Sotši 2014

ÕHTULEHE VIDEO: Šmigun-Vähi: kui te tahate, et asi untsu ei läheks, siis ma ei saa rohkem rääkida (77)

LISA KOMMENTAAR

Ma ei tea mis platsil oli Kristina Šmigun3. märts 2014, 15:34
Kas keegi võib mulle palun öelda kus platsil sai Kristina Šmigun Tip suusatajaks?
Ar7. veebruar 2014, 13:51
Kommentaarium valdavalt tigedaid, mõistusega mittehiilgavat publikut täis.
Mõistust peas pole, aga arvutit klõpsida siiski oskavad.
Eesti rahva suurim õnnetus nagu ma olen sunnitud pidevalt mainima, on ajukääblikus. Heh.
Sihkesi ei võtaks endale sokipesijaks kah, saan ise hakkama, mul hea pesumasin.
7. veebruar 2014, 13:41
Miind ei huvita, kas Kristina või teised on seda va doppi pannud või ei ole pannud, aga see mind huvitab küll, miks just nüüd, kui 8a. kukkunud oleks, on kellelgi vaja sellist ülemaailmset skandaali!
No nii!7. veebruar 2014, 12:42
Mõni sportlane jõudis just oma olypia medalid ja muu staffi maha müüa. Eks ole?
Aff7. veebruar 2014, 11:34
Tippsportlased kõik tarvitavad aineid treenides, medaleid ei peaks mitte üksnes sellelt vene nimega tibilt ära võtma. Peaks tühistama kõik tulemused, paarikümnelt viimaselt aastalt-nagu tehti naisraskejõustiku tulemustega peale ida-saksa langemist. Need naised olid nii aineid täis, et habe kasvas ning väljanägemine nagu meeestel. Ootan, et võetakse medalid ära.
vb valesti asjast aru saanud või just õigel teel7. veebruar 2014, 11:02
Vaatasin täna Terevisiooni...otsene dopingunäit puudub aga verest leiti hoopis mingi muu aine kasutamise kahtlustus...APPI...jätke mõlemad rahule! Isegi kui nüüd UUTE NORMIDE järgi midagi on leida...õigel ajal olid nad puhtad!!!! Paljusid norme karmistatakse aga tagant järele uute normidega küll ei saaks kedagi karistada
Pendlimees7. veebruar 2014, 10:48
Kahju meie sportlastest.Pendel näitab Kristiinat kõige suurema süüdlasena,võrreldes Andruse ja Jaaguga..Kristiina ümber koguaeg kõiguvad mingisugused suured rahad,kaarditel näitab ümber tema mingisuguseid suuri mehi ja kedagi väga lähedast.Olen väga petunud.
meie7. veebruar 2014, 10:23
Kiku,minge õige metsa.Igal epotajal oma mihklipäev!
Uku7. veebruar 2014, 10:07
Ehk annab kuidagi kinni mätsiga, advakaat päästab!
to tuut7. veebruar 2014, 10:03
Mis on sinu jutu point - et epo or rohkem doping kui nt anaboolikud? A mul ülkskõik, kas rohkem või vähem ja kui tihti võetakse- dopingu ei tohi üldse olla
pässale 997. veebruar 2014, 09:58
"vanamutt vanamutt 66 poolteist topingut süstalt oli pees! "
kel topitud süstal vedelikuga, kel auk kinni
kahju Juss aga sul on õigus7. veebruar 2014, 09:55
7. veebruar 2014, 09:55
Kui teistele mõistust jagati olid sportlased trennis. Saadaks parem kulturiinimesi Eestit esindama, siis on kindel et alati tuuakse kuldmedal koju ja pole mingeid dopingujamasid)// loomulikult tuuakse, sest seal antakse kohe hulga kulla, hõbe ja promksi, ilma ei jää ükski osaline
Nii ta on!!7. veebruar 2014, 09:33
Kui võetakse üks ette ja tulevad ka teiseid varsti järele, ma väga loodan, et need mõlemad suusakunnid ei ole dopingut kasutanud, kuna varsti on ka siis Jaak Mae kord.
ZZ7. veebruar 2014, 09:31
..MIS SAAB UNTSU MINNA..KUI SINU JUTU JÄRGI SA POLE KEELATUT TARVITANUD..
Kiku-Miku,Jüri-Juss...7. veebruar 2014, 09:12
Tuleb välja,et suur sport on peenike ja seaduslik võimalus
omale raha tasku kühveldada!Lõpuks riputatakse veel kuld
kah kaela.Ning kui dopingut ei tarvita,käivad koledad ponnistused
rängalt tervisele ja tulemused ikka kehvad.
tg7. veebruar 2014, 09:11
Uskumatu kui õelad ikka inimesed on.Kiku on meie Eesti oma tippsuusataja ja me kõik oleme teda kiitnud jne. ja mida teete kommenteerijad praegu...APPI...miks nii?! See kõik ,mis praegu toimub on ju JAMA ja veelkord JAMA......Miks te olete nii õelad ja vaenulikud .Miks.vaadake end kõige pealt ise peeglist ja uskuge sealt vaatab vastu vastik vaenulik inimene!!!!!!!
MARKS7. veebruar 2014, 09:09
eesti sport tuleks ära keelata nagunii suht raharaiskamine -. Ja hüüdlause on ka sama nagu kunagi üks ilus naine küsis : kas sa kassile toitu võtsid? Meie võiks olümpia hüüdlausena kasutada väljendit sportlaste loosungis KAS SA DOPINGUT IKKA VÕTSID.
997. veebruar 2014, 08:39
vanamutt vanamutt 66 poolteist topingut süstalt oli pees!
dopinguvastane konventsioon7. veebruar 2014, 08:37
Keelatud pole mitte ainult keelatud ainete tarvitamine, vaid ka keelatud manipulatsioonid (veredoping, füüsikalised, keemilised jm manipulatsioonid)
angela7. veebruar 2014, 08:27
Kiku,jõudu ja jaksu! Ole vapper.
angela7. veebruar 2014, 08:27
Kiku,jõudu ja jaksu! Ole vapper.
dopingupunt7. veebruar 2014, 08:17
Kunagi kuulutati avalikult et enne OM ile minekut laseb EOK kõiki sportlasi kindluse mõttes dopingutestist läbi. Dopinguarst oli siis vist Mardna. Kuidas siis Mardna neid proove tegi, kui tuleb välja et siiski on dopingupruukimine olnud. Siin vist organismi eripära taha pugeda ei saa. Nii et arst ka veel dopingupundis osaline. Korra oli juba jama kaelas, kus õnnestus organismi eripära taha pugeda, aga tegelikult ikka polnud mingit eripära. Pandi ikka täiega, mindi teadlikult täiele pangale.
lugeja7. veebruar 2014, 08:00
kas ainult eestlaste proovid avati uuesti ,või ka teiste sportlaste omad,tahaks teada millal kuulutatakse astmarohud dopinguks ja sportlased peavad võistlema invaspordis.
jaanus7. veebruar 2014, 07:59
pani topingut nii et tutt all märg,miks muidu nii suur paanika nüüd.
mõistame7. veebruar 2014, 07:58
kes tahab olla viimane , näost punane ja tatt ninast väljas .
7. veebruar 2014, 07:53
koomision peab selle eest vastutama olgu õge ajal ööltud, Kristina pea vastu.
tartlane 017. veebruar 2014, 07:44
TO tartlane / 00:59, 7. veebr 2014
Sa pole tartlane vaid parimal juhul mingi mutant-tartlane, paras idikas.
Käesolevaga teatan, et saadan su 10 päeva jooksul Tartust välja asumisele KAV-i, püss hangi endale ise seal vaba aja veetmiseks..
Kui veel siin prigised selle 10 päeva jooksul, siis järgneb veel hullem karistus-väljasaatmine Tallinna!!!
Astu minu kontorist läbi, see asub 70m kaugusel Tartu Raekojast, minu sekretär annab sulle väljasaatmise otsuse kätte. Uuh.
to naine 457. veebruar 2014, 07:33
ära kortsude pärast põe, sul on sootuks suurem probleem.
mulle tundub7. veebruar 2014, 07:31
mulle tundub, et wada ei taha ennast veerpalu asjas süüdi tunnistada ja nüüd on siis sõda eestlaste vastu üles võetud. midagi me ikka leiame. midagi me ikka saame. jäle mõeldagi.
eelik7. veebruar 2014, 07:23
Ära võtta, välja visata, häbiposti panna, maailmas peab valitsema õiglus.
kuidas / 22:36, 6. veebr 2014 -le7. veebruar 2014, 06:42
Loll oled! Tippspordis liiguvad suured rahad ja tippsport ei ole enam puhas. Vaatamata kõigele on meie sportlased tublid ja võitu neile. Maailm on kõik selles sitases rahnaahnuses muutnud meid elatajateks.
