OLID AJAD: aastal 2017 kihutasid Malcolm Wilsoni (keskel) tiimis Sebastien Ogier (vasakult teine) ja Ott Tänak (paremalt teine). Nüüd on Wilsonil superstaaride palkamisega probleeme. 

Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
WRC
15. juuli 2021, 13:41

Põhjalik sissevaade Malcolm Wilsoni elutöö ehk M-Spordi meeskonna praegusse olukorda ning tulevikku. Suhtlesime Richard Milleneri, Gus Greensmithi ja Teemu Sunineniga

ÕL RALLY ESTONIAL | Eestlaste südamevõistkonna segane tulevik: auto on (väidetavalt) kiire, aga keda panna rooli?

M-Sport ja Ford pugesid Eesti rallirahva hinge sajandi alguses. Markko Märtin võitis just Fordi roolis viis MM-sarja etappi. Möödusid aastad ning sama marki autosse istus Ott Tänak. Saabusid esimene poodium ja esimene võit. Tiimi boss Malcolm Wilson sai Eesti presidendilt teenetemärgi. M-Sport on just tema elutöö.

Viimastel aastatel püsib Wilsoni projekt aga varjus. Viimati käis M-Spordi mees MM-sarjas poodiumil 2020. aasta Mehhiko rallil ehk vahetult enne pandeemiast tingitud pausi. Teemu Suninen lõpetas toona kolmandana. Koroonaviirus mõjus Wilsoni tiimile eriti karmilt, sest tegemist on erameeskonnaga, kel puudub suure tehase tugi. Fordiga tehakse küll koostööd, kuid üldse mitte viisil, nagu toimivad Hyundai ja Toyota võistkonnad. Viimaste tulemuste taustal kipub ununema, et hooaegadel 2017 ja 2018 tuli Sebastien Ogier just M-Spordi Fordiga kaks korda maailmameistriks. Nüüd seisab meeskond aga suure küsimuse ees: kas sellist edu on võimalik veel korrata?

Edasi lugemiseks:

Osta üks artikkel

Ühe artikli lugemisõigus
3.99