Foto: CD Projekt RED
Toimetas Sten Kohlmann 27. november 2021 16:02

Poola märulimäng „Cyberpunk 2077“ oli üks 2020. aasta oodatumatest teostest. Kui see aga poelettidele jõudis, sai sellest aasta suurim pettumus. CD Projekti president Adam Kicinski arvates on teose tulevik kõigest hoolimata helge.

Nimelt usub Kicinski, et edaspidi hakkavad inimesed „Cyberpunk 2007“ pidama „väga heaks mänguks,“ seda muidugi eeldusel, et kõik senised vead saavad teosest eemaldatud. Poola majanduslehele Rzeczpospolita antud intervjuus väidab mees, et mängu tekitatud kaubamärgiteadlikkus kaalub üle mulluse konarliku alguse.

„„Cyberpunk 2077“ on meie 27aastase ajaloo suurim, ambitsioonikam ja kindlasti kõige keerulisem projekt,“ ütles Kicinski. „Püüdsime peaaegu igas aspektis astuda sammu edasi, nagu oleme teinud iga välja antud „The Witcheri“ mänguga.“

"Oleme uhked paljude mängu aspektide üle, kuid nagu me teame, ei läinud kõik nii, nagu tahame,“ tunnistab Kicinski. Mehe sõnul on „Cyberpunk 2077“ bränditeadlikkus kõigest hoolimata tohutu ning mänguuniversumil, selle tegelaskujudel ja detailidel on fänne üle kogu maailma.

„Usume, et pikemas perspektiivis teatakse „Cyberpunk 2077“ väga hea mänguna ja nagu meie teisedki mängud, müüakse seda aastaid – eriti kuna riistvara muutub aja jooksul võimsamaks ja me muudame mängu pidevalt paremaks.“

Teose parandamisega on stuudiol siiski palju probleeme olnud. Senini on mäng saanud küll mitmeid parandusi, ent tundub, et igaüks neist toob kaasa ka uusi probleeme. Ühtlasi on pidevalt edasi lükatud lisapakkide ilmumist. Ka uue generatsiooni konsoolide versioonid lükkusid 2022. aastasse.