Auto-Moto uudised

NII SEE JUHTUS | Tänak lõpetas MM-hooaja väljasõiduga, mis võis kustutada uue lepingu lootused (26)

LISA KOMMENTAAR

pihkva oblasr16. november 2015, 08:33
16. november 2015, 02:01
õnnetu mehike , ei vea kuidagi , lausa hale hakkab.
vaatleja15. november 2015, 22:39
parim etteaste oli kahtlemata tiigikatse ! sellisena jääb ta rallide ajalukku. kõik teised väljasõiduponnistused on ikka jupp maad nõrgemad.
Fänn15. november 2015, 18:55
Jussil õigus nii,et pangu ajakirjanik artktiklile õige pealkiri
juss15. november 2015, 18:02
pardakaamerast vaadata siis lampi ytleb vasak tagumine yless .
ää15. november 2015, 17:21
vanad mehed räägivad et mõni võib eluaeg autojuhina töötada, aga autojuhti tast ei saa.
loogiline15. november 2015, 15:54
värdi15. november 2015, 13:15
pole hullu,Ott...rahvarallideks mõne mosse ikka leiab.....
vasak parem 15. november 2015, 11:55
M-Sport teatab, et Tänak vigastas auto vasakut esiotsa. REAR LEFT on ikka vasak tagumine!
Teadja15. november 2015, 11:14
Siin ei ole mõtet õiendada, et võtke sõitke ise. Ott ei sõida esimest aastast WRC sarjas, kuid tulemus on täpselt sama või veelgi kehvem kui eelmisel korral. Hetkel oli vaja sõita katse läbi ja võtta 4 koha punktid, kuid jällegi kraav. Teised ju suudavad. Seega olen üsna kindel et järgmisel hoojala ta ei sõida enam M-Spordi meeskonnas. Kahju, kuid vägisi meenub Urmo Aava ,kes rajal püsides oli ka kiire, kuid enamuse ajast oli siiski teelt väljas.
15. november 2015, 11:05
Kraavi-Ott tegi oma ära jälle.
Rajalt15. november 2015, 12:41
välja sõitmine tuleb tal eriliselt hästi välja...
eestlane15. november 2015, 20:16
Kesse rajalt välja sõitis?
Võts15. november 2015, 10:49
Tuleviku tarbeks oleks seda kolmandat kohta ikka väga vaja, hoian pöialt.
Karuott15. november 2015, 00:49
Ei saa aru mida te siin Oti kohta tatti pritsite, ise te ju peale klaviatuuri klõbistamise rohkem ei tea. Vaat ralliga (ja üldse autoga liikluses, kes võistlustel üle nipli pole käinud, võiks suud kinni hoida) , tulemusi teha, peab ikka igast pasast läbi käima. Aegade alguses olid meil tegiad Mossed, (käisid isegi kõrberallil), siis Volgad, tank oli tank ja siis tulid Zigullid, tegid kõigile ära. Eks see Oti Ford ja Wolkar ole ka nagu võrdluses Mosse ja Zigull. Edu Otile, või hüppab keegi arvuti tagant rooli?????????????
karukusti15. november 2015, 12:26
et siis fordil on sillad nii paigast ära, et peale kraavide polegi võimalik kuskil sõita? Ära aja lamba juttu-rooli taga peab ka keegi olema et tee peal sõita!
eestlane15. november 2015, 20:16
Kesse kus kraavi sõitis ??
oot.15. november 2015, 18:35
kas peame kraavi-otile pai tegema ve? Lohutama, edu soovima??? Aga milleks? Ma ei näe põhjust selleks, teine amet tuleb valida, võib olla Hiiumaale postiljoniks, memmed ja taadid saaksid ehk oma posti 10mintsi kiiremini kätte! :)
14. november 2015, 15:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mnn15. november 2015, 00:12
enn tõmba tikku, ott on neljandal kohal
14. november 2015, 15:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Joptvajuu14. november 2015, 18:37
Olev14. november 2015, 11:51
See artikkel oleks pidanud olema tänastes väljaannetes ikka esiplaanil - ja suuremalt !!!!
ukulele14. november 2015, 09:47
Miks te juba ei kommenteeri?
ukulelele14. november 2015, 10:50
Miks sa ise alles nüüd kommenteerid?
valikulised valikud või.13. november 2015, 18:39
Hakkame siis meelde tuletame, mis koha käigukast röövis ühel sõidul, mis koha amort röövis, kuhu vedrustus hüppelt maandudes purunedes saatis.
no13. november 2015, 16:27
mida siin pärida:"Kuidas läheb??" See on siililegi selge, et JÄLLE KRAAVIS!!
no15. november 2015, 11:54
kuramuse miinuseladujad TA JU LÕPETAS JÄRJEKORDSELT KINDLALT KRAAVIS.