DEBÜÜT: Esimene FIA kalendrisse kuuluv võistlus, mida Audrus peeti, oli Põhjamaade SMP F4 sari. Foto: Aldo Luud
Auto-Moto uudised
22. september 2015, 07:00

Eesti ringrajasporti hoiab elus 3,2 kilomeetrit asfalti (1)

Pealkiri ei liialda. Audru ringrada on tõepoolest ainus koht Baltikumis, kus nii autod kui ka mootorrattad ringrajal kiiresti ja turvaliselt võistelda saavad. Võimalust kasutatakse ohtralt.

Pealkiri ei liialda. Audru ringrada on tõepoolest ainus koht Baltikumis, kus nii autod kui ka mootorrattad ringrajal kiiresti ja turvaliselt võistelda saavad. Võimalust kasutatakse ohtralt.

"Kui just täitsa pussnuge ei saja, siis sellist asja nagu tühi päev suvisel hooajal pole," räägib Audru ringraja, sponsornimega auto24ringi, juht Andres Hall, et Eesti ainus tipptasemel ringrada on kevadest varasügiseni pidevalt kasutuses.

"Kaks kolmandikku suvistest nädalavahetustest on sisustatud võistlustega (Audrus peeti tänavu neli kuuest mootorrataste ja kolm viiest autoringraja Eesti meistrivõistluste etapist – toim) ja ülejäänu rajapäevadega. Kui meil ei ole mingit broneeritud üritust, on igal tavalisel inimesel võimalus tulla siia sõitma oma auto-tsikli või meie masinatega."

Edasi lugemiseks:

Osta üks artikkel

Ühe artikli lugemisõigus
3.99