Auto-Moto uudised

M-Sporti boss: Tänaku ja Evansi tulevik sõltub Walesi rallist (5)

LISA KOMMENTAAR

Eelmisele..1. november 2015, 18:34
Kahjuks see ei ole autokool,kus õpitakse sõitma ja antakse aega!
seal seltkonnas.1. november 2015, 14:09
Vana ei mäleta mida ta lootis kevadel, paari poodjumi kohta hooaja teises pooles need on käes ja oleks rohkemgi olnud kui see ford künnaks samuti tee ääri ja ületaks kive nii nagu volkarid, aga näe ford laguneb laijali ja on rohkem ringraja pill , mis ei kannata ei hüppata, lõigata ja lööke eriti.Sellel viimasel rallil ikka kui vaadat veel kord mõlema auto väljasõitu , siis need on nagu koopiad ainult üks läks paremale teine vasakule minema ja mingi pisikese asfaldi serva pärast, kui võrelda teiste markide lõikeid siis need oleks pidanud kohe üle nipli käima., tundub et see masin on ringrajale loodud paarutama mitte rallile.
1. november 2015, 13:43
ta 87 aasta välja lase, tuleb aega anda, osa rallisid sõitis ta see aasta esimest korda. Anna aega atra seada
teadagi1. november 2015, 13:19
ei saa sellest sõidust ka asja nii ehk nii, raudselt on jälle mingi probleem, et autol rehvid tagurpidi või antenn kõver või kojamehed ristis.
Mart1. november 2015, 10:38
Wilsoni poolt pingete peale panemine - eks näe, kuidas sellega toime tullakse. aga ta enda poodiumikoha eest võitlemise lubadus oli küll liiast... selline ülepunnimine ongi katkestamiste taga kõige tavalisem põhjus. sest erinevalt kõikidest varasematest kruusarallidest, on see pigem mudaralli, kus 2 esimese päeva tagaotsa stardipositsioon kahju, mitte kasu toob. lisaks oskan näppude peal kokku lugeda vähemalt 6 sõitjat, kes on samaks võimelised - Ogier, Latvala, Mikkelson, Paddon, Meeke ja Östberg. Neist sama pinge all sõidavad Citroeni sõitjad, kel ka lepingut pole. Lisaks on ka veidi aeglasematest Sordol ja Evansil vaja leping teenida, aga nemad suudavad olla stabiilsed. Nimetamata ongi ainult Neuville, kes sõidab pingevabalt ilma tehasepunktide ja lepingu (mis on taskus) pärast muretsemata, mis võib hoopis libedates oludes olla parem kombinatsioon kui ülemotiveeritus ja ülepüüdmine.
Paddon on oma andekuse eest juba pikaajalise lepingu teeninud ja võimalus esimest korda täiesti pingevabalt oma andekust realiseerida. Tuletan meelde, et tema esimene rallivõit jäi sel aastal ebaõnne taha. Tänak pole veel kunagi ennast sellisesse positsiooni suutnud panna. Kuigi viimastel kiiretel rallidel on Ott temast veidi eespool olnud, siis
Okei, ütleme, et libedal ei saa WV oma auto edu realiseerida ja Mikkelsen, kes on oma esimesest võidust psühholoogiliselt segaduses, võib seekord pigem aeglasem olla. Ja et Östbergil oli eelmise ralli hea vorm pigem erand ja üldine tase Otist madalam. Jääb siiski poodiumukohtade eest võitlema 5 meest, kellest 3-kordne on maailmameister(!) ja kõik ülejäänud temast sel hooajal rohkem punkte saanud ja seega parema stardipositsiooniga.
Ma ei soovi Tänakule halba, vastupidi! Aga õnnestumiseks on vaja oma eesmärke realistlikult püstitada.