Doping

Antidopingu juhatuse liige Nabiga kohtusse minekust: selle asemel, et oma puhtust tõestada, tullakse sõnumitooja kallale (64)

LISA KOMMENTAAR

Jaanus 15. märts 2021, 16:24
Au ja kiitus Õhtulehele. Minu kommentaar võieti modereerimisele ja hiljem avaldati. Esimest korda elus! Tavaliselt tähendab modereerimine, et miski ei meeldi, on valesti ja ei avaldatagi. Praegu läks teisiti. Kui iroonilene olla, siis nagu Nabi asjas, Nabi võeti moderrimisele ja edasi vaikus ning küsida pole kuskilt. Jäetakse mulje, et sul pole õigustki küsida. Nii Nabi läkski kohtusse.
......15. märts 2021, 14:50
Milles ikka probleem, et B proovi ei avata? Kas tahetakse spetsiaalselt aega venitada, et oma eesmärk Nabi olümpialeminek lõplikult allavett lasta? See ju põhjus miks Nabi kohtusse pöördus. Kes on selle operatsiooni korraldamise taga? Uurivad ajakirjanikud auuuu? Olete kui kuldid rukkis vait ja vagusi ja ainult nohisete.
rataste pööreldes hammasratta vahel15. märts 2021, 13:01
Mina arvan,et asjad on sellised nagu vaktsiiniga,et keegi sureb kohe kui suttsu saab
Jaanus15. märts 2021, 12:46
Tekib küsimus, miks siis, kui Bernadski avalikustas lausa nimed, antidoping ei uurinud. Asjaosalised kutsuti mingi komisjoni ette ja lasti minerma, otsus tehti, et Bernadski valetab. Arvan, kui siis oleks neid kõik massiliselt testima hakatud, neid, kelle nimed Bernadski andis, siis oleks vahelejääjaid päris palju olnud. Kuid kõik osapooled teadsid ja ei tahtnud, et avalikuks tuleb. Ka antidoping teadis, kuid ei võtnud midagi ette. Pakun, et ilmselt teatud isikutega vastuollu mina. Olid need poliitikud või spordijuhid, pole täna enam oluline. Sellepärast arvangi, et antid aususes tuleb kahelda
õhtuks selgineb15. märts 2021, 12:02
Täna on pilves selgimistega
Las15. märts 2021, 12:01
Nabi koerad hauguvad,Antidopingu karavan läheb edasi!
Maadlus Partner15. märts 2021, 11:50
Rähkleme mehed matil ja ükteise seljas,olukorrad sellised aga mina usun Nabi,et Tema on süü.tu.Pole veel paisumas näinud kui siis supikõht vaatab vastu !
Hiimik15. märts 2021, 10:48
Mina soovitaks ikka nagu Ader nutma hakata ja toidulisandeid süüdistada, mitte vastu rünnata ja ennast rumalaks teha.
eesti meel15. märts 2021, 10:37
Kes meist on õige EESTLANE?Kõik on kinni ajas ja koguses on küsimus inimese kohta.
Fin15. märts 2021, 10:29
Kelligil oli vaja ta eemaldada,et ei saaks olümpiale.
15. märts 2021, 10:28
See on nagu USUME VEERPALU.
kõik on mööduv15. märts 2021, 10:34
Mina usun ka Veerpalu enda rikutuse juures
est.15. märts 2021, 10:15
Parim kaitse on rünnak.
Kunstnik Kusti.15. märts 2021, 09:49
Kõik sportlased kasutavad dopinguid. Kas jääb vahele ja kes ei jää. Sport on ebaeetiline ja kriminaalne inimtegevus. See tuleks likvideerida, aga ei saa,sest see on väga suur äri.
Maarika15. märts 2021, 09:47
Milleks peaks keegi oma puhtust tõestama? Õigusriigis kehtib ju süütuse presumtsioon - keegi ei pea oma süütust tõestama. See tuleneb otse Põhiseadusest.
Tiit17. märts 2021, 09:11
Ei kehti. Antidopingu reeglid on rahvusvahelised ja lähtuvad põhimõttest, et kui oled andnud positiivse proovi, siis pead sportlasena hakkama oma süütust tõestama.
Jaanus15. märts 2021, 09:44
Tundub, et antidoping teeb valikuliselt tööd. Ehk sama sündroom nagu meie prokuratuuril, et tahetakse oma head tööd ja olemasolu õigustada. Ma ei imestaks, kui mõni meie sportlane on alusetult patuseks tembeldatud. Sportlasel praktiliselt puudub võimalus end kaitsta. Kui sulle näiteks torgatakse joogi sisse ainet. aine on oprganismis ja järgmised proovid on samuti positiivsed. Öelge, et ma eksin. Mida teie sel juhul teeksite.
Tiiu15. märts 2021, 09:35
Jutt sama mis Veerpalulgi. Suur sport ongi üks dopingu jant. Kas tõesti ilma ei saa. Häbi on meie omade pärast. Miks Kiku asja ei uuritud lõpuni?
mees15. märts 2021, 08:53
Kristjan Port rääbib väga adekvaatset juttu ja antidopingu liit teeb oma tööd. Kui Nabi on puhas siis pole tal probleemi B proov avada ja sellega selgub kes valetab või on puhas. Selleks kas proovis on keelatud aineid või mitte pole vaja kohust, sest kohus pole labor kus proove analüüsitakse.
Kuule mees, kas sa ei saa aru või? Nabi ei saa ju ise avada. 15. märts 2021, 09:40
kohus paneb tõe paika15. märts 2021, 08:36
See on ka üks võimalustest puhtust tõestada
TSÄKK NORRIS15. märts 2021, 05:16
Teen ettepaneku korraldada olümpia virtuaalselt.Ehk arvuti taga istudes.
Helgi15. märts 2021, 05:12
......15. märts 2021, 03:27
On mis on, aga Eesti antidopingupunt on küll selline kus ei tööta just teravamad pliiatsid! Astuda selliselt ämbrisse, et esimene advokaat neile vee peale tõmbab on selle väite parimaks tõestuseks. See sõnumitoojate asi hakkab ikka üle käte minema. Hakkab meenuma olukord mis kehtis KGB, STASI hiilgeaegadel. Kas poleks aeg hakata neid vilepuhujaid, sõnumitoojaid kuidagi rahva ette tooma? Saaks ka teada, kes on need inimesed kes enda heaolu nimel teisi mustavad, hävitavad?
Jaanus15. märts 2021, 09:48
Henn Vallimäe kohta oli ühes väljaandes kirjutatud - spordijuht. Minu meelest ikka rohkem spordi takistaja. Nabi tegi õigesti, et kohtusse pöördus. Nüüd süüdistatakse, et miks ta tseremoonitsemata kohtusse läks. Mida ta siis pidi tegema?
Madis15. märts 2021, 10:50
Nabi võiks oma B proovi avamise ära teha, nii nagu lubas, oleks kohe õhk puhtam. Kes selle tegemisel hetkel takistuseks on saanud, on ka ebaselge.
kes teab15. märts 2021, 00:09
Ei imestaks kui lihakarja massi tõstmiseks kasutatakse keelatud aineid ja nende liha söönud isik saab ka pärast märgi külge.
TSÄKK NORRIS15. märts 2021, 05:14
Kas see kes looma maha murrab saab ka märgi külge???
hiiuvana15. märts 2021, 09:54
Nii ongi, vaadake mida söödetakse broileritele sisse, (antibiootikumid, vitamiinid ja jumal teab mis solki veel) et kaalu tõsta. Kuhu see jääb? Lihakeha sisse loomulikult ja kui sa seda sööd ongi jama käes. Mina isiklikult ei osta ühtegi liha toodet, kus ei oleks TÄPSELT märgitud kus ja kuidas on see lihakeha toodetud.
Jaanus15. märts 2021, 11:13
Madis, kas sa ei saa aru, et Nabi tahtiski, kuid tal ei võimaldata. Sa vist ei saa terminoloogiast aru, mida tähendab B-proovi avamine?
