Kuigi Hembrey rääkis oma meenutustes 70ndatest, olid ka Ayrton Senna 1986. aasta Lotusel veel tagarehvid esimestest silmnähtavalt laiemad.Foto: (c) Sutton Images/Corbis
Õhtuleht.ee 15. jaanuar 2015 21:25
F1 ametlik rehvitootja Pirelli avaldas arvamust, et kuninglikule sarjale oleks hea, kui autode tagarehvid oleks taas tunduvalt laiemad kui esimesed ehk võistluste põnevamaks tegemisel tuleks vaadata minevikku.

"Me oleme sel teemal rääkinud Charliega (Whiting, võistluste tehniline direktor – toim) ja meie seisukoht on, et oleme valmis kõigeks, mida alal vaja," sõnas Pirelli mootorispordiosakonna juht Paul Hembrey ajakirjale Autosport.

"Laiemad rehvid? See on ahvatlev mõte! Kui sa vaatad 70ndate masinate pilti, pole see nii ekstreeme, et sa mõtled kiirendusautode peale, küll aga: „Vau, vaata vaid!" Hetkel on rehvid erinevate nurkade alt vaadates suhteliselt väikesed ja me oleks valmis aruteluks, et seda muuta. Me vajame lihtsalt etteteatamisaega," rõhutas Hembrey, et otsuse langetab siiski F1-sari ise.

Hetkel on vormelite tagumised rehvid esimestest 8 sentimeetrit laiemad (vastavalt 24,5 ja 32,5 cm). Hembrey arvates võiks vahe tulevikus olla pea 16 sentimeetrit. Kogukamad tagarehvid annaksid vormelitele parema pidamise, mis lubaks neil läbida kurve suurematel kiirustel.

Rehvitootja arvates oleksid nad uuenduseks valmis 2017. aasta hooajaks. Lool on ka konks – Pirelli leping sarjaga lõppeb 2016. aasta lõpus.