artikli autor on endast andnud kõik,et saada omale ajakohane nimi VINGU-OTT,jumalast tubli poiss,kes selle maha ütles! Tooks Sulle mõned õlled,kui teaks kuhu tuua! Keegi Vingu Ott hakkab rallyt kommenteerima,ssiis võiks iga teine siin ralliga kursis olev inimene kommenteerida,kosmoselaeva ehitus vigu,kuid need kes siin on positiivsed ralli sõbrad,ei lähe viisakusest seda tegema,kui ei tea-ei torgi! Siin aga Vingu Ott ja auto rally! Need on kaks väga erinevat asja!
veel märtini esimest hooaega subarus. Üks katkestamine oli teise järel. Ja kui mitu tema kirujat pärast ülistus oodi laulsid! Vaadake Tänaku praeguseid konkurente-kui palju aastaid (10+ aastat)nad on nühkinud wrc radu. Kris meeke näiteks sõitis 2003 aastal soomes vastu puud(jwrc). latvala - fordi õpipoiss vist aastast 2004. see norra troll ,östberg, vist sõidab wrc juba 6-7 aastat ja ikka poodiumile saab pigem eessõitjate katkestamise läbi. Ja siis need nn. uued(2012-2013wrc sarjas alustanud) paljulubadavad noored nagu näiteks Neuville. Ometi oli Tänak neljapäeval, reedel neist kogenud kaladest kiirem/võrnde. Tänakul on vaid end veel vara võrrelda Loebi ja Ogieriga(Latvalaga).
Just võrreldi Märtini, Aava ja Tänaku tulemusi WRC sõitudes. Tänak läheneb juba sõitude arvu poolest märtini poole koguarvu peale. Tulemuste poolest on seis masendava ülekaaluga Märtini kasuks! 18:1 esikolmiku kohti. Ilmselge et Kraavi Ott ei ole ligilähedal Markko Märtini tulemustele. Praegu võib juba 90% tõenäosusega öelda et sinna lähedale ta ka ei jõua mitte kunagi. Veel paar kraavisõitu ja WRC on tema jaoks ajalugu. Kolmandat võimalust tal enam ei tule. Targem on juba noori talente otsida.
Vanemad rallifännid mäletavad ka sellist meest, nagu Colin McRay, suurpärane sõitja aga temal oli ka hüüdnimi McCrash, üle ühe ralli tal õnnestus auto kummuli keerata. Vaatamata sellele tulemused olid väga head!
mul on neid masinaid olnud rohkem kui sul hariduse ja eluea summa kokku. Liivakasti tase nii sõidu kui fännamise osas. Märtin oskas sõita, tema vaim ja füüsis tasemel.
Kuulge sóbrad, kas olete Otiga rahul kui ta soidab ralli läbi nn. poole gaasiga,peaasi et lópetaks ja olenevalt katkestajatest saavutaks 5-8. koha. Kuulge siis pole ju asjal mingit ilu.Näha, et Ott on ikka hingega asja juures ja lQheb alati parimat andma, aga samas ei sóida lahmivalt. Küll see kogemus tuleb ka andke mehele natuke aega,Tehnikasport on kord selline äraaimamatu ja ónnel ei ole siin ka mitte just väike osa.Aga et omasid nii räigelt mustata...
Järvelalt suurepärane kommentaar. Pole vaja Tänakut õigustada. See ei vii kuskile, ainult teeb õigustaja lolliks. Küllap on Ott ka Rootsis hingega asja juures ja publik aitab ta kraavist või lumehangest välja.
Hakkame jälle selle vingumisega ja parastamisega pihta, miks on vaja?? mees sõidab maailma keerukamal rallil esimest korda tehasemeeskonnas, paneb kohe esimesel katsel mütsi pähe kõigile peale tulnukad Loebi ja jätkab heas rütmis terve nädalavahetuse, ja jah käis korra kehvas kohas kraavis aga kas on kohe parastama vaja hakata? äkki püüaks positiivset näha, aga no ei saa. piimaauto hooga autot kindlalt finišisse tuues ei tule tulemusi kindlasti ja ei hoita teda seal ka, hoogu peab näitama ja alguses antakse vead andeks. kas Ott teeb nii nagu Markko et mõttetut jora ajavate ajakirjanikega lihtsalt ei suhtle?
luba mulle, et järgmisel rallil Kraavi-Ott lõpetab edukalt kraavisõitmata ralli!!!!!!! Kui ta seda teeb, siis tulen sinu ( optimistide) klubisse ja jätan pessimistide klubi...
Ennem arvamuse kirjutamist võik natuke ka ralliga ennast kurssi viia. Samas kurvis oli veel väljasõit. Ja mis punktidesse puutub:Despite finishing in 18th place, the Estonian collected two manufacturer points which can make all the difference come the season's end. Ei viitsi enam kirjutada. aga jh ennem võik rallit mõnda aega jälgida. ja siis järldusi teha. Jalgpalli jagad rohkem jää selle juurde!
ENNE commenteerimist võiks end eesti keelega kurssi viia. Samas kommentaariumis on veel eksimusi. Ja mis õigekirja puutub: "Despite having slight difficulties with grammar, akaaa had a change to argue in the internet, which can make all the difference in ones life." Ei viitsi enam kirjutada, aga jah, ENNE võiks mõnda raamatut lugeda ja siis järeldusi teha. Ehitamist jagad rohkem, jää selle juurde!
Ega ei saagi midagi loota artikli autorit, kes peab Eesti parimaks sportlaseks Ragnar Klavanit ning vaatab asju läbi jalgpalliprillide. Oti väljasõit oli sellel rallil loll juhus, muud midagi. Ning ülejäänud ilkujad, Tänak on samuti lõpetanud poodiumil ühe ralli. Kas see polnud mitte Sardiinia 2012, see tähendab, et mehel on kiirus olemas.. inimesed lihtsalt ei mõista, et see on RALLI, kus juhtub kõigiga selliseid asju. Tundke parem rõõmu, et üle 10 aasta on jälle kellelegi tehasemeeskonnas kaasa elada.
https://www.youtube.com/watch?v=z0iI58bzoAI Selles videos on hästi näha, kuidas läbib seda kurvi Otti tiimikaaslane Evans 4 autot enne Otti. Analüüsimist peaks jaguma, ka Wilsonile :)
ott ütles: et ei läinud meelega lõikama, kuna soovis kindla peale sõita. Lõikamisel on suurel kiirusel omad riskid. Paraku hangiti meeldejääv kogemus: 4 rattaga lahtisel kruusal all kõva asfalt, nagu herned põrandal. Ma arvan et seda viga ta enam ei korda
Härra Ott Järvela: Jah, sul on õigus, väljasõite on olnud palju ja see pole aktsepteeritav ilmselt ei Malcolmile, ega meie fännidele. Aga....... ole hea , kas sa ikka vaatasid rallit kui sellist ning viisid kurssi ennast selle käiguga katse-katselt. Esimesel katsel sai Ott teise koha ning ilmselt ehmus sellest ära nii ta ise kui talli meeskond. Sealt alates oli näha, kuidas tempot tõmmati maha, ehk siis et saad kindlasti kätte tulemus .Monte on rehvide ralli ning ilmastiku ralli ja juhtuda võib palju. Antud rallil käigus sõitsid välja nii mõnedki sõitjad ( kaasa arvatud Leob - jah, pole jupp aega sõitnud, aga vana ikkagi ka mitmekordne maailmameister ning lisaks MM rallidele põrsitab ka nii mõendki rallid Euroopas ). Neil oli väga palju rohkem õnne, et said rallit jätkata ja väikse ajalise kaotusega. Ka ei tea ei sina Ott ega mina, kas vahetult Oti ees eelmine masin ei tõmmanud ehk liiga seest kurvi ja ei paisanud rajale korraliku kogust kruusa, mis sai saatuslikuks. Kui oled vähegi kuulanud Oti kommentaare, siis sel katsel sõitsid nad kindla peale ja seepärast ka seda kohta ei mindud kurvis niimoodi lõikama. Ilmset oleks siis ka tee peal edasi püsinud. Oled ka jalgpallis, mida väga hästi valdad, kirjutanud mõnikord emotsioonidest lähtuvaid artikleid, aga palun uuri enne teemat, kui sellest paikapanevat artiklit kirjutad. Katkestamisi on olnud palju ja tõestama peab hakkama vennast väga kiiresti. Aga maha teha on nii eestlase moodi. Ka mina olen kurb, aga hoian siiski Otile ja Raigole pöialt lõpuni.