Huvitav...14. märts 2021, 23:13
Miks B proovi avamisega osapooled venitavad??? Kas on alust arvata, et see osutub A prooviga identseks? Mida aeg edasi seda kentsakamaks asi muutub ja Nabile endale pole see kuidagi hea. Dopingu tarvitamisse või ükskõik mis muul moel dopinguga seotust tuleb väga tõsiselt ja täie rangusega võtta ja suhtuda. Arvamus, et kõik tarbivad kuulub kkülamuttide kuulujutu tasemele.
Molekul15. märts 2021, 06:06
Dopingu tarvitamine või mitte tarvitamise temaatika hakkab üha enam meenutama Veerpaluga toimunut! Usume Veerpalu. Usume Nabit. Kui on puhas kui prillikivi, miks siis kohe on vaja hakata kohtutega tegelema? Tavaelus ja looduses on nii, et kus suitsu, seal tuld.
mikk15. märts 2021, 07:31
Kui Nabi laseb B-proovi avada ja sel leidub samu aineid, siis ei aita enam ka advokaadid ja kohus.
Jaanus15. märts 2021, 14:07
B-prooviga venitamine on ju vesi antidopingu veskile. Vahelejäänud perioodi sündmusi ju ei tõenda, kui keegi faktid kogumata jätab. Jääb arusaamatuks, miks ükski ajakirjanik seda üheltki osapoolelt ei küsi. Kui tekib selgus, kaob ju skandaal ära, see ei ole ajakirjanduse huvides. Poleks ju midagi kerida. Nüüd saab kümme artiklit päevas avaldada.
uus keiss14. märts 2021, 22:29
Aga äkki Port ise krõbistas dopingut. Ma soovitaks tema a-proovid avada.
lihtsalt15. märts 2021, 07:17
Miks keegi ei küsi Räpina treenerilt, ega pole midagi soovitanud, et jõudu jne....
Andres14. märts 2021, 20:23
Esialgu ei maksa meest mutta tampida. Las kohus otsustab. Veerpaluga võrdlemine on kohatu, see vennike on ennast juba täis teinud oma susserdamistega.
1 000 000?14. märts 2021, 19:09
Miks on prohvispordis doping keelatud? Autospordis jõuallikatena ei kasutata ju standardmootoreid (ja veel vähem suure läbisõiduga ehk siis "treenitud" jõuallikaid). Tippsport on meelelahutus, siis ilma"kõrvalise abita" muutub ta ju igavaks, mingil hetkel saabub standartsete inimvõimete piir ja ei huvita mind tulemus, kui reporter annab teada, et maailmarekord on püsinud juba 10 - või 30- või 50aastat tagasi. See on ju tõenäosus!
Paavo14. märts 2021, 18:50
Nabil ja Keresel on selles mõttes õigus, et Eesti antidoping pani kitse ja selle asemel, et asi kinni mätsida, läksid meie omad dopingu panemist maailmale kuulutama.
kahju,aga...14. märts 2021, 18:08
ju siis on vaja kohtuga üritada end puhtaks saada
Juku14. märts 2021, 19:27
Sina oled juba teda "mustaks" pidaja? Tubli
mall14. märts 2021, 18:02
Elame-näeme. Kohus võib hagi kui põhjendamatu tagasi lükata või võtta menetlusse.
Kahjuks nii see on.14. märts 2021, 17:47
Ärge tehke järgmist "Usume Veerpalu", võite taas väga rumalsse olukorda lõpuks jääda.
Juku14. märts 2021, 19:28
Ja Veerpalu oli siis süüdi?
Teeline14. märts 2021, 20:10
Juku/täna 19:28 Eks Veerpaluga ole nii, nagu nende kiiruseületajatega, kelle kiirust mõõdeti taatlemata radaritega. Tegelikult ületasid kiirust? Ületasid! Trahvidega olid nõus? Olid nõus! Alles siis, kui sai teatavaks, et kiirusemõõtjad on taatlemata, anti asi kohtusse ja protokollid tühistati. Ega kohus ei teinud kiiruseületamist olematuks, lihtsalt mõõtmine oli vale.
Mismõttes sõnumitooja14. märts 2021, 17:22
kallale, nalja teete? Kui sellise infoga lagedale tulete siis ei ole kohta arvamisel vaid teil peavad olema vettpidavad tõendid! Nii labaselt ei saa üks organisatsioon sportlase elu hävitada, peate vastutama!
Irw14. märts 2021, 17:27
On ju tõendid. A proov oli positiivne! Kui Nabi tahaks oma süütust tõestada, laseks ta avada ka B proovi. Seda ta aga millegipärast pole veel teinud...
to : Irw14. märts 2021, 18:11
see maksab ja mitte üldse vähe, kui veel keeld peal, sponsorid keelatud, siis . . . siis jah . . . ei vali pooli, olen ära-ootaval seisukohal . tark ei torma .
to : Irw14. märts 2021, 18:12
tahtsin siis öelda, et B-proovi avamine maksab . . .
Juku14. märts 2021, 19:29
Selles ongi,et need " pintsaklipslased" ei vastuta millegi eest
Teeline14. märts 2021, 20:14
B-proovi avamine maksab, selleks raha pole. Aga advokaadi jaoks jätkub? Äkki on asi prioriteetides. B-proovi avamisega ei võida midagi, aga kohtuga võib jopata?
Põrsas Kotis14. märts 2021, 22:00
Teises artiklis oli kirjas: Nabi taotleb endiselt B-proovi analüüsimist esimesel võimalusel ning soovib koos esindajaga kindlasti ise selle avamise protseduuri juures viibida. Nii et huvitav miks antidopingu tegelased ei taha B proovi avada.
Süütuse presumptsiooni põhimõttest15. märts 2021, 11:18
tulenevalt ei pea Nabi tõestama, et tema on õige poiss vaid süüdistajad peavad vettpidavate tõenditega lagedale tulema ja meenutuseks meedia madalalaubalistele kirjatsuradele - enne JÕUSTUNUD süüdimõistvat kohtuotsust, kellegi suunas näpu vibutamisega on tõenäosus, et peate Nabile mainekahju korvamiseks kogu oma maise vara maha müüma.
No mida14. märts 2021, 17:20
Hea näide sellest, milline on antidopingu arusaamad. Ehk sportlane hakaku ise tõestama et ta ei ole kaamel. Eesti õiguse järgi on see ülesanne ikka süüdist esitajal. Ja nüüd tahetakse rünnatavalt ära võtta ainukest võimalust oma süütust kaitsta, milleks on kohus. Jeerum kui silmakirjalik võib üks asutus olla.
...14. märts 2021, 17:29
Süüdistus on positiivne proov, mida sa veel tahad. Nabi pole isegi B proovi avada lasknud, vaid hakkas kohe Veerpalu tegema.
To ...14. märts 2021, 18:57
Ma tahan et sportlaselt ei võetaks õigust oma õigusi kohtus kaitsta.
v15. märts 2021, 08:12
kloun , kas ei saanud aru; Nabi tahab, et proov avatakse.Kui ei tea, siis ära hakka oma teadmatust avalikult kuulutama.
lugeja14. märts 2021, 17:15
on aeg spordis reegleid muuta. Kõik võivad endale sisse ajada, mida soovivad, kes on tugevam, see võidab.
sõna sekka14. märts 2021, 17:12
Taas vana tõdemus : parim kaitse on rünnak !
Juku14. märts 2021, 19:31
J asee on vana süüdistus- nii on väga lihtne olla
Jan14. märts 2021, 16:44
Pole küll advokaat, aga just vastupidi ju peaks olema. Süüdistatav ei pea oma süütust tõestama, vaid süüdistaja peab tõestama süüdistatava süüd. Siin on nagu tohutu suur vahe.
lauri14. märts 2021, 20:01
Mis siin tõestada on, proov oli positiivne ja kogu lugu. Jutt, et ei tea kust ta seda manti enda organismi sai ei huvita tegelikult, fakt on see, et see aine tal organismis oli ja kogu lugu.
KKK15. märts 2021, 09:41
Kui proov(id) osutuvad dopingu suhtes positiivseteks, siis lasub vastupidise tõendamiskoormis juba sportlasel.
mari15. märts 2021, 13:46
Antidopingu tõestatud süüdistus ongi ju see, et A-proov on positiivne. Kui sellega süüdistatav nõus ei ole, siis peab tema ikka tõendama vastupidist!