Blogid

Kas meie poliitikud julgevad brittide eeskujul korraldada referendumeid? Ilmselt mitte (181)

LISA KOMMENTAAR

ämbrite kolin1. juuli 2016, 15:32
kats peaks hoiduma kriminaalteemade kajastamisest, sest pole teemat, mille juures ta suudaks taltsutada oma fantaasialendu.
tartu mnt. tapmisloo juures väidab ta kaljukindlalt, et tegemist oli 13 noahoobiga. kust ta seda teab? arvatavasti polnud tema artikli kirjutamise ajal kohtumed.ekspertiisi akt veel valminud.
tartu kuulsa peksmisloo kajastamise käigus muutusid lusti kirjeldused järjest üksikasjalikumaks. lõpuks ilmus sinna puruks löödud viru valge viinapudel, millega kannatanut rünnati. ootame ära kohtuotsuse ja vaatame, kas tõesti midagi taolist ka toimus.
varem või hiljem võivad nii uurijad kui kaitsjad esitada lusti peale kaebuse.
12330. juuni 2016, 20:35
eestis võimu haaranud riiklik maffia võib läbi viia kõiksugu küsitlusi, aga ainult e-valimissüsteemis, et oleks juba ette tulemus olemas
leo30. juuni 2016, 16:19
Siin keegi tubli itioot väidab, et e - hääletamine interneti abil näitavat erilist tarkust ja kes interneti abil ei hääleta, on idioodid. Pigem on asi küll vastupidi. Jättes isegi kõrvale e - hääletuse abil sooritatud võltsimised, tuleb öelda, et liigne itiooditsemine võib viia inimkonna kiiresti hävingu äärele. Lahendatud pole isegi nn PNP probleem. Maakeeles tähendab see seda, et kübersifrite väljatöötamine võib muutuda ajaliselt võrdseks nende murdmise kiirusega. Milline kingitus igasugustele häkkeritele. Ja kui ilmub välja veel küberruumi kontrolliv tehisintellekt. Ära on muide rahvusvaheliste lepingutega keelatud keemilised ja bioloogilised relvad. Kui inimkond hakkab virtuaalselt pissima ja kakima, siis varsti on kogu maailm reaalselt kuse ja sita haisu täis
Radist28. juuni 2016, 21:58
Ma ei saa aru neist selgrootutest vingatsitest, kes vinguvad, et Suurbritaannia lahkumine on Eestile halb. Kas USA liibüa-surumine oli ka halb? Või Venemaa afganistan? Ja Eesti osalemine selles. Ei olnud ju. Kõik tolerandid ja pooletoobised rõkkasid tollaal rõõmust kui rullid, et kui hästi "me kevadet külvame" igalepoole. Aga nüüd on araabiakevad moondunud suveks.
Jah28. juuni 2016, 18:36
Merkel poleks pidanud pagulasi euroopasse laskma. Nii paljudele inimestele normaalseid elutingimusi anda ja ühiskonda sulamist võimaldada on keeruline, kui mitte öelda võimatu. Kuid Suurbritannia lahkumine el-ist oleks euroopale ja eestile halb. Piirid tuleks kinni panna ja põgenike probleemiga tegeleda ja suurbritannia ühendada selles.
Sao27. juuni 2016, 14:32
Julgus ja hulljulgus on kaks ise asja ja avantürism veel kolmandaks. Cameron praegu selgelt kahetseb oma suurt "julgust".
erik27. juuni 2016, 18:00
tChamberlain kahestses surivoodil Müncheni lepingut ja palus jumalasulase kaudu andestust ja armu selle tagajärgede eest.
Kogudusevanem30. juuni 2016, 15:03
...aga Jalta pärast ei kahetse keegi.
To mida te siis27. juuni 2016, 13:15
Brigadir kalts ja brüssel ütlevad jah ette, polegi endal vaja mõelda. Isegi kommentaari tekst on ette kirjutatud. Vahetage oravad juba teksti, kogu aeg ainult Venemaa,venelased ja venemeelsed. Referendumist- reforavap.ded julgevad ikka, e- valimistega. Kus isegi 100 aastased valivad arvuti teel..
mida te siis27. juuni 2016, 12:14
teeksite "iseseisvatena" EU-st? istuksite oma külamülgastes, sealt välja ei pääseks, sest teid ei oleks. seda esiteks. ah õige küll, te nutate ju kolhoose taga. ei peaks mõtlema, brigadir ütleb, mida teha.
28. juuni 2016, 09:31
EI kuku maailm kokku ilma EU-ta, Ja enne kui asjad EU-s paranema hakkavad lähevad need väga halvaks, Merkel ja UN ei lepi oma läbikukkumisega niisama lihtsalt.
To 09:3128. juuni 2016, 18:39
Suurbritannia, prantsusmaa ja saksamaa saaksid hakkama ilma Eu-ta aga Eesti? Palun ärge ajage naerma, Eesti ilma Euroopa Liiduta poleks ammu enam Eesti. Utoopilised unistused teil, aga kullakesed ilma EU-ta ujuksite ammu pagulaste sees. EL on veel viimane asi mis nende eest kaitseb.
to to 09. 3129. juuni 2016, 19:01
Nendes riikides, mis ei ole euroliidus, pagulasi ei olegi.
Sa kirjutad siin päris anekdooti.
wolks11129. juuni 2016, 19:41
Eestil oleks piirid kinni, kas sa selle peale ei tulnud? Ja kui meil oleks siis ka ajudega riigimehed eesotsas, oleks ka kaubandus ja kestaks oma põllumajandus- usun, et elaksime paremini praegusest.
prooton1. juuli 2016, 01:02
Kuidas sai Eesti hakkama ilma euroopaliidu viljastavate tingimusteta? Oli oma armee, piirivalve, politsei. mida ligemalke liidule seda vaesemaks oleme jäänud
eesti mees26. juuni 2016, 09:37
Loomulikult julgeb, sest meil tehakse seda e-hääletuse kaudu ja see garanteerib alati vajaliku tulemuse. Kui seda teha paberkandjatel, siis läheks asi hapuks.
To 09:3728. juuni 2016, 18:47
Need kes ei oska interneti kasutada ei peaks valimagi. Kui internetiga kaasa pole tulnud siis järelikult nad väga palju maailmast ei teaks. Oled piisavalt tark interneti kasutamise jaoks oled piisavalt tark ka hääletama. Kui lollid hääletaks läheks asi jah päris hapuks, nõustun. Need valiks ainult ekret kui saaks. Kahjuks mõistus ja/või rahakott ei võimalda arvutit ega ka selle oskamist :)!
jüri25. juuni 2016, 23:14
Hei-hopsti , võtke korraks aur maha ! Ons teil ettekujutust , kuidas ja kui palju läheb see EL-ist lahkumine rahakotile maksma. Mõelgem sellele !
samuti Jüri26. juuni 2016, 00:17
Auruta edasi. Elu ei koosne ainult rahast!
jah,27. juuni 2016, 13:38
üks partei ütles ka, et raha ei tee õnnelikuks, polegi seda vaja, aga endil ülikõrged sissetulekud.
Ants to samuti Jüri27. juuni 2016, 17:00
Jah, ei koosne. Aga palka sa tahad ometi saada? Samamoodi on tore, kui teed korras on, kui koolid korras on jne. Mõtle peaga natuke.
eesti mees26. juuni 2016, 09:50
Jüri, rahune maha, surm ei võta ka sealt, kust midagi võtta pole. Eks need, kes on saanud neid eurorahasid, annavad tagasi, lihtinimene pole sealt sentigi saanud. Maal elavad inimesed sama moodi nagu esimesel eestiajal, nagu nõukogude ajal- ikka käiakse kemmergus ja vinnatakse ämbritega kaevust joogivesi, ojast või tiigist võetakse sauna vajaminev vesi- ei mingit euro-elamist.
relvakandja25. juuni 2016, 21:12
Ka Eesti ainus tee on EUst välja, kes vastu vaidleb sellele tuleks vitsa anda
mina25. juuni 2016, 16:33
ilmselt poleks sinna liitu üldse pidanud minema.see liit samamoodi,kui nõuka riik kõike keelab ja seab piiranguid...mõttetu asi üldse..
muie26. juuni 2016, 12:44
to muie29. juuni 2016, 21:11
Kes valis ? Mina küll ei valinud.
Euroliitu minek oli ette nähtud, kedagi ei huvitanud inimeste arvamus.
msi25. juuni 2016, 16:23
mulle meenutab lust polkovniku leske. sama kirglikult, valjuhäälselt ja kategooriliselt nõuab ta õigust pankades, bussijaamades, poodides. reeglina taipamata, et kehtivad reeglid erinevad tema poolt ettekujutatuist.
blogijate võistluse autasustamisüritusel tituleeris ta ennast poliitilistel teemadel blogijaks. ja poliitkommentaatorit ei huvita brittide hääletustulemused. neist saab ta juhuslikult teada mingi ameeriklase käest.
ka selle koha pealt on ta ehtne polkovniku lesk. ikka sirge selja efektiga. nii on ju blogi algus hoopis efektsem. mis siis, et järjekordne bluff.
28. juuni 2016, 09:37
Nüüd oled siis kenjaalse sildi leidnud Lustile, et tema kodanikujulgust häbimärgistada. Lust on tubli, aususest on meie meedias väga suur uudus ja see nišš vajab hädasti täitmist isikliku eeskujuga.
qwerty25. juuni 2016, 14:39
Vaata milleni need referendumid viivad, Me saaksime otsevalimistel endale savisaare ja referendumite korral viisaga Soome ja Lätti
AA25. juuni 2016, 09:24
Üks referendum mulle lähiajast meenub - Tallinna tasuta ühistranspordi osas. Kui paljud tänastest otsedemokraatia ihalejatest pole tänapäevani leppinud sellega, et tehti nii, nagu rahva enamik tahtis?
rahva enamik25. juuni 2016, 11:18
peab pealinnas pileti eest maksma 2 euri, kui samal ajal USA pealinnas maksab bussipilet 1 dollar.
25. juuni 2016, 15:35
Hangi sissekirjutus, kui transpordikulu Tallinnas sulle nii oluline on.
kus turul27. juuni 2016, 13:41
neid müüakse? Ja miks peaks aitama sinu Savisaarel teisi maakondi paljaks varastada?
to kus turul28. juuni 2016, 23:13
sa osta endale aju turult.Otse vastupidi,need kes kirevad Tallinna piletihinnast,peaksid veel ka poes enam maksma.Või tahad sa õelda,et ka saarlased varastavad paljaks teisi maakondi,kuna praamiga odavamalt sõidavad.
Iga vald toitku ikka oma vaeseid.
Asi25. juuni 2016, 06:33
selles ongi, et Eesti on ikka veel liiduvabariik, Ühendkuningriik aga üleeilsest iseseisev riik.
mis 25. juuni 2016, 11:19
nüüd samuti lagunema hakkab, paras neile.
to Asi25. juuni 2016, 13:31
Pole ta midagi üleeilsest iseseisev riik, nii ruttu ja lihtsalt nüüd ka see ei käi
Autorile:25. juuni 2016, 01:37
Kirjutatakse "idaeurooplased," väikese algustähega ja kokku, mitte "Ida-Eurooplased!"
25. juuni 2016, 04:38
Mida sa harimatust võsainglasest ikka tahad! Ära nori.
x25. juuni 2016, 07:55
pühavaim25. juuni 2016, 08:13
See totaalne agrammatilisus "ajakirjaniku" poolt on hämmastav.
Artikkel algab veaga (niiet!!!) ja peletab keeletundlikuma lugeja koheselt.
hehee25. juuni 2016, 10:39
ülimalt keeletundlik lugeja ei suudaks üleüldse Õhtulehte lugeda, samuti ka Delfit, sest nende artiklid kubisevad vigadest, vahel tekitavad vigased pealkirjad küsimuse, et äkki see on taotluslik - noh, et teen pealkirjas räige vea, siis vähemalt tähenärijad klikivad, et kommenteerida autori olematut kirjaoskust :D
p.s. ka mina ise ei kirjuta sugugi veatult, aga inimestelt, kelle töö on kirjutamine eeldan ikka paremat õigekirja ja vähem näpukaid.
keelemees28. juuni 2016, 22:48
Hehee. - Väljendades end küll noortepäraselt, on Teie eesti keel absoluutselt veatu, kinnitan. Minu lugupidamine!
keelemees28. juuni 2016, 22:21
Kahjuks ei kirjutata "idaeurooplased", vaid ida-eurooplased. Aga sellegipoolest on teie omavahelist diskussiooni naljakas jälgida.
Autorile ja keelemehele:1. juuli 2016, 00:00
Meie24. juuni 2016, 22:59
valitsus ei korralda referendumeid mitte üheski tähtsas küsimuses.Meie valitsusel on rahva arvamusest sügavalt ükskõik.
tore ju on,25. juuni 2016, 11:21
sest lolle on alati rohkem, kas nende tahtmine peab peale jääma ja pärast ühine nutmine, kui tulemus käes?
hunt26. juuni 2016, 22:53
Nii suva ei ole.Kui asi puudutab kuidas makse tõsta siis huvitab hirmsasti.
lustiuurija24. juuni 2016, 22:50
no pole valdkonda, kus lust võltsimisega ei tegeleks. londoni perioodil sai ta kuulsaks oma kõrgseltskonna kinniste pidude reportaažidega, millele hea ninaga saagim lõpu tegi.
siis järgnes alastipildi skandaal.
nüüd siis järjekordne lugejate lollitamine. lust mõtles välja pealkirja, mis kõvasti kommentaare kaasa toob. aga õiges pikkuses lugu ei jõudnud kirjutada. kirjutas valmis 3 lühikest lõiku ja andis käiku. pärast seda, kui üle 70 kommenteerija juba arvamust oli avaldanud, lisas õhtul esialgsele tekstile juurde mitu korda pikema osa.
kui mõni varasematest kommenteerijatest juhtub uuesti blogi lugema, siis võib küll imestada, kas see on ikka seesama tekst, millele ta reageeris.
Radist24. juuni 2016, 23:36
Lustiuurija on muidugi Kuuuurija kalambuur. Tunnen ilmeksimatult ära, kes selle kujundi taga on, ega ma ilmaasjata Detroiti meenutanud! Aga olgu... Katrin Lust on fenomen, kes ei ole muidugi teab mis ajakirjanduslik tipp (nagu Barbi Pilvre või Maian Kärmas), kuid ta on oma niššis ainulaadne - naiivne, mikrofoniga ringi jooksev ilus tüdruk.
Juku24. juuni 2016, 21:52
Nüüd peavad eestlased koju tulema või Suurbritannia kodanikega abielluma
25. juuni 2016, 08:06
Ja Suurbritannia kodanikud Euroopast lahkuma? Aga need, kes EL instantsides töötavad, jäävad ju küll töötuks.
Kalmer5027. juuni 2016, 19:43
eesti mees26. juuni 2016, 09:38
seal ju pool inimestest, vähemasti Londonis, on ju saadaval mustad, murjanid või mustlased.
Demokraat24. juuni 2016, 21:42
Tehke ka küsitlus kas soovite rohkem palka ? Ja kui enamus toetab tehke ära, vaadake mis saab ... Kahjuks mitte õitseng vaid suurem vaesus kui enne
Radist24. juuni 2016, 22:23
Teen vastuküsitluse: kas tahad Eesti riigikeeleks eesti või hiina keelt? Vastus on ette ennustatav, seega sellist küsimust referendumile ei esitata. Mind paneb aga mestama Su enesekindlus õitsengu suhtes. Räägi sellest lähemalt..
murueit24. juuni 2016, 21:20
Miks nad ei peaks julgema korraldada? Lihtsalt nad sõidavad lõpptulemusest oma teerulliga üle nagu alati.Ennegi sõidetud.
naine24. juuni 2016, 20:10
Tubli, Katrin, tänud, asjalik jutt!
24. juuni 2016, 21:07
Need "tublid" on kas idioodid või parodistid, Vaadake end kõrvalt
https://www.youtube.com/watch?v=Xkh1cN8FSTA
24. juuni 2016, 22:30
(naised tundsid end ära ja miinustasid selle peale)
24. juuni 2016, 19:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ükskõik24. juuni 2016, 19:58
Peaasi, et makstakse!
tototajale24. juuni 2016, 21:29
sa ikka väga pikka toimega. nüüd kohane saksapäraselt teise isiku poole pöörduda - brexit!
24. juuni 2016, 21:28
25. juuni 2016, 08:10
Sinu näitel leidub hulle, ja mitte vähe, ka kommentaariumides sõna võtmas.
Radist24. juuni 2016, 19:51
Folkloristina viskan pilgu mõnikord peale ka blogidele, lootes aforisme (nt https://rameshwar.wordpress.com). Kuid ennäe - Pullerits on tunnis tukkuva Lusti äratamata jätnud? Nimelt sisaldab RETOORILINE küsimus endas vastust, aga Lust paneb selle oma artikli pealkirjaks... Muus osas ma kaasa ei räägi. Head midsommer-day jätku kõigile eestlastele ja venelastele, soomlastele ja inglastele!
kusti24. juuni 2016, 19:30
Lust on tubli tüdruk, kes jagab matsu.
24. juuni 2016, 19:54
milles ta tublidus seisne, selgita lähemalt
loomulikult24. juuni 2016, 20:55
Jagab ta mingit matsu. Aga see ei ole lehes avaldamiseks.
tublidus seisneb24. juuni 2016, 21:48
et julgeb sõna võtta , ega peida end nagu sina, lödipüks !
Radist24. juuni 2016, 22:59
Või mina ja peitupugev lödipüks? Hmm, huvitav määratlus. Esitan siis oma küsimuse uuesti: milles mu sõbra Katrin Lusti matsutamine seisneb? Mina seda muidugi tean, aga tahan ka sinu kui /nimetu loom-20/ arvamust kuulda. Julgus pole ainus kriteerium.
24. juuni 2016, 21:35
mis matsu ta jagab, räägi edasi, kui juba kiitma hakkasid
Avo24. juuni 2016, 19:19
Meil Eestis on juba ammu ( Ansipi aegadest) välja kujunenud vastu-lause kõikide planeeritavate rahva-referendumite teemal.Ehk siis sisuliselt öeldakse välja,et Euroopa Liitu astudes ühinesime me kõikide Euroliidu tingimustega ja mingit rahva poolt tõstatatavat küsimust me kunagi ümber-hääletama ei hakka.
nõustun24. juuni 2016, 21:21
Jah,proovige surmanuhtluse-referendumit teha!
noh24. juuni 2016, 19:13
sumpsuvennad pole selleks valmis,kardavad.Nende kaitseks umbkeelsed hästi lõhnavad ratsaarmeelased siin ongi.
ei ole24. juuni 2016, 20:57
Nad oin siin sibulatõrjel. Mis sind niiväga häirib.
25. juuni 2016, 04:35
Kui on valida sumpsi ja sibula vahel, valib Eiole-20 raudselt sumpsi. Pede ju.
kuhu kadus kommentaar? tõde on valus kuulda24. juuni 2016, 19:08
lihtne24. juuni 2016, 20:58
Eks ikka sinna, kust tõde on leida.
ma ise ilu tegija24. juuni 2016, 19:03
lust on ju otsene süüdlane sellise tulemuse saavutamisel.
rohkem kui praegused tõmmud põgenikud on britte vihale ajanud ida-Euroopa migrandid. koos poolakatega oli lust esimeste seas, kes Euroopa liidu avatud uste poliitikat ära kasutama tõttas. tolknes seal peaaegu 10 aastat, ei õppinud ega töötanud, lapsi ka ei kasvatanud. vaevalt küll brittidele selline mõttetu uustulnuk rõõmu valmistas.
Juku24. juuni 2016, 18:55
Suurbritannia läheb oma kaubaga Venemaa turule
to juku24. juuni 2016, 21:28
Kauba võib ta ju sinna viia , aga kas selle eest ka raha saab on juba omaette küsimus !
25. juuni 2016, 13:08
Venemaa ehitab praegu usinalt oma tööstusi, st sõltub, mis kaupa pakkuda ja küll see raha investeeringuteks ka leitakse
Horros24. juuni 2016, 18:49
Vau milline jutt kirja pandud :-) Tubli tüdruk!
JUSS24. juuni 2016, 18:13
Et kas julgevad? Ei iialgi! Sest vähemasti see praegune stagneerunud võimukoalitsioon on liialt palju ebapopulaarseid seadusi vastu võtnud, rohkem teiste kui oma rahva huvidega arvestanud. Ning on liialt palju rahvaalgatusi, ettepanekuid ning kogutud allkirju põlglikult tagasi lükanud. Referendumi lubamine võrduks peaaegu omaenda surmaotsusele alla kirjutamisega.
Ei toimu mingit hääletust24. juuni 2016, 18:38
...seni kuni meid juhivad võõrvõimu tallalakkujad!
24. juuni 2016, 21:03
Praeguse seisuga 39 plussi ja üks miiinus selgelt eestivaenulikule kommmile. Selge, et trollidel on täna reiigipüha. Lakuvad Putini varbavahesid ja muljetavad.
ja miks peaks24. juuni 2016, 21:00
Cameron ajkas ome isiklikku pisikest karjäärikest. Tulemuseks katastroof. Sest kui 4% häälteenamusega otsustab populistide poolt üles 'ärritatud mass rahva edasise saatuse üle, siis on tegemist katastroofiga a priori.
Ehh25. juuni 2016, 05:33
Jõks nagu lubas presidendiks saades referendumid jälle au sisse tõsta.
Praegune klikk kardab ka kõige süütumate küsimustega referendumit, sest e-hääletust sel ajal läbi viia ei saa(see käib ainult valimiste kohta), aga kaotada on neil seal oi, oi kui palju; mõni jääb kodust ilma, mõni kukub vangi ja mõni lükatakse kah trepist alla.
Häbi oma korralagedust ei taha otsa vaadata.24. juuni 2016, 18:04
Nad läksid selle pärast ära kuna nad ei tahtnud immigrante! Aga Brittid olid kõige esimesed kes tapsid Rasputini, Nad hävitasid ka paljuseid teisi põhja-aafrika Kuningriike koos oma Hispaania ja Hollanditega. Nüüd nad ei taha oma tagajärge oma õuele! Nemad läksid Aafrikasse teemandeid ja Naftat saadusi omale krahmama. See on jälkus ja silmakirjalikus jätta Saksamaad, Eestit, Soomet, Taanit, Islandi, Lätit, Leedut jne. Inglismaa tagastagu põhja Iirimaa iirlastele!
?24. juuni 2016, 18:10
Kas Rsputin oli su sugulane või, et teda nii väga taga nutad? Teiseks nimetad ühes reas Raskutinit ning "ka paljusid teisi Aafrika kuningriike"!!!! Ja miks sa nii väga nende vaeste iirlaste, nende Põhja-Iirimaa eest vahutad? Küsi kõigepealt ikkameie oma Narva-tagust ning Petserimaad tagasi.
leninit te ei taha tunnistada ,aga tema24. juuni 2016, 20:48
poolt röövitud maa olgu olla, mahalöödud aadlikke te taga ei nitke,küll aga nende maad.
maamiis24. juuni 2016, 20:05
MITTE KEEGI P-Iirimaal ei taha Iirimaaga ühinemist! Nad on veel rohkem lahku kasvanud kui korealased
???24. juuni 2016, 18:03
Föderaalriik? Kui föderaalne, siis paluks ka ühtsed, föderaaseid pensione, abirahasid,lastetoetusi ning samas mõõdus miinimumpalka. Praegu on nii, et käsud, keelud ning direktiivid on küll ühised, kuid rahakotid ning leivakotid on lahus. Ühel pungis, teisel õbluke. Isegi eurotoetustega tehakse sohki, makstes meie põllumeestele oluliselt vähem.
Horros24. juuni 2016, 18:52
Kõigile oma töö ja panuse järgi!
mõnele24. juuni 2016, 18:03
räägib ema enne magamajäämist unejuttu iseseisvast Eestist tänapäeval. Mulle meeldiks see ka, agavastust küsimusele, kuidas see toimiks, ei ole ikka veel saanud. Unistadaju võib aga reaalsus on kahjuks teine.
ma võin sinu unejutu siinsamas kirja panna24. juuni 2016, 21:08
Rohelised mehikesed. Maskeerimisriietuses embleemideta sellised. Seisavad automaatidega lennuvälja, sadama, sidekeskuste, valitsuse jne juures. Laevalt või lennuliklt tulevad töörahva rahulolematud massid ja algatavad võimu uuendamise - rahva (võõrrahva) võimuks. Jama küll, aga senised käsliaseds pannakse esimesena seina äärde (alati on nii käinud, kuna nemad on tegelikult kõige ohtlikumad uuele võimule). Eesti vabariik liitub vabatahtlikult Leningradi onblastiga (rajooni tasandil, nimetusega Uusim Venemaa). Edasist las räägib sinu ema sulle.
kahtleja25. juuni 2016, 04:56
Huvitav, kas need Mõne miinustajad arvavad tõemeeli, et Eesti on oma otsustes iseseisev riik? Aga ju siis arvavad, ja kuidas veel arvavad! Ja Unejutt arvab, et mida rohkem ta Venemaast räägib, seda rohkem see teisi huvitab?
Pole mõtet24. juuni 2016, 18:02
Vanadusest nõdrad ju hävitasid täna briti noorte tuleviku. Eurooplastest noored tahtsid edasi europlased olla, aga penskarid hävitasid nende tuleviku. Sama ju oleks Narva ja Lasnamäe babuljadega, vaata moosese ja rüütli fänne. Noortest 80% peavad ennast eurooplasteks ja eks paljud lahkuvad Inglismaalt. Noh šotlased vast pääsevad kui iseseisvuvad.
Penskar324. juuni 2016, 18:40
Ära kisu siia konflikti veel ealisi erinevusi.
Jaapanis on kuni 90-aastsed ministrid ja see maa on eriti innovatiivne!
to Penskar325. juuni 2016, 13:38
Aga just ealised erinevused seal hääletusel olidki, väljahääletamise poolt olid 65% 60+ vanuses hääletajad
Mida sa sojud 24. juuni 2016, 20:30
Kas see 123 ringi migrandid on sB tulevik või piinlik mis soga sa ajad
to mida sa sojud24. juuni 2016, 21:15
Kas kaadritega nii mure, et trollideks võetakse kirjaoskamatuid?
Jüri25. juuni 2016, 05:50
Kas Inglismaa elanikest moodustavad enamuse siis nõdrad vanurid?
to Jüri25. juuni 2016, 13:42
52% ei ole mitte enamus elanikest vaid natuke üle poole.
Katrinile!24. juuni 2016, 17:54
THI oma kõnes Võrus ütles, et Eesti vajab edasiminekuks uut valitsust. Taavi seda kuuldes muutus kahvatuks ja lasi ilmselt püksid täis.
Tere suvi24. juuni 2016, 18:41
Huvitav, kas nad mõlemad ei olegi vabamüürlased. Ükski massoon ei tohi teist omasugust maha teha või karistada, isegi kohtunik!
Venemaa24. juuni 2016, 17:36
ainult seda ootabki, et meiesugused väiksed riigid üksi jääks, Lust nii kole ka pole, et Venemaad eemale peletada.
oooo,Venemaa ruulib nii NATOT,Euroliitu kui ka 24. juuni 2016, 17:40
planeeti Maa ??? Küll jõuavad.
Rudi24. juuni 2016, 17:50
Kuidas sa öösel ka magada saad? Ema vaatab sul voodialuse ja kapid üle, et seal venelasi pole? Ja öösel seisab harjaga sinu voodi kõrval ja peletab venelasi eemale? Kui sa nii kartlik oled, võiksid psühhiaatri poole pöörduma, ehk saad abi. Mina loodan veel näha ISESEISVAT Eestimaad, mitte brüsseli või moskva poole koogutavat.
maamiiz24. juuni 2016, 17:58
me oleme ka praegu üksi kui tekkib suurriikide kriis või huvi maailma jaotada nagu 1939 kus meie saatus otsustati meie saadikuid teavitamata,huvitav ka nüüd kutsuti vaid suuriikide saadikud kohale
???24. juuni 2016, 18:05
Mida sa sogad? Ega siis NATO-t laiali pole saadetud ega Inglismaa seakt välja astunud! Euroliidul kui sellisel mingeid oma vägesid üldse polegi.
Hoiataja24. juuni 2016, 18:50
Muide, Trump on teatanud, et NATO on mõttetu organisatsioon!
to oooo24. juuni 2016, 21:13
Sa nagu ei teaks, et üks pätt või kurjategija võib maha võtta saali täie korralikke inimesi. Venemaa ei ruuli, Venemaa terroriseerib. Pätimentaliteedi ja agressivse meelega, hullu füüreri juhtimisel.
24. juuni 2016, 17:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Sest24. juuni 2016, 17:38
reffidel on vesi ahjus .Ei ole veel shokist üle saanud.
Soome kah!24. juuni 2016, 18:55
http://www.iltalehti.fi//ulkomaat/2016062421787936_ul.shtml
Mis puudutab aga reffe, siis isiklike Euromeeleheade või soojade kohtade kadumine võib panna ikka muretsema küll.
äkki24. juuni 2016, 17:22
oskab lUST ja teised tarkpead öelda ,mis meie väiksest Eestist saab, kui liidust lahkume? Võiks ju natuke mõelda, enne kui möla ajama hakata, pea ju selleks on, mitte ainult lustimiseks.
äkki24. juuni 2016, 18:10
tuleb vaid püksi,kui euroliidust peaksid lahkuma.
to äkki24. juuni 2016, 18:57
Äkki saame siis oma krooni tagasi ja sellega ühtlasi ka ostujõu nagu ta kunagi oli.
Euro ei pidavat ju hinda tõstma :)
Saame pagulastest24. juuni 2016, 20:29
vai,Lahti linn24. juuni 2016, 20:51
teisel pool jänkide veelompi ootab meitide pagulasi ?!
Armas neist,et vastu võtavad.
ei saa24. juuni 2016, 21:17
Saad oma rubla tagasi. Aga selleks mine individuaalselt oma isade maale. Jäta eestlased rahule oma lepalehtede hunnikuga.
Kena24. juuni 2016, 21:18
Aga kes siis tühjaks jäänud Lasnamäed hooldama hakkab?
24. juuni 2016, 17:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to Lugeja24. juuni 2016, 21:08
Meenub24. juuni 2016, 21:26
Kui pedesedus 1-2 häälega läbi suruti, räägiti küll demokraatiast.
Läinuks lausa lustides!24. juuni 2016, 17:16
Lusti Katrin kullakene, siin paned küll mööda - meie omad julgevad referendumeid korraldada ja oskavad valimisi võita. Ilves käib nagu tont mööda Euroopat, selgitades kui head on E valimised ja E referendumid muidugu seega kah aga nemad naarid ei võta vedu ja said nüid, paras palk, kui eesrindlikku Eestit kuulda ei võeta. Jändavad seal mingite pliiatsitega - ena mul kaheksateistümnendat sajandit. Pliiatsid nähti kohe läbi ia inimese võtsi oma pliiatsid kaasa, et risti ää kustutada ei saaks. Mis oleks E referendumiga viga olnd, keik vastased oles täna kaotushäbi pärast silmad maas käind.
meie poliitikud ei julge.....24. juuni 2016, 17:08
...korraldada referendumeid , sest see oleks populism , Eesti elanikud on nagu rumal lambakari kes käitub ettearvamatult, ei suuda ise otsustada ning vajab meie valitsuse tarka juhtimist ,,jne. Keerulisest olukorras suudab ainult praegune valitsus rahva helgesse tulevikku juhtida jne...loe näit. Jevgeni Ossinovski sõnavõtte
24. juuni 2016, 17:46
mu naabrist tädi pikisilmi igatseb venemaa aega tagasi
24. juuni 2016, 17:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Lembitu poeg24. juuni 2016, 17:12
Ikka sellepärast, et mõni loll seda küsiks.
Juku24. juuni 2016, 17:28
Nüüd tulevad Suurbritannia palulased meile ning eesti naistel sünnib palju tõmmunahalisi kräsupäiseid eestlasi
sellepärast,et kõik ausad ja peret hoidvad mehed24. juuni 2016, 17:37
on Kaja Kallasel, proua Pentusel ja teistel kõrge moraaliga daamedel.
Noor inimene lihtsalt ei pääse löögile ,see eestlus elik alatus puudub.
to-Vask24. juuni 2016, 17:46
Pole meest,kellega last teha.
teema on ju patriotismi24. juuni 2016, 18:13
erinevad variatsiooni,mitte kosjakontor?Ehk otsiksid kusagilt mujalt?
Jaa24. juuni 2016, 16:58
Täitsa õiged mõtted minu arvates. Hea on tõdeda, et kõik ajakirjanikud ei mõtlegi ühtemoodi.
Aga meil siin käib mäng juba ammu üle rahva peade.
Lugeja24. juuni 2016, 16:56
"Merkel avas sisuliselt Euroopa Liidu uksed miljonitele põgenikele, aga brittidel oli sisseränne juba niigi kõrge. " .... Tegelikult olid asjad ju nii, et brittidel olid kõige lõdvemad immigratsiooniseadused. Igaühel kes jala sinna pinnale sai, oli kohe automaatselt õigus riigilt varjupaika saada. Igal pool mujal Euroopa Liidus tuleb enne oma põgenikustaatust tõendada.
Iroonman.24. juuni 2016, 17:28
Tegelikult, tegelikult olid asjad ikka nii, et sel ajal oli brittide külalislahkus suur sest riikitahtjaid polnud nii palju, et neid ohjata poleks suudetud - Merkel aga saatis "massid peale" - ju ta on kuulnud kuidas venelased Berliini ära võtsid. Ikka massid pääle ja kutu.
miks?!24. juuni 2016, 16:49
Haiged need ekrelased,kui topivad ennast igasse kommentaari,olgu teema,mis iganes
Seks !?24. juuni 2016, 17:16
Kas sulle meeldib praegune elu ? Köik on ok ? Et meie valitsus ei mötle üldse oma rahva peale vaid on Brüsseli suuvooder ?Kui palju valesid otsuseid, kus raha pillutakse siia,sinna ja vastutust ei vöta keegi .Vöi lihtlabased sahkerdamised ,rollo ,ärmatamine. On aeg muutusteks ,olgu selleks vöi euroliidust väljaastumine .Meil on töökas rahvas ,veel on metsa- maad ,fosforiit on meie .Miks me peame ootama , et köik viimseni maha parseldatakse täitmatute löugade vahele .Tahame olla ise oma önne sepad ,elada vabas Eestis ja iseseisvatena .
Seks !?24. juuni 2016, 17:32
Kas sulle meeldib praegune elu ? Köik on ok ? Et meie valitsus ei mötle üldse oma rahva peale vaid on Brüsseli suuvooder ?Kui palju valesid otsuseid, kus raha pillutakse siia,sinna ja vastutust ei vöta keegi .Vöi lihtlabased sahkerdamised ,rollo ,ärmatamine. On aeg muutusteks ,olgu selleks vöi euroliidust väljaastumine .Meil on töökas rahvas ,veel on metsa- maad ,fosforiit on meie .Miks me peame ootama , et köik viimseni maha parseldatakse täitmatute löugade vahele .Tahame olla ise oma önne sepad ,elada vabas Eestis ja iseseisvatena .
Seks !?24. juuni 2016, 17:38
Kas sulle meeldib praegune elu ? Köik on ok ? Et meie valitsus ei mötle üldse oma rahva peale vaid on Brüsseli suuvooder ?Kui palju valesid otsuseid, kus raha pillutakse siia,sinna ja vastutust ei vöta keegi .Vöi lihtlabased sahkerdamised ,rollo ,ärmatamine. On aeg muutusteks ,olgu selleks vöi euroliidust väljaastumine .Meil on töökas rahvas ,veel on metsa- maad ,fosforiit on meie .Miks me peame ootama , et köik viimseni maha parseldatakse täitmatute löugade vahele .Tahame olla ise oma önne sepad ,elada vabas Eestis ja iseseisvatena .
Ivo24. juuni 2016, 16:38
Meie valitsus on liiga arg ja paras pugejad.
see pole kasulik24. juuni 2016, 16:49
mida teeb Eesti iseseisvana? EU rahapada on kurjategijatest poliitikute eesmärk, tööjõu vabaturg, et saata oma pagulasi endi eest ise hoolitsema. Aga, kes tahab neid eestlastest pagulasi, mitte keegi.
miks24. juuni 2016, 17:00
Sajad võimul olevad oma joped saavad üüratut raha kõiksugu euro asjades osaluse eest, miks nad peaks tahtma sealt lahkuda?
Mädanik24. juuni 2016, 17:11
Julge valitsus paneks sind oma ema isa toitma enda rahakotiga ja mitte lasta vanaduses neil võõrast leiba süüa.
m5025. juuni 2016, 08:06
kelle toitmisest sa jutustad värd kui inimesed töötavad terve elu ja maksavad makse siis pensionil on nad nii vaesed , et neid peab abistama , pasa kuningriik .
25. juuni 2016, 13:20
Minu lapsed maksavad kordi rohkem igakuiseid makse kui minu pension on riigilt. Parasiidid on ammu kohustanud lapsed oma vanu ise hooldama ja lisaks veel riigile makse maksma, et ise järjest priskemalt elada. Õppige arvutama idioodid!
Uunu24. juuni 2016, 16:38
See on tõeline guud njuus. Ots on lahti tehtud. Järgmistel valimistel võidab EKRE ja siis võime ka meie sealt uttu tõmmata.
Uunule24. juuni 2016, 16:47
to Uunule24. juuni 2016, 19:02
Oh sind, palgalist kommentaatorit.
25. juuni 2016, 13:48
Ja kui sa veel teaks, kui palju palka makstakse, läheksid kadedusest roheliseks, vot nii on lood.
kuti24. juuni 2016, 16:37
No kui referendum toimuks läbi e-valimise, siis ikka julgeks.
usun24. juuni 2016, 17:12
siis nad tõesti julgeks
See lahkumine on igastahes 24. juuni 2016, 16:27
ainult vanadele 24. juuni 2016, 16:46
Oled ilmselt vana inimene,kui ei jaga,kui rumal otsus see on noorte suhtes,kes me öpime siin körgkoolides.Noored on täiesti vastu otsusele,sest varsti pole vöimalik siin tööd teha,pole vöimalik lihtsalt reisida ja töökohta valida.Pealegi on juba kuulda,kuidas tuleb makse tösta,kuidas töökohti vähendada ja kuidas hakata mötlema maamajandusele,mida ei suudeta kohe tootma panna.Keegi ei too ka Hiinast tehaseid tagasi,vot selline lugu.Teie seal jamate oma valitsusega,kuid tegelikult on maailmas palju tösisemaid probleeme,kui mingit lolli kangekaelsust näidata.
Lembitu poeg24. juuni 2016, 16:56
Nüüd pane oma vikerkaarevärvilised prillid ette ja kõrvaklapid pähe tagasi ning unusta oma rahvus.
Lembitu poeg24. juuni 2016, 17:00
Nüüd pane oma vikerkaarevärvilised prillid ette ja kõrvaklapid pähe tagasi ning unusta oma rahvus.
aga24. juuni 2016, 17:06
ainult immigrantidest noored on vastu,ja 2-3 generatsiooni immigrandid,reisimine UK-sse jääb samaks ja ülikooli saab ka tulla edaspidi.
to "ainult vanadele"24. juuni 2016, 18:59
Sina jamad seal mingi õppimise ja reisimisega. Tööd tuleb teha, mitte tilu-lilutada. Noored lödipüksid.
To vanad.....24. juuni 2016, 20:23
Bla bla kui tahad töötada siis hangi viisa ja kui hakkama ei saaa siis tööta eestis lam......
To vanad.....24. juuni 2016, 20:28
Bla bla kui tahad töötada siis hangi viisa ja kui hakkama ei saaa siis tööta eestis lam......
To vanad.....24. juuni 2016, 20:29
Bla bla kui tahad töötada siis hangi viisa ja kui hakkama ei saaa siis tööta eestis lam......
Te noored...27. juuni 2016, 03:27
..käite seal lonti lehvitamas ja tutti tuulutamas.
Patriot24. juuni 2016, 16:52
Inglismaa on lukku pandud , Merkeli käest vöti ära vöetud . Meil on lihtsam sedasi minna oma rahvaga edasi . Ei pea toitma enam suurt karja ,kelle nimeks euroliit . Ei me last endist teha orja , kes Merkeli köik mured ära viib . Ja ka Eesti kui ta tahab , selja kordki sirgu lööb , ammu möödas orjaajad ,kadugu ka orjaöö . Eesti olgu iseseisev , vaba ,see on meie köigi soov . Ei me enam seda taha , et Brüssel meile oma käske-keelde toob .
Lembitu poeg24. juuni 2016, 17:00
Sõna "lukku" ei ole päris täpne...aga just sellepärast see sõna eurokrattidele meeldib.
Patriot24. juuni 2016, 17:16
Inglismaa on lukku pandud , Merkeli käest vöti ära vöetud . Meil on lihtsam sedasi minna oma rahvaga edasi . Ei pea toitma enam suurt karja ,kelle nimeks euroliit . Ei me last endist teha orja , kes Merkeli köik mured ära viib . Ja ka Eesti kui ta tahab , selja kordki sirgu lööb , ammu möödas orjaajad ,kadugu ka orjaöö . Eesti olgu iseseisev , vaba ,see on meie köigi soov . Ei me enam seda taha , et Brüssel meile oma käske-keelde toob .
Patriot24. juuni 2016, 17:32
Inglismaa on lukku pandud , Merkeli käest vöti ära vöetud . Meil on lihtsam sedasi minna oma rahvaga edasi . Ei pea toitma enam suurt karja ,kelle nimeks euroliit . Ei me last endist teha orja , kes Merkeli köik mured ära viib . Ja ka Eesti kui ta tahab , selja kordki sirgu lööb , ammu möödas orjaajad ,kadugu ka orjaöö . Eesti olgu iseseisev , vaba ,see on meie köigi soov . Ei me enam seda taha , et Brüssel meile oma käske-keelde toob .
Patriot24. juuni 2016, 17:38
Inglismaa on lukku pandud , Merkeli käest vöti ära vöetud . Meil on lihtsam sedasi minna oma rahvaga edasi . Ei pea toitma enam suurt karja ,kelle nimeks euroliit . Ei me last endist teha orja , kes Merkeli köik mured ära viib . Ja ka Eesti kui ta tahab , selja kordki sirgu lööb , ammu möödas orjaajad ,kadugu ka orjaöö . Eesti olgu iseseisev , vaba ,see on meie köigi soov . Ei me enam seda taha , et Brüssel meile oma käske-keelde toob .
pille24. juuni 2016, 16:23
Meie pugejad küll ei julge. Rahaahnus neil ka nii suur.
Ainult EKRE on sellest rääkinud, teised kõik lakuvad Brüsseli pomode jalataldu.
pooldan EKERT.
Katrin Lustib24. juuni 2016, 16:16
Paganama Lust,oskad ikka nalja teha,naera nii,et munad märjad.
Oled liiga kaua demokraatlikes riikides elanud või.
meie24. juuni 2016, 16:16
poliitikud on kamp supin*kusi
tahman24. juuni 2016, 16:16
kindlasti mitte ,need orjahingega argpüksid ei oska ilma isandatta olla. olgu siis moskvas võ brüsselis peaasi ,et kusagilt käsud tulevad ja on kellele pugeda
TROLL24. juuni 2016, 16:45
õige24. juuni 2016, 17:01
Pugeda ja rikkalt elada, selle nimel avalikult valetada on tühine ohver.
Jobu24. juuni 2016, 16:10
Kas Euroopa Liidust väljaastumise poolt hääletati selleks, et Lust ei saaks Inglismaale elama tulla?
kõrini26. juuni 2016, 12:47
Lust on väga ebameeldiv grammatikavaba neegrite pooldaja
mm24. juuni 2016, 16:09
Mitte ilmselt, vaid päris kindlasti. Referendumil saaksid nad jalaga sinnasamusesse. Selle asemel võltsitakse arvamusküsitlusi, mille kohaselt populaarsust on koguni 27%, ja valmistutakse e-valimisteks.
Ka24. juuni 2016, 16:38
EKRE 14% toetust on kõvasti võltsitud. Ilmaski ei usu, et see nii palju on.
maamiiz24. juuni 2016, 18:00
jah, tegelikud on see veel suurem
maamiiz24. juuni 2016, 18:03
miks ekre prügikasti,kui sulle erinevalt minust rahvusriik ei meeldi koli oma seltskonnaga,kas prantsusmaale või multikultuursesse ameerikasse
To maamiiz24. juuni 2016, 20:20
Väga hea vastus kui tahad olla tolerant siis kao rahvusriigist kus kura t see riik pole sinujaoks.
To 18:0328. juuni 2016, 18:43
Saab olla eesti ja eestlaste üle uhke ja ka teisi toetada. Üks ei välista teist. Ja see, et ekre üldse hääli saab on kümnes maailma ime. Erakond mille juht kaagutabl et 27 a. lastetu naine on kahjulik element ja naised peaks lapsemasinad ja kodukanad olema. Ei tänan, sigita ja kantselda ise neid tittesid, jutu järgi peaks neile see väga meelt mööda olema. Las naised teevad karjääri ja nemad istugu kodus ning kasvatagu lapsi, väga vahva!