Soomes peavad Otti kõik asjatundjad kõige kiiremaks ja seda on ta ka tõestanud.Vahel on kõigil veidi ebaõnne.Mees on oma raha väärt.Maailmameister.Soomes keegi omasid ei mõnita.Mis kyll eestlasi vaevab.On see vaesus või rikkus.
Kirjutasin pika kirja.
Kasutasin ka sõna d e b i i l. Ei avaldatud.
Aga siis see sõna kõikidele Otist negatiivelt kirjutajatele.
Kui Ott võidab siis ma ei taha teie poolt kirjutatud õnnesoove lugeda.
Silmakirjalikud olete.
Tagantjärele targana võib öelda, et ei olnud vaja Toyoyast ära tulla. Auto oli hea, Ott tegi sellest parima. Nüüd see Korea auto on vist lihtsalt veits pehme, sealt parimat raske teha. Nüüd Ogier ja Evans naudivad Oti töö vilju. Kahju.
Tiitli eest võidelda pole vist enam lootust. Kui Ott võtaks igalt eesolevalt 7 etapilt maksimumi ehk 30 punni ralli, siis teistel kohtadel Oti järel olles Ogier ikka võidaks.
Tuleb hakata uueks hooajaks valmistuma
keskmine kiirus katsetel suht väike ehk siis kivist võinuks mööda põigata.. isegi seismajäädes ja kivi teelt minema toimetades, oleks 30 sekki edu jäänud!
isegi ei jälgi enam närvide säästmiseks ralli hetkeolukorda.Eks lõpuks saan teada,kuidas kokkuvõttes läks aga,et pidevalt kätt pulsil hoida-ei.Millegipärast juhtub Otil pidevalt seesuguseid apsakaid,mis muidugi ei tähenda,et talle pöialt ei hoiaks.
Kuule, "Õhtuleht". Kas te ise ka aru saate, mida te kokku kirjutate?
"
11. katse:
Sordo on Evansist omakorda 4,3 sekundit kiirem. Sordo ütleb, et kiiremini ta sõita ei suuda. Ogier' teine koht muutus veidi kindlamaks.
Sordo kaotas Evansile 4,3 sekundit!
Ja kui te juba kajastate sündmusi alt ülespoole, siis pange ka tulemused vastavasse järjekorda: enne katse tulemus ja siis üldseis, mitte vastupidi.
Ikka juhtub. Kokkuvõttes oli Ott tubli. Pole Saaremaa mees esimene, kes kivi otsa sõidab. Meil üks mees siin rammib pidevalt poste ja aiaväravaid kui võtnud on
Ei lõpetanud kivi, vaid tagavedrutuse kokkulangemine. Nagu Portugalis. Juba eile kurtis Ott, et autoga sama sama lugu, mis Portugalis, kuid meeskond ei teinud midagi.
Autot siin süüdistada on küll jäämäe tipp. Oli Ogierilgi sarnane olukord aga mees tõmbas pidurid peale ning andis seejärel gaasi, tõstes sellega mingil määral auto esiotsa ning kahjud olid väiksemad. Antud juhul oli tegu lihtsalt õnnetu juhusega, ei soosi sel aastal vanajumal meie oma poissi. Järgmisel hooajal aga on teised lood.
Huvitav,kas on tehtud ka kindlaks, kellele oli vaja see kivi sinna Otile ette veeretada.
See paistab olevat orgunnitud, sest enne starti kontrollitakse teed kõik üle ???
Miks peab rallit korraldama sellistes kohtades, kus maa seest pidid üsna suured kivid välja tulema? Kusagil olid pealtvaatajad, kes kive alla pidid veeretama. Kiirused on suured, mis on eriti ohtlik seal sõites.
KOMMENTAARID (54)