Kalev oli märk( nüüd neid kaks ja mõlemad mingite lisadega), VEF, Statyba, Žalgiris, isegi Tarvas on märk, mitte mingi "piimakombinaat". Kuidas sellets aru ei saada? Ka sponsorid võiks areneda.
Ühtlasi on sellise toega leppivad meeskonnad ka ilma identiteedita klubid. Sellistele on raske kaasa elada, kes vahetavad nime nagu sokke. Nimi ja logo on kaks asja, mis ei peaks muutuma rohkemgi kui sünnist saadud eraisiku nimi. Tulnuks kas või omal algatusel teha vanast sümboolikast klubi n-ö päris osa (kokkuleppel varasema sponsoriga, kes vaevalt pahaks pannuks). Mingid rakvere vorstid ja ehitustööriistad, st. nimesponsorlus üldiselt kui levinud praktika ei tee ühelegi spordile teened. "Rock" oli aga erand, mis sobis see-eest nagu rusikas silmaauku. Mida fännid nüüd siis hüüdma peavad? Võitle Juuni-verrr--City, võitle?
KOMMENTAARID (5)