Mikroblogikeskkonda Twitter postitatud säutsude arv on üks võimalus spordivõistluste populaarsuse võrdlemiseks.Foto: DOUGLAS E. CURRAN
Korvpalli MM 2019
18. september 2014, 10:08

Saksamaa – Brasiilia vutilahing oli Twitteris 8 korda popim kui terve korvpalli MM kokku! (2)

Pühapäeval Hispaanias USA triumfiga lõppenud korvpalli MM kajas Rahvusvahelise Korvpalliliidu (FIBA) teatel mikroblogikeskkonnas Twitter kahe ja poole nädala pikkuse võistluse jooksul 4,3 miljoni säutsuga. Tulemus on hea, aga kahvatub jalgpalli MMi numbrite kõrval.

Näiteks ainuüksi mälestusväärse Saksamaa – Brasiilia poolfinaalmatsi (Saksamaa võitis poolaja 5:0 ja terve mängu 7:1) kohta postitati Twitterisse 35,6 miljonit säutsu, mis on 8,28 korda rohkem terve korvpalli MMi Twitteri-kajast.

Too Saksamaa – Brasiilia mäng on Twitteri-ajaloo populaarseim sündmus. Antud arvestuses teist kohta hoidev ameerika jalgpalli profiliiga NFLi finaalmatši Super Bowl 2014. aasta väljalase suutis genereerida 24,9 miljonit säutsu.