siis nagu tegelikult... @Tundub...Ja kui siis Tõnis leidis,et tema peab ka raha käsutama, raha ei käsuta keegi, kui seleks vajadust pole. Hetkel on vajadus pigem nn exnaisel ja uuel "treeneril" kes seda käsutada tahab (eeskätt uus nn "treener" peab ju ka palka saama), aravata on, et hilises puberteedis kelly ei saa sellest aru, aga kõik algab taas, algab uuesti... Tõnis- Henry, VAID EDU!
Nimi18. veebruar 2021, 09:26
Kahju kuid Kelly aeg on möödas.Vennale kõige paremat.
Ainult minu arvamus18. veebruar 2021, 10:32
Kui kaua on üldse võimalik sellise spordialaga tegelda, vast ainult lapsena-teismelisena kui kehakaal veel kerge. Täiskasvanuks saades kõik muutub, luustik areneb ja kaalu lisandub paratamatult. Igal juhul väga ohtlik ala.
Juhan.18. veebruar 2021, 09:05
Muidugi vägivald sundis last treeningule samas praegu palju lapsi ei käi koolis sest neil pole kohustusi on ainult õigused kohustuste lisamine on ahistamine, kasutas Kelly rahasid kas ainult enda tarbeks või maja ehitas ka tütre kasutada, kas see raha mis tütar teenis on ainult tütre oma ja ülalpidamine isa kohustus.
Kelly kritiseerijatele!18. veebruar 2021, 08:35
Arvatavasti olete ise kõik elus õigesti teinud ja eriti 18-19 aastaselt. Küllap on paljud siin neiust mitu korda vanemad. Kui paljud teist on tippsportlased olnud? Kes teist on tegelnud eluohtliku spordialaga, olnud Kellyga sarnases olukorras. Kas panite tähele, mida Kelly ütles. Et tal oli isegi ükskõik, kui temaga midagi juhtuks, peaasi, et see saaks läbi. Seal peres olid ikka asjad ammu valesti. Isa kasutas Kellyt raha teenimise huvides ära. Jõhkrusele ja despootlikkusele ei ole õigustust! Sellega olen nõus, et parem oleks olnud mitte avalikkuse ette tulla. Paljud õelad said kondi hambusse.
MUIDUGI VALESTI18. veebruar 2021, 09:05
maja ehitamine oli esimene rumal samm,kuhu raha kasutas. Nüüd uks enda jaoks lukus ja lukki vahetatud. Kuidas seda nüüd nimetada, kas see ei ole jõhkrus. Raha kasutamise mooduseid palju, kuidas lihtsalt ära kulutada. Ka isa mõtted samad, ükskõik mis minuga juhtuks, saaks see ainult läbi. Kodu ehitatud ja mis sa selle eest said?
to:Kelly kritiseerijatele!18. veebruar 2021, 09:39
Kui sa saadet vaatasid, siis ehk märkasid ka seda, et Kellyl selleks hooajaks suusaliiduga lepingut ei ole ja tõenäoliselt kuivavad ka selle aasta jooksul sponsorrahad ära? Mis edasi? Istub kodus koos koduperenaisest emaga? Samas Henry ja Tõnis harjutavad ja võistlevad ning loomulukult, teenivad sellega ka elatist.
18. veebruar 2021, 14:17
Kui ise ei ole õigesti teinud, miks siis isa poole näpuga näidata, et tema pole õigesti teinud. Need tülid algasid ju Kelly puberteedi ajal, mil ta ei hakanud distsipliinist kinni pidama. Nüüd kus ollakse lahkteel, mis ilma isata edasi saab, nüüd on äkki isa kõiges süüdi ja omale ohvrioreool pähe tõmmatud. Võtku ema käekõrvale ja mingu kooli. Ema synnitas Kelly 16 aastaselt ja pole teada, kas lõpetas kooli.
arnosaar18. veebruar 2021, 04:18
kes korraldas ühise maja ehitust(vist treener ja isa),auhinna rahad sai küll sportlike tulemuste eest tütar,aga tõsiasi,et isa peab nüüd majast lahkuma on kummaline.Ehitamise ajal oli kõik ühine ja alles siis hakkas ilmnema,et raha ainu omanik on sportlane,kes võidud saavutas. Lugu on selline ,et enam ei selgu midagi kellegi tehtust.Nagu see,et kui tütar näeb isa noaga siis tekib mõte,et nüüd torkab.Et ei torganud on justkui tõsiasi,mis ei lükka ümber pingeid omavahelises suhtluses,aga esitada isa kui mõrva kavatsusega on paras skiso.Ja selle juhtumi kohta ei tehtud politseisse avaldust.
18. veebruar 2021, 04:29
nüüd ei julge mehed üldse köögis viibida ja nuga kätte võtta. äkki naine jookseb meediasse kaebama, et mehel oli peas mõrvakavatsus.
Aga18. veebruar 2021, 10:26
Kui suhted on lootusetult sassi läinud, pole võimalik enam ühe katuse all elada. Olgu mis tahes, suure vaeva nägija on ikkagi Kelly.
Arvamus muutus vastupidiseks17. veebruar 2021, 23:18
Heaja normaalne isa oma tütrega ikka selliste sõnadega ei räägi!
17. veebruar 2021, 23:41
Ega ükski normaalne ei kipu ka sõrmi mehele kurku ajama ega meest kägistama. Kui ilmnes vägivald, siis aetakse asi kohe korda, mitte ei jääda ootama, t teenime veel paar miljonit juurde, siis paneme jalaga tagumikku..
AGA18. veebruar 2021, 07:42
normaalne tütar ei viska ka oma isa kodunt välja. Vaadates saadet ja arvamus on selline, et kui saaks venna kah enda poolele saaks isa lõplikult tasutud, ka selle eest, mida ta head teinud on. Ja seda kindlasti on, muidu polekski midagi jagada.
Ärge unustage17. veebruar 2021, 22:57
Enamasti pole ükski lugu must-valge. Kuid siin enamus mõistavad Kellyt hukka. Ja isa nähakse kangelasena. Mis ühiskond see on, kus õigustatakse vägivalda? Ka spordi tipptulemuste nimel pole vägivald õigustatud. Nüüd on selle tulemus käes. Jõudu Kellyle ja emale!
hapud viinamarjad17. veebruar 2021, 22:45
Olen Kelly isa poolel ja Kelly ning tema emaga mitte ühel meelel. Isa oligi see, kes Kellyst maailmameistri tegi ja selleks tuleb sageli lumehelbekestega karme meetodeid kasutada. Pehmod ei jõua elus kuskile, loodame vend Hendrist uut maailmameistrit. Jõudu ja jaksu isale ja vennele selles raskes töös. Kellyl on vist aeg jalga puhata ja oma vaimsete probleemidega tegeleda koos oma uue treeneriga. Edu tallegi1
18. veebruar 2021, 08:21
Kelly tegeles eluohtliku spordialaga. Seda ei saa klaverimänguga võrrelda, et võib sundida küll. Kui laps ikka ei taha, siis sellisel juhul pole õigust sundida. Siin võttis isast treener ühtlasi ka vastutuse Kelly elu ja tervise eest. Kõik käis suurte rahade nimel. Ärge õigustage seda meest.
Kahe tütre isa18. veebruar 2021, 09:31
Õige isa ei ropenda ega sõima oma naist ja lapsi.
lugeja19. veebruar 2021, 08:49
Enamus inimesi ei saa iialgi maailmameistriks. Ennast võib teostada mitmel alal. Ka nn.pehmode jaoks on erialasid, kus nad võivad rahul ja edukad olla. ja lumehelbekesed ei tegeleks nii ohtliku spordialaga.
VAATAJA17. veebruar 2021, 22:30
seda kõike oli kurb vaadata. Miks isa üldse pingutas, viis autoga trenni, kusjuures Kellyle meeldis hiljaks jääda, et isa närvi ajada. Oleks tulnud lasta endal minna, oleks isa enda närve säästnud. Miks isa majasse raha investeeris, teadis, et Kelly raha. Oleks võinud ette näha, et tütre majja isa ei mahu, aga isa majja peavad mahtuma kõik. Raha on võimalik igati kulutada,nii,et see kulus kõik ära. Selle saatepõhjal võib võhikki omad järeldused teha. Ehita kividest tugev müür, ja saad nende kividega ise hiljem pihta. Ja mida tugevam, seda valusam.
17. veebruar 2021, 22:59
Jäi uskuma naisi ja sai tellisega pähe. Pole siis ime, et närv mustas läks.
Julmur17. veebruar 2021, 22:27
Hea ,et see rong liikuma hakkas ja kõik avalikustatakse!
Televaataja17. veebruar 2021, 22:08
Paljud kommentaarid siin on enne Pealtnägija saadet kirjutatud. Hilisemad on juba rohkem teise sisuga. Kole oli kuulata, miliste sõnadega isa oma tütart sõimas ja et ta teda vihkab. Lapse löömine vastu nägu ja tõukamine-ehtne vägivald. Jõhker mees! Sellist käitumist ei õigusta miski.
18. veebruar 2021, 00:08
Aga kas sa pole mõelnud, miks isa nimetas Kellyt TÕUSIKUKS? Seletatav sõnaraamat annab TÕUSIKULE sellise tähenduse: tõusik- "eesõigustatute ning rikaste hulka tõusnud isik, kes püüab oma üleolekut näidata raha ja asjade kaudu, uusrikas. Tõusikute kiht. Suurte rahadega harimatu tõusik. Tõusiku ülbe mentaliteet. Tõusikule on tähtis vaid raha ja positsioon, omandiinimene."
tõde on valus kuulata17. veebruar 2021, 22:00
Minu arvamus Kellyst langes olematusse. Ei pea enam grammigi sellest tütarlapsest lugu. Ilma isata oleksid sa mitte keegi - pea seda meeles! Tänama peaksid isa, et ta oli sinu vastu vahel karm, sest ilma selleta tipp-spordis saavutusi lihtsalt ei tule.
siil18. veebruar 2021, 01:55
Tyypiline Eesti - ikka on naised ja lapsed syydi mehe vagivallas ja lapse raha aravotmine on ka normaalne.
Siin ja seal18. veebruar 2021, 08:54
Teie arvates siis võib olla karm? Lapse vastu, tuleb ikka natuke lapse soovidega ka arvestada, ja vägivalla kasutamine ei kõlba kuskile!
Sa ei oska tõde näha20. veebruar 2021, 19:34
18-19-aastane neiu ei peagi veel olema keegi. Ta on alles koolilõpetaja ja elluastuja. Võib arvata, et Kellyl pole lastud laps olla, vaid juba lapsena pidi ohtlikku tööd tegema. Laps pidi perele raha teenima, kui ebaõiglane! Arstid ja teadlased on öelnud, et tippsport on tervisele kahjulik. Seda me veel ei tea kui palju "head" see isa lapsele on teinud. Kõik käis ju suurte rahade nimel. Minul olid 19-aastasena põlved terved.
vanatädi17. veebruar 2021, 21:57
Kurb ,et Kelly on unustanud ,kuidas isa Tõnise vanemad toetasid rahaliselt tema treeninguid ,sest alul polnud võite ega sponsoreid. Vanavanaema Laine oma säästud andis Kelly jaoks. Kogu isa pere finantseeris treeninguid laagrites. Vanaisa Kalev otsis oma ülikoolikaaslastelt sõpradelt sponsoreid,kulutas kogu vaba aja ja raha Kelly spordi heaks. Nüüd Kelly ei räägigi oma vanavanematega-see on tänu aitamise eest. Mul on häbi Kelly sinu käitumise pärast.
siil18. veebruar 2021, 01:56
Seda koike tanu isale.
ab17. veebruar 2021, 21:51
Kärmas laseb varsti PN põhja vist!
Mari17. veebruar 2021, 21:49
Marjad juba käes, sest Kelly kurdab, et ta ei tea, kuidas korraldada laagreid, registreeruda võistlustele ja kuidas üldse asjaajamine käib. Aga ema on tal "tubli"-ehitas maja, korraldas pere asjaajamisi!! Isa ei teinud midagi, ainult kondas Kellyga mööda võistlusi
17. veebruar 2021, 23:22
Noorele neidisele lõi kuulsus ja raha pähe, ei midagi muud. Kuna nüüd hakkama ei saa, siis oli vaja kättemaksuks meediasse joosta.
Nali21. veebruar 2021, 01:47
...mismõttes ei tea, ei peagi teadma ju, kui võttis uue "treeneri" , ÕIGE treener peaks olema neis asjus ju kompententne :D Kui see kelly nii rumalaid küsimusi nn oma treeneri arvelt peab ajama, siis PALJU ÕNNE :D :D :D tagantjärgi v ette v kuhu iganes tõesti. Arvan, et ei lähe kaua aega mööda, kui plahvatab ajakirjandus uudisest, et kellil enam seda "välgumihklit" pole, no läksid lahku.... Mihkel, kellele Henrygi siin tuule alla teinud saab siis oma osa :D :D :D PALUN, ei ole vaja haletsema tulla kes on paha jm, piisas pealtnägija ühest episoodist küll, et rahava arvamust muuta,
Ving17. veebruar 2021, 21:41
Nii vormist väljas sportlane võibki ennast tõsiselt vigastada.
aga miks sa17. veebruar 2021, 21:40
Ärni17. veebruar 2021, 21:34
1) Anatoli oli karm ja piitsutas omi tütreid ning Kristinast saigi olümpiavõitja. 2) Meie tublid tennisistid tasuvad manageridele, treeneritele, arstidele jne oma sponsor- ja auhinnarahadest. Kas Kelly on oma taustajõule ehk isale palgad maksnud!!?? 3) Tänasest saatest oli näha, et kooli tuleks veel minna. "Nagu" kõlas igas lauses vähemalt 3...5 korda. See saade võinuks olemata olla. Ei olnud tõene jutt neil
17. veebruar 2021, 21:40
Huvitav oligi see, et sõna "nagu" kõlas nii Kelly kui ema kui ka "füsioterapeudi" kasutuses kahtlaselt tihti...
17. veebruar 2021, 21:44
lisaks veel sõna "tundsin"... Naiste tunded möllasid.
tähelepanelik18. veebruar 2021, 09:38
Eks Anatoli mõju paistab ka Kristiina äagedusehoos kostnud rõvedas ropenduses. Meedia püüdis seda küll hiljem olematuks muuta a `la vahest ikka juhtub, aga öeldut sõna ei ole võimalik olematuks teha.
Muidugi kooli19. veebruar 2021, 08:55
Kui palju Kelly üldse sai koolis käia sellise elu juures. Nii jääb inimene eluvõõraks. Loomulikult on tarvis kooliteed jätkata. Elu ei ole ainult sport ja Inimene peab ennast igakülgselt harima.
17. veebruar 2021, 21:18
Igatahes olen Kelly ja ema poolel.
Juura17. veebruar 2021, 21:25
Ilmselt olid ka Aivar Mäe vastu.
17. veebruar 2021, 21:53
Nii Aivar Mäe loos kui siinses loos oli juba algselt tunda naiste poolt ülepaisutatud mulli. Pärishuvitavad naiselikud "õrnused" - ajada näpud kurku ja kägistada oma meest.
siil18. veebruar 2021, 01:58
Mina samuti. Aga Eesti mehed on siin muidugi karmed naist ja last hukka moistma.
c20017. veebruar 2021, 21:16
huvitav,mida Indrek Kasela sellest arvab
17. veebruar 2021, 21:13
Kui pooli valida,siis igatahes olen Kelly ja ema poolel.Loodan et kohus leiab ka nii.
valid pooli?17. veebruar 2021, 21:31
Ootasin, et nüüd tuleb Pealtnägijas tõeline action, kus metsaline paljastatakse ja pannakse paika. Kuid selgus et neiuke ise ei pea distsipliinist kinni, leidis ennast ühtäkki ohvri rollist, kogu aeg TUNDIS midagi ja ise ka aru ei saanud, mida tundis, laskis aga võistlustel edasi ning kui poole miljoniline ehitatud loss oli ta nimele kirjutatud, ajas isa oma kodust välja ja vahetas lukudki ära. Nüüd ajab rahasid taga, mis esialgselt pidi pere ühiskassana olema, kuid siis avastati, et ei, kõik on Kelly oma.
isal18. veebruar 2021, 01:59
ei tohiks ikka kasi pikal oma lapse rahade jargi olla, aga noh Eesti kombe kohaselt on ikka naine ja lapsed syydi.
Tark-mees-taskus17. veebruar 2021, 21:12
Happie wife happie life ja vastupidi. Õppetund praegustele ja tulevastele abielurikkujatele ja perelõhkujatele! Lapsed on teadagi vaid perekonna peegel.
Tunnen kaasa!17. veebruar 2021, 22:31
Ega 16 - aastase naise sünnitatud lapsest kahju, sest mida sai laps lapsele pärida, peale "nagu" ja " tundis" vist mitte midagi.
Tagajarjed17. veebruar 2021, 21:03
Kuidas kasvatama peaks vanem last,on igasugu oigused aga millegi eest vastutama ei pea,vanem ei tohi midagi utelda ega kui on ule piiri mindud kinni hoida kohe on ahistamine.Riik on oma seadustega liiale lainud ja naise vihal ei ole moistliku piiri.JAAB kull mulje et asjad ei ole paris nii nagu tahetakse valja paista lasta.
to Tagajärjed17. veebruar 2021, 21:10
sa ajad ju puhta soga, mis põhjusel sa naistevihkaja oled? siin aitas vaid isa 15 minutit kestnud roppude sõnadega Kelly sõimamisest, et aru saada, kes ta on.Rohkem polegi vaja arutada ega lahata siin midagi. Või on selline sõim sinu peres normiks, et siin kaitsele asud?
Kelli lõputa lugu Pealtnägijas...17. veebruar 2021, 21:11
Isa tuli suur kööginuga peidus selja taga ja pidi minust kitsas kohas mööduma..... loo lõpp! Kuhu see isa siis selle suure noaga läks? Kuidagi piinlik hakkas,ikkagi isa ja tütar ja saade kogu Eestile!
to to17. veebruar 2021, 21:14
Selle kohta öeldakse, et pada sõimab katelt. Kui naine ka ise on vägivaldne, mida te siis tahate?
lõputa lugu 17. veebruar 2021, 21:24
Isa läks suure noaga torti lõikama.:) peale sellist "süüdistust" tuleb võibolla uus seadusepügalake, kus meeste jaoks on keelatud noa kätte võtmine, sest äkki tuleb kallale. Ainult plastmassnoad on meeste jaoks lubatud.
Ingrid17. veebruar 2021, 20:55
Kui pole sporti teha tahtnud, kes siis praegu teda sunnib? Lõpetagu ära, isa ju enam sundimas ei ole.
17. veebruar 2021, 20:57
Kelly ju ise Pealtnägija saates väitis, et talle meeldis suusatada. Kus see ahistamine siis on?
to Ingrid17. veebruar 2021, 21:12
Kust sa seda välja lugesid, et ta sporti teha ei tahtnud?
ziidiuss17. veebruar 2021, 20:55
Täiesti sürr, milline oli isa kõnepruuk noore tüdruku, oma lapse, peale: t-rad lendasid, ütles, et VIHKAB oma last! Ja te jaurate siin ikka nagu segased selle jõhkardi poolt??? Mis loomad te siin küll ise olete! Minu arvamus muutus kardinaalselt, kui seda sõimutiraadi kuulsin!
Keskealine17. veebruar 2021, 21:13
Selline sõnapruuk ütleb juba kõik selle mehe kohta. Ei ole minu isa ealeski selliseid sõnu kasutanud.
to ziidiuss17. veebruar 2021, 21:14
ju need jaurajad ise samasugused oma pere vastu, sest peale sellise sõimamise kuulamist normaalne inimene ei asu isa kaitsele.
17. veebruar 2021, 21:14
Teismeline staar jääb "juhuslikult" trenni hiljaks ja "kogemata" lindistab treenerist isa närvi minemist? Tõend missugune. Kohtus vist selline lindistus kaubaks ei läinud (või mine tea?) aga ajakirjandusse paisata kõlbab küll
J317. veebruar 2021, 21:36
Ma olen ka üllatunud, et nii paljud kiidavad selle heaks, et isa võib oma lapsega nii rääkida. Oleks siis veel ebaviisakad sõnad aga öelda, et vihkan sind, milline inimene nii ütleb. Eks jutust oli kuulda, kuidas Kelly vastas, et Henry kuulab sõna. Arvatavasti Kelly kuulas samuti isa sõna seni kui 16-17 sai, siis hakkasid silmad avanema. Nüüd ei mahu isale pähe, et väiksest plikast on sirgunud naine ja see naine ei kuula enam tema sõna.
sul on õigus17. veebruar 2021, 21:43
aga me ei tea, millal, kelle poolt ja mis põhjusel seda lindistati?
jõudu isale ja vennale17. veebruar 2021, 22:04
Sinust pole saanud ka tipp-sportlast. Henrile ja tema isale jõudu - ootame uut maailmamaeistrit , Kelly tegi ise oma valiku.
Taksojuht17. veebruar 2021, 22:37
Kui te kuuleksite teismeliste sõnavara . Taksos tuntakse end nii vahalt, nagu taksojuht oleks koer olema, kes inimkeelest aru ei saa.
mis sürr, selles eas Isa kuuleb selliseid sõnu noorte käest, eriti mürsikust tütarlapse suust...21. veebruar 2021, 02:17
Kui olete asjaga nii kursis ja kinnitate, et Isa niisama neid ilustamata sõnu loopis, vabandust, aga peab siiski põhjus olema, et oma ninatark tütar (sellise tütre nime kandev Isa poolt, ajal oli veel natsa Isa vaja) korrale kutsuda. Kas olete kuulnud nn täislavastust sellest kuuldemängust? Ei saa järeldusi teha nagu lõigatud infoklipist, mis "nagu" ja "vist" ja kordusena "nagu" ja "vist" , nad pole isegi kindlad ja Teie teate, et k+l on tegijaid, kes ennast haletsema üritasid ebaõnnestunult panna. T+H- TEAM, pöidlad peos, ebaõnnestunud etendusel tavaliselt kordusetendust ei tule, edu, jõudu
ETV vaataja17. veebruar 2021, 20:52
Kellyle ja emale jõudu ja vastupidamist.Treenerist isa on aga kalk psühhopaat,sellised ei muutu enne kui saatus neid karistab.ET
Lastesport17. veebruar 2021, 22:40
Henry on veel nii noor, et jõuab alagi muuta ja mingit tõsisemat sporti tegema hakata.
mind hämmastas17. veebruar 2021, 20:50
sõnapruuk. Nagu mingi platnoi. Kas siis viisakamalt polnud võimalik?
mind hämmastas-le17. veebruar 2021, 20:59
Psühholoogile ütleb see kõik väga palju kogu pereelu kohta...
17. veebruar 2021, 21:11
kõnepruuk oli platnoilik, kuid samas neiuke ise oli hilineja. Ilma distsipliinita võite ei tule.
J717. veebruar 2021, 21:39
Ilma distsipliinita tõesti ei tule tulemusi aga kas oli öeldud, et miks hilines. Ehk läks koolis veidi kauem, eks ta jõudis sinna niigi harva. Mõnikord on hilinemine põhjendatud.
Kurb17. veebruar 2021, 20:48
Väha inetu tegu, et tuldi kogu rahva ette peretüli lahkama...Aga eks nüüd ole sportlikest tulemustest näha kui hea või.halb treener isa oli....
Jõhker17. veebruar 2021, 21:15
Ükski treener ei löö treenitavat näkku. Üldse ei löö.
Kaalu jälgija17. veebruar 2021, 22:44
mis spordist te siin enam räägite, Kelly puhul on spordiga kõik, temal puuduvad sportliku pikaealisuse geenid.
Ventilaator17. veebruar 2021, 20:44
Minu käest ei pääse keegi puhtalt. Lisaks peale loo kuulamist jäi kõrva, et juristid on suure saagi ootel kui omavahel kokku ei lepita kaotavad kõik ja kaarnad nokivad laibad puhtaks.
n17. veebruar 2021, 20:41
Hirmus küll tegelikult ja miks siis isa ei anna pojal emaga elada. Või tahab temast teha samuti suustaja, kes raha sisse toob.
krisha17. veebruar 2021, 20:27
miks te kaitsete ja õigustate kurjategijat?
Roosi17. veebruar 2021, 19:56
Üle viskab see draama printsess.
17. veebruar 2021, 20:47
Ja lõppes kogu draama sellega, et ema jooksis saatest pisaratega minema, sest oma algatatud tüli tagajärjel ta ei näe nüüd oma poega. Kas ikka tasus kõik ära, et joosta meediasse. Nagu Kelly ise mainis, talle ju meeldis suusatada, seega pole isa vägisi teda sundinud suusatama. Maja osas suusõnalisest kokkuleppest kinni ei peetud, et nimeliselt on maja Kelly nimel, kuid kõik võivad seal elada ja mees kupatati kohe minema. Naisele meeldis meest kägistada... Pere ühiskassa? Mis asi see on, kui seesama ühiskassa kuulub nüüd vaid naisperele?
Arvamus17. veebruar 2021, 19:51
Ema oleks pidanud ikka last varem kaitsma kui oli midagi vägivaldset ,aga nüüd kui tütar on täiskasvanu tuleme ja hakkame musta pesu pesema.
Alev ström17. veebruar 2021, 19:41
Pole midagi teada aga juba tehakse maha! Kommenteeria kommenteerib oma fantaasia põhjal!
M17. veebruar 2021, 19:40
Reporteris mainis isa pani tütre rahad oma tasku ei tea kas nüüd ema kord seda teha kuhu varem need süüdistused jäid et nüüd avastati isale jalg taha panna
lihtne arvamus17. veebruar 2021, 19:21
Vat,mis raha teeb enda lihaste sugulastega! Kas on ikka vaja,et eesti rahvas nende musta pesu pesemist pealt näevad? Margi teevad igatahes kõik Sildarud endil täis,vahet ei ole,kes vähem ja kes rohkem süüdi.
Niion17. veebruar 2021, 19:05
Oli vägivald või mitte, ainuke, kes selles olukorras lastele mõtleb, on see mutta tambitud isa. Lahendage oma jamasid kohtus mitte avalikult! Vaesed lapsed, psüühiline trauma terveks eluks. Vaene Kelly, ta ei saa arugi, mille sisse ta kistud on, ta on ju ka täiesti kogenematu laps veel. Ja muidugi Henry. Jumal tänatud, et ta isa kasvatada on. Ja häbi Pealtnägija , teadlikult lapsi kahjustada.
paraku17. veebruar 2021, 19:25
nõudsid ema ja tütar ise eetri-aega .
17. veebruar 2021, 19:33
ja mida nad oma eetriajaga taotlevad? tekib küsimus nagu Mäe protsessi ajal, et kus SIIS oldi kui ahistati? Miks kohe seesama "õigust" taga ajav ema ja tütar ei astunud võitlusse? Astunud siis kohe lahingusse ja öelnud oma sportlasekarjäärile ei.
K317. veebruar 2021, 20:45
Isa mõtles lastele? Te ka sunnite lapsi treenima, kui nad haiged on ja taastuvad. Te ka räägite enda lastega nii nagu see isa? Siis on ikka midagi väga paigast ära, kui seda normaalseks käitumiseks peetakse.
ära viska kiviga17. veebruar 2021, 20:51
17. veebruar 2021, 20:55
Kui nihkub midagi paigast ära, siis pannakse see kohe nihkumise ajal paika. Naised polnud selleks võimelised või ei soovinud, sest selle taga polnud mitte hirm mehe ees, vaid hirm raha kaotuse ees. Tagantjärgi on nad kõik targad, aga nii palju tarkust sellel naisel polnud, et panna kohe punkt. Aga oli vaja ju maja enne püsti ajada ja siis mees sealt välja kupatada.
eestis18. veebruar 2021, 02:05
on jah kombeks mehi oigustada - soimad oma last, paned ta teenitud raha taskusse ja ikka oige mees, kogu meessugu ja paljud naised on selle vaese isakese poolt.
Ain17. veebruar 2021, 19:00
Haiged inimesed. Tegi omale sünnipäevakingi ja peseb oma musta pesu kogu maailma ees täna Pealtnägijas. Mul oleks piinlik kui selline veel kuskil Eesti Vabariiki prooviks esindada. Loodan, et see jääb tema viimaseks avalikuks esinemiseks.
17. veebruar 2021, 19:03
mis imelik saade on meie PEALTnägija, kui nad ise pealt ei näegi?
ega vist17. veebruar 2021, 19:53
rohkem tulegi. Asi hakkas vist hapuks minema, kui koolitüdruk sai endale uue treeneri
Tõnn17. veebruar 2021, 20:34
Sama siin.Las Kelly läheb tootvale tööle.Isa ja vennale jõudu.
kas tõesti17. veebruar 2021, 18:52
on sellist pereprobleemi vaja lahata eesti rahva es.
To kas tõesti22. veebruar 2021, 12:44
See pole pereprobleem, see on koduvägivald millest peab avalikult rääkima
kuidas..17. veebruar 2021, 18:31
see tüttö mõtleb edasi eestis toimetada--loopida oma sõnnikut mööda ilma laiali ja otsida tõde ja õigust kohtus on ikka nõme-mis nõme.oled enale korraliku sünnipäevakingi teinud...
17. veebruar 2021, 18:40
Kelly Sildaru (sündinud 17. veebruaril 2002 Tallinnas) kellele tegi meie meedia sünnipäeva kingituseks mudaloopimise võistluses osalemise, auhinnaks kõige porisem medal.
teie 18. veebruar 2021, 02:07
tundute toesti unistuste prints olevat. Tyypiline Eesti mees on ikka selline, et alati on naine ja lapsed syydi.
Jorma17. veebruar 2021, 18:05
Ok, nagu ma aru saan siis Kelly ei tahtnudki seda asja teha aga isa sundis. Sellest tulenevalt peaks siis olema isal täielik õigus osale papist.
ainult18. veebruar 2021, 02:09
eesti mees arvab, et tal on moraalne oigus lapselt tema teenitud raha ara votta.
Kuid17. veebruar 2021, 17:29
Kellel võiks olla konkreetselt nende probleeme? Nad ju tippsportlased? Siin pole küll midagi õpetuseks võtta. Väga väga rumal avaldus.
Õpetus on see17. veebruar 2021, 21:22
Et vägivallale tuleb kohe reageerida, mitte otsida sellele õigustust. See on samuti koduvägivald. Niipalju kuuldud kui raske on naistel sealt väjja võidelda. Koduvägivald on seal peres ka oma lapse vastu olnud.
Omamaamees17. veebruar 2021, 17:27
No mis naiste invasioon või "ärkamisaeg" see meil nüüd lahti on läinud, ainult üks kuramuse hala igalpool. Kaja Kallas vingub ühes kõrvas ja Sildaru Kelly teises. Paraku oleme näinud, et mitte kumbki ei saa oma tööga enam hakkama. Kelly "ihutreener" sõidutab Kellyt ühest vigastusest teise. Eks ta nüüd otsib süüdlasi, ja otse loomulikult on selleks ISA. Täiesti ambeliivöböl olukord. Et siis neil kodus on MIITUU... Kuule noor neiu võta ennast nüüd käsile, ära pese oma perekonna musta pesu terve rahva ees ja ehk siis tuleb inimestel ka meelde, kes Sa üldse oled...
17. veebruar 2021, 17:47
hästi öeldud. naine eas, kus tuleb uut otsida ja neiuke eas, kus emotsioonid ja tunded möllavad. panna need kaks kokku tule päris vägev mulisev pott. aga eks iga pott leiab omale ka vastava kaane.
eestis18. veebruar 2021, 02:10
on ikka kombeks naisi ja lapsi syydistada.
milles17. veebruar 2021, 16:53
SILMAVESI17. veebruar 2021, 16:42
kuulsus toob alati kaasa palju pisaraid..
Ohjumalküll17. veebruar 2021, 16:13
sildaru ja sildaru...väheoluline teema! Nüüd kui vaadata teisi teemasid siis 1-2 kommi, siin ligi 150. Millest see räägib? Tsensuur on meeletu ja kommid lihtsalt kustutataksegi ära ja kui vaja mõnest väheteada "staarist" nutulaulu saatel "rahvuskangelane" teha siis tulevad sellised lood nagu a la sildaru - a mida ta teinud on? see pole isegi mingi sport! lihtsalt narksipanijate hobi, enesevigastamise sugemetega hobi.
ära17. veebruar 2021, 16:06
ära kaeba oma õnnetusi maailmale. Katsu need kuidagi üle elada.
Eks tulevik näitab17. veebruar 2021, 15:45
Las isa treenib siis vaid poega ja ema muretseb tütrele teise treeneri. Siis on näha, millised on sportlikud tulemused. Hetkeline seis on selline, et poisi tulemused maailmas kasvavad ja tütre tulemused kahanevad.
17. veebruar 2021, 15:46
Seda enam, et meeste tasemel on konkurents palju tihedam ja karmim.
ikka kurvastusega, 17. veebruar 2021, 16:10
Jah, isegi see vast pole õige öelda, et teie ei tea, ärge sekkuge. Aga ikkagi ütlen, et naine on kõige alus, ja kui naine on mehe poolt hoitud, ei muutu ta fuuriaks. Samuti tean, et Kelly ei saavuta enam seda taset, mis tal oli, aga Henry tõuseb tippu, sest isal on väga edukas treenerikogemus Kelly näol. Tulevikus on mõlema tunnustus ja tähelepanu vajadus nii rahuldatud, et ei näe enam mõtet võitude tagaajamisel, aga hing on katki ja see nii oluline side katkenud.
to-le17. veebruar 2021, 16:20
ja kui tahetakse anda, siis on ahistamine ja vägivald.
kõrvalt17. veebruar 2021, 15:44
Ei tasu nüüd siis manitseda et ärge avaldage arvamust ega sekkuge. Tõsi see on ühe pere asi..... - kus aga üks pool sellest otsustas meedia kisa ja kära kasuks.Seega ka arvamus - ema seal pole sümpaatne ja kurb vaadata järgmist mürgist käitumis mustrit. Ka langes kolinal austus Kelly suhtes (nagu on läinud see ka Shmiguni suhtes) Seega isad ärge ka treenige oma tütreid ja nõudke midagi! Sest ilmselt tulevad välja jälle kusagilt lisakäed ja intriige sepitsev aju (kui olukord on võtnud soodsa suuna et ära vajutada!) Austus aga Kelly isale kel siin ilmselgelt ainsana läheb korda pere väärikus!
Vanaema17. veebruar 2021, 15:43
Nüüd juba mõni kirjutab, et kas ikka isa küsis 2- 3 aastaselt, kas ta tahab treenima hakata või isa survel tuli seda teha! Tule taevas appu! Kes küll küsib väikeselt lapselt, kas ta tahab laulda, suusatada või kelgutada, ikka vanemad suunavad oma lapsi kui näevad andeid! Lõik tahavad oma lastele ju parimat! Pole sõnu, kuidas otsitakse aga süüdlast ja pahategijat!
Vanaema317. veebruar 2021, 17:21
Mul tuli sama meelde, kuidas TVs näidati ja kiideti, et laps on nii väike aga juba teeb isa juhendamisel sporti. 2-3-aastane loomulikult teeb ja ei vaidle vastu. Isegi 10-aastane teeb ja ei vaidle vastu. Kas peaks küsima aga loomulikult peaks isegi 3-aastaselt küsima, et kas ta soovib teha sporti, mängida mõnda pilli, tantsida, laulda vms. Vanemad suunavad aga nad ei pea sundima last. Meil praegu juba kolm lapselast, loomulikult suunatakse aga ei sunnita. Enda lapsi samuti ei sundinud.
:::))))))))) Kui keegi veel aru ei saanud siis see oli nali17. veebruar 2021, 15:41
Kärmas jälle eesti spordi ära hävitanud
Eesti sporti hävitavad sportlased ise.17. veebruar 2021, 18:29
huvita17. veebruar 2021, 15:39
Keda aastaid said jälgida ja kaasa elada.Täna võib Kelly minna kas või tulla olümpia võitjaks mind e17. veebruar 2021, 15:39
Eestis on jah17. veebruar 2021, 15:34
Ikka naine ja lapsed syydi kui mees tahab lapse kulul elada.
imestap17. veebruar 2021, 15:23
"...EOK premeeriskaks... kaks kuldmedalit võitnud Kelly Sildaru kokku 20 000 euroga ja tema treener Tõnis Sildaru 10 000 euroga."(Good News)---Noh, kõbinat tuli kogu aeg,ikka riid majas?...Mis on räpaseim asi maailmas? RAHAAAA! No selle isu ei saa kellelgi kunagi otsa, täitsa narkots kohe!Ainul meie 10,8 miljoni võitja lotos ütles, et "pidi seda'nd NII palju tulema..."
kurvastusega nendein, et17. veebruar 2021, 15:18
Mis õigus on üldse teistel teise pere kohta hinnanguid anda? Mina kui ema tean, et lapse heaolu eest võitleb ema alati kui lõvi (väikeste eranditega), ja ei jäta armuta ka kõige viletsamat. Isad armastavad kõige rohkem tugevaid ja terveid lapsi, eriti kui nendega kaasa unistuste maale lennata. Äbarike juurest nad tavaliselt lahkuvad kodust. Otse loomulikult on Kelly saavutused isa elutöö, nii ongi, aga iga edu alus on naine kodus, kes loob pesa, kust kõrgustesse lennata. Kõigile teada tunda kuulus eestlane vastas küsimusele, et kui ta tahab veel ühe eliitkooli Tallinnasse luua, kus neid
ikka kurvastusega.....17. veebruar 2021, 15:26
(jätkan) niigi, kust leiab ta lapsed sinna kooli. Ta vastas, kodudest, kus on palju raamatuid ja TARGAD EMAD. Tean veel treenerit, kes kangesti tahtis meedias suurem kangelane ja kuulsus olla kui tema kunagine õpilane, kes aga ise suurimad tänud ütles oma perest lähedastele ning veel mainin minu kui mitte kuulsa inimene lugu, kes tegi imet, et lastel oleks kõik ja hästi, ja saigi kõik hästi, aga tal olid käed jalad tööd täis, sest oli alati taustajõud, oleks suuremat abi oodanud isalt, aga mitte keegi poleks seda uskunud, sest kõva palka teenis isa, mitte tema.Ütleks, palun vaikige,teie ei tea
17. veebruar 2021, 15:28
Ja mõni naine loob oma kodust ussipesa. Targem annab järele, mitte ei võitle oma rahanumbrite eest "nagu lõvi" ja ässitab veel ka oma tütre selle eest võitlema.
tead kurvastaja17. veebruar 2021, 15:56
miks soovitatakse Tõnisel kõik kuni prügikühvlini naistele jätta? On olemas selline asi nagu väärikus: võtke ja uppuge oma mammonas. Tõnisel on veel 25 aastat pensionini aega ja selle ajaga suudab ta omale uue elu üles ehitada. Paljud mehed on ennegi nii teinud ja hiljem on naised tulnud niutsudes tagasi.
.. 17. veebruar 2021, 15:16
Kõigest sellest võib aru saada nii, et tüdruk ei tahtnudki tippsporti teha, vaid isa sundis??
K17. veebruar 2021, 15:29
Et kui on tippsport, siis mis mōttes ei tahagi teha, nii vōi?
jansa17. veebruar 2021, 17:27
aga miks ta praegu edasi teeb,kas ema sunnib
Mammi ja papi17. veebruar 2021, 14:58
Raha ajab kõik suhted sassi, elame peost suhu ja probleemis mis tekkivad jäävad koju.
Mammi ja papi-le17. veebruar 2021, 15:00
Vaesed on alati õnnelikumad, see on juba maailmatõde!
minu arust17. veebruar 2021, 18:53
hakkas kõik viltu vedama, kui treeneriks sai see boyfrend ja Kelly oli alles koolitüdruk...
kõige kindlam on alati võta pöörded ülesse ahistamise ja perevägivalla teemal..17. veebruar 2021, 14:42
lootus saada punktivõit kohtus on mitte olematu--aga kas see proua saab aru,et koos selle teema kedramisega hävitab ta oma laste tuleviku.lahendage oma probleemid isekeskis ning lõpetage laste ahistamine.kelly-e ütleks --võta tuure maha ja tee inventuur oma käitumises---häbi sulle!!!
17. veebruar 2021, 14:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
tundub nii -le17. veebruar 2021, 15:01
Kärmas on LIHTSALT saatejuht, mitte saadete organiseerija!
ZET17. veebruar 2021, 14:36
Ma ei saa aru,,kes Kellyt treenis,kui isa soitis ainult yhest kuurortist teise.
CET17. veebruar 2021, 14:48
Vikipeedia andmetel on Kelly treener Tõnu Sildaru. Kas Kelly maksis või maksab isale treeneripalka!!?? Millistest rahadest. Kuigi lepingut pole, siis võiks Kelly aru saada, et palk tuleb maksta
@ZET17. veebruar 2021, 15:08
Kas Kellylt küsiti lapsena nõusolekut üldse, et kas ta tahab spordiga hakata tegelema? Naljakas, et see oli vanema ehk siis Kelly isa enda otsus ja nüüd hakatakse Kellyt sellep vastutavaks pidama. See oli tema isa otsus 100% hakata oma Last treenima ja imelik on nüüd oma last süüdistada ja vastutavaks pidama enda otsuse ees.
to @ZET17. veebruar 2021, 15:36
Jajah, nüüd kus medaleid enam ei koida ja ka musta pesuga on oma maine ära rikutud, on vaja võtta omale pea kohale ohvriroll...
kui17. veebruar 2021, 15:47
mul oleks selline isa kes suunaks ja mingi baasi väiksena alla annaks ,oleksin tänuli,Mitte mingi puder ja ambitsioonitu ´ahh mis mina´! Täiskasvanuna saab omi valikuid teha juba ise! Ja mäel tundus et need hüpped sobisid talle imehästi - oleks au seda tulevikus meenutada!
Kui17. veebruar 2021, 15:49
Mul oleks selline isa kes mulle väiksena baasi alla paneb,siis oleksin ma tänulik. Mitte mingi ambitsioonitu ´ahh mis mina´või ´tee mida tahad´! Vastavas eas saab omi otsuseid juba ise teha,medalid oleks aga auväärne troffee mida meenutada!
17. veebruar 2021, 14:36
Iga vanema elementaarne kohus on oma lapsele toeks ja abiks olla,lapse ettevõtmistes, aga mitte nõuda läbi meedia endale au ja kiitust.
Heh17. veebruar 2021, 15:17
Täpselt. Ajuvaba on lugeda neid kommentaare, kus üritatakse Kellyt panna vastutavaks tema isa otsuse ees teda treenida ja justkui ta vōlgneks talle midagi. Kelly oli lihtsalt laps ja tema isa otsus oli hakata teda sportlaseks treenima. See on samahea kui hakata oma lapsele lükkama vastutust tema üles kasvatamise ja saamise ees, mis on olnud vanemate enda otsus. Lisaks sellele, kust kurat teie teate mis nende kodus toimus??? Minu arvates on see juba näitaja, et nii kui Kelly 18 sai, lõikas ta kõik sidemed oma isaga ära. Olgem ausad, kui kodus on kõik korras siis pole lastel selleks põhjust.
olgem ausad17. veebruar 2021, 15:41
Selle kõige taga on raha. Kas Kelly ema tegi mingeid takistusi, et mitte lasta teha oma lapsest sportlasekuulsust või meeldisid ka talle medalid ja raha?
1 1 1 17. veebruar 2021, 14:28
Jätka ometi se Kelly rahule . . . tema pole süüdi, et emme ja issi lumelauaga liuelda ei oska. Aga raha tahavad kangesti saada . . .
Heh17. veebruar 2021, 14:22
Lihtsalt küsimus suurele ringile: kui palju on neid lapsstaare, kellest on terved ja normaalsed inimesed kasvanud? :)
17. veebruar 2021, 14:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17. veebruar 2021, 14:33
Tundub jah, et meie noortel naistel algab puberteet alles 35-40 aastates, sest siis nad oskavad sellist suhtep* üles keerata, et hiljem annab alles helpida. Alati on ikka mehed süüdi, mitte kunagi naised.
mõtiskleja17. veebruar 2021, 14:13
Kõrvaltvaatajana on raske seisukohta võtta, seega jätkem need kõik seadusesilmale. Siin paljud kommenteerijad vist ei taju oma seisukohtade võtmisel tegelikkust.
17. veebruar 2021, 14:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Pole midagi teha. Mehed on meie nn uues ühiskonnas demoniseeritud.17. veebruar 2021, 14:10
Aga küsin17. veebruar 2021, 14:44
Mis isa see on, kes oma lapse kohtusse annab? Kelle unistus see tippsport ikkagi oli? Pakun, et pigem isa kui Kelly.
Andres17. veebruar 2021, 14:04
Mulle tundub,et see jama peaks perekonna siseselt selgeks rääkima.Mitte maailma ees.Selge on see et Kelly isa treenis oma tütre absoluut tippu.Dok. Film isegi kuidas isa Kelly ja Venda treenis.Kui isa treenis ja ahistas Kelly tema lapse vastu tahtmist siis peaks olema ema see ,et aitab.Aga ei pidanud vajalikuks pöörduda lastekaitse ja muu ameti poole.Järeldan et isa tegi oma tütrest vastu tema tahtmist superstaari.
Heh17. veebruar 2021, 14:14
Kas keegi küsib paariaastaselt, kas ta tahab treenida? Selles vanuses oli see tema vanemate otsus, et ta saaks treenida.
Heh/ täna 14:14-le17. veebruar 2021, 15:04
Just. Ükski klaverivirtuoos pole ISE tahtnud klaveri taha istuda, nagu nad ise räägivad.
to täna 15:0417. veebruar 2021, 15:44
Sellised mõtted tulevad neile "virtuoosidele" pähe siis, kui ees terendab tundmatu tulevik a la mis nüüd edasi teha, kui kuulsusesära on kadumas. Paljud langevad depressiooni, sest peale kuulsust neid kohe ka unustatakse. Seega tuleb võtta omale ohvriroll ja otsida haletsust, millest toituda.
ziidiuss17. veebruar 2021, 14:03
Kelly võinuks hoopis ise õppust võtta Sirli Salumäe lapsevanema-mahategemise-loost! See oli piisavalt inetu. Ei tea, mis ta NÜÜD juba sellest arvab, kasvanud ka teine üksjagu sellest ajast...(?)
17. veebruar 2021, 14:11
Sirli taga oli ta oma ämm, kes omakorda oma ema vihkas ja ka Sirli oma ema vastu üles ässitas. Oleks võinud Sirli ämma blogi lugeda..
Jaa17. veebruar 2021, 14:00
Näh, oleks pääministri kohta pakkunud aga tegid emme õhutusel suu lahti. Rikud enda imidzi kah ära.
17. veebruar 2021, 13:58
Minu esivanemad rääkisid,et pere kooshoidjaks on alati naine,kui ta seda ei oska siis pole õige naine.
Meez17. veebruar 2021, 14:14
Oi kuram!! Arvasin, et vaid minu perekonnast tuleb selline arusaamine, aga minul on mõttekaaslasi!
Ei ole alati nii.17. veebruar 2021, 14:52
Nii oli see siis, kui abielulahutus veel märgi külge jättis. Nüüd isegi ei abielluta enam, sest nii on mugavam kooselust minema kõndida ja uus suhe luua.Üks pool võib pingutada, aga kui teine pool juba salaja naabri koplis söömas käib, on mäng enamasti kaotatud Ega muidu Eestis nii palju kärgperesid poleks.
täna 13:58-le17. veebruar 2021, 15:07
Aga kui abielus pole, siis polegi naist, on naisterahvas...
17. veebruar 2021, 15:07
naise taga on veel naise ema, kes selliseid tütreid üles kasvatab, kus heade suhete asemel pannakse raha esikohale...
15:07-le17. veebruar 2021, 16:59
Vägivaldse mehe taga on mehe isa, kes ei ole osanud oma pojast korralikku meest kasvatada.
Lydia18. veebruar 2021, 13:20
Ooo, et mehed võivad teha mida iganes, ma mõtlen siin tõesti, et mida iganes, aga kui pere koos ei püsi, siis on naine süüdi. Et ükskõik, mida mees teeb või ei tee oleneb naisest? Kas Teile ei tundu, et selle mõtteviisiga te alandate ka mehi? Teete neist kellegi, kes on saamatu, kes ilma naisteta ei saa midagi tehtud, otsustatud, nagu mingi väike laps? Või on see vabandus selleks, et ise mitte millegi eest vastutama ei peaks ja saaks alati kedagi teist süüdistada?
JL , le 17. veebruar 2021, 13:52
Oota , oota , kas mitte neiu ise ei loobi seda samust p- - - - ?
Eestis on jah17. veebruar 2021, 15:33
Ikka naine ja lapsed syydi kui isa tahab lapse kulul elada.
Kuhuveel17. veebruar 2021, 13:49
Ega see p2s2 loopimine head ei too. Kuidas te kavatsete ülejäänud elu selle teadmisega elada ja tulevastele lastele silma vaadata. Elada teadmisega, et materiaalses ahnuses hävitasite kõik, mida hävitada andis...aga nagu elu on juba korduvalt näidanud, siis karma võlg peab saama kord tasutud!
eestlane17. veebruar 2021, 14:04
Eesti inimene ei pea teadma, mis tähendab "karma võlg"...
17. veebruar 2021, 15:10
raha ajab naised hulluks. selle nimel ollakse valmis küüned näkku lööma.
JL17. veebruar 2021, 13:40
Palju Õnne Kelly ! Elad üle selle pasaloopimise. Edu sulle isiklikus elus.
Pettunud17. veebruar 2021, 13:36
Väga inetu lugu. Isa oli ju see, kes Kelly sportima viis, teda treenis ja igal võistlusel kaasas käis ja toetas. Kahju isast.
JL17. veebruar 2021, 13:56
Kas te üldse isast midagi teate ?
:)17. veebruar 2021, 13:23
Teised normaalsed inimesed peavad ja tähistavad oma sünnipäevi nagu peab, aga Kelly peseb oma musta pesu meedias. "Parimat kinki" sünnipäevaks endale annab ikka tahta ja jääb igaveseks meelde
17. veebruar 2021, 13:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
noor daam soovis sõnadega:17. veebruar 2021, 13:23
"..Teine asi on ka see, et ma lihtsalt TUNNEN..." Kuid kolmas asi on see, et igasugused pulbitsevad TUNDED ei vii kuhugi. Neiuke on murdeeas, kus tunded käivad üle pea, eriti kui staaristaatus hakkab vähenema.. Milleks seda teha et peale spordistaariks olemist on vaja olla veel ka skandaalistaar?
17. veebruar 2021, 12:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Nii ta on17. veebruar 2021, 13:30
Tõeline mehelikkus on Eestis välja surev nähtus. Tänapäeva mehed oskavad vaid noori neidusid labaselt sõimata ja karmaga ähvardada. Hale!
külanaised rivis17. veebruar 2021, 12:51
" See isa elas Kelly võitude kulul. Tööl ta ju ei känud, sõitis ühest kuurortist teise. Lantis võõraisd naisi. Ema käis tööl ja hoidis kodu. Peret nägi mõni kord aastas."---see kellegi komm ehmatas ära küll. Kas sellest ka "Pealtnägijas" vesteldakse?
sõna sekka17. veebruar 2021, 13:13
Kuule külamuti , nimeta mõni sportlane ( eriti veel Kelly ealine ) kes on toime tulnud treeneri/abistaja abita. Ning veel --ka treeneri ametit nimetatakse erialaks ehk teise sõnaga töö tegemiseks !
sõna sekka-le17. veebruar 2021, 14:07
Ei tulegi. Aga sa nimeta,kust Tõnis palka sai?
mitte tuttav17. veebruar 2021, 12:35
Noor neiu,mõtle kes sind nii kaugele aitas.Olid väike ,isa oli ees ja taga.Nüüd kui vanem,teed isale ikka väga,väga liiga.Mõtle tõsiselt,kas seda hiljem ei kahetse.Kurjus võib hiljem kätte maksta.
mitte tuttavale17. veebruar 2021, 13:25
Kas häbi pole noort tüdtukut sajatada? Vaata, et su pahasoovlikus sind ennast ei taba. Ütled ju, et pole tuttav. Kust võtad siis õiguse teise pere asju neid teadmata arvustada.
a17. veebruar 2021, 13:25
Isa kaebab lapse kohtusse, et talt rahad ära võtta ja temale tehakse liiga?
Isa kaebab lapse kohtusse,-le17. veebruar 2021, 14:10
Imelik jah. Eks ta läbi lapse tahab tolle emale virutada...Teised treenerid saavad palka, üks aga tahab sportlase tulemustasu/varandust omale?...
Vabakutseline treener17. veebruar 2021, 14:46
Neiu peaks juba mitu aastat tagasi nii tark olema, et aru saada, kuidas tema kohustus on isa elu lõpuni ülal pidada. Sest isa ju pensioni ei saa.
Vabakutseline treener-le17. veebruar 2021, 15:11
Oi jah, kus on Tõnise sambad? See on Suur Küsimus!
sambad - puust ja punaseks 17. veebruar 2021, 17:39
kooselus tuleb alati valida endale sobiv abieluvarasuhte liik ja mitte jääda sinisilmselt lootma et ka lahku minnes saetakse ka televiisor pooleks. Tavaliselt suudavad naised mehe uimaseks rääkida, kuid kui lahkuminek, siis on nad esimesed kes küüned taha löövad. https......lextal.ee/lahusvara-vs-uhisvara-puust-ja-punaseks/
Tragöödia aga mitte ilus muinasjutt17. veebruar 2021, 12:33
Milleks siis teema avalikkuse ette toodi?Kas selleks,et kaastunnet kerjata,et oma tegudele õigustust saada,et puhtalt olukorrast välja tulla,säilitada hea maine? Inimene ei paljasta oma iseloomu paremini,kui kirjeldades kellegi teise iseloomu.
