Foto: Sucker Punch / PlayStation
Esport
5. märts 2021, 16:10

PlayStation 4 mängu „Ghost of Tsushima“ loojatest said päris saare turismisaadikud

Üheks 2020. aasta hinnatuimaks mänguks kujunes PlayStation 4 kolmanda isiku vaates seiklusmärul „Ghost of Tsushima“. Mängija astus samurai Jin Sakai saabastesse, kelle ülesandeks tagasi tõrjuda mongolite rünnak Tsushima saarele.

Nüüd on aga reaalne Tsushima saar otsustanud, et teose kahest arendajast saavad nende turismisaadikud, vahendab VGC. Mängu loovjuht Jason Connell ning režissöör Nate Fox (ja ülejäänud Sucker Punchi stuudio) on „levitanud Tsushima nime ja ajalugu üle kogu maailma imelisel viisil,“ sõnas Nagasaki saare Tsushima linna linnapea Hitakatsu.

„Isegi paljud jaapanlased ei tea meie Gen-ko perioodi ajalugu. Kui rääkida ülejäänud maailmast, siis on Tsushima nimi ja asukoht sõna otseses mõttes teadmata, räägib Hitakatsu. „Ma ei suuda neid piisavalt tänada, et nad meie lugu on jutustanud.“


Õhtuleht Esport arvustuses kirjutasime: „„Ghost of Tsushima“ on hea mäng, aga... see pole suurepärane. Teos suudab igas kategoorias (graafika, mängitavus, lugu jm) eeskujulikud hinded noppida, ent maksimumpunktideni ei küündita kordagi. Oleks mäng ilmunud kasvõi pool kümnendit varem, oleks tegemist meistriteosega.“

Lisaks ajasime juttu Tarmo Jüristoga, kes rääkis, mil moel on „Ghost of Tsushima“ tegevus seotud päris maailma ajalooga ning kui tõsiselt teoses leitavat mõõgavõitlust võtta saab.

„Ghost of Tsushimat“ on müüdud (2020. aasta novembri seisuga) üle 5 miljoni koopia. Vihjeid on poetatud ka järjeosa valmimisest.