Spordiblogi

Märt Roosna | Magus dilemma: kas valida parimaks Kanter või Mägi? (30)

LISA KOMMENTAAR

hven18. september 2014, 17:29
Muidugi Mägi. Kanteril on küll eelmistest hooaegadest häid tulemusi, aga sel aastal esindas ta ainult keskpärasust.
Tänavu tõkkejooksjatel "kerge" hooaeg.18. september 2014, 12:55
Sirvides mullust maailma edetabelit, siis on tänavused ajad lausa 50% ulatuses kehvemad (kolm meest alla 48 sek.) ja meie tulevikulootus (kindlasti!) olnuks tänavuse ilusa rekordiga esitosina lõpus (praeguses tabelis on ta veel 6.). See pole mingi argument kui panna kaks meest kunstlikult (seda ajakirjanik püüdis teha?) dilemma ette. Ei ole see "hõbedane paar" milleski süüdi, aga "kiimlejatel" võiks teemaks olla hoopis tuntud "öösuudleja" ja muidu tubli arst ja peretaine-leivaküpsetaja jne. Andekamat annab otsida.
Toetan Mägi ...18. september 2014, 08:46
, sest ta on teinud tõusu maailma esikuuikusse, saanud EMilt medali ja teinud 2 Eesti rekoridparandust. Kanter on saanud juba küll, teemantliiga III ja kontinentide võistluselt I koht on tema konkurentide nõrkusest või puudusest võistlusel tingitud, Mägi aga on kogu aeg maailma parimatega koos neis jooksudes, ka kontinentide karikal oli tal kõvem koosseis jooksus kui Kanteril heites, seega ei saa võrrelda võrreldamatuid asju ja kui täpsustada, siis on asi ikka võrdne. Mägi kaaluks räägib ER topeltparandused, Kanteri parimad aastad oli tulemustes 7-8 aastat tagasi, seega tema on kergejõustikus 2014 parim tegija ning pea võrdne MM pronksi saanu Nabiga, kuna tegemist ikka MM medaliga. Tänavu tõstaks pjedestaalile Mägi.
Dilemma - kas meil on tõesti sunniolukord?17. september 2014, 10:50
Kas nad on ka tõepoolest enam-vähem võrdsed võistlustel saavutatud kohtade või tulemuste osas? Paljud koguni halvustavad Kanterit, kiidavad Mägi menukat tõusu, ollakse arvamusel-et maitseasi, et kõigil on selles osas oma arvamus jne. Jah, mõlemad said EMil teise koha, edaspidi on Kanteril justkui paremini läinud. Väljendub see eriti rahvusvahelistel võistlustel, kus ei osale vaid eurooplased, isegi maailmarekordimees kümnevõistluses suutis joosta korduvalt alla 49 sek. (viimastel aegadel pole veerandmailerite tökkejooks just parimates päevades). Kettaheites on mitmetel olnud "sähvatusi", tähtsamatel võistlustel on Kanter ikka väga arvestatud konkurent ja tõestatult. Ah-et "maitseasi", lisades maitseaineid on Kanteri tänavused saavutused ikka "söödavamad",
tõestatult.
Lexa17. september 2014, 09:31
Ega ilu, aluspükste, nahavärvi,sümpaatsuse või muu kõrvalisuse eest ikka sportlik tulemus ei kasva.
Kes eelistab Kanterit ,leiab plussid ,kes Mägit teeb sama. Kõik on maitse ja südametunnistuse teema. Nagu südames tunned nii ka pane ja seda on tõepoolest seekord raske teha.
siirius17. september 2014, 01:03
siirius17. september 2014, 01:02
Mägi, sest senini on kõik keerelnud Kanteri ümber, kes ilusat juttu räägib ja paipoisilikku nägu oskab kenasti ette manada. Tegelikku põhjust miks tal need heited õigel ajal ja vajalikus mõõdus ei tule, ta meile ju ei ütle, Ja nagu eelpool on ka öeldud ja millega ma ka nõus olen, Kanteri aeg hakkab otsa saama, vaadake talle otsa ja meenutage ta viimaseid heiteid, kus kobamisi medalile tuldi. Ei puudunud ju palju kui Kanterile oleks ka meie oma eesti mees ära teinud. Seekord ta ei teinud aga uuel hooajal teeb.
Mägi aga näitas tõesti kohe järjest ilusaid tulemusi ning täitis eestlaste auahnet hinge. Tapakkus imelist vaatepilti meile ning andis kõigile kindla usu parematesse tulemustesse. Kui ma Mägi vaatan ja jälgin tema tegemisi, siis on sealt näha, et areng jätkub ja me saame veel palju ilusaid jookse näha. Aga see tunnustust mida siin nüüd jagatakse on väga vajalik Mägile, sest see tõstab motivatsiooni ja tahet. Kanter teab aga isegi, et ta on kahjuks jah, kustuv täht ning lohutusauhinda ta ei vaja. Ma usun, et Kanter ihkas kõige kirkamat kulda, mida ta aga ei ole suutnud realiseerida. Ja ma väga kahtlen, et ta seda uuel hooajal teeb. Tipus püsimine on palju raskem kui sinna jõudmine. Nii, et minu tunnustus kindlalt Mägile. Ja tõkkejooks on ka imeilus ala, selles on rütm,
siirius17. september 2014, 01:02
Mägi, sest senini on kõik keerelnud Kanteri ümber, kes ilusat juttu räägib ja paipoisilikku nägu oskab kenasti ette manada. Tegelikku põhjust miks tal need heited õigel ajal ja vajalikus mõõdus ei tule, ta meile ju ei ütle, Ja nagu eelpool on ka öeldud ja millega ma ka nõus olen, Kanteri aeg hakkab otsa saama, vaadake talle otsa ja meenutage ta viimaseid heiteid, kus kobamisi medalile tuldi. Ei puudunud ju palju kui Kanterile oleks ka meie oma eesti mees ära teinud. Seekord ta ei teinud aga uuel hooajal teeb.
Mägi aga näitas tõesti kohe järjest ilusaid tulemusi ning täitis eestlaste auahnet hinge. Tapakkus imelist vaatepilti meile ning andis kõigile kindla usu parematesse tulemustesse. Kui ma Mägi vaatan ja jälgin tema tegemisi, siis on sealt näha, et areng jätkub ja me saame veel palju ilusaid jookse näha. Aga see tunnustust mida siin nüüd jagatakse on väga vajalik Mägile, sest see tõstab motivatsiooni ja tahet. Kanter teab aga isegi, et ta on kahjuks jah, kustuv täht ning lohutusauhinda ta ei vaja. Ma usun, et Kanter ihkas kõige kirkamat kulda, mida ta aga ei ole suutnud realiseerida. Ja ma väga kahtlen, et ta seda uuel hooajal teeb. Tipus püsimine on palju raskem kui sinna jõudmine. Nii, et minu tunnustus kindlalt Mägile. Ja tõkkejooks on ka imeilus ala, selles on rütm,
Raske teema16. september 2014, 19:46
Algus mõtlesin, et Mägi aga kui natuke ikka analüüsida ilma emotsioonideta, siis siiski kaalub kaalukauss raskema ja vanema mehe poole. 400tj on ikka väga raske ala kuid siiski ei ole mõistlik alasi võrrelda. Kõik alad on rasked ja seda teavad kõige paremini mitmevõistlejad. Kanteri nimel on väga kõva eesti rekord ja tahata ,et see iga aasta uueneb on ikka liig mis liig. Ja eks nii saab ka Rasmusega olema, et ega neid rekordeid tulema jää. Peab olema kõikide asjade hea kokkulangevus. Kokkuvõtteks võiks öelda, et peale fotofiniši ülevaatamist võitis Kanter Mägi ees ühe tuhandikuga.
//16. september 2014, 13:46
Dilemma lollikestele.16. september 2014, 12:21
Kettaheide on tugevate meeste ala, 400 m.tj. pole samuti paha, kumb neist kahest kergejõustiklasest EKLi poolt paremaks hinnatakse, on alaliidu arvamusliidrite töö. Ja kas Mägi enam on Euroopa edetabeis liidrikohal? Miks Nabi kergejõustiklaseks tehti? Üldiselt tundub nii, et emotsioonidega tahetakse Mägi paremust hinnata, aga nende rollid Kanteriga pole ühesuurused. Pearollis on ikka veel Gerd!!!
16. september 2014, 11:09
Loomulikult Mägi. Tagasihoidlik ja intelligentne töökas noormees. Kanter oma edevusega ja lobisemisega medaleid lubanud tuua küll,kuid ikka isegi pronksi pole saanud - ikka seal medalistide taga. Tugev mees vigastusega ja mis viga nüüd Kanteril jälle lubadusi jagada. Ennast ebasümpaatseks jutupaunikuks teinud. Jooksualad aga kergejõustiku kaunistuseks ja valgeid mehi varsti polegi - Aafrika võidutseb - seda enam Rasmust tunnustada ja riigi poolt aidata. Aitab juba Kanteri poputamisest.
Villi16. september 2014, 00:36
...kurb on lugeda eespool, et Kanterit juba süüdistatakse tema 10 tiitlimedali saavutatu eest..., mõlemad intelligentsed härrasmehed on kõrget tunnustust väärt ja kindlasti mõlemad oma harituse(analüüsivõime ) juures pole kadedad kumb saab tunnustuse..., seekord soosiks veel Kanterit...
To Ats15. september 2014, 23:11
seda ei tasu ka unustada,et euroopakatel Nabi esimesest ringist kaugemale ei jõudnud
to to ats16. september 2014, 12:05
Ja Nabi, targa sportlasena võttis maailmast pronkis. Mägi vs Kanter ?! Pole küsimustki loomulikult Mägi ! Jooks vs kettaheide ? Ala kandepinda arvestades on ju asi selgemast-selgem! Ketas on siiski väga-väga väikse harrastajate arvuga spordiala, isegi mitte kergejõustiku siseselt vaid üldse.
Kuule Lobsterman15. september 2014, 23:07
Mida sa siis spekuleerid.Esiteks ei ole Mägi maailma tipus ja teiseks on Noolel neli välisvõistluse medalit Kanteri kümne kõrval.Kui sa tahad talviseid ka kõrvutada,siis võid Kanteri kuus esikolmiku kohta ka juurde lisada Euroopa talvistelt
raskejõustik15. september 2014, 22:32
... ja Eesti parim sportlane hetkeseisuga on jälle Heiki Nabi.
jah ja ...15. september 2014, 18:32
--- Mägi on ilusam ka !!!
max15. september 2014, 17:34
Arvan et mägi.Põhjus lihtne.Euroopa hooaja tipmark.Tulemus on tugevam.
max15. september 2014, 17:34
Arvan et mägi.Põhjus lihtne.Euroopa hooaja tipmark.Tulemus on tugevam.
mari15. september 2014, 16:18
Valin kindlasti Mägi, sest temal on potensiaali. Kanter vöiks juba loobuda, tema aeg on läbi.
100%15. september 2014, 15:31
RASMUS MÄGI !! Aitab juba selle Kanteri poputamisest. Aeg on ka noori innustada ja teenitult. Väga sümpaatne ja tagasihoidlik noormees - ei kelgi, ei anna ette lubadusi - teeb oma asja vaikselt ja hästi !!
Ats15. september 2014, 15:06
Vabandust, siin oli vaid kergejõustiku parimatest juttu. Arvasin, et jagatakse juba aasta parima sportlase tiitlit.
Ats15. september 2014, 15:05
Aga Nabi MM pronksmedal? Tasuks vähemalt kaaluda, mitte täitsa ära unustada. MM medal on siiski gramm suurema kaaluga kui EM medal.
asd15. september 2014, 16:51
mis kergejõustiklane see Nabi sul on? ära targuta.
kindel15. september 2014, 15:02
eelistus minul on Rasmus Mägi.
Kõige rohkem elamusi 2014 pakkunud sportlane oma ühtlase ja stabiilse esinemisega
Kanter on ka maailmatase, Mägi veel areneb.15. september 2014, 14:36
Eksiarvamusi võivad levitada kõikvõimalikud otsustajad, aga Mägist võiks saada suurema arenguhüppe teinud kergejõustiklane?
Nossov15. september 2014, 15:18
ja mida sa selle tiitliga "suurema arenguhüppe teinud kergejõustiklane" peale hakkad? Pealegi peaks olema "suurima"
Nossov15. september 2014, 15:20
Mägi tegi hüppe rahvusvahelisse klassi. Suurima arenguhüppe võis teha keegi, keda me üldse ei tunnegi. Seega on see arenguhüppe asi mõttetu.
Lobsterman15. september 2014, 14:34
ei ole siin mõtet erilist spekuleerida.
Jooksus on maailma tipus olla ikka oluliselt raskem kui kettaheites. Nagu ise mainid, siis konkurents. Mustad mehed ikka oluliselt andekamad jooksus kui valged.
Kanteri 10 medalit ja Noole 9 medalit. Mis alal on Noole medalid? Kui oleks kuulitõukes, siis oleks asi võrdne. Noole 9 medalit 10-võistuse tiitlivõistlustel on ikka OLULISELT kõvem kui 10 medalit kettaheites. Medalite kaalud ei ole võrdsed.