Sotši 2014

Sotši sõitev Andrus Ansip: "Olümpiamängud ei ole poliitiliste manifestatsioonide tegemise koht." (90)

LISA KOMMENTAAR

totu5. veebruar 2014, 07:25
See,mida sm.Ansip personaalselt arvab ja leelotab,on seltsimehe eraasi,kuid ajakirjandusel ning ka üldsusel on loomulikult oma arvamuste kese.Seega pole erilist mõtet ümiseda rahvalaule.
Sander5. veebruar 2014, 05:10
Ansip pole olnud kunagi minu lemmikute hulgas, kuid siin olen temaga päri. See, et ta on peaminister, ei tähenda seda, et ta ei tohi ise otsustada, kuhu läheb, kuhu mitte. Oksele ajavad need marurahvuslased, kes pidevalt püüavad suhteid Venemaaga teravaks ajada. On elutõde, et õdesi-vendi me valida ei saa, sama kehtib ka riikide puhul, kus naabreid pole võimalik valida, nendega tuleb osata heanaaberlikult läbi saada.
karl 5. veebruar 2014, 01:19
5. veebruar 2014, 00:56
Sõida,sõida tarka nägu tegema.
5. veebruar 2014, 00:18
heh5. veebruar 2014, 00:05
kansip läheb oma teisd kodumaad külastama. nii hea ja armas kommunismi maa mida saab ikka ja jälle kummardada.
Lembitu4. veebruar 2014, 22:24
ei ole spordimees4. veebruar 2014, 21:55
aga arvan ka et poliitilist kindlameelsust on võimalik teisel ajal näidata, näiteks piirileppe mittesõlmimisel
osaleja4. veebruar 2014, 21:32
http://www.postimees.ee/?id=260381
President Ilves Moskvas 2010. aasta 9. mai võiduparaadil, kus osalesid ka II maailmasõja liitlasriikide väeosad.
Täna on ka Jalta konverentsi aastapäev.
1945. aasta 4. veebruaril algas liitlaste Jalta konverents. Nagu Müncheni ja Teherani konverentside puhul, vaikib peavoolumeedia nüüdki.
http://freemasonrywatch.org/yalta_brotherroosevelt.html
zx4. veebruar 2014, 20:55
Ainult rumalad inimesed või IRL-i kergeusklikud valijad võivad olla vastu olümpiamängudele minemisele. Eks see on IRL-i pikaajalise vihavaenu õhutamise tulemus, kuidagi peab ju hääli koguma, kui töötulemusi pole ette näidata.
Toslem4. veebruar 2014, 20:37
Tosi vä! Mida sa miis siis tiid?
svenerik4. veebruar 2014, 20:17
Jah, Andrus. Olümpia on puhas sport.
lible4. veebruar 2014, 20:10
õigem oleks,anzip savikaga läheks ja siis reeturid kooleks ka kadedusest ää.
urmas4. veebruar 2014, 20:07
vähemalt aastast 1936 ja edasi on om.olnud poliitika ja ei ole jõudu,kes suudaks seda muuta.Kodanik ansipil võib ju olla oma arvamus,aga sel mehel ju ennegi arvamusi olnud ja seda ei maksa eriti tõsiselt võtta.
Raimo4. veebruar 2014, 19:29
Kes selles eest maksab?
dolbajoob4. veebruar 2014, 19:24
Olümpiamängud ei ole poliitiliste manifestatsioonide tegemise koht! Respekt Andrus.
Vahur4. veebruar 2014, 18:52
Millal lôppeb meil ENSV?
Siis kui meid ei juhi enam ei kommunistid ega geneerilised kommunistid!
Seega ei Savisaared, Kallased ega Ansipid!!!
Käed eemale...4. veebruar 2014, 18:10
Nüüd on ta just see koht, a la "EHK NÜÜD OMETIGI PUTJA MÄRKAB MIND JA EHK ISEGI TERETAB"4. veebruar 2014, 18:01
"Olümpiamängud ei ole poliitiliste manifestatsioonide tegemise koht."
