Foto: Pixabay.com
Esport
8. märts 2021, 11:43

Take Two tegevjuht: inimesed on kallimate mängude ostmiseks valmis (1)

Hiljuti aset leidnud Morgan Stanley tehnoloogia, meedia ja telekommunikatsiooni konverentsil võttis sõna ka Take Two tegevjuht Strauss Zelnick. Üheks teemaks oli videomängude hinnatõus. Zelnicki sõnul oleme selleks valmis.

Take Two oli mullu üks esimestest, kes otsustas, et uuele konsoolipõlvkonnale mõeldud mängud on väärtuslikumad. Nii juhtuski, et korvpallimängu „NBA 2K21“ PS5 ja Xbox Series X/S-ile mõeldud versioonid maksid 10 dollarit rohkem kui eelmise generatsiooni konsoolide omad, vahendab VGC.

Zelnicki sõnul oli tegemist õige sammuga: „Kui me kuulutasime välja 70 dollarit maksva „NBA 2K21“, oli meie arvamus, et pakume ohtralt erakordseid elamusi ning taasmängitavust. Lisaks leidis viimane hinnatõus aset aastatel 2005-2006 ning me arvame, et tarbijad on selleks [uueks hinnatõusuks] valmis.“

Siiski pole uus, 10 dollarit kõrgem hinnasilt kivisse raiutud. „Me pole teiste mängude hinnapoliitika kohta veel midagi avaldanud,“ rääkis Zelnick. „Me kipume otsuseid langetama mänge individuaalselt vaadeldes, ent ma usun, et me pakume suuremat väärtust kui selle eest raha küsime.“

Loodetavasti suudetakse vältida varasemaid vigu. Mullu sattus Take Two kriitika ohvriks, kui „NBA 2K21“ lisati möödapääsmatud reklaamid. Õnneks eemaldati need kiirelt.

PlayStation 5 kossumänguga „NBA 2K21“ oleme kokku puutunud ka meie. Hiljuti kutsusime külla räppar Genka ning freestyle-suusataja Henry Sildaru, kellega virtuaalsel väljakul mõõtu võtsime.