METSAS: Aleksei Lukjanuki esimene katsetus WRC masinaga lõppes vaid kolme kilomeetriga.Foto: Lina Arnautova, Aldo Luud, M-Sport
Viljar Voog 28. juuli 2015 07:00
Tänavuse Rally Estonia võitja ning valitsev Eesti N-rühma meister Aleksei Lukjanuk sai kolme kilomeetri jagu pesueht WRC-piloot olla. Siis tõmbas avarii mehe Soome rallile kriipsu peale.

Tänavuse Rally Estonia võitja ning valitsev Eesti N-rühma meister Aleksei Lukjanuk sai kolme kilomeetri jagu pesueht WRC-piloot olla. Siis tõmbas avarii mehe Soome rallile kriipsu peale.

Lukjanuki tänavune hooaeg on autode poolest olnud väga kirju – aasta algul kihutas mees R5-masinal, ent Rally Estonial tõusis ta poodiumi kõrgeimale astmele vanal heal N-rühma Mitsubishil. Kirsiks tordil pidi venelase jaoks saama Soome MM-ralli, kus teda ootas ees debüüt Ford Fiesta WRC-autol.

"Ma üritan kõike väga rahulikult võtta ja endale mitte liiga suurt pinget peale panna. Väga paljud inimesed räägivad, et Lukjanuk peab olema ralli kokkuvõttes esiviisikus, ta võtab vähemalt ühe katsevõidu... Hullud! Esimest korda sellise auto roolis olles ei ole see lihtsalt võimalik. Muidugi olen ma kruusal väga kiire sõitja, aga WRC auto on täiesti teiselt planeedilt," rääkis mees poolteist nädalat tagasi ja lisas, et Rally Estonial saadud enesekindlus oli ideaalne ettevalmistus Soomeks.

Edasi lugemiseks: