Auto-Moto uudised

Eesti ringrajasporti hoiab elus 3,2 kilomeetrit asfalti (1)

Viljar Voog, 22. september 2015 07:00
DEBÜÜT: Esimene FIA kalendrisse kuuluv võistlus, mida Audrus peeti, oli Põhjamaade SMP F4 sari. Foto: Aldo Luud

Pealkiri ei liialda. Audru ringrada on tõepoolest ainus koht Baltikumis, kus nii autod kui ka mootorrattad ringrajal kiiresti ja turvaliselt võistelda saavad. Võimalust kasutatakse ohtralt.

"Kui just täitsa pussnuge ei saja, siis sellist asja nagu tühi päev suvisel hooajal pole," räägib Audru ringraja, sponsornimega auto24ringi, juht Andres Hall, et Eesti ainus tipptasemel ringrada on kevadest varasügiseni pidevalt kasutuses.

"Kaks kolmandikku suvistest nädalavahetustest on sisustatud võistlustega (Audrus peeti tänavu neli kuuest mootorrataste ja kolm viiest autoringraja Eesti meistrivõistluste etapist – toim) ja ülejäänu rajapäevadega. Kui meil ei ole mingit broneeritud üritust, on igal tavalisel inimesel võimalus tulla siia sõitma oma auto-tsikli või meie masinatega."

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

30.08.2015
ÕHTULEHE VIDEO | BMWdel meistritiitlit kaitsnud Allan Tigane: "Esimene on muidugi magusam!"
23.07.2015
"Politsei peatab mind lihtsalt selle pärast, et olen blond, naine ning juhin ilusat autot!"
22.07.2015
GALERII | Superautod Lamborghinid, Lotused ja Ferrarid saabusid Eestisse
26.05.2015
Võidusõitja Anastassia Kovalenko: pool mu lõputööst on kirjutatud lennukis

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee