LENNUKAS: Ott Tänak oli sarnaselt Monte Carlo ja Rootsi rallidele Mehhikos kiirem kui erasõitjatest konkurendid, ent tipptiimide pilootidest selgelt aeglasem.Foto: Dmack
Auto-Moto uudised
7. märts 2016, 06:00

Ott Tänaku lepane regi (1)

Kui harilikult peaks pealkirjas kasutatud kujund märkima millegi sujumist, siis Ott Tänaku Mehhiko ralli kontekstis tähendas see liigset libisemist – rehvide kehva pidamisega võidelnud eestlane sai hooaja kolmandal MM-etapil lõpuks kuuenda koha.

Kui harilikult peaks pealkirjas kasutatud kujund märkima millegi sujumist, siis Ott Tänaku Mehhiko ralli kontekstis tähendas see liigset libisemist – rehvide kehva pidamisega võidelnud eestlane sai hooaja kolmandal MM-etapil lõpuks kuuenda koha.

Tänaku ja kaardilugeja Raigo Mõlderi võistluse kaks tipphetke olid reede ja laupäeva õhtul paarisrajal sõidetud publikukatsed, kus kahel korral jäi meie esiekipaaži hooaja esimest kiiruskatsevõidust lahutama vaid 0,1 sekundit – esimesel korral lörtsis tuju Jari-Matti Latvala, teisel Dani Sordo.

Ülejäänud ralli kulges Tänakul aga kannatamise tähe all. Dmacki meeskond plaanib alles mais Euroopasse naastes välja tulla uue kruusarehviga ja hooaja esimesel kruusarallil Mehhikos oli peamine eesmärk info kogumine. Ott sai peaaegu iga kiiruskatse lõpus ralliraadiole tõdeda, et tema Ford Fiesta RS WRC uisutab mööda trassi ringi. "See ralli kulges õppimise ja rehviarenduseks andmete kogumise tähe all. Meid ootab ees suur töö, aga ilmselt saame enne Portugali palju testida ja loodetavasti suudame seal olla võitlusvõimelised," rääkis eestlane pärast viimast kiiruskatset, et tema leivaisal on pidamise parandamiseks astuda veel pikad sammud ja ilmselt ei saa ta kõrget tulemust püüda ka aprilli lõpus peetaval Argentiina rallil.

Edasi lugemiseks: