RB hinnaks "kavandatakse" poole vähem.... kui see asi valmis saab,, siis räägiks hinnast. Kogemused näitavad, et udulistel projektide hinnale võib julgelt ühe ette või nulli taha kirjutada.
Kas Haapsalu -Riisipere raudtee on ehe näide sellest mida sina väidad,et peale olümpiat pole seda raudteed enam vaia kellelgi ja see võetakse üles,ei see jääb rahvast teenima ja kaubaveoks. Aga Haapsalu raudtee oli küllaltki sõidetav,aga seeoli vaja oma poistele maha parseldada ja rööpad vanarauaks viia. Nüüd siis hakatakse uuesti seda taastama,et jälle Taali härrale raha teenida
Kas see Sochi raudtee MAKSIS 9.4 miljardit, või VÄIDETAVALT MAKSIS ??? Kui on tegemist faktiga siis kas saab kuskil ka dokumentidega tutvuda ? Või on kellelgi mingi link ? Inglise+USA meedia lood on 100% propaganda ! Kas Ott'i raudtee tähendab "raudtee+sillad+tunnelid+uued rongid+maantee", või siiski ainult traditsiooniline raudtee ? Ott, sa loe peale Foxnewsi ka midagi.
maga enda pea selgeks,enne kui hakkad oma etnilise kodumaa "gigantomaaniat" siin ülistama,mida sa selle Tallimki võrdlusega tahtsid öelda? Oled sa mingi etteennustaja,kui palju see täpne vahe sinu ihaldatud BAM-i ja meie väikese Eesti tallinki firma vedude vahel on,oled ikka täiesti soe peast,lausa naeruväärne oma BAM-ga.
...väljend ;kui BAM valmis sai polnud teda enam kellegile vaja" ei pea paika. Baikali Amuuri Magistraal veab aastas sama palju kaupa kui TALLINK -150 aastaga kokku seda teeks.
Huvitav, minu komm järjekordselt kustustatud. Tundub, et Õhtulehe moded ikka ei taha lasta rahval teada saada, mis tegelikult Sotšis toimub. Selge nüüd see, et mida ka härra Järvela ütleb, see ka aamen kirikus!
Sotši taotles jalgpalli MM korraldamist ja plaanitakse Vormel I etappi. Kohalik eestlane Hugo Reiljan arvas, et linna ja ümbruskonna arengus on toimunud 50 aastane hüpe. Rong Sotši ja Adleri vahel on igati asja eest. Adler on piirkonna suurim lennuväli. Riia- Adler, Tallinn-Adler olid kunagi puhkusereisijate tavapärased lennulinid. Kui Euroopas on Prantsusmaa rannik Vahemere ääres suvitajatele hinnas, siis sama on Venemaale Sotši. Arusaadav miks Venema sinna luksuslike rajatisi ehitab.
Jah, ehkki BAM toob praegugi veel kahjumit, siis raudtee on vähamalt valmis ja haruteesid ehitatakse tasapisi juurde. Ilma raudteeühenduseta pole aga Siberis võimalik käivitada ühtki suurt kaevandust, tehast või isegi tühipaljast metsakombinaati .Kõik sõltub raudteest. Tulevikus on venelastel kavas suurem osa kaubaveost Trans-Siberi magistraalil suunata hoopis BAM-ile, sest Trans-Siberi magistraal on väga ülekoormatud ja reisirongidele ei jätku seal enam piisavalt ruumi.
Huvitav, kus kohalt või kellele teevad komplimendi need justkui ajukahjustusega inimesed, kes ilguvad kogu aeg Venemaal toimuvate väga hästi organiseeritud ja terroristide eest kaitstud olümpia mängude puhul. On nad saatanast olemas või seisavad nende selja taga ka "jugestajad"?
Ah et BAM i polnud kellelegi vaja? Jälle järjekordne ajugeenius: BAM on täiega kasutuses ja projekteerimisel veel edasiarendus. Võiks enne Googeldada, kasvõi seda närust wikipeediat lugeda. Aga see pole eesmärk. Valitsuse poolt on antud ülesanne teha need olümpiamängud maatasa, vahendeid valimatta.Nii et ära ei põlata lausa desinformatsiooni.
Mis selle asja point oli? Edaspidi roostetab kõik kas maha või varastatakse asi kasutuskõlbmatuks. 9 miljardi dollari eest oleks nad saanud kasvõi sõduritele paremat palka maksta. Vaese riigi priiskamine. Sellest 9 miljardist pool nagunii varastati osa ära. Rikkad said veel rikkamaks ja vaesed jäid veel vaesemaks.
"Kuidas saab 50 km pikkuse raudtee ehitus maksta 9,4 miljardit dollarit (ligi 7 miljonit eurot) ehk laias laastus sama palju, kui läks Kanadale maksma terve Vancouveri olümpia 2010. " Ma ei teadnudki, et jänkid dollarit 10x devalveerisid :O.
KOMMENTAARID (36)