Indie-teose „Among Us“ loojad pole „Fortnite'i“ uuest mängulaadist üldse vaimustunud
Hiljuti jõudis populaarsesse battle royale teosesse „Fortnite“ uhiuus mängulaad „Imposters“. Kõnealune lisa ei ole meeltmööda aga võrdväärselt menuka mängu „Among Us“ loojatele Innerslothi stuudios.
Probleem seisneb asjaolus, et nii „Impostersi“ mängitavus on äravahetamiseni sarnane „Among Usi“ omaga. Mõlemas on paljude mängijate ülesandeks edukalt etteantud missioone sooritada, neile viskavad kaikaid kodaratesse aga petturiteks kehastunud mängurid.
Kuigi mängutööstus on üles ehitatud sellele, et stuudiod laenavad teiste ideid ning arendavad neid edasi, teeb „Among Usi“ loojaid nukraks asjaolu, kuivõrd vähe Epic Games muudatusi on teinud. Nimelt on muutmata jäänud suurem osa terminoloogiast ning ka mängulaadi kaardi ülesehitus sarnaneb inspiratsiooniallikaga kahtlaselt palju.
„Oleks väga äge olnud koostööd teha,“ kirjutab Innerslothi kogukonnajuht Victoria Tran. „Ülejäänud maailma mured tundusid niigi ületamatutena, seega see oli lihtsalt väike tore meeldetuletus, kuivõrd väikesed me oleme,“ lisas Adriel Wallick.
it would've been really, really cool to collab haha.
— Victoria Tran 🧋 (@TheVTran) August 17, 2021
just sad indie hours rn.
Anyway - just feeling pretty bummed today.
— Adriel Wallick (@MsMinotaur) August 17, 2021
Everything in the world was already feeling insurmountable, so this was just another fun reminder of how tiny we all really are.
Kommentaarid (0)