Ehk muidu polekski, aga samas nüüd, erinevalt paljudest mõjukatest kolleegidest ja oma maa rahva tahte vastaselt sinna kohale sõitmine ju ongi ju käsitletav ei millegi muuna kui just vaid arrogantse ja demonstratiivse poliitilise manifestatsioonina.
Mis võibks olle veel suurem poliitiline manifestatiśioon, kui peaministri skandaalne reis?
Aga sa mine ikka.
Mine aga mine. Seal näed kuidas suured vähjad jää all on.
Üks on suur nagu labakinnas ja õgib teisi ....
kaak4. veebruar 2014, 17:57
On viisakas külastada naaberriiki nende korraldatud suurel peol. Ja ei saa aru, miks peaksid Ansip ja Savisaar sõitma sinna oma raha eest? Esindavad nad ju siiski Eesti riiki ja ehk tekib ka võimalus Putinit kättpidi tervitada ja suursuguse peo korraldamise eest midagi kiitvat öelda.
Viimastel päevadel uudiseid lugedes või kuulates tunnen, et piinlik on olla eestlane- kõige suhtes ollakse nii vaenulik. Ja rahvusvaheliselt tagaotsitav laevakaaperdaja tuleks naaberriigile välja anda. Kas Venemaa laevarööv polegi kuritegu?
MINA 4. veebruar 2014, 17:45
LÄHEN SOTŠI JA SINA KERI PIKALT P................................................I.
uskumatu4. veebruar 2014, 17:44
pärast meikari jama ,tuleb reformist järjest igasugu lambalalinat, piinlik ja masendav.
lible4. veebruar 2014, 17:42
äi noh,kust kuradi kohas selliseid tarku,ÕL-i tarvis, valmis trukitakse? Vaatasin ka seda Putini mängude filmi.Naljakas oli.Oponentideks olid siis teatud,tuntud Borka,paar rohelist,kümmekond kohalikku elanikku ja muidugi, meile tuntud Krossi sõbrer, malemeister.Kasparovile meistritiitli saamiseks sobiks lihtne köögilaud,talle polegi enamat vaja.Ja veel,Nemtsovi Borka ju seletas,et sinna keegi elama ei lähe ja tekib surnuaed.Ja seda räägib poliitik,kes teab, mis maksavad Sotsis korterid!Ja muidugi pole kohalikke niisama sealt välja löödud,tahaks näha kuidas meil raudteeehitus sujuma hakkab,kas rong hakkab ikka ümber talude tiirutama,või paneb otse.
Elame, näeme.Aga mina igatahes ootan põnevaid mänge,mida soovin teilegi.
JA4. veebruar 2014, 17:39
KUI TULEB KUSKILT PAUK ON ANZIPIL PÜKSID HAISU TÄIS. USKUGE VÕI MITTE
anzipp4. veebruar 2014, 17:36
mis see sinu asi on mis keegi teeb. KAS TA SITTUB PEERETAB VÕI ON ARMUKESEGA VOODIS. VEEL KORD MIS SEE SINU ASI ON.
maamiis 4. veebruar 2014, 17:10
kogu aeg seletab kuidas tema muutkui maksab ise .no ei usu ,et ta "kappide " piletid ja komandeeringukulud kinni maksab! ja neid tal ju mitu tükki kaasas
MUSKETÄR4. veebruar 2014, 17:09
Vingujatele lohutuseks niipalju, et täna pole minusugustele kusagil vastuvõtu päeva, küll aga kuulsin, et hullaris võetakse seemnesöödikuid foolimütsikeste kandjaid, Kiirustage tööpäev lõppeb 18.00, pärast vii juba politseiauto. Valik on teie!
Spordist on tehtud räige porno-ja seksuaaleksponeerijate MÖLALAAT4. veebruar 2014, 16:54
Just, see on seekord muudetud räige seksuaalorgijate reklaamiürituseks.
Rix4. veebruar 2014, 16:41
Jobud, kes samastavad sporti poliitikaga. Kuid pauk võib tulla kõrvalt Ukrainast, mis lõpetab need mängumõnud.
jumal küll4. veebruar 2014, 16:41
MUSKETÄRI lähedased(mõni tal ehk on), saatke see inimene ravile, kas te ei näe,et inimene on hädas juba pikemat aega.
tony to Janar4. veebruar 2014, 16:33
olen sinuga 100% nõus. Kui eestile kahjulik piirileping sõlmitakse on kõik vint, aga kui PM kui tuline spordimees OMile läheb on kohe ei tea kes. Ei ole ise REFi valija
100 %4. veebruar 2014, 16:25
Ma olen 100 % Ansipiga ühel nõul! Ta on inimene, kes võib seda öelda, sest ta on pronksmehe teisaldaja. Mulle taolised spord- ja muud variserid nagu Mihkelson, Samost jt. ei meeldi. Ansip akles oma kakluse ja ses mõttes on lõpetanud, aga teised muudkui vehivad oma rusikatega.
MUSKETÄR4. veebruar 2014, 16:11
Taolist reaktsiooni oligi arvata demagoog Ansipilt, sest teist ja inimlikku vastust tema aju lihtsalt kas seemnete söömise või foolium mütsikese pärast ta ei saakski vastata. Küll aga tuleb tõdeda, et oma rumala vastusega sülitas paljudele poliitikutele näkku, neile, kes on otsustanud Putinit mitte kummardada. Samas peaks seemneid õginud Ansip teadma, et just Putin eelkõige on teinud sellest poliitilise ürituse...
omg4. veebruar 2014, 16:01
kas kiita kokka, kui ta kuulsusjanu pärast oma perest suppi teeb?
omg4. veebruar 2014, 15:58
kas kiita kokka, kui ta kuulsusjanu pärast oma perest suppi keedab?
Ansipi toetuseks4. veebruar 2014, 15:57
Ansipil tuhat korda õigus. See, et vihkamise võrdkujud elavad end välja ja tungivad inimeste eraellu- on nende probleem.Meie ei tohiks lasta sellisest saastast end häirida.
seesuur, et 4. veebruar 2014, 15:37
mul pole midagi selle vastu kui peaminister sõidab mängudele - ja võtku ka oma turvatiim kaasa kui tahab. aga tehku seda ikkagi sel juhul oma raha eest , mitte riigi rahade eest. ja tore oleks kui seda ka hiljem komandeeringuks ei vormistataks. sest alguses võib ju rahvale heameele tegemiseks näidata, et näe maksin ise - aga hiljem võetakse ikka riigilt raha tagasi.
kurtidele kõrvadele4. veebruar 2014, 15:33
Haritud mees, tipp-poliitik, tark ja arukas ja ei mõista, et NEED mängud on ülipolitiseeritud! No ei taheta, et EESTI PEAMINISTER neid mänge külastaks.
volkar4. veebruar 2014, 15:31
ansip ole mees ja tagasi ära tule eestisse enam.
EK4. veebruar 2014, 15:20
Olümpiamängudelt tuleb poliitika kõrvale jätta ... Ja ajada seltsimeestega mõnusat juttu ja mitte meelde tuletada just Pekingi olümpiamängude avamisel okupeeritud kahte Gruusia osa, millest üks nüüdsetest "rahumängudest" vaid kahurilasu kaugusel on.
Heli4. veebruar 2014, 15:19
Peaminister käitub õigesti.
Sass4. veebruar 2014, 15:19
Janar.4. veebruar 2014, 15:10
Täitsa perssses kui lollid inimesed on.
