HULL MEES! Aleksei Lukjanuk pigistab Mitsubishi Lancerist välja kiiruse, mida ei suuda keegi teine.Foto: Aldo Luud
Viljar Voog 20. juuli 2015 07:00
2015. aasta Rally Estonia läheb Euroopa ralliajalukku: alates 2013. aastast, kui ERC ja IRC sarjad ühinesid, on kõik etapid võidetud kas Super2000 või R5 autoga. Nüüd lisandus nimekirja ka vana ja ustav N-rühma Mitsubishi Lancer, mille tüüris esikohale Aleksei Lukjanuk.

2015. aasta Rally Estonia läheb Euroopa ralliajalukku: alates 2013. aastast, kui ERC ja IRC sarjad ühinesid, on kõik etapid võidetud kas Super2000 või R5 autoga. Nüüd lisandus nimekirja ka vana ja ustav N-rühma Mitsubishi Lancer, mille tüüris esikohale Aleksei Lukjanuk.

Nimekiri kiiretest Eesti rallipilootidest, kes võinuks Rally Estonia võitu püüda, oli külluslik. Ent üksteise järel katkestasid Sander Pärn, Martin Kangur ja Karl Kruuda, loodetud kiirust ei suutnud näidata Timmu Kõrge ja Siim Plangi. Juba ralli esimese täispika võistluspäeva õhtuks oli selge, et ainus šanss võit vähegi Eestisse jätta oli venelasel Aleksei Lukjanukil.

"Olen valitsev Eesti meister N-rühmas ja seega saab öelda, et kaitsesime oma tiitlit siin auga," muheles Lukjanuk, kes suutis publiku rõõmuks tõrjuda poolaka Kajetan Kajetanowiczi rünnakud. "Ma armastan Eestit ja see on mulle kui teine kodu. Me oleme siin väga palju sõitnud ja seega on võit eriline," rääkis viimase kolme aastaga kõik kolm poodiumiastet läbi käinud piloot, kes pääseb Soome MM-rallil esimest korda WRC-auto rooli.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
1,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaVõida iPhone 12 nutitelefon