Jüri Vips ütleb, et Hitech GP F2-sarja masin on tänavu palju kiirem kui mullu.
Foto: Dutch Photo Agency / Red Bull Content PoolJüri Vips kiidab masinat taevani ega suuda uskuda, et nad juhivad
Vormelisõitja Jüri Vips hoiab F2-sarjas probleemide kiuste kahe etapi järel neljandat positsiooni ja kiidab Hitech GP masinat.
„Meie potentsiaal on olnud tohutu,“ ütles Vips sarja kodulehel ilmunud intervjuus. „Kui asjad lähevad samamoodi edasi ja suudame kokku panna puhtad nädalavahetused, siis usun, et hooaeg tuleb väga-väga tugev.“
Ta lisas: „Kiirus on olnud võrreldes eelmise aastaga mega. Tundub, et oleme kiirust juurde leidnud, aga ma ei ütle, kuidas, sest teised meeskonnad loevad seda. Enne, kui saame olla päris kindlad, tuleb vaadata, kuidas teistel radadel läheb, sest iga ringrada nõuab erinevate seadistust.“
Vipsi senised tulemused on seitsmes, kolmas, teine ja kümnes koht. Kusjuures punktisaak võiks praeguseks olla palju parem kui 28, aga Bahreini põhisõidus nurjas Vipsi etapivõidu mehaanikute käpardlikkus boksipeatuse ajal ning Saudi Araabia põhisõidus kaotas ta boksis mitukümmend sekundit enda vea tõttu. Eestlane usub, et oleks nende hädadeta sarja liider. Praegu juhib brasiillane Felipe Drugovich 45 punktiga.
Kõigest hoolimata hoiab Hitech GP 48 punktiga meeskondlikus arvestuses esikohta. Nende teine piloot Marcus Armstrong on saanud põhisõitudes viiendad kohad ja sprindisõidud katkestanud.
„See on üsna hullumeelne, et juhime, arvestades, kui segased on olnud minu nädalavahetused,“ märkis Vips.
„Ma ei suuda uskuda, et juhime, aga see näitab, et teeme asju õigesti ja usun, et edasi läheb ainult paremaks. On olnud nipet-näpet asju, mis on maksnud meile palju punkte, aga suurem osa on olnud meie kontrolli alt väljas. Näiteks tihe liiklus kvalifikatsioonis.“
Aastaid Red Bulli noorteprogrammi kuuluv Vips sai tänavuseks aastaks ametikõrgendust ja on energiajoogitootja F1-tiimi ametlik varusõitja. Seepärast käis ta Red Bulliga Austraalia GP-l, kust lendas otse Barcelonasse F2 testipäevadele ja pidi ajavahega kohanema nii-öelda hoo pealt.
„Kuigi otse Austraaliast Barcelonasse lendamine ei tule kasuks vaimule ega füüsisele – olen üsna läbi –, siis on Red Bulli varusõitjaks olemine tohutu privileeg. Pole just palju neid, kes saavad selle võimaluse, seega inseneride ja võistkonna üldise töö tundma õppimine on minu jaoks väga tore.“
F2 sari jätkub järgmisel nädalavahetusel Itaalias Imola ringrajal.
Kommentaarid (0)