EV4. veebruar 2014, 15:03
to Naine 13.33
Kas Savisaarega sõidab kaasa armee ihukaitsjaid RIIGI kulul?
kui armas on lugeda keenjuste mõtteteri4. veebruar 2014, 15:00
alles see oli kui eestlasi loeti terve planeedi Maa targemate rahvaste hulka kuuluvaks. Ainult 1 inimpõlv ja ongi taandumatu metsistumine .
sobib4. veebruar 2014, 14:57
Ta ju meie oma puutin, las sõidab! Samost aga on huvitav kuju muidugi... Oli aegu kus ta oravatel peost sõi ja neid taevani kiitis. Eestis on paraku palju-palju olulisemaid probleeme kui Ansipi olümpiale sõit. Aga eks sellise lärmiga saab siis neid varjutada.
Naelapea pihta lugu meie oma puutinist siiN:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/arvamus/jakko-vali-meie-oma-puutin.d?id=44643775
4. veebruar 2014, 14:52
tule taevas appi4. veebruar 2014, 14:51
kindlasti peab minema. See on sportlaste pidu, mille nimel on vaeva nähtud, järgmisel olümpial ei pruugi enam tippvormi olla. Loodame, et sport võidab.
Andruss to to Ruts4. veebruar 2014, 14:43
muidugi maksan ise, aga pärast esitan kuluaruande
Andruss to to Ruts4. veebruar 2014, 14:43
muidugi maksan ise, aga pärast esitan kuluaruande
Mõtle oma peaga põhjus4. veebruar 2014, 14:41
mitte see,pealkirjas toodud,vilets kalambuur ja mine kui muidu ei saa.Munadega mehed ei lähe.
to to Ruts4. veebruar 2014, 14:41
muidugi maksan ise, aga pärast esitan kuluaruande
EV4. veebruar 2014, 14:40
to Naine 13. 33
Kas riigi poolt rahastatud turvaste armeega?
Ansip,mõtle oma peaga mingi põhjus4. veebruar 2014, 14:40
ja ära korruta seda viledaks kulunud kalambuuri.Lähed,siis lähed.Munadega mehed ei lähe.
Allan4. veebruar 2014, 14:35
Ansipi kõige suurem viga oli ühinemine IRL-iga, kes on oma hääled saanud vaid laimu ja vihavaenu õhutamise teel, tööd ju ette näidata pole. Need vihast vahutavad kommenteerijad ongi selle tulemus. Praegune Venemaa pole meile midagi halba teinud küll aga IRL-i poliitikud.
kahep3rsega lugu4. veebruar 2014, 14:34
kui sportlased ja lembitukuuse lähevad, siis võib ka peaminister minna. ega ta mingi inglise kuninganna pole, et huule tõmblemisega poliitilisi avaldusi endasi annab. kuidas saab Eesti ühelt poolt olla OM-il esindatud ja teiselt poolt mitte ? mina arvates vildakas kriitika
Jaan Jalgratas4. veebruar 2014, 14:28
Piirilepingul on oma hind.
Aadu4. veebruar 2014, 14:26
Mitte ühelgi Euroopa hästi arenenud riigi inimesel poleks pähegi tulnud negatiivselt regeerida inimeste soovile sõita olümpiamängudele. Pealegi on neil hea läbisaamine Venemaaga ja kasulikud majandussidemed.
Isiklikult arvan,et Andrus haigestub ja sõit jääb katki...4. veebruar 2014, 14:25
Rahvas millegi pärast pole Eestile eraldatud pileteid välja ostnud.Viimane küsitlus Venes näitas,et venemaalased ei kavatsegi Putins Games vaatama minna.
pensionär4. veebruar 2014, 14:24
Poleks uskunudki ,kui harimatu on eesti rahvas--------------pööbel kokkuvõttes
tghhk4. veebruar 2014, 14:24
andrus ole tubli se on õige ,et sa lähed.
semper4. veebruar 2014, 14:21
kaugel Ansipi fännamisest, kuid selles toetan sõitu reservatsioonideta!
olaf4. veebruar 2014, 14:20
Nõus, peaministriga. Olümpia ei ole poliika tegemise koht
Põleposte Olümpia4. veebruar 2014, 14:20
Nimetame seda Putini nimelisteks mängudeks.
