Korvpalli MM 2019

Saksamaa – Brasiilia vutilahing oli Twitteris 8 korda popim kui terve korvpalli MM kokku! (2)

Toimetas Ott Järvela, 18. september 2014 10:08
Mikroblogikeskkonda Twitter postitatud säutsude arv on üks võimalus spordivõistluste populaarsuse võrdlemiseks.Foto: DOUGLAS E. CURRAN
Pühapäeval Hispaanias USA triumfiga lõppenud korvpalli MM kajas Rahvusvahelise Korvpalliliidu (FIBA) teatel mikroblogikeskkonnas Twitter kahe ja poole nädala pikkuse võistluse jooksul 4,3 miljoni säutsuga. Tulemus on hea, aga kahvatub jalgpalli MMi numbrite kõrval.

Näiteks ainuüksi mälestusväärse Saksamaa – Brasiilia poolfinaalmatsi (Saksamaa võitis poolaja 5:0 ja terve mängu 7:1) kohta postitati Twitterisse 35,6 miljonit säutsu, mis on 8,28 korda rohkem terve korvpalli MMi Twitteri-kajast.

Too Saksamaa – Brasiilia mäng on Twitteri-ajaloo populaarseim sündmus. Antud arvestuses teist kohta hoidev ameerika jalgpalli profiliiga NFLi finaalmatši Super Bowl 2014. aasta väljalase suutis genereerida 24,9 miljonit säutsu.

Samal teemal

15.09.2014
Korvpalli MM arvudes 0-st 13 672-ni
15.09.2014
USA ülemvõimu tõestanud kossufinaal pani Twitteri teravmeelsustest kubisema
13.09.2014
Sillamäe tegi Tallinna Kaleviga hullemat hävitustööd kui Saksamaa Brasiiliaga
09.07.2014
MMi esimest poolfinaalmängu jälgis Eestis üle 150 000 inimese