Sport: Värsked spordiuudised Eestist ja välismaalt
25. jaanuar 2002, 00:00

Lilleküla staadion nimetati A.Le Coq Arenaks (1)

Eile kirjutasid FC Flora ja A.Le Coq Tartu Õlletehas alla 15-aastasele sponsorlepingule koguväärtusega 15 miljonit krooni. Õlletootjate investeering aitab kaasa staadioni lõplikule valmimisele ning ühtlasi hakkab spordirajatis kandma A.Le Coq Arena nime.

A.Le Coq Tartu Õlletehase juhataja Tarmo Noop sõnas, et staadioni ümbernimetamine ei toimunud vastukaaluks konkurendi poolt juurutatud Saku Suurhalli nimele. “Oleme jalgpalli toetanud juba mitu aastat, mullu saime Eesti Jalgpalli Liidu kuldsponsoriks. Staadioni nime lepingu sõlminuks me ka ilma Saku Suurhallita,” sõnas Noop.

Noop loodab, et staadioni nimi kui reklaam õlletehasele tasub kulutatud summa. “Arvestame, et meie suurim staadion on jalgpallikultuuri tugisammas, jalgpall aga maailma populaarseim spordiala. Usun kindlalt, et alal seisab ka Eestis ees suur tulevik,” märkis Noop.

Samal ajal ei unusta õlletehas ka korvpalli, mängib ju Eesti meistriliigas A.Le Coqi nimeline meeskond. “Kaks lepingut ei välista teineteist. Kuni korvpallimeeskond mängib hästi, pole põhjust lepingut lõpetada. Pealegi ei mängita meil jalgpalli talvel ning just siis saab oma nime korvpalli kaudu reklaamida,” rääkis Noop.

Et rahvasuu ja ajakirjandus ei pruugi A.Le Coq Arena nimega harjuda ning kutsub rajatist ikka Lilleküla staadioniks, seda Noop ei karda. “Tartu parim korvpallimeeskond on pea igal hooajal nime vahetanud. Ka nüüd nimetatakse teda Rockiks, Polaris või Delta on unustatud. Kui A.Le Coq Arena juurdub inimeste teadvusse, võib Lilleküla nimi juba kohatuna tunduda - keegi ei saa aru, millisest staadionist käib jutt,” selgitas Noop.

FC Flora peadirektor Andri Hõbemägi lisas, et A.Le Coq Arena silt on juba disainitud ning nimi jõuab piletitele ja reklaamile. “Tulevikumõte on ka selles, et staadionil hakkavad toimuma mitmed meelelahutusüritused. Muidugi me ei saa kontrollida kõnepruuki, kuidas inimesed staadionit nimetavad. Aga loodame, et õlletootjad saavad reklaami, meie aga vahendeid staadioni arendamiseks,” ütles Hõbemägi.