Seebiooper17. veebruar 2021, 15:06
Miks avalikkuse ette toodi, ei oma tuleviku mõttes enam mingit vahet, sest mõne aja pärast ei mäleta keegi, millest tüli alguse sai, küll aga määrib see kõikide osapoole maine.
Elu keerdkäigud17. veebruar 2021, 16:47
Kuulsusetu lõpp imelisele eduloole..
Pidasin Kellist lugu siiani17. veebruar 2021, 12:32
mil ta oli tubli sportlane.Nüüd kui ta tümitab inimest oma isa avalikkuse ees,kes on ta tegelikult tippu vedanud,jääb edukus spordis tahaplaanile ja isatümitaja maine ei tee seda tüdrukut enam rahvale armsaks
kaasaja noorus 17. veebruar 2021, 13:27
nagu Erika tütar, kes sarjas oma ema.
urr17. veebruar 2021, 12:28
Sageli kipubki nii olema, et intrigantidest rahaahned naised võivad jultunult valetada ja eriti läheb peale perevägivald või ahistamine. Siis asuvad kohe kõik nende kaitsele ja meestel pole millegagi ennast kaitsta. Kelli sportlaskarjäär on ilmselt läbi ja kas ta tulevikus mõistab, mida on teinud?
a17. veebruar 2021, 13:26
Kui keegi üritab su rahasid kohtu kaudu ära võtta ja sa ei taha anda, siis oled rahaahne?
17. veebruar 2021, 13:30
Mägi võitis kohtulahingu ja andis ahistamissüüdistusele tagasilöögi. Varsti saab ka ajakirjanik oma kirjutatud loo eest.
@a17. veebruar 2021, 15:10
Kas tead täpselt, kelle raha see üldse oli? Kes otsis sponsoreid, kes müüs reklaami, kes kattis kulud jne jne. Vaevalt, et Kelly oleks üldse tippu jõudnud ilma isa abita.
A17. veebruar 2021, 15:43
Ja vaevalt et isa oleks kusagile jōudnud ilma Kellyta. Kulud kaeti ilmselt Kelly teenitud rahast. Vōi ema omadest. Mujalt seal vist raha ei tulnud.
Kaval Madu 17. veebruar 2021, 12:21
Nagu hollywoodi unustustehõlma kadunud prominendi daamed . Kes 20 , 30 aastat hiljem järsku avastavad ,et see ja teine , või koguni kolmas mees ahistas ja vägivallatses .
Ilusa muinasjutu lõpp17. veebruar 2021, 12:18
Inetu lugu. Kas oli ikka mõtet see kõik avalikkuse ette tuua?
Marta17. veebruar 2021, 12:18
Palju on teemasid, mille kommentaarium võiks suletud olla.. Vot see siin on üks neist!
Martale17. veebruar 2021, 12:56
Palju on teemasid, mida ei peaks üldse avalikkusele müügiks pakkuma ja Kelly Sildaru esinemine on üks sellistest! Väga madal ja labane!
17. veebruar 2021, 12:13
Kommenteeriad küll Kelly vastu ei ole. Kelly vastu on "omad",kelle sõna enam Kelly kuulata ei taha ja kelle tahtmist Kelly enam ei tee.Need "omad",kes Kelly saavutusi ära kasutasid,et Kelly aupaistest kasu lõigata ja särada. Kelly on kena ja tubli tüdruk.Jõudu sulle, selles karmis võitluses.
Kodanik17. veebruar 2021, 11:58
Kelly ja ta ema tahtsid saada vast rahvalt toetust, aga tundub, et nende vale pöördus hoopis nende iseendale, ning rahva toetuse sai hoopis Tõnis ja Henry Sildaru. Nagu ütleb vanasõna, kes teisele auku kaevab, see ise sisse kukub. Parajad ussid nood eided. Ei hoia enam Kellyle pöialt.
lapse varjust välja!17. veebruar 2021, 12:45
Henry on alles väike poiss, ei saa aru, kuidas tema ka vägikaikaveod "kohal saab olla"...
vägivaldse mehe naine17. veebruar 2021, 11:57
Kui on politseisse avaldusi tehtud, siis ikka oli kah vägivald majas. Ja kui nii, siis on kole küll. Pole midagi jubedamat kui vägivaldurist mees majas. Mingi väline klantspilt ja head tulemused kuskil milleski seda arvamust ei muuda.
Jaan17. veebruar 2021, 12:13
Kui on politseisse avaldus tehtud, siis tegelegu sellega politsei, vajadusel kaasaku kohus. Sellise asjaga ei pea tegelema õhtulehe kommentaarium või Pealtnägija ajakirjanik. Eestis on kombeks ajakirjanduse poolt süüdi mõista liiga sagedane nähtus. See ei ole õigusriigile kohane.
17. veebruar 2021, 13:44
Ju siis naistele politsei uurimisest ei piisanud, vaja ju veel kuulsust. Tundub, et ema ässitamine on seal taga. 35-40 aastastel naistel tekib mingi ussimürk hinge.
Anna17. veebruar 2021, 11:52
Ilusad sünnipäeva õnnitlused asendusid sellega siin! Annaks jumal, et sa seda hiljem valusalt kahetsema ei peaks.
17. veebruar 2021, 11:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tubli, Kelly17. veebruar 2021, 11:53
Ema on inimesele kõige tähtsam inimene maailmas, kuni endal veel lapsi pole. Ükski karjäär pole väärt emale haiget tegemist. Õnneks Kelly teab seda. Paraku ei tea seda pereisa, et tõeline mees ei musta oma laste ema, ei ässita neid ema vastu. Aga, noh, praegune Eesti ühiskond pole ammu enam normaalne.
to:11:5317. veebruar 2021, 12:16
Ah et kohe pooltes peredes peksab ema lapsi rihmaga! Jube lapsepõlv sul olnud, et sedasi arvad. Tunnen kaasa. P.S. Lauslollusi ei maksaks siiski kirjutada.
vapper tüdruk17. veebruar 2021, 11:37
probleem siin eesti riigis on ikka päris suur - enamus kommenteerijaid on Kelly vastu ja õigustavad vägivalda
ja-jah17. veebruar 2021, 12:17
Kui isa oli vägivaldne, siis nüüd n.ö. vabaks saanuna võib selle spordialaga ju lõpetada.
penskar17. veebruar 2021, 13:40
minu lapsepõlves oli ka perevägivald, sunniti õppima ja koolis käima, aga mina tahtsin vaid õues mängida.
sõna sekka17. veebruar 2021, 11:37
Ja nii lõppeski projekt "Kelly olümpiavõitjaks" ! Raha kummardamine võitis taas !
17. veebruar 2021, 11:34
Tülitstakse ikka koos,üksi ei saa tülitseda.Ei ole nii,et Kellyle häbi,häbi ja isa on ohver.Kelly tegi ikka suure töö.Pole kordagi isa suusatamas näinud ja medaleid saamas.
juga17. veebruar 2021, 15:06
Pole ka kordagi Jürgen Kloppi näinud Meistrite liigas väravat löömas. Aga ilma temata vist Liverpool võitnud ei oleks?
Medal17. veebruar 2021, 15:14
Kui isa poleks varakult Kellyt treeninud, siis poleks ka neid medaleid Kellyl. Seda pole ju mõtet maha salata.
Kellegi teise vanaema17. veebruar 2021, 11:22
Kahju, kui sa ka vennaga ena m ei suhtle. Väga kahju. Kunagi , kui olete vanemad, siis on teil kummalgi ehk kahju, et oli aeg, kui ei suhelnud. Aga siis enam ei saa tagasi seda kaotatud aega. Ja siis võib olla väga, väga valus.... Aga ikkagi soovin, et te vennal on ees võituderohke tulevik j a teil kõigil ilus perekondlik aeg. Väga loodan seda🤗.
17. veebruar 2021, 14:01
Mittesuhtlemine näitab selle inimese nõrkust, mitte tugevust. Tavaliselt on selle taga alati naised, kelle emotsioonid lakke tõusevad ja viha kobrutab mitte millestki. Kaotatud aega enam tagasi keerata ei saa ja koguvad omale vaid halba karmat,
Kellegi teise vanaema17. veebruar 2021, 15:53
Kulla Kelluke, mil on väga kahju teie pere tüli pä rast. Kahju, et see nii suureks ja a valikuks paisus. Loodan Vä ga, et aja m00dudes saata oma pereasjad korda. Paljude sinu võitude taga on ju isa, tema on samuti nende auhindade taga, mis sa saanud oled ja seega ka nende auhinna rahade osaline. Kas sa siis ei arva nii? Sel juhul on ka temal õigus mingile s ummale. Kurb on, et sa isapoolsete vanavanemate ga ei suhtle. On selline mulje. Ka nendel on kindlasti väga kurb ja valus, et sinuga suhelda ei saa. Mina olen ka vanaema ja mul oleks väga kurb, kui ma ei saaks lapselapsega suhelda.
zz17. veebruar 2021, 11:21
pealtnägijale intervjuu, see räägib enda eest, mis inimestega tegu. Tõnisel vähemalt aru peas ja lõpetab avaliku laada.
Ah17. veebruar 2021, 11:47
Kärmase töövõit, saates lahkab oma ema-isa tüli nende laps. Tõesti tase.
meeste öiguste nimel!17. veebruar 2021, 11:12
paraku sûveneb eestis dendents, et naised saavad esitada vägivallasûûdistusi isegi siis kui vägivalda tegelikult ei ole olnudki... mehi ei usuta isegi siis kui on olemas töendid, et naine teeb köike mingi oma eesmärgi saavutamise pärast... asi on läinud isegi nii kaugele, et politseinikud lähevad asja menetledes ametivöimu kuritarvitamisle ja prokurörid selle pärast kinni mätsivad... loomulikult jättes kahju kannatajaks mehe... tean pärnus konkreetset keissi...(kûll selle keissi asjad kah kunagi avalikuks saavad)... mehed vaadake ette- kui teid tahetakse varatuks teha vöi minema kupatada...
17. veebruar 2021, 14:02
selle taga on rahaahnus ja võimujanu
juga17. veebruar 2021, 11:11
Muidu ju vist väga hull ei olnudki asi, seni kuni isa julges ühiselt teenitud rahast mingit osa küsida. See juba puhas vägivaldsus ja pühaduse teotamine, naistelt raha tahta.
:)17. veebruar 2021, 11:11
Kunagi lihtsameelsed eestlased uskusid ka Andrus Veerpalu, aga mis välja hoopis tuli... Nii, et igasuguste bimbode jutt ei ole alati puhas kuld. Küll aeg annab arutust.
Vastik17. veebruar 2021, 11:03
Sildarud võiksid oma musta pesu kodus pesta mitte ajakirjandust reostada.
treener....17. veebruar 2021, 11:03
....kes viib sportlase tippu ja raha juurde väärib ka ise vastavat tasu ja ei peaks tasuta töötama.
memm17. veebruar 2021, 11:02
kulla laps, kasva ükskord suureks,siis tulevad ka õiged arusaamad tegelikust elust...
memm-le17. veebruar 2021, 11:52
17. veebruar 2021, 10:53
Tänu isale said sa need medalid,kui nad ei ole ausal teel saadud,siis tagasta ära,nii lihtne see ongi.
17. veebruar 2021, 10:49
Liia17. veebruar 2021, 14:30
Teades toimunut hakkasid lahkhelid uue treeneri ehk kavaleri eestvedamisel. Raha raha ja ei midagi muud.
17. veebruar 2021, 10:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Velirand17. veebruar 2021, 11:03
Just. Tavaline stsenaarium- lahutus ja sellele järgnev varajagamine. Kui perevägivald oli, siis selleks on meil õiguskaitseorganid, kelle poole pöörduda- mitte mihkel kärmas. või mis üleüldse on kelly jaoks täiskasvanuna vägivald- oleksin tahtnud lapsena rohkem hängida, puhata ja mängida?
Küll Kelly kunagi aru saab kes päriselt selle jama kokku keeras. 17. veebruar 2021, 10:45
ˇto Küll kelly17. veebruar 2021, 12:08
hea, et meil nii palju valvekommenteerijaid, kes täpselt peres toimuva üksikasju täpselt teavad ja oma väärtuslikku nõu jagavad. Kuidas muidu. tegelikult hakkab paha lugedes siinsete targutajate ja kõiketeadjate kommentaare.
to to17. veebruar 2021, 14:05
millest sa järeldad et Pealtnägijas räägitu ongi Tõde suure algustähega. On ennegi meediat kasutatud oma viha laotamiseks. Meenutage kasvõi Mägi vastu algatatud sõda. Kuid õiglus võitis ja nüüd on järg ajakirjaniku enda käes, kes sellise loo valmis treis.
17. veebruar 2021, 10:44
Mina ka mõtlesin,et alles see oli,kui Erika Salumäe isiklik elu üdini paljaks kisti,siis dopingu skandaal,nüüd Kelly Sildaru tragöödia.Kurb,hästi kurb.Milleks seda kõike vaja on?Ma mõtlen sporti ja sellega seonduvat.
eksole17. veebruar 2021, 10:52
Täpsustaks: mõtlesite ikka tippsporti? Sest rahvasport, sportimine sportimise rõõmust enesearenduseks, mitte reklaamifirmade raha nimel, on vägagai tervitatav.
M17. veebruar 2021, 10:32
Kummaline miks nüüd sellest juttu tehakse kas selles seisneb asi tütar kuulus isa mitte kummaline
Mitte mõhkugi17. veebruar 2021, 11:37
ei saanud su kommentaarist aru, kas kirjavahemärke ei tunne?
Üks ema17. veebruar 2021, 10:27
Kellyl võiks häbi olla! Ja vabandada, veelgi enam andeks paluda avalikult oma isa ees, kes nii pühendunult tegeles SINU treenimisele. Ma olen täiesti võõras aga üks kaasaelaja ja nautija teie edudest. Tõnis on ikkagi SINU Isa ja ükski endast lugupidav tütar nii EI käitu. Suuri õnnestumisi sinu väikevennale ja Isale ja sinule arukust.
Teine ema17. veebruar 2021, 12:12
Ja sina tead siin teiste pereelu nii hästi, et võtad sõna siin noomida ja kohut mõista?? Tüüpiline külamutt...
a17. veebruar 2021, 13:29
Aga isa poolt on ok käitumine tütar kohtusse kaevata, et tema raha endale saada? Kas igal treeneril on see õigus oma treenitava suhtes?
Velirand17. veebruar 2021, 10:27
...ekslikult arvavad, et mihkel kärmas on pihiisa. Meedia jaoks on sellised "lood" SUURED klikimagnetid. Teemat annab lüpstaJAlüpsta kaua kaua. Abi ning lahendus ei saabu kusagilt ja rumalaks jääb südamepuistaja...
Pavlik morosov17. veebruar 2021, 10:26
Masendav 17. veebruar 2021, 10:26
Kas siis selline ongi Eesti sportsportlased Alguses kiidetakse ülistatakse imetletakse autasustatakse jne veerpalu sildaru A Pärast tulevad välja selle kõige telgitagused ja kõik see vajub kokku nagu õhuloss nagupardipa-k nagu õhupall mis torke saanud Äh sellepärast tavainimest see sport ei huvitagi
kodanik17. veebruar 2021, 10:25
Piinlik. Isa on kulutanud oma elust tütrele aastat kümme, kindlasti loobunud ka paljust ja nüüd on käopoja tänu ja ussitamine. Otsitakse põhjuseid, et "olen ise kõva". Edu Henryle ja Tõnisele, uudiseid Kellyst enam ei huvita.
to kodanik17. veebruar 2021, 11:14
Kulutanud??? See isa elas Kelly võitude kulul. Tööl ta ju ei känud, sõitis ühest kuurortist teise. Lantis võõraisd naisi. Ema käis tööl ja hoidis kodu. Peret nägi mõni kord aastas.
17. veebruar 2021, 14:08
kui paljud sportlased ja treenerid näevad oma pere? Või arvad, et treenima peab oma koduõuel? Raha ju toodi emale, et see saaks maja püsti panna.
17. veebruar 2021, 10:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
To arvaja17. veebruar 2021, 10:47
See vaid sinu arvamus, ma ei vaata põhimõtteliselt seda jampsi, pealtnägija keerab vaid teiste elusi peapeale.
Valesti arvad17. veebruar 2021, 11:05
Pealtnägija on juba ammu täielik saast
ei vaata põhimõtteliselt seda jampsi-le17. veebruar 2021, 14:15
Ha-ha-haa! Täna sinusugused vaatavad TOPELT!
Oleme teiega! Olge tublid ja tugevad! Mõtleme Henryle kes saavutab koos isaga enamgi veel kui Kelly17. veebruar 2021, 10:18
Tõnisele ja tublile Henryle
Oleme teiega!17. veebruar 2021, 10:51
andke üksteisele, nii et tolmab, meie plaksutame
Nii17. veebruar 2021, 10:15
Ja ebameeldivat kuulsust tekitad ainult iseendale. Ajakirjanikud seda pastakast välja ei ime.
Jaan17. veebruar 2021, 10:01
Jah, teisi inimesi võib julgustada. Aga esimestele ja kolmandatele on selline perekondlik musta pesu pesemine rahva ees vastumeelne.
JL17. veebruar 2021, 10:10
Selles on süüdi ainult kuulsustele jahti pidav meedia kahjuks.
Noor daam Kelly!17. veebruar 2021, 10:28
Mis sõnakasutus - tulin välja, sest väidetakse, et ma tahan ,,kotti pähe tõmmata"? Kõik, edasi kuulama. lugema ei kipu, sest Kelly juba ongi oma isale ja eelkõige vennale ,,koti pähe tõmmanud".