Sotši 2014

Maailma kalleimat raudteed valvab punkrites varitsev Vene armee

Ott Järvela, Sotši, 13. veebruar 2014 11:00

36 KOMMENTAARI

t
to imestunud kodanik/ 9. märts 2014 10:03
eks teeb ikka kadedaks ,aga mida teha,nad ei ole ju EU rotid,et loevad kopikaid !!!
j
Jüri Koduvere/ 14. veebruar 2014 11:20
RB hinnaks "kavandatakse" poole vähem.... kui see asi valmis saab,, siis räägiks hinnast. Kogemused näitavad, et udulistel projektide hinnale võib julgelt ühe ette või nulli taha kirjutada.
t
To;no 22:52/ 14. veebruar 2014 10:08
Kas Haapsalu -Riisipere raudtee on ehe näide sellest mida sina väidad,et peale olümpiat pole seda raudteed enam vaia kellelgi ja see võetakse üles,ei see jääb rahvast teenima ja kaubaveoks.
Aga Haapsalu raudtee oli küllaltki sõidetav,aga seeoli vaja oma poistele maha parseldada ja rööpad vanarauaks viia.
Nüüd siis hakatakse uuesti seda taastama,et jälle Taali härrale raha teenida
14. veebruar 2014 05:28
Kas see Sochi raudtee MAKSIS 9.4 miljardit, või VÄIDETAVALT MAKSIS ??? Kui on tegemist faktiga siis kas saab kuskil ka dokumentidega tutvuda ? Või on kellelgi mingi link ? Inglise+USA meedia lood on 100% propaganda !
Kas Ott'i raudtee tähendab "raudtee+sillad+tunnelid+uued rongid+maantee", või siiski ainult traditsiooniline raudtee ?
Ott, sa loe peale Foxnewsi ka midagi.
n
no/ 13. veebruar 2014 22:52
olümpia saab läbi, mis need sibulad jäävad elulõpuni seda idiootprojekti sinna valvama või? Võetakse ülesse ja viiakse Emexisse?
O
21:20/ 13. veebruar 2014 22:39
Ometi sina ju tead, räägi täpsemalt!
s
sa,"selgitus"/ 13. veebruar 2014 21:20
maga enda pea selgeks,enne kui hakkad oma etnilise kodumaa "gigantomaaniat" siin ülistama,mida sa selle Tallimki võrdlusega tahtsid öelda?
Oled sa mingi etteennustaja,kui palju see täpne vahe sinu ihaldatud BAM-i ja meie väikese Eesti tallinki firma vedude vahel on,oled ikka täiesti soe peast,lausa naeruväärne oma BAM-ga.
s
selgitus/ 13. veebruar 2014 19:28
...väljend ;kui BAM valmis sai polnud teda enam kellegile vaja" ei pea paika. Baikali Amuuri Magistraal veab aastas sama palju kaupa kui TALLINK -150 aastaga kokku seda teeks.

o
oss/ 13. veebruar 2014 19:19
Huvitav, minu komm järjekordselt kustustatud. Tundub, et Õhtulehe moded ikka ei taha lasta rahval teada saada, mis tegelikult Sotšis toimub. Selge nüüd see, et mida ka härra Järvela ütleb, see ka aamen kirikus!
l
Lugeja / 13. veebruar 2014 18:16
Kui keegi ka video ära viitsis kannatada - reporter räägib juba 50 miljardist dollarist !
Seosetud numbrid ...
l
Lugeja / 13. veebruar 2014 18:16
Kui keegi ka video ära viitsis kannatada - reporter räägib juba 50 miljardist dollarist !
Seosetud numbrid ...
o
oss/ 13. veebruar 2014 15:20
Njahh, härra Järvela võiks ju natukenegi positiivsust üles näidata, kas või oleks võinud märkida, et ühistransport tasuta...
a
arenev regioon/ 13. veebruar 2014 14:59
Sotši taotles jalgpalli MM korraldamist ja plaanitakse Vormel I etappi.
Kohalik eestlane Hugo Reiljan arvas, et linna ja ümbruskonna arengus on toimunud 50 aastane hüpe.
Rong Sotši ja Adleri vahel on igati asja eest.
Adler on piirkonna suurim lennuväli.
Riia- Adler, Tallinn-Adler olid kunagi puhkusereisijate tavapärased lennulinid.
Kui Euroopas on Prantsusmaa rannik Vahemere ääres suvitajatele hinnas, siis sama on Venemaale Sotši. Arusaadav miks Venema sinna luksuslike rajatisi ehitab.
h
hakkab jälle/ 13. veebruar 2014 14:52
.. eesti ajakirjanik ikka täiega põhjas-muud ei oska kui halvustada ja viriseda: soovitan psühhiaatria kabinetis koht kinni panna!
v
vana parm/ 13. veebruar 2014 14:17
see ju nagu kõverkaela juku porgand, ainult hallid triibud peale veetud.
t
Tali Paan/ 13. veebruar 2014 13:41
Kas oleks siis parem kui ei valvataks ???

o
oijah,/ 13. veebruar 2014 13:30
Jah, ehkki BAM toob praegugi veel kahjumit, siis raudtee on vähamalt valmis ja haruteesid ehitatakse tasapisi juurde. Ilma raudteeühenduseta pole aga Siberis võimalik käivitada ühtki suurt kaevandust, tehast või isegi tühipaljast metsakombinaati .Kõik sõltub raudteest.
Tulevikus on venelastel kavas suurem osa kaubaveost Trans-Siberi magistraalil suunata hoopis BAM-ile, sest Trans-Siberi magistraal on väga ülekoormatud ja reisirongidele ei jätku seal enam piisavalt ruumi.
e
Ehh/ 13. veebruar 2014 13:22
Kapake nüüd eurosid dollariteks vahetama, õhtaleht lobises kogemata ulme kursi välja
9,4 miljardit dollarit (ligi 7 miljonit eurot)
d
Draakon/ 13. veebruar 2014 12:40
Huvitav, kus kohalt või kellele teevad komplimendi need justkui ajukahjustusega inimesed, kes ilguvad kogu aeg Venemaal toimuvate väga hästi organiseeritud ja terroristide eest kaitstud olümpia mängude puhul.
On nad saatanast olemas või seisavad nende selja taga ka "jugestajad"?
k
kahju külll,et sa nn."Juhani" nii lapsik oled/ 13. veebruar 2014 12:31
lisaks see võrdlemine eestiga on lausa naeruväärne ja pole mingit pistmist praeguse venelaste raudteega,hale targutaja oled.
b
BAM/ 13. veebruar 2014 12:28
Ah et BAM i polnud kellelegi vaja? Jälle järjekordne ajugeenius: BAM on täiega kasutuses ja projekteerimisel veel edasiarendus. Võiks enne Googeldada, kasvõi seda närust wikipeediat lugeda.
Aga see pole eesmärk.
Valitsuse poolt on antud ülesanne teha need olümpiamängud maatasa, vahendeid valimatta.Nii et ära ei põlata lausa desinformatsiooni.
f
fhjj/ 13. veebruar 2014 12:02
h
hmm/ 13. veebruar 2014 11:56
Mis selle asja point oli? Edaspidi roostetab kõik kas maha või varastatakse asi kasutuskõlbmatuks. 9 miljardi dollari eest oleks nad saanud kasvõi sõduritele paremat palka maksta. Vaese riigi priiskamine. Sellest 9 miljardist pool nagunii varastati osa ära. Rikkad said veel rikkamaks ja vaesed jäid veel vaesemaks.
t
13. veebruar 2014 11:53
tore kui valvavad, ei tahaks küll õhku lennata

t
Tallane Neander/ 13. veebruar 2014 11:22
meil läheb kõike vaja kui me selle ükskord okupeerime
i
Imestunud kodanik/ 13. veebruar 2014 11:19
"Kuidas saab 50 km pikkuse raudtee ehitus maksta 9,4 miljardit dollarit (ligi 7 miljonit eurot) ehk laias laastus sama palju, kui läks Kanadale maksma terve Vancouveri olümpia 2010. "
Ma ei teadnudki, et jänkid dollarit 10x devalveerisid :O.