Kõiki mehaanikuid peale Ott Tänaku abiliste ootab eest hooaja kibedaim õhtu (2)
Kui harilikult on võistluspäevade lõpus olevad teeninduspausid kolmveerand tundi pikad, siis Hispaanias on mehaanikutele erandlikult andnud tööks 75 minutit. Pole ka ime, kui kuulda tööde nimekirja. "Vahetame välja käigukasti, tagumise diferentsiaali, vedrustuse, veovõlli, piduriklotsid-kettad, roolilati ... Ja auto ümber toimub palju muudki," selgitas WRC-sarja ametlikus eelvaates M-Sport meeskonna tehnik Ashley Fowler.
Kui saata oma tänavasõiduauto sama pika töönimekirjaga teenindusse, saaks masina kätte paari nädala, kui mitte paari kuu pärast, hindavad rallimehed vahetustööde mahukust.
Ilmselt olid just M-Spordi mehaanikud ülesandeks kõige paremini valmis – on neil ju vöö all kogemus märtsist, kui kolme tunniga putitati töökorda kaheksa tundi järvepõhjas ligunenud Ott Tänaku ja Raigo Mõlderi Ford Fiesta ralliauto. Toona jäi välja vahetamata vaid masina kapott. Kui selline töö-öö selja taga, mis mure siis poole lühema ajaga auto põhja-alused detailid uutega asendada.
Kommentaarid