WRC

Kas Safari ralli on oma nime vääriline? Kas Hyundai peab vastu? 

Kaarel Täll, 24. juuni 2021 10:55

Oliver Solberg lõhkus oma Hyundai juba testikatsel.

Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

Neljapäeval algav Keenia MM-ralli toob kaasa hulga ootamatusi. Selles ei kahtle vist keegi. Teed on nõudlikud ja kohati ülikiired, leidub pehmet liiva, kõva kruusa ning lahtiseid kive. Vahel kaob tee justkui üldse ära. Ilmataat lubab vihma! Kuna viimati sõideti seal MM-sarjas 2002. aastal, siis puudub praegustel pilootidel ja kaardilugejatel Keenia teede kogemus.

„Mõned kohad on väga karmid, kuid kohati on tee liivane ja väga kiire,“ tõdes Dani Sordo enne starti. „Minu jaoks oli üllatav, et teed on nii kitsad ja kiired.“ Hispaanlane tõi välja, et kurvides on keeruline teed näha, sest vaadet varjavad kivid ja kõrge hein. Seega on riskantne seal kitsal ja kiirel teel gaas maksimaalselt põhja suruda.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

27.05.2021
BLOGI | Ogier võitis Safari ralli, Tänak punktikatse
23.05.2021
Keenia ralli testikatsel oli nobedaim Ogier, Tänak näitas kaheksandat aega
16.05.2021
Hyundai boss kahest järjestikkusest liidrikohalt katkestamisest: „Ma ei näe, et keegi oleks midagi valesti teinud.“