king pigistab. Ott on liiga kiire, ohustab Toyotaga sõites Kallet, kus selle häbi ots, kui lasevad Oti jälle Toyotasse. Laimame ja materdame, jäädakse ehk uskuma.
Soomlased seda kõige rohkem kardavadki. Sest soomlaste jaoks on Toyota Soome tiim, mitte Jaapani oma. See on selline ringkaitse teema. Juba kellamees Lible ütles, et "ei salli ükski inimeseloom siin maailmas, kui tõtt räägitakse. Aga valeta, vaata valeta, siis oled sa õige". Tänakut pekstakse selle eest, et ta on aus ja otsekohene. Hyundail sisuline tiimi juhtimine puudub juba aasta aega ja sellele ta tähelepanu juhibki. Paraku on see kurtidele kõrvadele, sest tulenevalt Peteri printsiibist ei tunnista üksi oma ebakompetentsuse tasandile jõudnud juht oma vigu.
Ta tegi selle taburetiga ju ilmvõimatut, pigistas kivist vee välja. Viuville ei oleks selleks elus suuteline olnud. Tegemist on hetkel ühega maailma parimatest rallisõitjatest, järelikult oli tal põhjust ja õigust kritiseerimiseks. Hyundai on täielikult ebastabiilne saan. Nii on. Mis krdi ülbe. Ülbe oli Viuville Tänaku suhtes oma killupanemisega, kui ise hiljem karistuseks kraavi sõitis.
Kui juba meie oma ajakirjanik nimetab Otti vingujaks, mis teistel üle jääb. Ott nõuab tiimilt toimivat autot, millega võita. Kui see pole tiimile jõukohane, ongi probleem. See pole ju ometi vingumine.Edu Otile, mida ta ka ei teeks
Kui lähed tööle,sooviksid samuti,et sulle antakse korralikud töövahendid. Sama kehtib Oti ja Martiniga,suu peab ikka lahti tegema kui midagi öelda,mis siis kui bossidele ei meeldi.
No ikka soomlased ja huidai meeskond lillelapsed! Mingite totakate 2€-te vigade pärast on Otil nii mõnigi etapp pekki läinud. Kord ei tulnud esiklaasile õhku ja ei näinud kuhu sõita, siis ei töötanud kojamehed ja jälle ei näinud kuhu sõita, viimati ei saanud tulesid välja lülitada jnejne. Kas hooldusmeeskond koosneb tasuta mootorihuvilistest või saavad nad palka selle eest, et auto oleks Oti jaoks ideaalne? Mis kuradi põlvkond on peale kasvanud, kellele ei tohi probleemidest otse rääkida, sest muidu solvuvad. Räägid läbi lillede, siis vahivad juhmi näoga otsa ja ei saa aru millest rääkisid.
Ei mäleta, et M-spordis ja Toyotas oleks olnud Tänakuga probleeme. Ja ka Hyundais Adamoga.
Ning tuleb tunnistada, et sellel aastal on Tänaku autoga olnud kordades rohkem probleeme kui Neuville'i omaga. Aga eks tiimijuhile ilmselgelt meeldiks, et teda ei kritiseeritaks.
Hyundai oli pikka aega juhitamatu nii võistlusauto kui ka meeskonnana. Seni tugevast perest asja ei saa kuni perepeaks peab end olevat raskes puberteedis vaevlev preili N.
KOMMENTAARID (27)