Kõnelisse folkloori e rahvasuhu on sugenenud väljend - tänakat panema, mis tähistab teelt väljasõitu... täpsemalt öelduna - eriti lolli peaga sooritatud teelt väljasõit Jääb vaid oodata, millal ajakirjanikud selle üles nopivad ja saame teada mitu masinat ühe õhtuga tänakat panid.
Tänak on autospordis neist retrodest valgusaasta kaugusele jõudnud27. jaanuar 2015, 14:21
Ta on maailmas tuntud ja kiireks meheks peetav tulevikulootus, paraku veel väikese praktikaga. Ei saa aru kuidas ludrud selliste saavutustega inimeste üle kaagutada julgebvad - lihtsalt nii lollid ???
Kui loll võib olla Ott Järvela, ikka väga loll!27. jaanuar 2015, 10:38
Sina, Ott Järvela, oled ikka väga nüri ja loll tegelane, mis ajast sina sead M-Sport teami pilootidele eesmärke ja ülesandeid. Sa ju ei saa isegi aru, sellest mis toimub. Ma loodan, et Tänak ja Mõlder, ei anna enam ühtegi usutlust õhtulehele. Ma ei saa aru kui sulle ei meeldi, et eesti oma poiss sõidab WRC-s, siis ära jälgi seal toimuvat ja tema tegemisi.
Vaatasin siis McRae tulemusi. Kui ta oli juba 5-ndat hooaega tehasemeeskonnas sai ta 1999-nda aasta hooajal 14-st rallist tulemuse kijra 3-l. Tal oli 2 esimest kohta ja 1 neljas koht. Lisaks oli tal 1 diskvalifitseerimine ja 10 katkestamist. Wikipedias polnud kirjas, palju oli katkestamistest omal süül ja paljudel masin lagunes. Aga minu mälu ütleb, et enamus oli tal omal süül katkestamised. Ja siiani siiski peetakse teda kõvaks sõitjaks. Edasi tulid tal veel 3 hooaega ohtrate katkestamistega. Ega see muidugi Otti vigu ei paranda. Samas, olen mina pannud tähele, et mida rohkem eestlased oma sportlasi maha teevad, seda paremad tulemused hakkavad tulema ja kohe kui on ootused suured, lähevad ka tulemused alla. Seega, sõimake ja siunake Otti nagu suudate.
See hea kiirus ei tähenda tõesti midagi kui rajal ei suuda püsida.Kihutada oskab iga poisike ja esimese kurvini võime kõik gaasipedaal põhjas Loebiga võidu sõita.Aga mine tea.äkki Tänak ühel hetkel tõesti suudab suurel kiirusel ka tee peal püsida,antaks selleks vaid aega.
ometi mõni ajakirjanik julgeb ka tõe otsekoheselt ja neutraalselt välja öelda. nii see ongi. eks näis kuidas hooaeg edasi läheb, aga wilson hoiatas teadlikult - ühe võimaluse veel annab. praegu jäi wilson viisakaks , aga ilmselgelt ootab ta poodiumikohti mitte lõpetamist teises kümnes või koguni katkestamist. rallifhännid siin jahuvad aastaid - imemees ott, no tahaks siis näha ka lõpuks seda imemeest, kes latvala ja ogieriga võrdselt sõidab. "Lugejaga" ei hakka ks see põlvkond rallimehi kunagi võrdselt sõitma - vana võib tulla, panna 2 rallit , millega käed soojaks teeb ning kui viitsiks paneks kõigile jälle lõdva randmega pidevalt ära.
sa mees katsu rohkem asjaga kursis olla ,mitte ära loe õhtulehte nii palju ,wilson ei oota mingeid poodjumeid veel ,enne kui pole uus auto välja tulnud JA SINA HR JÄRVINEN KOMMI JAlkat näed targem välja...
