Spordiblogi

KOMMENTAAR | Miks Marko Kaljuveer tegelikult ERRist kinga saab? (128)

LISA KOMMENTAAR

susan10. mai 2014, 12:27
Batikpoker.com Judi Poker Online Uang Asli Indonesia http://yoobooy.com/kontes-seo/batikpokercom-judi-poker-online-uang-asli-indonesia.html
Afatogel.com Bandar Terbesar Situs Togel Online Terpercaya http://yoobooy.com/kontes-seo/afatogelcom-bandar-terbesar-situs-togel-online-terpercaya.html
unit link terbaik di Indonesia Commonwealth Life investra link http://sooboos.com/asuransi/unit-link-terbaik-di-indonesia-commonwealth-life-investra-link.php
Cipto Junaedy http://sooboos.com/property/cipto-junaedy-pemberi-rumah-gratis.php
http://sooboos.com/property/cipto-junaedy.php
http://travelpulautidung.net
http://travelpulautidung.net/memancing-di-pulau-tidung-kepulauan-seribu/
http://agen365.net
nirk 26. mai 2014, 19:01
kahju et sellised kuuma saand tv -d juhivad ,tuleks ammu minema peksta
erik3. aprill 2014, 14:18
Miks ei võiks tugitoolisportlased oma sõltuvust rahuldada Eurosport jmt kanalite jälgimisega. Näiteks multifilmide ja loodussaadetega see nii on :-).
1. aprill 2014, 21:49
Kunagi oli mees hoolas lavatööline.
vana parm30. märts 2014, 11:45
karjuv ebaõiglus, siin käib vaidlus milline pallimäng on popim ja kui huvitav on vaadata meie suusatajate 68 koha saavutamist. Malemängust ei ole enam ammu uudiseid, ülekannetest ma ei räägigi.
See kommunism ja stagnatsioon ei lõppe ETVs enne kui see allikmaa seal minema lüüakse koos oma jüngritega, tal on seal vist veel vend autojuht kes võeti tööle siis kui teisi sealt koondati.
mereste30. märts 2014, 11:01
Allikmaa ise sporti ei tunne (näiteks soovis ta kehtestada reegli, et ETV spordiuudistes tuleb ette lugeda kõigi Eesti meistrivõistluste medalivõitjate nimed
30. märts 2014, 11:01
Allikmaa ise sporti ei tunne (näiteks soovis ta kehtestada reegli, et ETV spordiuudistes tuleb ette lugeda kõigi Eesti meistrivõistluste medalivõitjate nimed....
Auu! Ajakirjanik. Kolme nime ei suuda meelde jätta?
ka naine28. märts 2014, 14:57
Kommenteerija Kass pole üldse teemale pihta saanud!
Mina pole suur spordifänn, ma ei vaata reeglina spordiuudiseid, aga toetan neid kes tahavad err-is näha ka Eesti oma spordielu kajastamist ja olen 100% nõus nendega, kes pooldavad individuaal-spordialade edastamist riiklikul telekanalil ja meeskonnamägude näitamist muudel kanalitel.
mina jalkat ja kossu ei armasta. Mina olen näiteks sportvõimlemise ja iluvõimlemise fänn, miks ei näidata neid alasid üldse ja lisaks kergejõustiku EM ja MM-idele, tahan näha Eesti oma kergejõustiku võistlusi. Millal näidati viimati koolinoorte võistlusi uudistes? Kes seda veel ei peaks kajastama kui riiklik televisioon! ERR-i uudisteläveni jõudmiseks ei peaks Eesti sportlaste esindajad saatesse saamiseks peale maksma, idiootsuse tipp! Midagi on sellel tasandil väga mäda.
Ehk aitab uus valitsus!
Oh armas aeg küll!28. märts 2014, 11:28
Tõesti, "imelikke inimesi" on siin oma arvamust avaldanud - võta-või too "ikkagi inimene" kes medalivõitjate üleslugemist kujutab ette mingist paksust raamatust kunagisi medalivõitjate ettelugemist. Armas inimene, mõeldud on ikkagi "päevakajalisi medalivõitjaid", et üldise jalkamelu taustal oleks teada antud, et täna võideti sel ja sel spordialal Eestile medal, võitjaks oli . . . . jne. Vist ollakse liiga palju õlut teleka ees sisse kaaninud?
kass28. märts 2014, 08:50
Kommentaarid spordivaataja ja mitte vaatajate omavaheline sõnasõda.Jällegi meeldetuletus,on nupp mida suudate vajutada kui keegi suusatab,heidab,viskab hüppab jne.Mina leian nupu kiiresti kui veri voolab,relvad tärisevad,ega ma sellepärast ei jõura ,miks nii ja miks naa.
Mart27. märts 2014, 19:37
.. ja olgu öeldud ka, et mul pole Kaljuveer-i kui inimese ja ekraani pealt välja paistva professionaali vastu miskit. Lihtsalt pigem toetaks seda leeri, kes pooldab kõigile spordialadele võimaluse ja rahvusringhäälingus eetriaja andmist... samas jalgpalli MM-i õiguste ostmisele ja ETV2-s näitamisele annaks ka oma hääle.
Mart27. märts 2014, 19:33
Ei ole nõus artikli autoriga. Minu arvates võiks ERR-i ülesanne olla ikka kogu Eesti Spordi erapooletu ja valimatu kajastamine. Nii nagu ei saa Riiki juhtida turumajanduslikel alustel nii ei maksa seda ERR-i ka liiga palju juurutada. Õhtuleht ja Delfi ja kesiganes tehku oma valikuid turumajanduslikest aspektidest kaalutletult. ERR esindagu kogu riiki täies ulatuses. Tänan.
tõega27. märts 2014, 09:11
Allikmaa ei tunne sporti ja on suure egoga , samuti kasutab kurjalt oma ametiseisundit.See isand ei taju,mida rahvas tahab spordis vaadata. Järjekordne näide Eesti elust, kus oma ala asjatundjad surutakse nurka ja piltlikult antakse nuga selga ja seda ka poliitilises mängus.
Nokkija27. märts 2014, 00:53
Eestlastel keeled suus-vaadake sporti mistahes kanalilt. Eesti nõrgad tulemused ei paku enam kellelegi huvi. Hoidke parem raha kokku ja saatke noored spordijookide imemise ja arvutites moluraamatus istumise asemel metsa jooksma. Kena kevadet!
sovjet juhiks - mõistagi null isiklik vastutus .... 27. märts 2014, 00:00
Marko Kaljuveriga on see kõige suurem mure, et ta ei tunne sporti ja on veel lollim kui puu pulk. Need on nagu kaks fakti ja selline inimene midagi juhtida kindlasti ei tohiks kes on istunud elu aeg iselaekuva palga otsas arusaamata kust see raha tuleb.
Täna näitab EU vaesem riik, madalaima jalgpalli tasemega riigis suurema summa eest maailma rikkaima meelelahutus organisatsiooni taskusse seda ülimalt rumalat halvate ja pudenevate klounide ala, kui oleks kõik need huvilised Eestist Braziliase saata reaalselt. Kas te inimesed mõtlete ka natukenegi ?
Selle raha MAKSU eest võiks toota Eestile mõnel päris spordi alal mitte ETV Spordi toimetuses või EOK's välja mõeldud alal päris mitu reaalselt maailmameistrit keda maailmas keegi ka teaks. Selle asemel võetakse raha ja visatakse lihtsalt prügikasti. Loomulikult sellise mentaliteeti ja aju juures ei saagi Eestist mitte midagi muud kui EU vaeseim riik. Kaljuver peaks oma otsuse eest vastutust kandma ja kinni minema üheselt.
Sama raha eest saaks Eestisse teha väga korraliku alternatiivse spordi kanali mitte kaks nädalat mingit jama näidata mida nii kui nii näidatakse igalt poolt ja kompetentse kommentaariga mitte selle Kaljuver - Lembuuutu Kuuse ajuvaba möla saatel räägin seda mida me kõik näeme stiilis katastroof null teadmiste juures.
Eesti on suusa ülekandeid teinud sadade miljonite eest tänaseks, mida te olete suusatamisest suures ja täpsemas pildis teada saanud peale selle, et tuleb, tuleb nii nüüd tuleb veel ja nüüd ja nüüd pöörab vasakule. See on maksma läinud sadu miljoneid maksu raha !!!
attile26. märts 2014, 23:05
kinga saanud ei ole reformierakondlased26. märts 2014, 23:01
mis siin siis veel muud on. Ja pealegi ei ole nad rumalad inimesed.
Pähjust on ju enam kui piisavalt.
Tour de France26. märts 2014, 22:32
Mõne aasta eest (vahetult pärast Peep Taimla lahkumist) lasi AK eetrisse pika lõigu Tallinna loomaaiast. Off Screen hääl kommenteeris kõike näidatavat. Kommenteeris aga räige vene aktsendiga. Kirjutasin ja pärisin aru. Sain vastuseks, et kommenteerija on algaja aga väga tubli ajakirjanik ning muu roosamanna. Kirjutasin neile selle peale, et jätku too tubliduse hindamine siiski Integratsiooni Sihtasutuse pärusmaaks. RR ülesanne on aga kõige muu kõrvalt olla normitud eesti keele allikaks. Koos kõigega, mis puutub ka foneetikasse. Selle kirja peale ma enam vastust ei saanud, kuid esimesele vastusele olid alla kirjutanud nii Allikmaa kui Tomberg.
att26. märts 2014, 22:11
erks26. märts 2014, 18:51
Eesti ei ole maailma suurriik et igat jalgpallimängu üle kanda või ameerka liigasid kommendeerida. Need meie kosmopoliidid vaataku ja kuulaku seda rahvusvahelistest spordikanalitest kas küll 24 tundi jutti.
amatöörlus26. märts 2014, 18:32
See on uskumatu, et näidatakse/kajastatakse amatöörlust ja et seda veel ka soovitakse vaadata. Arvan, et tõeline spordisõber eelistab ikkagi kvaliteetset profisporti vaadata. Nõuka ajal olid sport ja spordiuudised ainukeseks lugemist/vaatamist väärivaks teemaks. Nüüd on kahjuks vastupidi, kuna kajastatakse ainult amatöörlust ja see, kuidas seda tehakse on samuti amatöörlus.
I'm boohui..26. märts 2014, 17:40
Nagunii ei vahi spordiuudiseid. Inimesest on kahju, mõttetu kraaklemine.
Proff26. märts 2014, 17:24
Profid on ammu riigiametitest välja söödud. Asemele on pandud reformivalitsejatele kuulekas saast, kellel endal mingit valikuvõimalust ega mõtlemisvõimet ei ole.. Nõukaajast on terve inimpõlv möödas aga reformiametnike paska üritatakse Nõukaajaga välja vabandada..
Margus Allikmaa26. märts 2014, 17:20
Margus Allikmaa tuleks vallandada. Tegemist on täiesti mõttetu muidusööjaga, kellest vaatajatel midagi kasu pole.
vunts26. märts 2014, 17:04
Enam rumalamat juttu välja mõelda raske. Muudatus oleks tulnud teha juba ammu. Häbiks, kogu ETV-le.
pll26. märts 2014, 16:36
Kuidas tehti kindlaks "tohutu huvi". Üldse, saadete populaarsuse edetabel on nagu parteide reitingud, täielik silmakirjatsemine, sigadus ja enese olemasolu õigustamine. Mitte et saateid hinnata ei tuleks, aga seda tehku mingi "taseme komisjon " või teised asjatundjad.
Huviuurijad võiksid hoopis uurida, kuipalju sport meile maksma läheb, kogu meediale raisatud raha kindlasti juurde arvata. Ning mis selle eest vastu saab. Jalgpalli on kõik taevakanalid täis. Kes on segane selle järgi, vaadaku end veel segasemaks. Eesti televisioonis näitamine toimub küll ei-tea-kelle huvides. Sarnaneb pigem korruptsioonile ja laristamisele.
Cac26. märts 2014, 16:19
... kuna enamus ei arva üldse midagi.
Cac26. märts 2014, 16:17
Ma pidasin silmas seda, et isegi maailmatasemel jalgpalli vastu on Eestis huvi üpriski leige, rääkimata meie enda Eesti jalgpallist. Kui palju on fänne on ju suvalisel jalgpallikohtumisel näha ükskõik kas siis kohalikul või mõnel kõvemal kohtumisel. Jlgpallurid pole ju kümmnendikkugi sellest mida näiteks murdmasuusatajad saavutanud ja praegu kus neil tulemusi pole, ka niipalju sõimatud - mis isenesest juba tõestab huvi selle ala vastu. Jalgpalli võivad Eesti võistkonnad või koondis mängida kui halvasti tahes ega keegi midagi väga halvasti ei arva nagunii ...
hmm26. märts 2014, 16:12
Jalgpalli näitamist tahtis Ansip ka, ega siis temale saanud vastu hakatqa. Milles see Kaljuveer süüdi?
Spordiveteran26. märts 2014, 15:27
Eesti Meistrivõistluste medalikolmikuid võiks ikka ETV-s välja öelda - vähemalt olümpiaaladel.
See Eesti meistriliiga jalgpallis, korpallis ja võrkpallis on siiski väga nõrga tasemega ja võiks piirduda finaalseeriate mängudega. Küll aga peaks kajastama 10. Olümpiastarti - sest sealt saavad tuule tiibadesse tulevased tähed !!!
26. märts 2014, 14:54
Mina ei soovi pallimänge vaadata, kõigevähem JALGPALLI!!
Soovin teles rohkem mootori- ja jalgrattaspordi näitamist
+15 -26
__
Proovi ainult loobuda, 26 muutuvad väga tigedaks ja nagu nendel on kombeks- hakkavad laamendama:DDD
to cac26. märts 2014, 14:46
Kui paljusid see jalgpall huvitab ? Maailmamastaabis ja Eesti kultuuriruumi arvestades on näiteks kergejõsutiku- ja suusatamise suurvõistlused hoopis olulisemad ja ilmselt ka vaadatavamad.
Kommentaarist tuleb välja,et siis maailmamastaabis jalka MM vaatab vähem rahvast kui suusatamise MM? enne lauslolluste kirjutamist võiks ikka natuke statistikat ka uurida(mitu riiki näiteks vastavatest MM võistlustest ülekandeid teeb)
lihtsurelik26. märts 2014, 14:44
Kõik, kes vinguvad, et ETV-s lükatakse kõik uudissaated jalgpalli MMi tõttu hilisemaks, siis hakake paberkandjalt informatsiooni hankima. Mainimata, et nagunii on juba nutitelefonid ja arvutid, kust seda informatsiooni hankida. Aga jah ennem virisen ja ootan, kui midagi teen ja saan.
arvan,26. märts 2014, 14:22
et pole viletsamat ja harimatumat spordikommentaatorit kui prl. Säärits! Päris hea, et iluuisutamine sel aastal TV3-s! Jumal hoidku, et teda viimati Kaljuveeri asemele ei upitata!
Aga au ja kiitus Markole, et jalgpalli MM-i välja võitles. Ükski heategu ei jää tõesti karistuseta...
kuhu ta selle 1 kingaga nüüd läheb?26. märts 2014, 14:06
Andku Allikmaa talle ika ka teine king omalt poolt kaasa,inimene saab vähemasti soojade jalgadega elus edasi minna. Muidu jääbki raadiomaja ette 1 jalal kekslema ja saab veel nohu,kopsupületiku ja sureb mahagi sedasi. Kas Allikmaa ikka tahab Marko mõrva oma hingele sel moel?
Tour de France26. märts 2014, 13:59
Tour de France'i õiguste hankimine oli Rein Taaramäe 2012. aasta edu arvestades samuti ammendavalt loogiline samm??? Kuulge, tulge teadvusele.
Ning looja tänatud, et T.U koostatud kirja- ning kõneoskusetu bande hakkab laiali lagunema. Kui poleks võimalust kuulata Soome spordisaateid, võiks arvata, et sporti saavadki vaid kromajooni inimesed edastada. Paraku on võimalus Soome spordisaateid kuulata vaadata. Ning selles valguses paneb ainult imestama, miks sääritsad-kaljuveered on nii kaua seda ametit saanud mutta tõmmata,
sven26. märts 2014, 13:44
lugupeetud Ott Järvela te ei ole objektiivne !Tahate olla järiekodne "tegelinski"kes teab mida rahvas tahab.
Epistel.26. märts 2014, 13:27
Sport ei ole ainult jalgpall kuigi seda on hakatud nimetama populaarseimaks spordialaks, seda suuresti vaatajaskonna jaoks. Jalkafännidele tuleb muidugi anda mis neile kuulub aga teisedki tahavad oma osa saada, kasvõi äramainimise näol. Spordimeedia ülesandeks ei saa olla ühekülgne rõhuasetus mõnele kindlale alale, meedia ülesandeks on ka spordi, kui üleüldse niisuguse näthtuse, populariseerimine rahva hulgas, sport on terve ja tugeva rahva garant. Ühekülgne jalgpallile rõhumine paneb rahva sporditegemise asemel tugitooli lösutama, õllepurk käes. Tõsi on samas see, et enamus spordialasid ei ole vaataja jaoks atraktiivsed, ei ole mängulised, jalgpall ja muud sellised meeskonnaalad tõmbavad vaataja staadionile või telerite ette aga see on omakorda reklaamifirmade võimalus rahva meeli ühe või teise kauba ostmiseks meelestada. Kokku on see "suure raha võimalus" ja just siia on see "koer ühestükis maetud" - sport on muudetud rahategemise masinaks meelelahutuse kaudu aga sprdi algne eesmärk oli inimese füüsiline võimekus ja tervis. Ja mee veel imestame, et meie noorsugu on äbarikud kes Kaitseväkke teenima ei kõlba. Ega see mujal "kultuurses maailmas" teisiti ole. Meedia ei tohi ära põlata individuaalsporti kuigi see pole vaatajalembeline aga sellist spordiviisi on võimalik harrastada kõigil, kaasarvatud invaliididel ja vähemalt reklaami mõistes tuleb selle kajastamisele senisest hoopis suuremat tähelepanu pöörata sest pikemas perspektiivis on see seotud meie riigi ja rahva käekäiguga. Aamen.
sven26. märts 2014, 13:21
ma ei arva, et kohaliku tasemega jagpall peaks olema rohkem eelistatu kui tasemelt parem korvpall või siis mõni muu ala .Minu arust tähtis on see kui hästi see vaatajani tuua kui ikka etv spordikomentaatorid jäävad alla komertskanalite omadele siis tuleb midagi ettevõtta .Raha puudumine ei ole taseme languse õigustus ,ei pea igale suurvõistlusele kõik kohale sõitma eriti veel kui omade sportlaste tase on ka madal, häid reportaase ja stuudio kommentaare võib ka kodus teha
õige otsus26. märts 2014, 13:09
Kaljuveeri aeg oligi otsa saamas ,tundis ennast liiga mugavalt ,nagu füürer...tema ja maailm. Ja tema kommenaarid spordis olid ikka jubedad ja lapsikud,lihtsalt ega oli seal maal kus teha noortematele ruumi ja pädvamtele kes ei aja seepi ülekannetes :):) !!!
D'O.26. märts 2014, 13:06
JA siis keegi MÖLISEB, et inimesed vaatavad vene kanaleiud?? Kui oleks midagi huvipakkuvat, küll siis ka vaadatakś, kuid nii kaua, kui püole korralikkkke kultuurisaateid ja midagi huvcipakkuvat, pole lootagi paremuse poole pöördumist ja ERR jääbki oma vaatajaid otsima! (Näiteks: olen juba korduvalt küsinud ETV kultuuritoimetuse tegelkastelt (kahjuks needki muudkui vahetuvad üksteise järel?!), miks näiteks ETV ekraanil pole olnud filme väliseestlastest kultuuritegelastest Evi Liivakust (viiuldaja) ja Helmi Betlemist (esimene elas ja suri New-York'is, teine Torontos), kusjuures tean täpselt, et neist ON tehtud filmid meie endiste "Tallinnfilmi" töötajate poolt umbes kümmekond aastat tagasi juba!???
D'O.26. märts 2014, 12:57
Absurdne JAMA!!? Mina ja mu pere ning väga paljud teisedki eestimaalased eI taha seda palli tagaajamist üldsegi vaadata - ME juka MAKSUMAKSJAD!! (VÕI KUIDAS???) Siit saamegi HUVITAVA variandi - meie keerame pildi lihtsalt vene kanalitele, kus tuleb vähemalt üsnagi heal tasemel aJAVIIDET!!!
Sporditoimetuse juhataja on26. märts 2014, 12:30
ka vist endine sportlane ja ei tea, kus ta võis olla kui mõistust jagati.Trennis kindlasti mitte. No ei saa selline "suur" tegelane ilma,et kesikutele ei viskaks.
appi ma naeran pooleks ennast26. märts 2014, 12:25
Keio Kuhi err sporditoimetuse juhiks???!
Hahahahahahahahahahaaaaaaa...appii... :))))
See mees koos rattaga ju sõlmis kossu ülekannete lepingu delfiga peale mida me vaatame uduseid ja vahel ka päris musta pildiga ylekandeid - siiamaani :))) Ehk et siiamaani see sport/meedia tal hästi välja pole tulnud.
viidik26. märts 2014, 12:15
Tour de france näitamine oli viga kuna seda kannab ju üle eurosport ja nii pikalt teleka ees ei passi keegi kui see ylekanne oli,lõpu vaatasid ära ja oli selge,pole ju selleks miljoneid vaja kulutada ja jalgpaali jaoks ka raha ei jätkunud enam pärast.Good bye kaljuveer
Spordihuviline26. märts 2014, 11:57
Allikmaa võiks ise vabatahtlikult tagasi astuda.Kaks väga pädevat töötajat-Tomberg ja Kaljuveer ON ASENDAMATUD,kui ERR juhtkond seda pole veel aru saanud,siis enne,kui nood tublid töötajad siirduvad erakanalitesse,kus neid kahtlemata oodatakse,võiks veel aru pähe võtta!!!Issand,anna mõistust!d
Alfred26. märts 2014, 11:57
Sporditoimetus tuleb kõik puhtaks teha. Vajalik on põlvkondade vahetus.
Need praegused reporterid on oma mölapidamatuse tõttu palju ilusaid spordihetki ära rikkunud. Näiteks toon ühe kõige enam häiriva juhuse, kui toimub mingi jooksu või sõidu start, siis terve mitmetuhandeline pealtvaatajate hulk vakatab põnevusest ja naudib hetke, aga meie reporterid ajavad sellel ajal napakat möla ja rikuvad mulje ära. TV reporterid ei mõista, et vaatajal on pilt olemas ja liigsed kommentaarid on kurjast. Tänapäeva tehnika toob väga informatiivse pildi vaatajale kätte. Vahendada võib vaid konkreetse spordiala erinevaid reeglite nüansse või võistluskohal saadavat lisainfot jne. Jne.
Tuleb vanad õppimisvõimetud välja vahetada. Meenutan ka nagu eespool keegi meenutas Toomas Uba.
Kahju, et see kõik juba aastaid nii on.
Viivi26. märts 2014, 11:48
Tuleb uus Kaljuveeri asemele, aga mida ta saab paremaks teha? Probleem pole toimetajates ja kommentaatorites. Probleem on selles, et Eestis pole viimasel ajal tasemega sportlasi, kellele kaasa elada. Nagu viimane olümpia. Eesti kommentaatorid peavad ikka olema VÄGA profesionaalsed, et nii nõrkade Eesti sportlaste esituses veel midagi välja imeda ja "head nägu teha".
Enne kui suusatajad ei õpi suusatama, jalgpallurid ja korvpallurid mängima jne, siis polegi midagi teha :)
to426. märts 2014, 11:41
Lihtne, ärge enam vaadake ETV sporti , kui huvi ei ole ja vaadatavus langeb , küll siis midagi ette võetakse. Krimmi ja Langi oskavad reformarid teha, ei aita vist ka peaministrivahetus, tuleb leida teine partei kelle poolt hääletada. Valimistel on näha kuhu selline poliitika viib. Vast tuleb hoopis Allikmaa välja vahetada.
Intersport26. märts 2014, 11:41
Juba see väide oli absurdne, et jalgpalli MM-i ei saa näidata - mida siis veel üldse TV-s spordist vaadata?
___
Seda sama jalgaplli, kui sind huvitab
Spordimees26. märts 2014, 11:29
Allikmaa juhtum on tüüpiline näide sellest, et partei annab ameti koos mõistusega ning et tänu parteile saad sooja ametikoha. Juba see väide oli absurdne, et jalgpalli MM-i ei saa näidata - mida siis veel üldse TV-s spordist vaadata? Reformarid taipasid kohe, et nii see asi ei lähe, aga Allikmaa mitte. Kaljuveer astus sellele lollusele vastu, nüüd siis sai kinga.
ott26. märts 2014, 11:23
Nüüd panid puusse. ERR ei saa eelistada ühte ala teisele. Seda enam et meil on ETV2 , kus võiks ja peaks spordielu sündmusi kajastama . Tänases info maailmas ei ole mingi probleem leida üles ükskõik , milline rahvusvaheline võistlus. Siit ka järeldus tuleb kajastada vabariigi siseseid spordihetki, olgu see siis jalgpall , korvpall, või mis iganes spordiala. Ja veel ERR ei ole ala propageeriv kanal , vaid infot edastav kanal. Pole ju suur saladus , et kui tahad ekraanile saada pead ka selle eest maksma -see teeb kurvaks
Retro26. märts 2014, 11:23
Kinga Kaljuveer juba sai, kui nüüd keegi vesti ka annetaks, siis saaks ta minna pohlaku juurde oma lemmikala edendama :)
Kopp ees26. märts 2014, 11:20
Kas te kujutage ette olukorda, kus AK uudiste tometaja kajastab ainult oma oma lemmikteemasid? Vist mitte, aga just nii teeb Kaljuveer.
26. märts 2014, 11:07
Idiootide kõrvad paistavad... / 23:46, 25. märts 2014
Miks peab mingite kuradi kuuendajärguliste alade võitjaid ette lugema?
Just just, jalgpall eestis ongi kuuendajärguluine ala, mida vaatab alamklass ja mängivad harimatud
mhm26. märts 2014, 10:54
Tõesti naljakas, et ERR peab absurdseks meistrivõistluste medalivõitjate nimesi ettelugema, wtf nagu? siis kui läheb sportlastel hästi, et võiks tunnustada, aga pole eetriaega. Aga kuradi laskesuusatajaid saavad seal küll kiruda minuteid, et miks oli halb ja plapla. Rääkigem rohkem headest saavutustes, kui ebaõnnestumisest.
Juss26. märts 2014, 10:47
Kogu värk on nagu arutada, kas teivashüpe on huvitavam kui langevarjuhüpe...mõtetu.
RP26. märts 2014, 10:42
Loomulikult tuleb medalivõitjad ära märkida ja eriti noored.Olümialgi oli ühe spordiala kajastamiseks keskmiselt15 kuni 20 reakest.Pooled saated a la reporter jalgupidi vees.Mis on sellel pistmist olümpiaga?Võistluste kulgemisest ajakirjanduses ikka väga vähe.Enamus reportereid ei tunnegi spordiala,mida kommenteerivad.Meeldiv oli see,et võeti kommentaare ka välismaa sportlastelt.
Pille26. märts 2014, 10:23
Jummala õige asja eest saab kinga. Ei ole mõttetumat asja kui rahvusliku häbi, mil nimeks jalgpall, peale eetrit raisata.
JALKAFÄNNILE26. märts 2014, 10:14
olen näinud arve kus kevad 2013 vaatajate reiting oli järgmine 1 võrkpalli finaalid EMV .sama vaatajate arv korvpalli EMV finaali esimene mäng ja alles kolmas jalgpall.
lugeja26. märts 2014, 09:56
Kes siis koha täidab? Seli sõber pensionärist Kuuse või?
oijah,26. märts 2014, 09:50
Tour de France oli küll täiesti mõttetu ülekanne kuna sama ülekanne oli ju Eurospordis ja palju põhjalikumalt. Eurosport on aga enamikule Eesti televaatajatele põhipakettides kättesaadav. ERR peaks näitama neid spordi suursündmusi, mis pole mujal Eestis nähtavates kanalites kättesaadav , näiteks Wimbledoni turniiri, mida ametlikult Eestis üldse ei näegi. Wimbledoni saab Eestis vaadata vaid piraadi kombel NTV+ Tennis ja NTV+Online satikanalitelt. Ametlikult pole neil kanalitel õigus Eestis levida, kuid see kaardike üle Eesti piiri tuua on naljaasi ju ärikatel.
arvamus26. märts 2014, 09:48
Et igalühel on õigus oma arvamusele, nii ka minul,siis Marko väljavahetamine on õige otsus.Ei meeldi temale meeldivate spordialade peale surumine.Ei saa minust jalkafänni,ega laskesuusafänni. EMV jalkas oleks ikka erakanalite asi paju neid on kes seda vaatavad,ehk siis mängijate sõbrad ,vanemad või tuttavad.Ei ole asendamatuid inimesi ja mõnedest kommentaatoritest nagu Kaljuveer,Säärits ja Kuuse,nende mölast on tõesti kõrini saanud.
Cac26. märts 2014, 09:42
Mind ei huvita mida on Allikmaa teinud või Kaljuveer. Päris kindlasti pole need asjad nii nagu üritatakse paista lasta mingites arvamuspööramise ühekülgsetes artiklites.
Mingit lõputut ja mõtetut jalgpalli ma aga TV-st koguaeg vaadata ei taha, olgu maailmas trend misuugune tahes ja ma rvan, et Eesti vaatajatest nõustub minuga veel suurem osa. Kui paljusid see jalgpall huvitab ? Maailmamastaabis ja Eesti kultuuriruumi arvestades on näiteks kergejõsutiku- ja suusatamise suurvõistlused hoopis olulisemad ja ilmselt ka vaadatavamad. pallimängude fännid käivad neid asju niigi kohapeal vahetult vaatamas, pole mingit vajadust neid teles veel käiata.
Pole igavamat asja telekast näitamiseks võimalik väljamõelda, kui üks laisa arenguga jalgpallimatš.
MA26. märts 2014, 09:39
Kohutav, et ühe toimetuse juht kõneleb niivõrd asjatundmatut juttu!
ERRist veel: selles ühenduses on üldse ohjad haaranud isikud, kes avalik-õiguslikult suruvad peale endi arvamusi ja kalduvusi.
sport26. märts 2014, 09:33
mulle meeldiks kui telesporti ja ajakirjandust juhiks inimesed kes on teinud olnud spordi sees , mitte ammutanud teadmisi oskusi ainult paberilt ja suuremate välismaiset ajakirjandus ja arvamuslehtedelt , peaks olema oma nägemus mis on tekkinud õpitu ja kogetu põhjal. Kes on Ott Järvela , ma ei taha hakata siin meeleheitlikult sappi pritsima , aga tunnistan valus ja hinge läks kll see mis ta siin kirjutas. Me pole inglismaa , hispaania, saksamaa, et näitame telest ja ajakirjanduses jalgpalli, meil puudub see kultuur, mei saa vägisi seda huvi suurendada, selle ala vastu, jah jalgpall on tuntuim kuulsaim ja vaadatuim ala maailmas, aga jäägitult sellesse kiinduda ei saa, jalgpalli MM kõrvalejäämine meie televisioonist oleks olnud väga häbiväärne ja on ülimalt tore et selle eest võideldi. Kuid siiski andke teistele ka võimalus, ja kaasake sporti inimesi spordi seest , mitte googli ja raamatu otsast.
arvaja26. märts 2014, 09:30
Terve valitsus on seda meelt, et mitte kaasata oma eriala tundvaid inimesi, vaid selliseid, kes kaasa noogutavad poliitikute soovidele. Pole midagi uut siin päikese all! Kahju, mulle Kaljuveer meeldis: hea huumorisoonega sporti tundev inimene.
ahvi26. märts 2014, 09:24
kosuu näitab kaljuveer vähe muidu ok
goalpecker26. märts 2014, 09:21
Kunagi sai Venemaal televisioonist spordiuudiseid nautima asutud. Ei mäleta täpselt, mida aktuaalset just vahetult maailmas toimus ent huvi ja uudishimu - mõlemad olid kohal.
Teate, mida sealt näitas? Esiteks tulid mingid vibulaskeuudised, siis kohalikud kujundujumise uudised ja lõpetuseks Voila!!! Venemaa langevarjuhüpete tšempionaat. Kõik.
Kui nüüd mainida artiklit ja vallandamist eraldi siis esimese puhul jääb ilmselgelt kummastama, et taolised asjad "niivägahästi" meil ikkagi toimivad. Küllap oleks aeg meie "poliitilistel tipptegijatel" hakata aru saama, et rahva enamuse vastaselt talitades jõuab nö.jalaga tagumikku periood nendeni sama ootamatult kui Kaljuveereni. Aga teiseks olen kahe käega poolt, et Kaljuveeri lavaline tegevus jättis räigelt soovida. Üks äpumaid kommentaatoreid üldse: pidevad möödarääkimised, intervjuudes ei keskendu põhimisele, faktilised ebatäpsused ja alatine nimede, numbrite, kohtade segiajamine.
Sama kehtib ka Sääritsa ja Kuuse kohta. Kahjuks oli ja jäädavalt on Uba mees, kelle varjunigi tänased ERRi spordikommentaatorid ei küüni. Ma jätan nimelt listist välja Osila ja Tiisleri.
Soovite näidet? Aga palun, siitsamast Eestist. Kuulake millise naudingu pakub Kalev Kruus.
aadu26. märts 2014, 09:08
Lööge see lavatöötaja pukist maha.
26. märts 2014, 09:06
Lööge see lavatöötaja allikmaa omale kohale tagasi.
to Järeldus26. märts 2014, 08:36
lomulikult peab isand Järvela mingi torke Tallinna linnavalitsuse kohta lisama, muidu võib ka tema Kaljuveeri saatust jagada
neeger26. märts 2014, 08:27
noh see reformikate kaelaajamine pole ka päris õige,sest Ansip isiklikult kutsus Allikmaa jalkanäitamise kohapealt korrale.
või polnud nii?
järeldus26. märts 2014, 08:27
MIS TÄHENDAB ARTIKLIS MAINITUD KESKERAKONDLIKU MEEDIA EESKUJU? IKKA SOOVITAKSE ASJA POLITISEERIDA. Muide Keskerakonna meedia mainimine ükskõik millises kontekstis on saanud tavapäraseks, sest võimumeedia käes on kogu Eesti ajakirjandus, raadio ja televisioon, kes päevast päeva ajavad oma poliitilist jura ja laulavad kui hea meil on elada. Keskerakonna meedia nii ei mõtle ja seepärast on nad vihatud ja riigireeturid.Vägisi meenutab Hitleri ja Stalini võimusüsteemi.
Hannes26. märts 2014, 08:25
Usun, et Kaljuveer ongi eelkõige väärt (spordi)TV manager ja see kindlasti häirib kedagi. Küll aga tuleks minu arvates oluliselt piirata Kaljuveeri reporteri tegevust. Selles osas on ta abitu ja väga koba. Toimetuse juhina aga võtab vist kuio enesestmõistetavana seda, et tema isiklikult peaks olema peaaegu et igas pulmas peiupoiss ja matustel kadunuke.
Kahjuks ongi TV sporditoimetuses suur hulk ilukõnelejaist eneseimetlejaid või lihtsalt küündimatuid. Kes on Toomas Uba kuulnud-näinud, see ootaks tõesti paremat taset.
ETV spordisaateid ei saa vaadata kommentaatorite26. märts 2014, 08:20
mula tõttu. Nad ei tea aga rääkima peavad.
Soome spordisaadetega mittevõrreldav olematu tase.
R.Rebane oli seal viimane normaalne kommentaator ja seepärast ka kinga ilmselt sai, et peavoolule käis närvidele.
tarmos_26. märts 2014, 08:12
kui kõlab seli, eok, sport... siis tulevad anu kaljurand (eok), ilmselt tema laps merle kaljurand (eok). siis võib arvata, et sadamast pärit ain kaljurand on ka kuidagi nendega seotud. väga kahtlane ring, krimmi teemade varjus võiks mõned organid uurida sellist ringi.
Minu26. märts 2014, 08:07
arvates on Kaljuveer tüüp, kes tahab ennast targana näidata, aga see ei tule tal välja! Aga hullemad on veel Allikmaa valikud! Oleks minu teha, soovitaksin Kaljuveeri asemele Helar Osila, igati kompetentne mees igal alal. Ja ei ole mingi "eputrilla" nagu Kaljuveer,
Marko26. märts 2014, 08:06
Kaljuveer pole ekraanil meeldiv.Tagapõhja ei tea ja ka ei huvita.
Enn Oja26. märts 2014, 08:00
ajnus millega ej nõusstu:
Kaljuveeru, mitte Kaljuveeri
Kuhja, mitte Kuhi
ja kuj mitte sis mikks mitte ka Kaljurandi Anu ?
kass nüüd saate aru millest ma räägin ?
RT26. märts 2014, 07:43
Iga kord kui mingi jalgpalli teema kuskilt läbi jookseb leidub mingi kompleksides jalkafänn,kes hakkab jalkat kossuga võrdlema ja üritab järjekindlalt tõestada,et jalka on kordades populaarsem.Võiks ükskord ometi üle saada sellest kadedusest ja nautida sporti laiemalt.Kunagi alustas seda vastandamist Indrek Svede,täna on lipukandjaks Ott Järvela-mehed kellele on jalgpall pähe lõõdud ja ,kes näevad spordimaailma vaid läbi jalgpalli.Juba sõna jalkafänn tekitab kõhedust ja viitab objektiivse mõtlemisvõime puudumisele.
Kaljuver26. märts 2014, 07:23
usun et oma ala tegija kndlalt meil. Minu melest saab talle ette heita mitte jälgpalli nä
itamist vaid mängude valikut. Mäletatavasti näidati UKR ja EST sõprusmängu ja samal ajal OM võrkpali valikturniir.aravatavasti jalkafännid nüüd tagajalgadel aga no üks ikkagi OM valik kus eesti tegi kõva esituse. ja muidugi tahaks teada palju inimesi Eestis vaatab 2 nädalat touri????
...26. märts 2014, 07:22
ETVs on sporti kohati liiga palju: mõlemal ETV kanalil näidatakse mõttetuid pikki ülekandeid jalgrattasõidust ja jalgpallist.
pall26. märts 2014, 06:45
Mina ei soovi pallimänge vaadata, kõigevähem JALGPALLI!!
Soovin teles rohkem mootori- ja jalgrattaspordi näitamist
Kalju26. märts 2014, 03:29
See on poliitiline mäng omadele sooemat kohta ,Allikmaa aga tuleb töölt vallandada ,,viga on just Allikmaas mitte aga Kaljuveeris ,on ka teisi spordi reportereid üks kõikjale ei jõua ,siis kui Allikmaa väidet võtta ,tuleks ka teised vallandada ,milline absurdsus .
noo26. märts 2014, 02:08
Mina mäletan Kaljuveeri ajast , kui ta proovis iga hinna eest ajakirjankke Märtini vastu ässitada ja osaliselt see ka õnnestus. Eks kõigil ole head ja vead ja igal ametil on oma aeg, tuleb uus mees, kes kindlasti samuti hästi hakkama saab.
Eesti pallimängude tase on tagantpoolt ette: Jalka,...26. märts 2014, 01:13
See, et jalka on mujal populaarne ei pea olema põhjuks hulluks minna, meie jalka ei saa iial käima. Kes tahab ilusamat mängu näha, see leiab nn. taevakanalid suht odavalt. Rahva raha pole ülekannetega kulutamiseks. Miks ei võiks teatud olümpialade Eesti meistrite nimesid loetleda, pallimängudest saaks märkida lihtsalt parim võistkond ja mõned resultatiivsemad mängijad. Ja kas on seda ookeanitagust sportmängude pealemäärimist meile väga vaja. Vallandage keda soovite, aga asjatundlikumad reporterid võiksid jääda, ühe-kahe ala fännid on kehvad.
t.26. märts 2014, 00:58
mulle jäi pisut arusaamatuks, miks tehti ülekandeid laskesuusatamise mm-ilt kusagilt kaugelt koreast. kui mälu ei peta jäi meie omade parim koht neljandasse-viiendasse kümnesse. muud põhjust peale selle, et sporditoimetuse juhataja selle alaga tegeles, ma küll välja mõelda ei suutnud. ja tõele au andes oli kaljuveeril probleeme ka olümpialinna (sotši) nime väljahääldamisega )) minul küll ei ole kahju, kui keegi asjalikum sinna etteotsa saab.
ps! ma ei kuulu reformierakonda
tore-tere allikmaa26. märts 2014, 00:42
Ega Tomberg vana spordireporter, loll pole. Astus tagasi, sest tema nägemus asjast erines kardinaalselt. Allikmaa võiks parem Eesti Laulu produtsendi lahti lasta, see mis sel aastal tehti oli järjekordne häbematus kuubis nii Lenna kui Sandra suhtes. Iga aasta on see koordineerimatu ja täis apsakaid ja ämbreid aga Purgavisioon kestab edasi igavesti. ETV Sporditoimetusest tuleks Säärik, Kalkun ja Kuuse esimestena lahti lasta, siis vbl ka Kaljuveer ja asemele tuua teijad erakanalitest kelle kommenteerimsise tase on valgusaastate võrra parem etv omadest.
heino26. märts 2014, 00:40
erri arvates on siiani tähelepanuväärsed alad olnud jalg- ja korvpall, suusatamine ja siis mingi ala, kus mõni eestlane parasjagu edukas on (ralli, tennis, rattasõit). mõneti arusaadav, aga kogu sporditoimetuse auru ei saa nelja ala peale kulutada. erakanal võiks seda endale lubada, aga err mitte.
jalkafänn26. märts 2014, 00:38
to 23:52
kui tähelepanelikult loed, siis klubidest ma ei rääkinud midagi. Jah, Meistriliigat vaatab kohapeal vähem inimesi, aga kui nüüd võtta üldpilti, ehk koondis+klubimängud (seda siis nii korvpallis kui ka jalgpallis), siis jalgpallil on ikka rohkem toetajaid- suurem osa eestlasi on pigem koondise fännid.
Siiski korvpalli ma ka maha ei mata- Eesti korvpall on väga heal tasemel.
Mallo26. märts 2014, 00:05
Huvitav, milline kommentaar siit Allikmaa sulest pärit on.. .. aga mis puutub medalistide nimede ette lugemisse, siis seda võib ta lastele kodus unejutuks lugeda.
Mis toimub26. märts 2014, 00:04
Kaljuveer ei sobi küll spordireporteriks, näiteks Šotsis rääkides ingliskeelt v venekeelt põrus ta täielikult, kuid teda ei tule siiski vallandada. Ja medalivõitjate ettelugemine oleks absurdne kui seda teha igal alal, kuid suuremad võidud võib kiiresti mainida!
Mida järeldame? 25. märts 2014, 23:55
Kui järeldame Ott Järvela loogika põhjal, siis eelmise aasta jalgpalli-tourdefrance asemel on sel aastal võibollla _ainult_ jalgpall. Ma pole jalgpalli vastu, aga ainult selle haip ajab ka haigutama. Igal juhul tahan näha ka muid spordialasid. See on väga haige arvamus, et teiste (individuaal) spordialade juhid on hääbuvad nõukad.
Kujutleme, et Ott Järvela on hokihull, selline hokihull kes üritab ihust-hingest eesti hokile elu ja raha sisse tuua (no nagu Pohlak) ja imetleb Läti hoki taset... Ja siis tuleb keegi ottjärvela ja ütleb a.la na...ui seda hokit kellelegi vaja!
Kujutleme, et Ott Järvela on suusahull... Na...ui seda suuskamist kellelegi vaja!
Tehnokraat25. märts 2014, 23:54
Kui jumal mõistust jagas, olid sportlased parajasti trennis. Vaadake oma tundide, päevade ja nädalapikkuste spordisaadete ülekandeid ETV2-st.
Miks peab igal aastal põhikanal, ETV, olema regulaarselt pika-ajaliselt mittevaadatav mingite murumängude ja kukerpallivõistluste tõttu? Isegi päevauudised lükatakse nende tõttu ära või lükatakse teisele ajale.. Vaadaku need mittemidagitootjad spordihaiged oma häda rahuldamiseks sat-tv kanaleid või etv2.
Hallo25. märts 2014, 23:54
See et meil mingeid spordialasid ignoreeritakse on teada. See jalka teema on natuke absurd juba Eestid. Taset pole vandatakse aga edasi. Pallimangud on kahjuks tanu rahvaarvule meil konkurentsi voimetud!
to: jalkafänn25. märts 2014, 23:52
Korvpalli eesti liigat vaatab 125 000 inimest jalkat 30 000. Googelda, need on ametlikud numbrid. Kusjuures jalkaliigas peetakse ca 1/3 rohkem mänge. Telereitingutes on samuti vahe ülisuur. Muide eelmisel aastal vaatas ka võrkpalli rohkem inimesi kui jalkat.
Ott on natuke palju ühte patta pannud ja ei saa vist täpselt aru, milles probleem on paljude jaoks ja ka ETV enda jaoks. Ilmselgelt on see probleem, kui enamus alaliite keeravad suurimale sporditoimetusele selja. Ja ott arvab, et see ongi OK, sest sporditoimetus otsustab, mis on tähtis?
ma25. märts 2014, 23:50
Oleksin antud kirjatükiga nõus, aga kommenteerija jalkafänn võttis ilusti antud "hirmud" kokku. Kardetakse, et jalgpallile hakatakse vähem tähelepanu pöörama ja ega muu asi neid "jalkafänne" ei huvitagi. Samuti toodi kohe välja vaenlane korvpall ja hakati mingeid ulmefakte pilduma, et jalgpalli tähtsamana näidata. Tüüpiline jalkafänni käitumine. Kes ja kus mainis korvpalli, et oli vaja kohe oma hele ja karvutu rind kuulide kaitseks ette suruda? Ja muideks, igasugudes maavõistlusmängud on kõige mõttetumad mängud üldse.
kahjuks25. märts 2014, 23:49
Medalite ettelugemise kohalt kõigil spordialadel võiks isegi nõustuda... samas olümpial olevate spordialade esindajad peaks ettelugema. Mis puutub et kuhu maailma nö. purjetab... siis mis krdi asja pärast ja mis teooria järgi jõuab mõni palliala kunagi kuhugi üldse Eestist ? Üksikud mängijad ehk mõnda heasse klubisse, aga see on ka kõik. Meeskonnana ei jõua Eesti kahjuks mitte kunagi mitte kuhugi. Ei näe põhjust miks neid eelistama peaks. ERR peab toimima üldselt riigi ja rahva jaoks. Autori kirgliku jalka fanatismi ees muidugi müts maha, aga nagu klassikaline muusika pole masside jaoks, pole ka kõik spordialad arusaadavad kõigi jaoks. Eesti peab olema siiski 2jalaga maa peal ja kui siin tahetakse edaspidigi OMilt medaleid saada ja natukenegi spordirahavas olla, siis meeskonnaalad pole need kus me nime kirja saaks, seda muideks kahjuks.... Tuleb kavalalt käituda eestlastel ja pole midagi teha üksikalad on meie leib ja sool.
Spordivaenulik25. märts 2014, 23:47
Minu arvates ei peaks eetrit spordiuudistega risustama.
Küllar Erde25. märts 2014, 23:46
Ei uskunud, et oravatel ka nii palju kutsereid on...
Vello, sa oled ju nagu allikmaa- loll nagu puupulk!
Idiootide kõrvad paistavad...25. märts 2014, 23:46
Miks peab mingite kuradi kuuendajärguliste alade võitjaid ette lugema? Kuuendajärguliste alade võitjad on tervisesportlased ja pole ei ETV-l ega ammugi ühelgi kommertskanalil ega üldse kellelgi kohustust neid kusagil ette lugeda. Inimene teeb sporti omaks rõõmuks ja las nii jääda. Maailm tahab suuri pallimänge, tehnikasporti, mõnda taliala, mõnda kergeraksu ala - sest need on show. Muu on omaette rõõmuga nokitsemine :)
*25. märts 2014, 23:43
Margus Allikmaa võiks ETV-st peale Kaljuveere lahti lasta ka Osila, Sääliku ja Lembitu Kuuse. Oleks puhas vuuk ja konkureerivates telekanalites rahva lemmikkommentaatorid hulga parema palga peal.
25. märts 2014, 23:33
need kes siin medalistide ettelugemist pooldavad - palju edu siis võistkondlike alade medalistide kuulamisel ja veel rohkem edu igasugu saapaviske ja naisekandmise medalistide kuulamisele - selline rõõm jäägu siiski selliste väljaannete nagu Pärnu Postimees lugejatele. Ise igal juhul tegin küll suured silmad kui muude sporditulemuste vahel nägin PP-s ka saapaviske tulemusi.
jalkafänn25. märts 2014, 23:30
Kes arvab et Eesti meistrivõistluste medalivõitjate nimede ettelugemine pole absurdne, siis palun- võtke kätte suvaline Eesti spordi aastaraamat. kompaktne versioon, mis sisaldab ainult statistikat on keskmise romaani paksune ja kirjutatud väiksemas kirjas.
Nüüd kujutlege ette et hakataks neid nimesid ette lugema. Mõnel päeval, kus mitu on mitme erineva spordiala finaalid (jah, selliseid päevi on- ja päris palju) võib selle nimekirja ettelugemine võtta terve tunni. Ei usu? Näiteks mälumängus (mis on muide sport- ka mõttesport on sport) võib väga tihti olla mitu finaali ühes päevas erinevates mälumänguliikides (üks näide on näiteks eelmine kevad toimunud esimene Mälumängufestival Räpinas). Lisame sinna juurde ka kergejõustikualad, raskejõustikualad, pallimängud, motospordi ja kõik muu, mis mul hetkel pähe ei karga.
Kuigi jah, see oleks kindlasti huvitav, siis televisioonis raiskab see mõtetult aega, lisaks olgem ausad- keegi meist lihtsalt ei viitsiks kuulata seda joru kauem kui 10 minutit. Pealegi saame kõik selle info internetist kätte.
Nii, nüüd Kaljuveeri vallandamise juurde. Ei saa aru- kuigi jah, konflikte oli, siis vallandamine oli ebavajalik. Ainus asi mis tõesti võibolla suurele osale pinda käis oli jalgpall- mis selles nii halba on? Jalgpall on juba aasta-2 tagasi MÖÖDUNUD korvpallist ning haaranud kõige populaarsema ala tiitli Eestis. Seda tõendab kasvõi fakt, et jalgpalli maavõistlusmängudki koguvad hulgaliselt vaatajaid- isegi ebaatraktiivsete vastaste korral on jalgpalliülekanne tavaliselt vaatajate arvu poolest tabeli tipus. Seda enam atraktiivsete vastaste korral nagu nt. Inglismaa. Seda enam MM. Vaatajate arvu ma enam ei mäleta, aga Euro 2012 ajal oli lausa 8 saadet top 10-s EM mängud. Nüüd küsin spordihuviliste käest- kas korvpalli maavõistlused on saanud vaatajate arvu poolest LIGILÄHEDALEGI jalgpalli omale? seda Eestis. Ja tähtsaid mänge on üle kantud.
Radist to asjalik23:0525. märts 2014, 23:30
Kes neist kõigist ses segases jutus "väga" õige on? Oskad hõikuda, oska ka põhjendada!
Tanel Kaseorg25. märts 2014, 23:28
Vellokene uuri natuke aga elage oma helesinises maailmas edasi :)ti kohta enne kui kisama hakkad. Teised sapised kommenteerijad aga elage oma helesinises maailmas edasi :)
to vello25. märts 2014, 23:20
et tuleb ühekaupa ette lugeda kõik 40 jalgpallimängijat kes kuldmedali saavad??? pole nagu tähelepanu pannud et selline asi tavaks oleks.
Vaataja25. märts 2014, 23:18
Ei taha jalgpalli ja Kaljuveeri.
võiks rahulikumalt25. märts 2014, 23:16
ÕL autor võtab kohe sapise hoiaku ja hakkab sildistama. See pole asjaliku arutamise kõige parem algus.
Oh Otikene25. märts 2014, 23:14
Nüüd oled küll lasknud jalgpallijumalatel end labaseks tööriistaks muuta lahmides pooltõdedega. Jalgpalli MMi vastu pole ju õieti keegi.
häbi25. märts 2014, 23:13
...uskumatu kui nii spordikaugel ja masendavalt ennastimetleval inimesel nagu kodanik Allikmaa jätkub jultumust sellise põhjusega välja tulla!!! Aga Kaljuveerile jõudu, ega teised kanalid rumalad pole ning varsti näeme RAHVALE sobivaid spordiülekandeid ja saateid näiteks tv3 est!!!!
Selle loo..25. märts 2014, 23:07
...autor ei saa vist ise aru millest räägib? Ei pea spordilähedane inimene oleme, et aru saada, mis seal ETV sporditoimetuses sünnib. Kaljuveeri väljavahetamine ei tee asja hullemaks....hullemaks ei saa minna. Faktid ja näited mida sa siin loos tood on vist viimase tindiga kirjutatud....kõvasti imetud.....loodetavasti ikka pastakast :)
vello25. märts 2014, 23:05
Miks medalivõitjate ettelugemine on absurdne?? Järvela, sa oled kunagi ise sporti teind?
asjalik25. märts 2014, 23:05