VÄLE: Aleksei Lukjanuk tuli mullu Rally Estonial teiseks ja võitis hulljulge sõiduga ERC sarja poolt välja pandud Colin McRae nimelise «gaas põhjas» eriauhinna. Foto: Aldo Luud
Auto-Moto uudised
14. juuli 2015, 07:00

Rally Estonia – vanade N-rühma lahingratsude viimne pelgupaik (1)

Üheksal juhul kümnest on uus iPhone palju parem telefon kui sajandi algusest pärit Nokia. Aga levitutes Eestimaa laantes lööb vana, ent töö- ja lollikindel mobiil noori konkurente pika puuga. Nii ka ralliautode puhul – Rally Estonial suudavad primitiivsed N-rühma masinad olla vähemalt sama kiired kui moodsad R5d.

Üheksal juhul kümnest on uus iPhone palju parem telefon kui sajandi algusest pärit Nokia. Aga levitutes Eestimaa laantes lööb vana, ent töö- ja lollikindel mobiil noori konkurente pika puuga. Nii ka ralliautode puhul – Rally Estonial suudavad primitiivsed N-rühma masinad olla vähemalt sama kiired kui moodsad R5d.

Mulluse Rally Estonia võitaks krooniti Ford Fiesta R5-l kihutanud Ott Tänak ja Raigo Mõlder, ent neid viis tippu vaieldamatu talent, mida tänavu on näidatud ka MM-sarjas tippudega võidu kihutades.

Eesti esipaari järel astusid teisele poodiumiastmele aga venelased Aleksei Lukjanuk – Aleksei Arnautov, kes suutsid oma N-rühma Mitsubishi Lancer Evo X roolis edestada pool kümnendit nooremal Fordi, Škoda ja Peugeot S2000 või R5 autol kihutanud konkurente.

Edasi lugemiseks: