Kes pole sõitnud,see ei tea ka auto seisukorrast!...ehk polegi kõik osad,mida kasutatakse nn.A-grupi omad?Kuid tublit tulemit on Ott näidanud,kuid kahtlustan,et närv ei pea vastu!Kui kedagi püüda pole,siis eesmärk peaks olema lõpedada,kui keegi sõidab kannul,siis natsa kiirust lisada,et mööda ei saaks-nii lihtne see ongi.Taktikaga on võidetud palju. Eks jääbki nüüd loota,et Ott saab Hirvoneni koha omale ja et kõik kulgeks kenasti-edu Ott ja Raigo!
Terve Austraalia ralli kestel oli see Fordipeldik üks suur viperus. Mees ei saanud sõitagi selle risuga. Jumala eest, et ta järgmine hooaeg ei peaks sellise saraga sõitma. Kiirus on mehel väga hea, koostöö hakkab kaardilugejaga sujuma. Kui pisut tagasi end hoiaks kohtades, kus peab hoidma, poleks mitte midagi halba öelda. Lisaks, vaadake, mida teeb Kubica WRC autoga. Mees on igal etapil vähemalt korra kuskil põõsas. Niiet pole Oti kohta küll midagi pahasti öelda. Edu!
seda ma silmas pidasingi,mees peab vist kõik võimalikud jupid rajale kaasavõtma,et siis ise vahetaks kui jälle puruks.Mitmed rallid maadles roolivõimuga jne. Artikkel ,aga pajatab paarist viperusest!
KOMMENTAARID (6)