No sisuliselt "olid maailmameistrid" ja sedagi ilmselt peamiselt tänu Toyotale, nagu tagantjärgi vaadates tundub.. Üsna kindel, et kui Tänak oleks hetkel Toyota roolis, võistleks ta esikoha nimel.
Nagu Ott ise pärast lepingu sõlmimist ütles, siis palgas ta kaotas, Toyota oleks rohkem maksnud. Samas ei ole Toyotal R5-te, mille arenduse ühe teise mehe firma omale sai.
Neuville ennustus peab 100% paika, Ott tuleb ilmselt seitsmendaks. Aga samas olla sellisel maailmaalal esimese seitsme hulga pole ka paha. Rasmus Mägi oli ka seitsmes! Üldarvestuses vist muidugi läheb Breen mööda ja Takamoto ilmselt järgmise ralliga. Aga punktikatselt tuleb ka sel korral ja vägevalt. Ott peab nüüd hakkama kummi hoidma.
Tõmbad teepervele, paned suitsu ette, võtad pagasist ratta ja tungraua, vahetad ratta ära.. asetad riistad ja katkise rehviga ratta ettevaatlikult omale kohale ning jätkad sõitu! Kuna papp tiksub arvele nii ehk naa, siis kiiret pole! Rehvi purunemise on süüdi kivi nagu ikka tavaliselt ja mõni mõis, eks ole?! 6-7 koht täitsa normull koht! Järgmisel aastal ehk veab paremini, kui pensile ei saadeta! 😏
Raske, ja kahju on vaadata Tänaku kadalippu, millel ei paistagi lõppu tulevat. Mida edasi, seda rohkem tekkib küsimusi, et miks just Tänak u masinaga need rikked ja õnnetused juhtuvad? Ja seda juba teist aastat järjest, kas seda saab nimetada ebaeduks, kahtlen. Tundub, et hundai tiimis on midagi valesti, kui Tänaku masin puruneb pea igal rallil, aga samas teistel meeskonna liikmetel masinad ju ok. Kardan, et Tänak tegi vea, kui vahetas Toyota hundai vastu. Töötas oleks ta olnud juba lahekordne maailma meister ja püüdnud kolmandat.
KOMMENTAARID (35)