Sebastien Ogier liikumas kaheksanda MM-tiitli suunas.

Foto: Jaanus Ree/Red Bull Content Pool
Eigo Kaljurand 20. november 2021 22:04

Monza etapi eel lootsid rallifännid, et Hyundai piloodid suudavad Itaalias kaarte segada ning teevad tiitlilahingu põnevaks. Reaalsuses on Toyotad nii kiired, et isegi ettevaatlikult sõites on Sebastien Ogier viimase päeva eel liider. „Ausalt öeldes ma ei oodanud, et tõusen liidriks. Ma ei võta riske ja kaotan sellega aega,“ imestas kaheksanda MM-tiitli suunas liikuv prantslane.

Laupäeva hommikul mahtus esikolmik 20 sekundi sisse, sest Toyotade kannul püsis Hyundai piloot Neuville. Kuid üheksandal kiiruskatsel sõitis belglane vastu teepiiret ja kaotas aega. „Päeva esimese katse järel oli tunne hea ja mõtlesin, et läheme panema. Siis sõitsin välja ja kaotasin olulisi aerodünaamilisi juppe. Aga tegelikult saime päeva peale aru, et meie rehvid kuluvad kõvasti rohkem kui Toyotadel ja nende püüdmine oleks igal juhul võimatu,“ võttis Neuville laupäeva õhtul hooldusalas päeva ja Hyundai hambutuse kokku.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad