Krimi

TV3 VIDEO JA SÜNDMUSKOHA FOTOD | Tallinnas hukkus korteritulekahjus kaks inimest, üks neist laps (100)

LISA KOMMENTAAR

veteran18. aprill 2016, 09:30
Valitsusel taas hea võimalus trahve hakata sisse kasseerima ja seda turvauste eest- kui päästeameti kontroll suitsuanduri kontrolliks õlaga ust maha ei suuda lüüa, ongi trahv kaelas.
AGA ----PÄÄSTEAMET UKSEST SISSE EI SAANUD ?????18. aprill 2016, 10:35
VOT SEE OM JUBA TASE ;;; IGASUGUST TEHNIKAT OSTETAKSE
JA UKSEST SISSE EI SAANUD ::????
AGA ----PÄÄSTEAMET UKSEST SISSE EI SAANUD ?????18. aprill 2016, 10:35
VOT SEE OM JUBA TASE ;;; IGASUGUST TEHNIKAT OSTETAKSE
JA UKSEST SISSE EI SAANUD ::????
18. aprill 2016, 10:43
Päästeamet paneb kõigile südamele, et varakult aitab tulekahju avastada vaid töökorras ja õigesti paigaldatud suitsuandur17. aprill 2016, 22:52
Kui on suitsuandur paigaltet, siis on juba 101% välistet, et tuli üldse lahti läheb...
17. aprill 2016, 23:37
Ilgu, ilgu sellise asja üle
TEADA17. aprill 2016, 21:54
KOTERI KALLIS RAHA TRAHVI HABISTAMA
Ehh17. aprill 2016, 21:20
Vatikuue meestel hakkas grillhooaeg, huvitav kas nii vara hommikul juba grillid rõdudel tossavad. Kurtuuri juurde käivad veel terasest välisuksed, võimalikult paljude lukkudega.
Kits17. aprill 2016, 22:42
Kõrval korteritel samasugused väga tugevad terasest uksed ees ja kus juures veel eestlastest naabritel.
Kits17. aprill 2016, 20:33
Nähtud kui kenasti ripuvad seinakontaktid üürikorteris juhtme küljes aga korteri omanik ei tee rohkem kui kasseerib terve kuupalga jagu üüri. Ime et siis miski juhtme otsas rippudes põlema ei lähe.
mees5518. aprill 2016, 09:47
Kas üürnikul pole kruvikeerajat ja 5 minutit aega et asi korda teha, või on asi põhimõttes et kui pole minu oma siis kukkugu või kaela?
Krt isegi minu tütar saab sellisre töödega hakkama, abituks ikka inimesed muutunud!
17. aprill 2016, 20:14
Jube koledad majad.Räämas.Täis prussakaid.Vb lutikaidki..Kitsad planeeringud.Jälk.
Gerda17. aprill 2016, 19:27
Mida te siin oletate, et millest tuli alguse sai ja milline see perekond oli. Kui ikka isiklikult ei tea neid inimesi, ega seda, millest tuli alguse sai,pole siin ka vaja oletada ja mürki pritsida! Parem tundke kaasa meile ja palvetage, et teine laps ja ema eluga sellest välja tulevad...
iroonia17. aprill 2016, 18:14
on selles - et mingi võtme pärast! Oleks see vaid leitud...
kahju..sellised uudised,eriti laste surmadest on alati kohutavad.
17. aprill 2016, 18:02
Postimehes on väga erinevad arvamused selle pere kohta:
«Korter ei kuulunud neile, nad üürisid seda. Vanemad tarvitasid regulaarselt alkoholi ja loopisid akendest prügi välja,» rääkis korteriühistu juhatuse liige Valeri Kislitsõn.
Samas on sotsiaalmeedias pere kohta avaldatud piltidel lapsed hoolitsetud ja puhtad, samuti valitses naabrite sõnul korteri rõdul puhtus ja kord.
Oijah17. aprill 2016, 22:10
Mis vahet sel on, milline see pere oli. Igal juhul on täiesti kohutav, et üks hetk lihtsalt oled kaotanud lähedase ja eriti kui neid mitu ja lapse, väga sügav kaastunne minu poolt :(
99917. aprill 2016, 17:05
Meie perel põles ka aastaid tagasi maja maani maha ja ütlen, et ega piisab väiksest sädemest vales kohas ja läheb kogu kupatus, eriti veel kui see juhtub sellisel ajal kui alles magatakse. Säde võib vinduda seal tükk aega enne kui tule üles võtab. Õhtul lähed magama pole haisugi ja siis mingi hetk on juba tuli lahti. Koni võib süüdalne olla küll.
Kurb17. aprill 2016, 15:57
PEAKSID --UURIJAD KA ROHKEM UURIMA:???18. aprill 2016, 10:37
MIKS IKKA UKS NII KINNI OLI:::
PEAKSID --UURIJAD KA ROHKEM UURIMA:???18. aprill 2016, 10:37
MIKS IKKA UKS NII KINNI OLI:::
17. aprill 2016, 12:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kas tõde tegi17. aprill 2016, 13:41
17. aprill 2016, 12:44
mõistmatu on see,et kuidas rõdult sai tulekajhu alguse,r'dud ju betoonist,betoon ju ei põle
17. aprill 2016, 13:15
grillimised. kui tihti seda rõdul tehakse.
või teine võimalus, keegi suitsetas rõdul ja koni jäi sinna hõõguma.
ülemisi süüdistada ei saa, seste neid ei ole. seega...
väga kurb. lapsel elu elamata. aga ju saatus elline.
what17. aprill 2016, 13:47
kes varahommikul grillib? PÜhapäeva hommikul kell 7???? xD
17. aprill 2016, 18:08
aga asi võis öösel hõõguma jääda ja hommikuks lahvatas kõik põlema
penskar17. aprill 2016, 13:34
Rõdudel hoitakse igasust kola.
17. aprill 2016, 13:59
Tahad öelda, et kola ise sütib? Selleks tuleb isegi kemikaalide puhul vaeva näha, et need põlema läheks. Kola sütib ikkagi põlevatest konidest, mis teistelt rõdudelt alla visatakse või ise ripakile jäetakse.
17. aprill 2016, 16:13
tahad jälle siutsetamist ehk ise tegi süüdlaseks saada ja trahvigi veel reffidele ? minu pojal analoogsel puhul läks tuli lahti telekast, oli stv seade, mis lühisega läbi põles, kuid tedagi taheti ise süüdi teha, kuna ta suitsetas, kuid tuhatoos oli mitte süttiv ja ta oleks siis ise ka ära põlenud, kui nii loll oleks olnud, kuid, kui silme ees tuli lahti, siis ikka päästad end, olgugi, et oli vingust keel lausa must suus, mürgtus jne. advokaadid ehk leiavad mingid variandid, kindlasti tehakse inimesed ise süüdi muidu, kindlustusmaksed tõusevad kindlasti . see philips vist telekad, tänapäeval ei kannata isegi telefone, mikrolaineid, kuid on elektri pingete kõikumised jne. olen hüüdja hääl kõrbes ? Siiski õnnelik õnnetus, et pääsenudki olid, tublid tuletõrjujad, ei tea, kas vabatahtlikud ?
17. aprill 2016, 16:50
Solei17. aprill 2016, 12:37
Kahel korral kodunõustaja koolituse läbinuna, sooviksin teada, millal tuleb inimestele mõistus pähe oma elamine ise turvaliseks muuta? Suitsuandurid ja tulekustutustekid ja kustutid on kodudes vist ainult kellegi soovituse ja kohustuse pärast, kuna kardetakse trahvi saada.Aga mõista, et need on elanike enda esmaseks aiytamiseks, seda ei mõisteta enam.Alles ühte kodukõülastust tehes, andsime korteri peremehele märku, et ajalehed ei tohi olla ahju vahel ega otsas, selle peale vastati jah, ma tean küll seda, aga võta siis midagi kohe ette meie silme all ja tee see ära, aga seda küll ei tehtud.Kuhu me sedasi küll jõuame? Keda me süüdistame, kui meie või meie lähedastega õnnetus juhtub? Ikka päästeametit ja riiki.Inimesed, tulge ometi mõistusele ja aidake end ise .Tehke nii, nagu soovitused antakse ja muretsege endale abivahendid koju.'
//17. aprill 2016, 14:32
Solei17. aprill 2016, 14:51
Mis siin imelikku on?
Kaastunne.17. aprill 2016, 12:29
Väga kurb lugu. Suitsuandur esikus oleks selle õnnetuse ära hoidnud. Kas tõesti on raske see jublakas osta ja lakke panna?
... 17. aprill 2016, 15:19
Mis see suitsuandur aidanud oleks, kui inimesed olid välisukse juures, siis nad olid ju ilmselt tuld juba märganud. Mind hoopis hämmastab, et kuidas on võimalik, et inimesed ei saa oma kodu välisuksest välja. Kus see võti siis peidus oli???
17. aprill 2016, 15:45
Olid märganud, kuid andur oleks kindlapeale veel varem märku andnud oma kisaga ja suitsuving poleks jõudnud nii palju kurja teha, et enam välja ei jõudnud minna.
17. aprill 2016, 15:42
Alles oli ju teemaks suitsuandurid ja seal enamus tagus rusikaga rindu, et ühtegi kontrolli sisse ei lase, oma kodu, teen, mis tahan.Ei pidavat Päästeameti asi olema. Kui õnnetus käes, kus seesama andur oleks võinud elu päästa, küllap siis leitakse jälle keegi teine, kes süüdi.
17. aprill 2016, 16:18
kui sa teaks kuidas inimestel on raske rahadega toime tulla. elu isugi pole...
evik17. aprill 2016, 16:38
ma tahaks uskuda, et kui sa lähed ja omavalitsuset küsid suitsuandurit, kuna raha napib, siis sulle ka antakse. oled sa küsinud??
17. aprill 2016, 16:45
17. aprill 2016, 16:53
17. aprill 2016, 16:18
kui sa teaks kuidas inimestel on raske rahadega toime tulla. elu isugi pole...
Ehh!17. aprill 2016, 18:21
Elu siiski kallim kui 4.50!
jah17. aprill 2016, 17:57
aga see küsimus on korteri omanikule ... Ja politsei ilmselt küsib seda ka omaniku käest , pärast seda , kui maksuamet on temaga lõpetanud ... . Suitsuandur ja miks mitte ka tulekustuti oleks kogu jama ära hoidnud .
17. aprill 2016, 20:21
juhul kui oli üürikorter ega siis omanik pea üürilisi potitamas käima oma laste eest vastutavad ikkagi vanemad mitte korteriomanik.suitsuandur on elementaarne eriti kui veel väikesed lapsed majas.
17. aprill 2016, 20:56
Lasnagoskis üüritakse kortereid mustalt välja. Kunagi ei tea, millised üürnikud naabriteks satuvad. Kas raskejalgne elevant, pidevalt räuskav joodik. alkohoolikud, kaklejatest pere või satub sinna hulka ka mõni normaalne pere.
jah,vastan17. aprill 2016, 21:27
suitsuandur ei ole mitte ainult elementaarne , see on kohustuslik . Tema olemasolu on omaniku probleem , tema korrasolek on üürniku probleem . Vastav on ka vastutus seaduse ees .
Pärnus18. aprill 2016, 10:17
oli juhus, kui mu tütar ja ta sõbranna korterit läbi maakleri üürisid. Said vaid nädala sees olla, kui alumine naaber tulekahju korraldas. Terves majas polnud suitsuandurite lõhnagi, kuigi põlengu korraldaja pani paar korda aastas oma korterile purjutades tule otsa! Noored ei taibanud ju asja uurida. Aga tänu maakleri veale, said vähemalt rahad tagasi.
t17. aprill 2016, 12:07
Kas eesti vabariik ei suudaks kuskil kärpida et kasvõi tasuta igasse elamusse suitsuandur paigaldada?
Solei17. aprill 2016, 12:39
Kuidas see tuppa kül ülesse panna, kui keegi ei luba võõrast enda korterisse või tuppa ja tast endast pole ise suitsuanduri ülespanijat? Ja kas unbes 15 euri maksev suitsuandur on siis nii kallis asi, mida ei jõuta oma majapidamisse osta?
on küll kallis17. aprill 2016, 14:13
Jah, see on kallis asi vaestele. see, sageli juba ostes rikkis junn, maksab üle 10% toimetulekupiirist. lisaks veel patareid, mida pidevalt vahetada, keskmiselt 2 eur tk. ei ole odav lõbu öösiti lõugava alarmi eest.
Solei17. aprill 2016, 14:28
Suitsuandur ei hakka huilgama ainult öösiti.Ta annab päeval ka märku üksikute piiksudena, mida me lihtsalt eirame.Ja elu ongi kallis.Isegi matused on kallid, aga peetud me saame kõik neid.Ja poes käimine on kallis, aga iga päev veame ennast sellepärast kosut välja, et minna midagi poest ostma.ja mulle pole vaja selgitada, et penskarid on vaesed.Liiga tihti näen, kuidas penskar ostab endale suitsu ja kanget õlut.Selleks raha jätkub, aga et osta siutsuandurisse uus patarei, siis raha ei ole enam.?????????
17. aprill 2016, 15:51
Täpselt, enamus ei lubanud ju ühtegi Päästeameti töötajat oma krundi piiridessegi lubada, nüüd tahavad, et tasuta andurid paigaldataks.
17. aprill 2016, 16:30
jah, on näljas, aga ostab selle õlle ja suitsu. andurit aga ei... reffid ju rõõmustavad, kui vaeseid vähemaks siin jääb, penskareid, sante, kuigi masumaksjaidki, uutele kallitele mustadele kohad vabaks - poliitika. kui nad rahvast hooliks, saaks pöörduda sots osakonda ja küsida, sealt antaks tasuta, aga... neil rollotada riiki niigi vaja oma suuri ämma kilekotte lohisstada jne.
17. aprill 2016, 16:57
No küll jaurab, ise küsib, ise vastab Lihtsalt muliseda on ju lihtne, mida lollimalt, seda uhkem.
17. aprill 2016, 14:07
Need võetakse maha, sest nad lõugavad ilma põhjuseta, keegi ei kontrolli, mis rämpsu müüakse ja inimesed löövad käega. Pealegi kui sa ei pääsegi lae alla, et seda öösel vaikima sundida siis võetaksegi maha. Suitsuanduri röökur peab olema põrandal seistes vabalt kättesaadav vähemalt vanadele ja liikumispuudega inimestele.
Solei17. aprill 2016, 14:30
On olemas juhtmed, mille üks ots kinnitatakse seinale ja teine suitsuanduri külge.Seinapeal olevat patareid saab igaüks vahetada.Selleks ei pea laealla ronima.Ja , kui ikka toas on suitsu millegipärast, siis on kõigil jalad all ja taburett kaenlas, et minna seda vaigistama.
'
jama jutt17. aprill 2016, 17:16
Minu oma pole kunagi niisama põhjuseta lõuanud ja pole ka ükski tuttav selle üle kurtnud.
17. aprill 2016, 15:47
Suitsuandiuri ostmise elab iga inimene üle, mida jälle tasuta. Eelkõige inimene ise peab oma turvalisuse peale mõtlema.
17. aprill 2016, 16:34
kui inimesed teevad valikuid - toit v rohud, siis suitsuandur veel ?
17. aprill 2016, 16:59
Mine metsa oma jutuga, ega sa iga nädal või kuu endale andurit osta.
Solei17. aprill 2016, 17:00
Suitsud, alko versus suitsuandur?
17. aprill 2016, 21:15
Kõik inimesed ei joo ega suitseta, raha ei ole sellegi poolest.
Solei18. aprill 2016, 08:24
Iga kord ei ole isegi küsimus rahas.Arvate, et rikkuritel on kõigil suitsuandurid laes olemas?On kogukondasid meil, kus öeldakse kohe välja, et meil ei ole nõustajaid vaja, kuna meil ei ole vaeseid inimesi.Aga kodud on ikkagi tuleohtlikud, kuna rikkuritele ei meeldi punased asjad toanurgas ja suitsuandurid laes.
Johanna17. aprill 2016, 11:48
Kaastunne!
Kas aga õnnetus kaalub üles paar ruutu Vao maja seina kärssamist ja seega riigijuhtide tähelepanu...
i.17. aprill 2016, 11:59
sa oled haige inimene.
eksid i17. aprill 2016, 14:08
HAIGED on rõigas ja kikilips!
17. aprill 2016, 12:13
Sa, johanna, pead küll abi otsima, tõesti.
Mõistmatu.17. aprill 2016, 12:25
Arvan, et Johanna väljendas oma mõtet segaselt. Ma mõtlen, et kuidas seda sõnumit küll mõista?
17. aprill 2016, 15:54
Peaasi, et pagulaste teema lauses sees oleks, see on tähtis, ükskõik, mis siis teemaks ka on.
just17. aprill 2016, 17:15
Mul on ka siiber neist jaurajatest, kes iga jumala teema all tulevad oma pagulastega. Kas neil endile ei hakka juba paha.
mees17. aprill 2016, 13:06
ei saa aru mida johanna kommentaaris nii taunitavat on? johanna lihtsalt mainis, et kogu poliitiline raskekahurvägi oli kohal kui vao pagulasmaja soojusisolatsioon põles, hukkunuid ja tervisekahjustusi saanud inimesi selles õnnetuses polnud, erinevalt kõnealusest õnnetusest.
oi,selle kommentaari peale röögivad eestlased teid 17. aprill 2016, 14:02
lausa kirjuks,. Vaos oli ju tegu INIMESTEGA.Vaos olid kummardamas peaga minister ja eliit-president,sest INIMESTEGA asustatud hoone sein sai suitsukahjustusi.
Aga lasnamäelased ju ainult 2 jalgsed ,ega nemad ole inimesedki. Ja nende üle naerdakse.
17. aprill 2016, 15:58
vaat kus tegelane siin alles .Selline lahmimine on hästi käpas. Keda või kus oled sa Lasnamäe tulekahju üle naermas näinud? Segaseid intrigante ikka leidub meil.
17. aprill 2016, 11:40
võti ära pandud ja suitsuandur puudus-olen sõnatu,need tagajärjed vanemate rumalusest.kurb
17. aprill 2016, 12:04
Millest saab süttida viimase korruse kinni ehitatud rõdu? Ainult oma kustutamata konidest.
17. aprill 2016, 16:01
Kommentaariumis ei tohi nii väita, et keegi ise milleski süüdi on. Siin peab alati, enamus kommenteerijate meelest, keegi teine või kolmas süüdi olema. See on reegel kohe.
17. aprill 2016, 16:38
eriti veel, kui keegi ei siutsetagi .
17. aprill 2016, 14:51
Kui suitsuandur röögib ja inimesed ei pääse korterist välja siis ei aita ju ka suitsuandur. Mõned magavad nii sügavalt, et ei kuule midagi. Paanikas inimesed ei suuda alati adekvaatselt tegutseda, see on paratamatus, et kõiki ei päästa ka suitsuandur.
Selle tõttu tasubki panusta enda ja oma pere maksimaalselt ohutusse käitumisse, et istutakse maha ja mõeldakse läbi võimalikud ohuolukorrad ja räägitakse need selgeks ka lastega, mida teha siis kui juhtub see või teine asi.
17. aprill 2016, 15:11
kui suitsuandur röögib ja pererahvas ei reageeri siis vast naabrid kuulevad ja lõõvad alarmi ja reageerivad.
unista edasi17. aprill 2016, 21:22
ükski naaber ei reageeri suitsuanduri röökimisele, kontrollitud korduvalt öösiti lõugavate suisuanduritega. Ma ei ole nii pikk, et kiiresti andur kätte saada ja nii ta huilgab.
hm18. aprill 2016, 19:18
väiksemates kohtades reageerivad naabrid väga kiiresti. ja võimalusel ka kustutavad ohukolde.
17. aprill 2016, 11:37
Kui nende suitsudega aon selline probleem,siis keelaken see suitsude tootmine ka ära,kui enam kuskil ei tohi neid teha,minu arust valest otast hakatakse seklle suitsuga võitlema
töötu 17. aprill 2016, 11:35
Ja mulle tundus, et peamiselt minul läheb kehvasti...
Neti17. aprill 2016, 11:29
kui siis ainult kõrvalt rõdult sai keegi midagi sinna visata. Nagu aru saan pole see kõrvalt rõdu nende oma.
netile17. aprill 2016, 15:37
Miks sa arvad, et keegi teine pani nende elamise põlema? Ilmselt ise suitsetasid ja ei kustutanud oma koni korralikult ära. Lihtne.
17. aprill 2016, 16:43
vaevalt tahtis peres isa suitsiidi teha, koos kõige täiega, siis veel ukse alla suunduda. kui tal oli vaelasi ?
17. aprill 2016, 16:49
miks sa arvad 1 asjana , et inimesed tahavad end koos oma kõige armsamatega ja kogu oma vaevagu korjatud varaga põlema panna ?
teadsa17. aprill 2016, 17:19
Egas ta siis meelega, ikka kogemata pani oma pere põlema. Kõik suitsetajad mürgitavad oma peret juba suitsuhaisuga ja kogu aeg tekitavad põlenguohtu, sest iial ei tea, kuhu see säde maanduda võib.
Mia17. aprill 2016, 11:13
Kaastunne tõesti! Segaseks jäi aga ukse avamise lugu... ainult väljastpoolt???
sorny17. aprill 2016, 11:21
küllap oli uksel üks või mõlemad lukud sellised, mis ei ole nn. käigulukud, s.t. käega seestpoolt ilma võtmeta avatavad. neid nimetatakse turvalisemateks kuna varas ei saa seest ust lahti keerata ilma lõhkumata.
mina17. aprill 2016, 11:23
Ei, lihtsalt ust sai ka seestpoolt ainult võtmega lahti teha, aga võti oli kusagil kaugemal, kus juba põles... Kohutav lugu.
mina17. aprill 2016, 11:28
mu eelmine vastus siis Miale
ee17. aprill 2016, 17:14
Küllap võti oli ikka kusagil esikus, aga kuna pere ärgates oli kõik juba musta tossu täis, siis ei suutnud nad ka esikus otsida ja mürgine suits võttis kiiresti oimetuks.
TUME maa17. aprill 2016, 11:31
UKS OLI SEESTPOOLT AVATAV, AGA VÕTI EI OLNUD LÄHEDAL!!!
zxzxzx17. aprill 2016, 11:13
minu kipspllaatidest kuuti ähvardab ainult majavamm ja hallitus.
9. korrus17. aprill 2016, 11:06
Kas see on kõige kõrgem? Rõdu läks põlema, kuidas? Kui keegi elaks üleval, võiks arvata, et mõni "tore" suitsetav naaber viskas koni alla, aga alt üles ehk mitte.
või17. aprill 2016, 11:31
oli ise lohakas nikotiinik?
1017. aprill 2016, 11:32
Kuidas esimene korrus saab põlema minna, kui keegi ülevalpool ei ela?
zxzxzx17. aprill 2016, 10:59
hah, nende rõdude välimuse järgi ütleks, et neist on kõigis kunagi tulekahju olnud. kena geto.
Võta ÕS.....17. aprill 2016, 11:52
Siis saad teada mida tähendab sõna geto.