Endise autosportlasena julgen väita,et ajakirjanik Ott on üks s.takott,kes ei tea autosõidust ei ööd ega õhku.Kui ei tea ,kuidas auto käitub kiirusel üle 120 km/h,siis pole kellegil mõtet ilkuda.Ei teinud Ott T.seda nimelt ja tõesti oli õnnetu juhus,ega see ilkumine tema olukorda karvavõrdki paremaks tee.
Täpselt õige, aeg on juba tulemusteks, mitte enam kogemuste otsimiseks, autoralli tippklassis peaks sõitja sõitma häid tulemusi, võimalusi omandada kogemusi on talle juba antud mitu.
sa ajakirjanik ei tea vist rasllist suurt midagi kui väidad ,et wrc-sse ei minda õppima vaid minnakse tulemuste järgi......jah kõik tahavad punkte aga ,et mingist teisest ralliklassist wrc-sse siirdunud sõitja autot tundma õppima ei pea on klass omaette. Isegi ühest masinast teise minnes tuleb mitu rallit õppida kuidas asfaltil või kruusal auto käitub. Väga mööda artikkel ja jääb tunne ,et mingi praktigandi kokkuklopsitud artikkel.
Huvitav kas ajakirjanikul läks sellest paremaks, kui sai teisele korralikult hinge si..uda? MIlleks selline artikkel, nimede külgekleepimine?? Kusjuures artiklist kumab läbi mitte rallil reaalajas jälgimine vaid lõpuprotokolli kuiv analüüs. Loodan et Tänak seda artiklit ei loe ja ei lase igasugustel s..apeadel oma tegemisi häirida.
Ajakirjanik ott. Miks sa laimad pimesi ja fakteväänates. Mmeeskonnale tõi ott ikkagi punktid ära. Kuna sõigus lõpuni ralli. Vaata ikka enne faktid yle.
Milleks Ott Sa kirjutad sellist jama? Ütle milleks? Kui Sa ei ole autospordiga sina peal, siis mõtle nii - Kui teine Ott on nii mõttetu mees nagu väidad, siis miks kulutavad M-Sport ja Ford Tänaku peale kordades rohkem kui on ükskõik millise Eesti pallimänguvõistkonna eelarve? Ja seda eestlasele, kellel koduriigis autoturg sisuliselt puudub. Kas nad on lollid?
Millegipärast juhtuvad need asjad koguaeg Tänakuga. Loeb suutis mitu rallit järjest vigadeta läbi sõita olles teistest veel minuteid kiirem. Tänaku aeg on läbi, õigemini pole ta aega kunagi olnudki, olen suht kindel, et see jääb ta viimaseks MM ralliks wrc autos.
eriti haiglane artikkel inimeselt kes ei tea autorallist ja motorspordist midagi. sõitjast kes on nii pisikesest riigist nagu eesti, kes on suutnud ennast sellisele positsioonile sõita ja hoiab eesti lippu kõrgel ülemaailma, kirjutada selline jamps, siis peab ikka kiiks olema. järgmiseks võtad eesti jalgpalli või suusatajad ette?
Millest sa räägid? Jälgisid sa seda katset, kus Ott välja vajus? Ott kaotas katsel teistele päris kõvasti ehk siis ta ei riskinud üldse, paraku on ralli selline ala, kus võib juhtuda..
mine uuri kõigepealt katse aegu.27. jaanuar 2015, 08:50
Karta on et see risk võeti boksis tiimiga koos ja tule võttis omale sõitja, selle katse ajad olid algusest peale masendavad, kautas ta seal juba sõitjatele kellele ta tavaliselt ei kauta stabiilselt, parematest juba jäi maha minutiga ja enamgi ja oli langenud väljsõidu momendiks 6 kohale, sisulielt tegi turisti sõitu ja oleks kindlat 7 kukkunud sedasi edasi logistades.
KOMMENTAARID (67)