dops7. veebruar 2014, 06:22
millal lõpeb ükskord see nõiajaht.Kui võistlused peetud ,proovid võetud ja kohe ei avastata midagi siis tuleks vait olla.See tähendab seda ,et kahekümne aasta pärast testitakse uued ained, mida ei tohi sportlane kasutada ja siis avatakse taganjärele proovid ja jälle süüdi ,et paju võibolla liha sõid ,seepärast olid tugev.Sportlaste närvidega niimoodi mängida ja pidevat stressi tekitada ,kus on nüüd inimõigused.Lapsega ei tohi kõvasti rääkida ,rikud lapse õigusi,aga sportlat võid surmani terroriseerida,siis ei ole inimõiguste rikkumine.Kuskuilt maalt peaks ikka piir olema.Päris vastik juba kuulata.Tehke oma testimised ja seadused nii ,et sordiga lõpetatud ja siis on kõik.
Juss 7. veebruar 2014, 05:58
Kuule suslik, ära keeruta. Osa võtsid MK etappidest vähestest. Käisid ainult testimas, kuidas kama on mõjunud. Tahtsid dopinguküttide tähelepanust kõrvale jääda ja rahulikult annuste kogust ja puhtaks muutumist testida. Kogu aeg jahusid, et vormi ajastan olümpiavõistlusteks. Sama jutt oli ka andrusel. Kas meie suusatajate proovide testimistes osalesid ka andruse laborimehed juba ka kaugetel aegadel`? Mäletan kuidas sa teistest suusatajatest rajal mäest üles mööda sööstsid nagu seisvatest postidest nagu hullunud metssiga ja võitsid. Mis oli see saladuslik molekul, mis kulla tõi?
Kähku kõik medalid tagasi anda ja mani ka7. veebruar 2014, 05:52
JASS W. KASS.7. veebruar 2014, 05:41
Mina pole eestlaste ebaaususes kunagi kahelnud.
kasvuhormoon alaveri kuklas7. veebruar 2014, 05:36
veerpalu pettis ka ja vaata mis lõpuks välja tuli ja nüüd tuleb välja,et veerpalu on ennemgi patustanud.
Loodame7. veebruar 2014, 05:25
et valedetektor oli valideeritud!
Loodame7. veebruar 2014, 05:24
et valedetektor oli valideeritud!
Kuulge inimesed7. veebruar 2014, 03:18
Sellest võibki tulla üks suur jama. Mitte Smiguni jaoks. Paistab tõesti et WADA ja ROK on valesti käitunud. Kes juriidilist poolt jagab siis saab aru et hoopis WADA-t võib siin karistus tabada. Infot ei tohi avalikkusesse lekitada kui ei tea veel B-proovi tulemusi! Kui WADA siit välja vingerdab on see küll ime. Ja tähendaks seda et seadused ei kehti kõrgematel positsioonidel inimestele. Inimesed ma ütlen teile siit on tunda suuremat skandaali lõhna mis ajab terve spordi maailma tagajalgadele. Uskuge mu sõnu! Ai ai kui B proov peaks korras olema! Siis saab ajakirjanduses näha ikka tõelist tulevärki WADA vastu:P:P:P
7. veebruar 2014, 03:10
on spordialad mis nõuavad rohkem tehnikat ja osavust /// aga ma ei tea ühtegi spordialat, kui ei ole vaja jõudu või närve, isegi male ei ole nende seas
tuut7. veebruar 2014, 02:46
ära ole rumal, kõrgushüppes või teibas pole kasu näiteks epost : ) on mingid spordialad mis nõuavad muud kui miljoneid kordi tehtud liigutust (suusatamine ja jalgratas) ja lihtsalt kannatamist. on spordialad mis nõuavad rohkem tehnikat ja osavust.
sinu meel on segaduses7. veebruar 2014, 01:33
kaalukategooriad mis minu meelest teeb asja eriti ausaks.
01:097. veebruar 2014, 01:30
Dopingul ja dopingul EI OLE vahet, pole oluline, millise nimekirjas oleva ainega sa jääd vahele
to to uhuuuhuuu / 23:07, 6. veebr 2014 7. veebruar 2014, 01:09
Dopingul ja dopingul on vahe, see mida üks loll korraks lihasekasvatamiseks tegi ja vahele jäi on midagi muud kui alati tippvõistlusteks ennast vormi "ajastada". Üks on kestvussport kus liigutused on üldiselt samad, mäng käib treenitusele. Samas vehklejatel, maadlejatel ja pallimängudes on olulisemad tehnilised elemendid ja situatsioonid muutuvad pidevalt. Lisaks kõigele on kahevõitlusalades judo,poks jne. veel kaalukategooriad mis minu meelest teeb asja eriti ausaks. Nii et tegelikult pole tõesti olulist kasu dopingust.
mina7. veebruar 2014, 01:07
arvan et meie võime siin rääkida kõigest aga lõpuks läheb ikka nii nagu läheb , nii on kõigi asjadega, kahju nii Andrusest kui Kristiinast , keegi ei tahaks nende nahas olla. Pidage vastu.
hei7. veebruar 2014, 01:00
Suusatamine, nsvl kergejõustiku koondise arst, otepäele tehtud suur investeeringud, poliitiline mõjukus ja meditsiin kõike seob üks nimi: suusaliidu president 1999-2011. :)
tartlane7. veebruar 2014, 00:59
Kiku ei valeta. Siin on tegemist millegi väga räpasega ja ma ei imestaks, kui meie endi eesti kadedad siin kuidagi asjasse segatud oleks. Minu hingeõhus on kindlasti molekule, mis võivad kahtlust äratada, kuigi istun lapsega kodus ja söön ainult öko ja mahetoitu. Muuseas, mõtlemine muudab isegi DNA-d, ja kui sealt on mingi molekul Kikul leitud, siis see on visaduse ja tahtejõu molekul.
kk.7. veebruar 2014, 00:44
Kommentaare lugedes hakkab häbi kohe.
Kes ei oska eesti keelt ja kes ei oska teha muud, kui kritiseerida...
Häbi, häbi, häbi...
Kus on teie, sapiste, endi tulemused, et te sedasi kritiseerida julgete?
esimesele7. veebruar 2014, 00:41
Teil on õigus vaikida, sest kõike, mida te ütlete, võidakse kasutada teie vastu
tartlane 017. veebruar 2014, 00:37
Imelik lugu ja kuidas norrakad juba avalikult kilkavad. Krrt. Norrasse ma küll oma jalga ei tõsta!
Kristinat saaks süüdi mõista vaid siis, kui praeguste uute meetoditega avastati mingi sellise aine kasutamine või piirnormide ületamine, mis Torino OM ajal oli keelatud.
Kriminaal- ja tsiviiasjades on võimalik toimikud uuesti avada kui selguvad uued asjaolud ning kui aegumistähtaeg pole möödunud. Igatahes väga halb ja ärevakstegev uudis. Kuidas talle küll kaasa elati, olin tema üks "tigedamaid" fänne. Nüüdki tunne sees, nagu rünnatakse natuke? ka mind ennast. Palju neid eestlasi vist polnud, kes Kristina tähtsa sõidu ajal telekat ei vaadanud. Loodame, et kõik läheb hästi.
hm7. veebruar 2014, 00:29
Kaua see nõiajaht käib, kõrini juba!
Siiber neist "sportlastest".7. veebruar 2014, 00:13
Kui teistele mõistust jagati olid sportlased trennis. Saadaks parem kulturiinimesi Eestit esindama, siis on kindel et alati tuuakse kuldmedal koju ja pole mingeid dopingujamasid.
OEH7. veebruar 2014, 00:12
Siin pole kahtlustki, et on omadega sees -- Nägu JA KEHAKEEL ON SUURIMAD "reeturid". Mis Sveitsi advokaat ??? Ei lubata rääkida ..!!!! Kui mina ei pea valetama, siis pole mulle advokaati vaja kes käsiks vait olla, nii on lood. Jälle üks rahvale valetaja platsis !!!! Koos oma isaga andku kõik medalid ja tuhanded tagasi, mis pettustega kokku kraabitud.
Kas normaalne7. veebruar 2014, 00:06
...inimene võib kohut mõista, kui pole just suustamise tipp või kauaaegne spordiarst ? Vaevalt. See meedia üleskeeratud p ask mind ei loksuta. Vastavalt põhiseadusele pole keegi enne süüdimõistvat otsust süüdi. Ning kulla KIKU, enamik eestlasi usub sind ning hoia meedia igasugustest vormidest eemale...
asi6. veebruar 2014, 23:58
on ikkagi mäda ,miks muidu nii suur paanika. pole dopingut pannud ,pole vaja ka sveitsist advokaati muretseda.
siuke miuke6. veebruar 2014, 23:49
midagi ei lähe siin untsu , kõik asetub oma õigetele kohtadele.
Mis toimub?6. veebruar 2014, 23:40
Meie riigis ei saa enam mitte kedagi usakdada:-( Käib üks valetamine, vassimine, petmine, varastamine. Mis toimub?
naine 456. veebruar 2014, 23:39
Mina põen,et mul on kortsud,aga seda nägu nähes läks mul tuju paremaks.
to uhuuuhuuu / 23:07, 6. veebr 20146. veebruar 2014, 23:35
sa oled ka sooda.Just sai meie maadleja kulla,kuna tuli ilmsiks,et türklane oli dopingut kasutanud.
Mees6. veebruar 2014, 23:34
Uskumatu!Kõik siin riigis põhined valel.
to Usun Kikut, / 22:50, 6. veebr 20146. veebruar 2014, 23:32
uskuda muidugi võid aga ärapanemisest on asi kaugel.Kogu see kamp,kes dopingut tarvitasid peavad pettuse eest vastutama.Te räägite meie võimulolijatest,kes mitte millegi eest ei vastuta,varastest ja teistest pättidest,kes saavad olematuid karistusi aga mis toimub siin.Kui asi hakkas haisema,peitsid kõik pead liiva alla.Olete unustanud kuidas asi tegelikult oli juba aegu tagasi.
Kõige vastikum on see,et kõik on praegu ringkaitses ja ausust,veel enam kahetsust ärge oodake.
ma tean üht hullu riiki / 22:37, 6. veebr 2014-le6. veebruar 2014, 23:31
Ja lisaks on meil nüüd oma Eesti isiklik Spordi Uss ka!
6. veebruar 2014, 23:23
ettepanek-kui mõni norrakas,soovitavalt marit,vahele võetakse -kuulutada eesti rahvuspühaks.
kaku6. veebruar 2014, 23:12
mis siin ikka rääkida,polnud vaja hakata enne magaminekut siin pluffima
uhuuuhuuu6. veebruar 2014, 23:07
Suustamises ja jalgrattaspordis on dopingust kasu, vehklemises ja maadluses ei ole. Nagu ka korvpallis ja jalgpallis ei aita doping midagi, aga seal ei aita eestlasi miski. Mitte et Eesti poisid kehvad oleks, aga maailma on lihtsalt nii väga kaugel :)
Väga karm värk6. veebruar 2014, 22:53
Tuleb siiski välja et kõik eesti medalistid ja muidu tipud ongi ikka dopinupanijad. Nii dopingu mõju pidi ju olemagi et keskpärasest teeb doping tipu ja tipust supersportlase. Väga lihtne. Võtke nende medalistide tulemuste graafikad aastate lõikes ette ja kohe joonistuvad väga selgelt välja dopingukasutamise ajad. Need graafikud on meie ajalehtedest kunagi ka läbi jooksnud. Ainult nüüdse taustal on väga kege seoseid leida. Nii lihtne see ongi. Võeti kuulus ameeriklane Lancgi rajalt maha, siis ei saada nüüd Pilve grupist võitu. Kahtlemata saadakse, nad ainult ärritasid oma teadlaste grupiga erilasepeas üles, ja nüüd ilma nõelamisteta nad ise ka ei pääse. See ehk ongi väga hea, muidu aina räägiti, et me oleme puhtakesed , On võimalik OM võitjaks tulla ilma dopinguta. Ei ole ju. Rait Maruste on tõemeeli vist täiesti õiged vaated oma atiklis välja pakkunud. Sport ei saa kunagi olema täiesti puhas. Me ei8 te3a mida pruuguvad praegused tipud homme ja lähipäevadel Sotšis. Need proovid selguvad tõeselt alles 10 aasta pärast ja siis korjame jälle medalid kokku või jagame ümber. MÕtetu võtlus ju nagu Marustegi ütleb.Mõtetu raha raiskamine.
Usun Kikut,6. veebruar 2014, 22:50
Lihtne on tänapäeva olla valel ajal vales kohas... Must ja räpane mäng, kus käib halastamatu ärapanemine... ptyi!
ma tean üht hullu riiki6. veebruar 2014, 22:37
kes on dopingujuttudest segaseks läinud ja iga sõna peale näost kahvatu, ...see on eesti ja tänu eesti meediale.
kuidas 6. veebruar 2014, 22:36
saad öelda, et ma ei taha, et asi untsu läheks. Kas on midagi varjata??`? Kui oled puhas, siis võid julgelt rääkida!