Viimastel elukuudel kannatas Reutemann terviseprobleemide all ja oli pikalt haiglas. „Isa lahkus rahus ja meistrile väärilise võistlusega. Olen uhke ja õnnistatud, et mul oli selline isa. Tean, et ta jälgib minu elu igal päeval, kuni kohtume uuesti Issanda kojas,“ kirjutas tema tütar Cora Reutemann Twitteris.
Papá se fue en paz y dignidad después de luchar como un campeón con un corazón noble y fuerte que lo acompañó hasta el final. Siento orgullo y bendición por el padre que tuve. Sé que me acompañará todos los días de mi vida hasta que nos volvamos a encontrar en la casa del Señor🙏🏻 pic.twitter.com/84wo3WgfTg
— Cora Reutemann (@CoraReutemann) July 7, 2021
Reutemann võitis karjääris tosin vormel 1 etappi, korra lõpetas argentinlane sarja kokkuvõttes teisel ja kolmel puhul kolmandal kohal. Pärast sportlaskarjääri siirdus Reutemann poliitikasse, kust temast sai nii Argentina senati liige kui Santa Fe osariigi kuberner.
Reutemann debüteeris vormel 1 sarjas 1972. aastal, esimese etapivõidu teenis ta kaks hooaega hiljem, kui ta võitis Brabhami roolis Lõuna-Aafrika GP. 1976. aastal kutsuti ta Ferrarisse, kus asendas eluohtlikult vigastatud Niki Laudat. Reutemann sõitis Itaalia meeskonnas kuni 1978. aasta lõpuni. Ehkki ta lõpetas MM-sarja hooaja kolmandal kohal, tõi tiim tema asendajaks Gilles Villeneuve’i.
Carlos Reutemann poodiumil.
Foto: ZUMA Press / ScanpixTema parim hooaeg tuli 1981. aastal, kui ta juhtis hooaja viimase etapi eel MM-sarja. Ehkki Williamsit roolinud argentinlane alustas Los Angelese võistlust esimesest stardiruudust, siis salapärasel kombel kadus tal etapi vältel kiirus ning Reutemann kukkus punktikohalt välja. Samal ajal Nelson Piquet võitles end viiendale kohale, millega kindlustas ühe silmaga 1981. aasta MM-tiitli.
Reutemann ise ei suutnudki lõpuni seletada, mis tema sõidu halvas. Tal oli siiski maine piloodist, kelle esitusi mõjutas tohutult konkreetse päeva tuju ja meeleolu. „Isegi püksinööbi kaotamine võis ta halval päeval masendusse ajada,“ kirjeldas endine Reutemanni mehaanik.
Ta alustas 1982. aastat Lõuna-Aafrikas teise kohaga, kuid katkestas teisel etapil ja lõpetas ootamatult karjääri. Maailmameistriks tuli toona tema tiimikaaslane Keke Rosberg.
Reutermann osales ka autoralli MM-sarjas, kus ta jõudis nii 1980. kui 1985. aastal Argentinas esikolmikusse. Nii oli ta aastakümneid esimene ja ainus piloot, kes jõudnud kahes tippsarjas poodiumile, kuniks tema saavutust kordas 2010. aastal Kimi Räikkönen.
Kommentaarid