WRC elab 2017. aasta ootuses
WRC-masinate miinimumkaal langeb 25 kilogrammi, aerodünaamilised detailid võivad kerest kaugemale ulatuda ja turbo õhuvõtuava suurus kasvab kolme millimeetri võrra ehk lihtkeeli: ralliautod lähevad võimsamaks (kokku ca 400 hobujõudu), kiiremaks ning näevad selle tulemusel ka vingemad välja.
Muutused on küllaltki suured ja vajavad ohtralt testikilomeetreid. Seetõttu on Citroeni meeskond otsustanud tänavuse hooaja sisuliselt vahele jätta ja keskenduda ainult uue auto arendamisele.
Ohtralt aega kavatsevad võistlemise kõrvalt 2017. aasta masina testimisele pühendada ka teised MM-tiimid, sealhulgas alles tuleval aastal sarjaga liituv Toyota. See omakorda tähendab, et tänavu ei tasu üheltki meeskonnalt suurt arenguhüpet oodata, sest kõigi mõtted on juba järgmise auto arendamise juures.
Kommentaarid (0)