"Sa ilmselt ei kujuta ette kuid esindatud on nii meeletu aju töö kuid ka mõningane füüsiline töö. Ülikonnast välja ronides oled otseses mõttes higine. Ja kui arvad, et sellega tegelevad suvalised bemmiossid siis eksid, nende autode ehitamine ja nendega sõitmine nõuab omajagu inseneri oskusi ja meeletut sõidukogemust, arusaamist füüsikast ja võimet ette aimata auto käitumist misiganes sõiduvõtet rakendades. Külglibisedes muudab su trajektoori KÕIK mis sa rooli taga teed....vaid väikene gaasi lisamine või vähendamine kontrollib auto nurka / kiirust ja võimet säilitada või vähendada libisemist. Autol on 2 erineavt pidurit mis mõjuvad autole totaalselt erinevalt. Sõit pole lihtsalt sõit kuna pead tundma ka oma mootori eripärasid ja ülekandeid ja olema valmis clutchkickiks või käiguvahetuseks jne jne jne. See on ülim kontroll auto üle. Tavaline jorr tänavalt laseb keset kurvi veidi külksi ja sellega asi piirdub, driftiauto juht laseb 100+ kiirusel auto risti loomulikult enne kurvi. Saad sa aru mida see tähendab? EI SAA. Sa ei julgeks puutudagi käsipidurit kui ees on kurv ja kiirus 100km/h"
Kant ignorante siin kommentaariumis. Inimesed teevad mida armastavad ja veel võimalikult turvalises kohas mitte tänaval. Kõik autospordi sõitjad ei ole "rullnokad". Rullnokad on need, keda näed sa tänaval rallimas/driftimas aga kui öelda inimestele, kes pühendavad oma aega alale mida nad armastavad "rullnokk" siis peab küll juba endal midagi ajusopis valesti olema.
Kas sellepärast ,et lollitamise vahendiks on auto,liigitatakse see tegevus autospordi alla ??? Kui öösel kurikaga koplis üle küüru saad ,ei ütle ju haiglas et pesapalli mängisin... Kellele meeldib andku minna ,aga autosport see küll ei ole.
See kui aju puudub me nägime just sinu kommentaarist...ja kui sa ei kujuta ette mida tähendab sellisel tasemel võimsat autot kontrolli all hoida siis pane parem suu kinni ja mine aita emal köögis võileibu teha.
KOMMENTAARID (18)