to Omakasu4. veebruar 2014, 14:17
to Ruts4. veebruar 2014, 14:15
loe artiklist, isegi lõpuni ei pea lugema, juba enne saad teada, kes maksab.
jama4. veebruar 2014, 14:15
Nüüd ei saagi iga päev ´´meedias ajupesu teha ja kui putini käepikustuse piirilepingu ´´tänutäheks saad ikkagi jama MIS see Ojuland siin ooravatega teeb järsku mõnisada häält KAPUT -lännu
Kremli mõjuagent4. veebruar 2014, 14:14
Tahab niiväga minna juhiseid saama
to Ipi4. veebruar 2014, 14:12
kui enam midagi öelda ei ole, siis midagi ikka leiab. Mage.
Omakasu4. veebruar 2014, 14:02
Ainult isiklik kasu, võimalus vippi mängida jne. - see on ansipi eesmärk. Mingi häma, et OM-il ei ole kohta poliitikas, siis Venemaal on Olümpia puhas poliitiline manifestatsioon. Venemaal on kõik tegevused rakendatud Putini isikukultuse eesmärgil. Kui ansip seda ei tea, siis ta on tõesti rumal.
Ei ole4. veebruar 2014, 13:59
Ansipi fänn, aga seekord on tal õigus. Olümpia ajaks peaks suutma erimeelsused kõrvale heita ja pole mõtet siin igiseda-miks nii ja miks naa?
Lible4. veebruar 2014, 13:59
Kas nägite eile saadet, kus Ansip sõnas- Meie taha Via Baltika raudtee ei jää....... Õhtul näidati telekas ,,Putini mängud"...... kus päris-sotsilased tehti bomzideks, löödi kodudest välja.......
Kui nii söakalt öeldi et meie taha raudtee ei jää, siis võib tõdeda, et mindi kogemusi saama kuidas eesti rahvast üle sõita ja raudtee vastuseisust ikka ehitada..... TEINE PUTIN!!!
lugeja4. veebruar 2014, 13:58
Eileõhtust dokfilmi,, Putini mängud ´´vaadates tekkis tunne,et mitte kellelgi ei peaks sinna asja olema.
NLKP JA KGB4. veebruar 2014, 13:54
KESTVAD KIIDUAVALDUSED JA OVATSIOONID.....
Ann4. veebruar 2014, 13:53
Vanastigi öeldi, et sport on rahu, siis peaks kõik omavahelised tülid unustama
Ruts4. veebruar 2014, 13:48
Andrus jummmala õige jut, aga minul küsimus, kes su sõidu kinni maksab?
jaa4. veebruar 2014, 13:45
Andrus,Samost on su peale kade,et ei saa olümpiale sõita.
Paavo4. veebruar 2014, 13:40
ei ole jah, Ja just seepärast ei kõlbagi Sotshi minna, sest Putin manifesteerib OM-ga väga tugevalt oma poliitikat.
Gregor A4. veebruar 2014, 13:38
Sama hästi võiks küsida, miks Ilves ei lähe? Kas me siis ei vaja häid suhteid Venemaaga? Kas USA saaks pahaseks?
pole4. veebruar 2014, 13:37
küll reformi valija aga Ansip teeb jumala õigesti
Paavo4. veebruar 2014, 13:35
ei ole jah, Ja just seepärast ei kõlba minna, sest Putin manifesteerib Sotsiga väga tugevalt oma poliitikat.
Naine4. veebruar 2014, 13:33
Miks kõik selle Ansipi kallal võtavad? Savisaar sõidab ju ka olümpiale.
anu4. veebruar 2014, 13:27
no mis ajast olümpiamängud poliitilise manifestatsiooni koht pole? kas aastast 80? v6i LA 84? ja veel eriti kui need mängud Venemaal toimuvad ja x+1 riigipead oma mittetulemist demonstreerivad?
reimo4. veebruar 2014, 13:26