George Russell roolimas Mercedese vormel 1 masinat, millel pole küljepontoone. Kas teised meeskonnad lepivad selle lahendusega või astuvad nende vastu sõtta?

Foto: PA / Scanpix
Eigo Kaljurand 10. märts 2022 19:05

Uuest hooajast mõõdavad vormel 1 sarjas teid uute reeglite põhjal valmistatud masinad. Mõned hooajad tagasi võttis Mercedes kasutusele rooli asendit muutnud DAS-süsteemi, 2009. aastal sai nende eelkäija Brawn GP teiste ees suure edu reeglite halli alasse kuuluva difuuseriga. Tänavu üllatas Mercedes vormeliga, millel pole küljepontoone. Nii on peagi algava hooaja eel laual küsimused, kui suure edu see neile annab ja kas asi on aus.

Tänasel päeval vormel 1 spordisuuna juhina töötav Ross Brawn tunnistab, et hõbenoolte disain tuli neile üllatusena. „Pole kahtlust, et Mercedese kontseptsiooni me ei osanud oodata. See on reeglite ekstreemne tõlgendus,“ ütles Brawn F1 TVle antud intervjuus. „Paratamatult selle tõlgenduse üle tuleb vaidlusi. Uute reeglite puhul on see paratamatu. Isegi kui me üritame sulgeda tagauksi, ja uskuge mind, oleme sulgenud neid sadu, suudavad vormel 1 meeskonnad välja tulla äärmuslike uuendustega.“

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:

Telli Õhtulehe digipakett

Vaata võimalusi
  • 11 erinevat digiväljaannet
  • Üle 2000 artikli kuus
  • Jagamisõigus 4 sõbraga
  • Tellijatele mõeldud auhinnad
Näita vähem
€ 0 / nädal€ 11.99 / kuu
Telli

Osta üks artikkel

Ühe artikli lugemisõigus
  • Ühe artikli lugemisõigus
Näita vähem
€ 3.99