Kohe alguses oli ju juttu, et esimesed autod kraabivad meelega muda teele, et tagumistel elu keerulisemaks teha. Mismoodi see siis Otil kõrvust mööda läks ja üllatusena tuli?
ralliässal pisike aju ja olematud käelihased. Kuidas arstlik komisjon väärarenguga lapsi rooli lubab. Kas juhtimisõigus mitte altkäemaksu eest pole saadud.
loll pea on kere nuhtlus...kyll maa kylmund,kyll kärss kärnas...huvitav,koik teised sõitsid ka seda teed ju,aga millegipärast ei sõidetud teelt välja....tegelikult oli syyydi vares puu otsas,kes kraaksatas sel ajal,kui poiss seal kurvi läbis....hobysenaeratus!
Miks peaksime sinna rajale sattuma ja sõitma. Mina näiteks ei tahagi. Jutt on ju praegu suurest ''ralliässast'' ja oma arvamuse avaldamine ei ole minu meelest sugugi haukumine. Ju sa ise oled ennast rajal korralikuit täis essunud, et tead nii kindlalt mis tunne on.
Kes oled sina, et keelad minul kommenteerida. Ei lõpe ka Tänaku kraavisõitmised. Kraavi Ott talle paras hüüdnimi. Seega ei lõpeta ma midagi ja sa saad minust ka edaspidi kuulda.
Tegelikult on Kraavi-Ott väga kõva mees ja Rootsi rallil tuleb vähemalt 3. koht, hoian talle kõiki pöidlaid ja suuri varbaid juba praegu. Ja tore oli, et ta ise väljasõidust ära ei ehmatanud ja suutis positiivseks jääda. Ott on tulevane maailmameister.
ei. Mõtlen tõsiselt. Ootame ära, kuni Kraavi Otil rohkem õnne on. Ka Colin McCrael oli vahva hüüdnimi Kilin-Kolin, aga ta oli kiireim mees planeedil, peale seda, kui kraavis käimised ära lõpetas.
Enne peatseid poodiumikohti deemonid ikka märatsevad26. jaanuar 2015, 16:59
ja lükkavad teele ootamatusi. Seal ju ainult 2-3 meest raskelt võidetavad, ülejäänud pole paremad. Kui nuppu jätkud, tuleb ka esikoht sel aastal. Neid rallisid tuleb, kus suured ässad kraavis on. Sõiduga neid veel ehk ei võida.
Ott pole kunagi süüdi olnud. Ükskord kui tagurpidi kraavi sõitis ja sumpa mätast täis oli, siis teatas pärast, et auto suri välja. Tookord võttis Sikk mätta lõpuks sumpast ära ja auto käivitus aga kaotust tuli küll. Uus-Meremaa 2012 aasta väljasõit oli täiesti arusaamatu- parem flat mis oleks ilusti põhjagaasiga läbi sõidetav olnud, hakkas Ott justkui külge ette ajama või tahtis teisele poole keerata aga kraavis nad lõpetasid. See video on Youtubes olemas. Pooled Õhtulehe lugejad oleks selle kurvi sama kiirusega läbi sõitnud probleemideta.
Huvitav milles seisneb ralliauto juhi funktsioon? Kaardilugeja märgib legendi, luureauto teeb legendi parandusi. Aga mida juht teeb? Lolli juhuse tõttu arvasin, et kuidagi juhib või midagi...no et ei hoia niisama roolist kinni ja pole ballastiks. Nüüd aga selgub, et lihtsalt kogemusi omandab ja näidikuid vaatab - kui neidki. Vuntsidega isik ajaloost ütles - juhtimine, see tähendab ette näha. Sedasama korrati ka autokoolis. Kuna olen ise mootorratastega võidusõitusid sooritanud ka kalevi suursõit jms, siis oli oluline jälgida ümbritsevat - lisaks kiirusele ja kurvidele ka mootori seisukorda, temperatuuri, rajal toimuvat st konkurente, mahapudenenud õlilaike, liiva, tolmu, rehvitükke, rajaääres olevat publikut (mäletan, et korra jooksid mingid koerad rajale). Ühesõnaga juht vastutas. Ei olnud nii, et pärast PR osakond nuputas põhjuseid juhtimisvigadele.
Teised lõikasid targalt kurvi, aga Ott va spetsialist tahtis ilusti teepeal sõita:) vot ei saa aru kui ullike üks rallisõitja saab olla keerulistes tingimustes ning kuidas ei oska tasakaalukalt ja ilma liigsete riskidega sõita kuigi seda meeskond võimaldas. Arenemisruumi on ikka küllaga, aga kas ka aega antakse.
Kas kurvi lõikamine pole siis risk. Mulle tundub just et Ott võttis üli-ettevaatlikult mis talle saatuslikuks saigi. Tahtis kindla peale lõpetada aga tagantjärgi ikka nii et oleks ta pidanud vasaku esirattaga seda küngast lõikama siis oleks trajektoor sirgem olnud. Muidugi kui seda teeserva sealt vasaku esirattaga rattaga valesti võtta oleks auto üle katuse olnud ja ikka samas kohas maandunud. Ott ilmselt seda püüdiski vältida. Aga no tõesti riskivabalt läbida seda kurvi mööda asfalti on ikka kordades raskem kui lõikamine. Kes rallit jälgis see nägi milline see kurv oli. Ja need samused kivid seal on nagu kuullaagrid. Kokkuvõteks: Ott arvas et ei riski selle kurvi lõikamisega mis tagantjärgi tarkusena osutus hoopis valeks otsuseks.
Kalkun arvas ka niikaua kui oli supi sees. Kokkuvõttes on mõni rajalt väljas ja mõni rajal. Tippsport, ka tehnika oma, on karm, aga õiglane ning valedel otsustel seal kohta ei ole. Kõva analüüs küll, aga tulemust ei ole. Kahjuks maksab ainult tulemus ja Oti kõige suuremaid vigu on see, et ta eksib lapsikult lihtsates kohtades!!!
Viga oligi see et oleks pidanud esirattaga julmalt ründama seda sisekurvi nõlva. Halvimal juhul oleks auto õhku paiskunud ja sinna samasse kohta veerenud. Paraku kõik teised nii seda kohta ründasid. Ott hoidis rohkem paremale riski vältimiseks kus aga olid kivid nagu kuullaagrid. Aga selline see rallisport ongi. Vahel riskid õigustavad ,vahel mitte.
Kas ralliautol on plastikkere ja -tiivad? Selles videos, kus rahvas lükkas autot, keredetailid murdusid näpu vahel naljakalt kergesti. Üks murdis nagu vahvlitükke poritiivast.
No muidugi juhus. Kes siis oma eksimusi tunnistab. Süüdi on ikka kaardilugeja või ootamatult teele hüpanud koer vms. Millegipärast esineb tal neid lolle juhuseid pea igal sõidul.
KOMMENTAARID (30)