Foto: Sucker Punch
Esport
1. juuli 2021, 19:33

„Ghost of Tsushima: Director's Cut“ toob PlayStation 5 peale uue saare. Aga kuhu jäi PC-versioon?

Aastal 2020 tõmmati PlayStation 4 konsooli suurejooneliste eksklusiivmängude nimekirjale alla suur ja rasvane joon. Selle autoriks oli Sucker Punch nime kandev stuudio ning teoseks avatud maailmaga samuraimäng „Ghost of Tsushima“.

Nüüd on teos taaskord päevakorda tõusnud ja seda lausa mitmel põhjusel. Nimelt eemaldati mängu kaanelt märge „Only on PlayStation“ („Ainult PlayStationil“). Paljude arvates võib see tähendada, et Sony planeerib tuua enda samuraiseikluse ka arvutile.

Antud teooria kasuks räägib lisaks asjaolu, et sarnane asi leidis aset mängude „Horizon: zero Dawn“ ning „Days Gone“ puhul. Esimene neist ilmus PC peal 2020. aasta suvel, teine aga tänavu kevadel. Samuti arvatakse, et arvutile võib jõuda kompanii 2016. aasta seiklusmärul „Uncharted: A Thief's End“.

Ent see pole ainus kõlakas, mis internetis ringles. Lisaks hakati rääkima „Ghost of Ikishima“ nime kandvast järjeosast, mis võiks jõuda PlayStation 5 konsoolile juba sel aastal. Juttude järgi oleks tegemist olnud eelkäijast tunduvalt kompaktsema elamusega, mis (nagu nimest eeldada saab) leiaks aset tillukesel Ikishima saarel. Peale esimesi sahinaid registreeriti ka samanimeline domeen.

Tagatipuks oli reitingu saanud „Ghost of Tsushima: Director's Cut“, mis peaks jõudma PlayStation 4 ja PlayStation 5 peale.

Nüüd on aga selge, et eelmainitud „Ghost of Tsushima: Director's Cut“ hakkab sisaldama ka kuulujuttude keskmes olnud uut ala. Nimelt avaldas Sony treileri, milles selgub, et teose peategelane Jin saab hakata seiklema Iki nime kandval saarekesel. Täiendatud versioon mullusest mängust jõuab PS5 ja PS4 peale juba üsna pea, 20. augustil.

PlayStation 5 peal saavad mängurid nautida DualSense puldi omadusi. PC-versiooni siiski esialgu välja ei kuulutatud.

Õhtuleht Esport arvustuses kirjutasime: „„Ghost of Tsushima“ on hea mäng, aga... see pole suurepärane. Teos suudab igas kategoorias (graafika, mängitavus, lugu jm) eeskujulikud hinded noppida, ent maksimumpunktideni ei küündita kordagi. Oleks mäng ilmunud kasvõi pool kümnendit varem, oleks tegemist meistriteosega.“

Lisaks ajasime juttu Tarmo Jüristoga, kes rääkis, mil moel on „Ghost of Tsushima“ tegevus seotud päris maailma ajalooga ning kui tõsiselt teoses leitavat mõõgavõitlust võtta saab.