SOOVID MEELEOLUMUUSIKAT? Eesti Energia klienditeenindustelefon ägab juba pikemat aega ülekoormuse all ja paneb internetita klientide kannatuse proovile.Foto: Aldo Luud
Eesti uudised
27. märts 2023, 08:00

Kuidas suhelda energiafirmaga, kui pole oskusi ja võimalusi kasutada internetti?

E-TEENUSE NEEDUS: vanamemm kardab, et ta on surmani universaalteenusele mõistetud (23)

„Minu 92aastane ema ütles, et nüüd võtame elektri välja. Ta elab üksinda Jõgevamaal ja saab igapäevaste asjadega ilusasti hakkama. Aga tal ei ole nutitelefoni, ei ole arvutit, sellepärast ei ole tal ID-kaarti, on ainult pass, ja nüüd ta ei saagi universaalteenusest lahti. Kuni surmani peab olema universaalteenus,“ pahandab Asta Eesti Energiaga, kellega suhtlemiseks on jäänud ainult e-teenus ja pidevalt meeleolumuusikat mängiv infotelefon.

Mullu sügisel lülitas Eesti Energia kõik elektritarbijad universaalteenusele. Kes seda ei soovinud, pidi sellest eraldi teada andma. Turbulentses majanduses on too teenus muutunud aga mõttetult kalliks ja energiafirma ärgitab inimesi sellest loobuma. Samas on palju selliseidki, kellel napib oskusi ja võimalusi, et elektrooniliste kanalite kaudu suhelda. Ainus Eesti Energia klienditelefon on aga pidevalt hõivatud.

Edasi lugemiseks: