Foto: Andreas Solaro / AFP / Scanpix
Rasmus Voolaid 13. jaanuar 2022 14:50

Nädala aja pärast saab Monte Carlos alguse uus WRC-hooaeg, mille eel valitseb rallimaailmas suur teadmatus. Kuivõrd stardijoonele asuvad hübriidautod, ei tea keegi, mida oodata.

Toyota ja M-Sport asusid uusi autosid arendama oluliselt varem kui Hyundai. Ott Tänaku kõrval teise piloodina Hyundai rooli keerav belglane Thierry Neuville usub, et nad on Tänaku abiga saanud valmis siiski konkurentsivõimelise auto.

„See pole kellegi kindla soovide järgi tehtud auto. Me arendasime seda koos. Olime koos Otiga igal kohtumisel, kus otsuseid vastu võeti ja osalesime ka kõigil testidel. Saime sama palju testida,” sõnas ta Belgia väljaandele RTBF.

„Rääkisime sellest autost palju ja olen tehtud tööga rahul. Olime enamiku ajast samal lainepikkusel ja suunasime meeskonda samas suunas. Mulle tundub, et me tegime õigeid otsuseid ja nüüd on veel vaja paika saada viimased pisidetailid.”

Neuville ei usu, et M-Sporti ja Toyota peaks olema eduseisus, kuna alustasid uue auto ehitamist mõned kuud varem.

„Oleme originaalprototüüpiga võrreldes teinud suuri muudatusi. Olime võib-olla natuke graafikus maas, aga oleme viimastel kuudel kõvasti tööd teinud. Loomulikult muudab uus tehnoloogia situatsiooni ja teadmatust on palju. Uue hooaja algus võib olla katsumusterohkem kui tavaliselt,„ leidis Neuville. „Võib juhtuda, et meeskondadel on suur tasemevahe. Sellistes olukordades võib keegi teiste eest ära pääseda, aga loodan, et kohaneme kiirelt ja suudame sõita meistritiitli peale.“

Eelmisel aastal oli Neuville Sebastien Ogieri ja Elfin Evansi järel MM-sarjas kolmas. Ott Tänak jäi viiendaks.