Foto: Activision
Toimetas Sten Kohlmann 15. november 2021 15:25

Aastast aastasse kostitatakse mängureid tulistamismängude seeria „Call of Duty“ uue osaga. Kui tavaliselt saadab teoseid röögatu müügiedu juba avanädalal, siis verivärske „Vanguardi“ puhul tunduvad asjalood olevat nukravõitu.

Seda, et suure frantsiisi hirmuvalitsemine võib peagi lõppeda, annab aimu Ühendkuningriikide turg. Gamesindustry.biz raporteerib, et ametlike andmete kohaselt on „Vanguardi“ avamüügi tulemused keskmiselt 40% kehvemad kui mulluse „Black Ops Cold War“ omad.

Füüsilisi koopiaid müüdi 26% vähem, digitaalsel rindel oli kukkumine aga lausa 44%. Portaali VGC andmetel on tegemist sarja halvima tulemusega viimase 14 aasta jooksul.

Täielikust hävingust on siiski vara rääkida. „Call of Duty: Vanguard“ müügitulemus on sellest hoolimata edetabeli ladvikus, jäädes alla vaid iga-aastase jalgpallimängude seeria tänavusele esindajale „FIFA 22-le“.

Oodatust nõrgema avamüügi põhjustajaks võivad olla ka pandeemia, uue põlvkonna konsoolide pealetung, tasuta „Call of Duty: Warzone'i“ eksisteerimine ning inimeste hääbuv huvi Teise maailmasõja temaatikat kasutavate videomängude vastu.