PARIM: Sebastien Ogier ja Julien Ingrassia on tänavu võitnud kuuest MM-etapist koguni neli.Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
Kaarel Täll 28. juuni 2021 08:59

Hyundai vedrustus tekitab Eesti spordirahvale juba peaaegu sama palju halle juuksekarvu, kui tegi seda kunagine mure Andrus Veerpalu „rahvusliku põlve“ pärast. Lõuna-Korea auto sees elab mingisugune kuri vaim, keda pole suudetud eemale peletada juba enam kui kuu jooksul. Kõigepealt kuivasid kokku Ott Tänaku tiitlilootused, nüüd sai Keenias tõsise hoobi Thierry Neuville'i hooaeg. Safari ralli võitis Sebastien Ogier, järgnesid Takamoto Katsuta ja Ott Tänak.

Mais sõideti Portugalis. Tänak oli kindel liider, kuid Hyundai vedrustus ei pidanud vastu. Juuni alguses kihutati Sardiinias. Tänak oli taas kindel liider, kuid vedrustus vedas jälle alt. Läinud nädalavahetusel käidi Keenias. Seekord oli Neuville kindel liider... Ja vedrustus andis otsad. 

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad