Ja kui Ott mingi hea koha võtab Walesis,siis need samad mehed,kes siin tema vastu tatti pritsivad,kukuvad kiitma!:) Aru ma ei saa,miks inimesed nii õelad on,WRC-e igat suvalist ju sõitma ei võeta,mis te paugute siin,parem hoidke pöialt Otile!Isiklikult pole mingi rallifänn:)
Tahab lihtsalt siin mingeid klikke koguda. Testisõidul lõhuvad ka suuremad ässad oma autosid nagu Ogier, Latvala, Neuville jne, jne. Ajab ikka harja punaseks et testisõidu äpardus nii suure kella külge lüüakse. See on ilmselge Otti mustamine. Ootan ajakirjaniku vabandust nii Otti kui ka tema fännide aadressil. Kui seda ei tule siis on mul õigus lasta selle ajakirjaniku litsents ära võtta kuna mul on tutvusi!
sõidavad ässad, aga Ott seda pole...juba mitmekümnendat korda on ta seda tõestanud!!! Kui ikka ei saa rattaid teel hoida, tuleb teine amet valida-karja näiteks(lamba karja)
Sest koera nimi on Reks...30. oktoober 2015, 20:22
No tegelikult on see hooaeg katkestatud väljasõitude tõttu üsna vähe ning ka neid kõiki ei saa 100% sõitjate süüks panna. Samuti testidel tihtipeale juhtubki, sellepärast ongi nimeks TEST! Sõidetakse, kobatakse piire.
ikka juhtub! riski piiril autoga sõitmine nõuab õppimist, igal tasemel alustatakse uuesti. pole Tänak sel aastal mingeid suuri lollusi teinud, erinevalt oma lapse-ea rallisõitja karjäärist. aga ajakirjanik võiks ikka algklassid lõpuni käia enne kui raha hakkab küsima oma soperdiste eest! mis krdi REHVi Tänak ära kaotas Kataloonias?! rehv on kummist ja traadist, õhku täis, käib velje peal. need KOKKU on ratas! kui raske sellest aru saamine on?! aga nüüd ei teagi, kumb rohkem vihaseks tegi, kas ajakirjaniku rumalus või palga-trollide möla siin kommentaariumis...
Vajab tõesti õppimist, aga tema on seda teinud piisavalt juba ja peaks aru saama, et tal pole selle spordi tarbeks närvi. Tahe võib olla, aga ilma närvita tippu ei jõua, võiks aru saada juba.
Isegi ratas pole päris õige, sest koos rehvi ja veljega eemaldus ka püstaku alumine osa, st rattarumm , koos piduriketta, -suporti, pooltelje otsa ja teiste vidinatega
katsetas uut moodust ... kui võsa või kraav paistab ja asi hull siis nüüdsest keerab üle katuse ning jääb tee peale niiviisi. mingi kaigas on ka autos kaasas ja sellega keeravad nüüd auto rataste peale ning popsivad seejärel edasi. ega polegi probleemi .... tänak peab walesis panema ja tegelikult on see nii loogikaline, sest kõik tõsised sõidumehed mm rallydel annavadki ju lutti pidevalt ning tagasi ei vaata. no tõsi ... ogier jätab enamasti 10 prossa varu ning lajatab vajadusel 3-5 katset rally kohta maksimumvõimaluste juures.
KOMMENTAARID (29)