Loodetavasti Ott Tänaku Hyundai kallal uut neljatunnist remondipausi kasutama ei pea!

Foto: Vincent Thuillier / Hyundai Motorsport
Viljar Voog 11. juuli 2022 16:58

Käes on rallinädal ning maailma kiireimad kruusalennutajad tuhisevad peagi mööda Lõuna-Eesti teid. Nii nagu pealtvaatajate jaoks leidub tänavu ohtralt uut – on ju tegu esimese piirangutevaba Rally Estoniaga, kus igaüks saab võistluse vaatamiseks metsast sobiva kännu leida – hoolitses ka rahvusvaheline autoliit FIA, et osalevad tipptiimid peaksid harjuma Eestis kehtima hakkavate reeglitega.

Maailma mootorispordinõukogu kogunes juuni lõpus Pariisis ja jagas laiali suuniseid, mida edaspidi järgida tuleb. Näiteks F1-sarjas tehti mitu nokitsemismuudatust: näiteks lubatakse nüüd küljepeegleid, millest saab paremini näha, mis vormelite selja taga toimub…

Autoralli MM-sarjas viidi läbi samuti paar muudatust, mis esialgu näivad tähtsusetud, kuid tegelikult peaksid märkimisväärselt hõlbustama just esindus- ehk Rally1 klassis võistlevate meeste ja võistkondade elusid.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad