Uudis TV

ÕHTULEHE VIDEO | Tumedanahaline eestlanna Sinencia vastab netikommentaatoritele: "Kõik eestlased tahavad ennast pruuniks päevitada" (216)

LISA KOMMENTAAR

arvaja10. august 2016, 14:23
Kui ükskõik mis muu rahvusest inimene räägib puhtalt eesti keelt,ei tähenda see seda,et on kohe rahvuselt eestlane.
Heh10. august 2016, 11:22
Neeger on ikka neeger. Ükskõik, mitu korda kommentaari kustutate. Rääkige ikka asjast nagu asi on.
Radist10. august 2016, 07:02
Ma polnud varem kuulnudki nime Sinencia. Aga nüüd ja edaspidi hakkab see tekitama teatud hoiakut. Ma ei saa sinna midagi parata, see lihtsalt jääb nii.
9. august 2016, 18:38
Tule9. august 2016, 18:43
Ära kõõksu kõigi eest.9. august 2016, 15:34
Kõik ? eestlased tahavad ennast pruuniks päevitada.EI TAHA.Pole kunagi ennast rannas praadimas käinud.Rannas käin suplemas,aga päevitamist,kui sellist, jälestan.
isegi9. august 2016, 18:39
niisugune lemmiklaul on raval: pruuniks, teiseks juuniks. Ju ta sellest järeldas ja ilusate ilmadega on ka rannad täis.
värvilistel tundub9. august 2016, 15:03
selline eneseiroonia ja eruditsiooni puudus kaitsehoiak parim kaitse on rünnak
eruditsiooni9. august 2016, 17:08
all mõtlesin rohkem sisemine kindlus või midagi eh pikad juhtmed
NoMaEiVõi9. august 2016, 11:35
Olen eestlane, kes pole tolerantne moslemite suhtes ega toeta immigratsiooni moslemite näol. Mida ma ei mõista, on kaasmaalaste ja üleüldse valge rassi suur viha mustanahaliste vastu. Miks krdi pärast peaksin ma kedagi vihkama, sest ta on hiinlane, mustanahaline...? Olen erinevates riikides erinava rassiga kokku puutunud ning mulle ei meeldi näiteks türklased, kes skandinaavis ennast jumalatena tunnevad. Kuid ma ei vihka neid nahavärvi, vaid iseloomu ja ülbe oleku pärast. Antud videos olev naisterahvas on eestlane - ta on siin sündinud, ta elab siin, räägib eesti keelt ja ta tunneb ennast eestlasena - mida rohkemat on vaja? Nahavärv ei määra isiksust! Laske inimesel elada riigis, kus ta on sündinud ja kuhu ta kuulub! Kes oled sina, et käsed tal aafrikasse minna ainult nahavärvi pärast?!? Kas oled see ÕIGE EESTLANE, KES TÖÖTAB SOOMES JA KIRUB EESTIT ! Edu Sinenciale ja ära arva, et kõik Sind Eestis nahavärvi pärast vihkavad. Kõik ei ole arengupeetusega saekaatri töötajad!
No Ma ei voile9. august 2016, 12:38
Nii öige,aga kas ekrelased ja siinsed sopaga loopijad ka aru saavad,ei usu!
9. august 2016, 13:48
sopaga loobid sa ise,tolerastist turbanikummardaja!
Kuuuurija9. august 2016, 11:09
Kui mitu aastat eestlane peab Aafrikas elama, et ta neegriks saaks?
Kas9. august 2016, 10:43
keegi teab, kuidas neil siis see narkobisnes läks seal KALLIS
Tema9. august 2016, 10:26
vanemad ei hoolinud eestlastest mitte üks põrm. Kuidas siis nimetada meelemürkide toomist meile ja nendega halva soovimist!!! See on ju sulaselge genotsiid meie väikse rahva vastu.
korralik9. august 2016, 18:42
rahvuse esindaja neid meelemürke ei tarvita, viletsatest pigem heategu.
mari9. august 2016, 08:03
See on üks illusioon, et valge rass ei salli teisi rasse nahavärvi pärast. Põhjus on ammu juba mujal. Valge inimene teeb palju tööd ja tahab siis ka tulemust nautida aga kogu aeg on vaja mahajäänud rahvaid putitada. Aafrika on ju suur ja kohati maavaradest rikas aga jalgu nad alla ei saa. Kaua sa kannatad ja siis tuleb mass kodumaalt ära ja nõuab , aina nõuab võõral maal. Islam tuleb ja jälle tahab midagi saada, muuta. Aga mis siis valgele jääb. Enamus tehnika, tööstuse arengust on tulnud valgetelt. Ei ole kuulda olnud, et elektri mõtlesid välja mehed aafrikast... Mina nimetaksin kõikide nende värviliste rahvaste omaduseks tänamatust, laiskust, mahajäämust. Selles on asi, mitte naha värvis.
to mari9. august 2016, 09:10
"Aafrika on ju suur ja kohati maavaradest rikas aga jalgu nad alla ei saa...mitte ei saa vaid vaLLstriidi j.uudisoost rahav.ärdjad ei lase.
liane 9. august 2016, 09:48
Siiski, hiinlased on teinud mitmeid põhjapanevaid leiutisi. Ja teatud mõttes on ka Indiast suuri ideid lähtunud.
9. august 2016, 10:25
Kumbki pole Aafrikast
to mari10. august 2016, 20:39
elekter siiski avastati, mitte ei mõeldud välja
ma tahakski9. august 2016, 07:35
sama pruun olla kui sina.
Aare9. august 2016, 07:34
Ilus Eesti tütarlaps. Kahju et mõttetu lõpmatule teemale end raiskab. Rumalaid on ilm täis, jõuad sa kõigiga maadelda. Jõudu.
kena noor9. august 2016, 08:07
Maitseme ekre viha ja öelust,millega nad poliitikasse tulid.Maailm on nii väike ja rahvad liiguvad.Suvel Tallinnas palju teisi ei näegi,kui turiste.Väga vastik,kui palju on meil öelust ja viha.Maailmas on nii palju vaeseid,kuid samas väga inimlikud ja röömsameelsed,olgugi,et väga vaesed.Meie inimestel on katus peakohal,köht täis ja oleme nii negatiivsed,öelad ja rassistlikud.Sellise olekuga me ka önnelikuks ei saa!
9. august 2016, 11:03
tolarast, aga ei tea, miks see nii on, et need inimlikud, vaesed, rõõmsameelsed ja õnnelikud tikuvad meie negatiivsete, õelate ja rassistlike katuste alla sööma ja elama? kas nemad saavad selle olekuga veel õnnelikemaks? või saame meie õnnelikumaks, kui anname oma katused neile ja läheme ise sinna elama, kust nemad tulid?
sinusugune9. august 2016, 18:46
sööb oma rahva ära.
eestlane9. august 2016, 12:24
Naha värvus ega Eestis sündimine ei tähenda veel, et ta EESTLANE on. Eestlane on rahvus, aga mitte nii nagu ameeriklased, kes ei ole rahvus, vaid selle riigi kodanikud. Ma ei vihka inimesi naha värvi tõttu, vaid seetõttu, et nad tulevad siia ja nõuavad, et neid ülal peetakse meie rahva raha eest. Tööd nad enamuses teha ei viitsi. See tütarlaps võib ilus olla ja end eestlasena tunda, kuid ta ei ole EESTLANE!!!! Aga ega teda keegi ei keela ka siin elamast ja töötamast, kuid ärgu toogu siia oma suguharu liikmeid meie rahva kulul elama.
primitiivsele9. august 2016, 18:50
ja harimatule: kui kirjutatakse Eestlane suure tähega, nagu sa kirjutasid, siis tähendabki Eestimaalane, sest riigi nimi kirjutatakse ka suure tähega, aga eestlane väikese tähega, tähendab rahvust.
ää9. august 2016, 06:27
ma ei söö banaani sellepärast et ahvid seda teevad.
Juss9. august 2016, 10:54
Ma ei söö sealiha, sest siga sööb hobusesõnnikut - maal vanaema juures nägin
Nipi9. august 2016, 16:39
Jah, ja ära sa mune ka söö. Ma ise nägin, kuidas kana sõnnikuhunnikus tuhnis ja seal millegagi hirmsal kombel maiustas.
ära söö9. august 2016, 18:51
siis ka kartulit, sest see kasvab sõnniku abil.
äh ää9. august 2016, 15:29
ahvid ei tee banaani.Banaan kasvab puu otsas.
Pille9. august 2016, 01:33
Neiu ise täiega naudib tähelepanu, vastasel juhul ei oleks ta artikli ilmumisega nõus.
Lõputu hädaldamine on ammu ära tüüdanud. Lõpetage ära.
Eestlane9. august 2016, 00:05
Ei viitsi seda juttu läbi lugeda. Aga pealkirja järgi: tahan muidugi pruuniks ennast päevitada, aga olen ÕNNELIK, et olen valge :)
vot sinna see sallivus meid viibki ja ainult loll ei saa aru9. august 2016, 00:03
Prantsusmaal hävitatakse ca 2800 kirikut, osad sajandeid vanad.
Sest riik ei jõua neid üleval pidada!
Samal ajal mošeed said maksusoodustusi ja kerkisid nagu seened peale vihma üha suureneva moslemi kogukonna jaoks kes Prantslaste maksu rahade eest ennas sinna vaikselt sisse seab.
Inimesed kisasid siin üle maakera kui ISIS lõhkus antiik kujusi ja mälestisi. Kus nüüd kõik ajaloo kaitsjad on?
Ennekuulmatu hävitamine. Kõik mis pole islamiga seotud oleks kadunud, siis pole ka küsimusi.
http://vidmax.com/video/144115-French-authorities-destroying-2800-churches-they-claim-they-can-affor...
valge9. august 2016, 00:00
Jube,jube lugu küll!
"Rootslased on ikka häbematud küll. Süüriast ja Eritreast Rootsi õnneliku elu saama tõtanud tolguslased on ääretult solvunud, kuna neile olevat lubatud igaühele oma maja kõigi mugavustega kuni elupäevade lõpuni, aga nüüd on neile antud ainult 20 ruutmeetrised kõigi mugavustega toad, kus küll wc, duširuum, mõõbel, telekas ja internet, aga see pole ju ometi oma maja. Nemad on küll praegu üksikud, aga nad tahtvat ikka oma pere ka sinna tuua ja seega mingi poissmeeste korter neid sugugi ei rahulda, mis tõttu nüüd otsustati korraldada meeleavaldusi nii kaua, kuni nende soovid täidetud saavad."
sulle lubasid9. august 2016, 18:54
reformlased jälle viie rikkama hulka saamist ja andsid neile hääle, mille poolest oled parem?
njah8. august 2016, 23:56
varjupaiga otsijad teenivad looderdamise , st. mitte midagi tehes ligi 10 või enama inimese tööpalga seega 2858 eurot, NO MIDA KRT NAD SIIT KÜLL OTSIVAD VEEL ,
https://paavotajukangas.com/2016/08/07/turvapaikanhakijaperhe-tienaa-ruotsissa-min-2858-euroa-tekema...
Lumememm8. august 2016, 23:47
Suurem osa eestlastest ei saagi end pruuniks päevitada, sest nad on liiga heledad. Põletavad naha maha ja on sama valged sügiseni.
Mis ongi põhjamaa rahva eripära.
Sellele neiule vastuseks võiks väita, et KÕIK neegrid tahavad end valgendada.
Näiteks see suure juuksepahmakaga:
https://www.google.ee/search?q=blonded+niggers&espv=2&biw=1024&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved...
või see noor daam:
https://www.google.ee/search?q=blonded+niggers&espv=2&biw=1024&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved...
või see tüüp, kelle habe loomupäraselt vist sellist värvi pole:
https://www.google.ee/search?q=blonded+niggers&espv=2&biw=1024&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved...
üks vanapapi ka:
https://www.google.ee/search?q=blonded+niggers&espv=2&biw=1024&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved...
ära kujuta ette8. august 2016, 23:02
sa EI ole eestlane.poolneeger ei saa iial eestlane olla.
seda laga,et nahavärv üldse ei loe(nagu ka geneetiline päritolu,emakeel jne),ajavad segaverelised juurtetud,et enda enesetunnet parandada.
eestlasel on juured siin maapinnas,mõistad?ei ja ei saagi mõista,sest sa kuulud igale poole,see tähendab,et tegelikult mitte kuskile.kui juured on segamini,siis lähebki paratamatult nii.
Jobu8. august 2016, 23:24
Sakslaste sohilapsed on ju ka eestlased
to Kas said rahulduse?9. august 2016, 01:36
Aga miks sa elad pahade eestlaste keskel ? Piirid on ju lahti.
eks küüdita9. august 2016, 18:56
Kas said rahulduse?8. august 2016, 23:27
See on ka eestlastele tüüpiline, et nad tunnevad end paremini kui saavad teistele halvasti öelda. Kurb.
9. august 2016, 11:56
Nende kommentaaride põhjal tundub küll nii. Peaks vist tõesti "kurjade eestlaste maalt" ära kolima. Lisaks tundub, et mõned ei tunne ajalugu. Meie geenid on pärit Aafrika pinnalt. Samuti on sealt pärit esmased tööriistad, mida Aafrika inimesed põhjapoole rännates endaga kaasa võtsid, vaikselt edasi arendadaes. Ning süüdistada ei tohiks ainiti inimesi, vaid poliitikat, mis pärsib sealset arengut. Sellist pärssivat poliitikat võib kohata näiteks Hiinas, Põhja-Koreas, jne. Samuti on mõnel rahval olulisel kohal usk, millest eestlane kergelt aru ei saa. Ja rahval kellel usuks loodususk, on keeruline võtta vastu uut, mis häirib nende usku.
Minule küll8. august 2016, 22:43
meeldiks Eestis näha, kuulda, tunda tumedanahalisi eestlasi-miks mitte!?? Eestlate all mõtlen suure algustähega-eestimeelseid, Eesti juurtega kodanikke! Mis saab olla nende vastu? Pagulastega oleksin ettevaatlikum-nendest meile lojaalseid kodanikke ei saa...seda ütleb kogemus, jah kogemus, kuna elan(töötan) välismaal ja näen, mida need endast kujutavad
to minule küll9. august 2016, 02:42
Olen täiesti nõus eelkirjutatuga kuid esimeses lauses viga sees - tumedanahalist eestlast pole olemas aegade algusest kuid eestimaalane võib küll tumedanahaline olla.
No sellisel juhul9. august 2016, 11:07
pole eestlasi üldse olemas! Vast taipasid, mida öelda soovisin?
mõtleks kui tore8. august 2016, 22:30
kui keegi ikka rumalale eestlasele õpetab kuidas istu ja astu
muidu kohe ei teagi et neeger öelda on vale, mustanahaline jälle tähendab pesemata inimest
oh sa vaene arvamusliider, kuidas sa küll sattusid nii koledasse kohta elama
allah akkbar8. august 2016, 22:27
Iseenesest mõistlik jutt. Kuid kahjuks ei ole ta asja tuumast aru saanud. Inimesi peabki aitama, nagu ka loomi ja muid elusolendeid. Ei ole vahet, kas suur või väike, karvane, kollane vms. Aga antud kontekstis ajas ikka lauslollust suust välja. Tolerastid ei saa aru, et põhiprobleem ei ole nahavärvis vaid usus. Ja just ja ainult moslemites ja nende välja mõeldud allahgeyl.
Jah, ma ei aitaks ühtegi moslemit, sest see usk on vägivaldne. Kuigi väidetakse vastupidist, siis palun õelge, et kui võtame viimase aasta kõie suuremad terrorirünakud, siis mis usku kõik need inimesed on olnud? Kas kristlased? Kui meie esivanemad sõjaajal põgenesid, siis ei kantud neid kätel, nad ei korraldanud massilisi tapatalguid võõraste vastu nagu praegu seda moslemid teevad. Nad ei saanud kodu nautida hüvesi, mida kohalik ei saanud uneski näha vaid pidi tööd tegema. Ei olnud tasuta neid asju, mida kohalik ise tasuta ei saa. Moslemitele antakse aga eriõigusi. Nõuavad moseede ehitamist ja NÕUAVAD ainult õigusi. Sulanduda ühiskonda ei taha, vaid hävitavad kohaliku elu. Sõber pidi Saksamaal oma kodus kolima teise linna, kuna moslemid tulid ja hõivasid linna. Tööle minna ei julgenud, lapsi välja ei lasknud. Auto põletati maha. Moslemid röövisid aasta jooksul 3 korda tänaval. Kuna tal oli ka koer, siis paar korda üritati koera jalutamise ajal tappa, röögiti Allah Akkbar ja et see solvab moslemeid. Kui see sind solvab, siis ära tule sellesse riiki, mis sinule solvav on. Need neegrid ei põgene sõja eest, vaid teadlikult euroopa hõivata. Kui mina sõja eest põgeneks, siis oleks mul olnud ükspuha mis riigis hea, kui tean et turvaline. Aga neile terroristidele ei oma turvalisus mingit tähtsust. Neil on vaja esimesest päevast hakata nõudma riigi abil tasuta autot, maja, arstiabi, halali ja sigade hävitamist uuest kodulinnast, kuna jälle solvab neid. Selleks, et moslemit mitte solvata, tuleb kõik loomad ja valged inimesed maha lüüa.Nad ei austa midagi ega kedagi. See viha moslemite vastu võib olla poleks ka nii suur, kuid valitused ja tolerastid oma vihakõnedega valgete ja kohalike vastu suurendavad seda oluliselt. Kui valitsused oleks karmikäelised, et kui tuled, siis 6 kuu pärast tööle, riiklik abi lõpeb, ei antaks suuremaid õigusi, ei kantaks neid kätel ja tehaks selgeks, et kui tuled siis siin kehtivad erandlikult meie reeglid ja tavad. Kui see ei meeldi, siis viiakse lennujaama. Kui saad süüdistuse terrorismis, siis eluaegne ja muude pattude puhul kohe riigist välja saatmine. Mis aga tegelikult tehakse? Terrorismis 4-5 aastat. Muude raskete kuritegude korral 1 aasta tingimusi. Kohalik saab leiva varguse eest ka rohkem. Nüüd süüdistatakse prantsusmaal inimest, kes solvas Prantsusmaa ühte terroristi. Ja kas see ei pane neid äbarikke rohkem vihkama? Selles on süüdi tolerastid ja valitsused. Kes näevad asju läbi roosade prillide.Kui palju peavad moslemid veel tapma, et inimestel mõistus pähe tuleb? Moslem ei ole minu silmis ei loom ei inimene, vaid parasiit. Miks ma pean tolereerima potensiaalseid terroriste ja moslemeid, kes ei saa aru, et mulle ei meeldi, kui minu kodulinnas ajab laste mängumaal keegi perse püsti ja hakkab allahshit paluma. See allah on surmajumal ja meie eliit seda kummardab. Kui mul antaks valida, kas päästan puugi või moslemi, siis valik pole raske.
Mida rohkem valetatakse ja vassitakse, seda rohkem moslemeid vihkama hakkan. Sest mis jumalad nad on, et terve maailm nende järgi peab põõrlema?
kiiksuga tolerast8. august 2016, 23:52
Mees, kes hüüdis Müncheni tulistajale solvavaid sõnu rõdult, kui tulistaja oli autoparklas, on nüüd silmitsi süüdistusega mõrvari "solvamise" eest... kas pole mitte tore see maailm, kus me elame?!
Ja veel küsitakse, miks me neid vihkame?!?!
http://www.express.co.uk/news/world/696646/Thomas-Salbey-Munich-shooter-Ali-Sonboly-prosecution
hm8. august 2016, 22:21
Sügavalt häbi neid kommentaare siin lugeda ja pean end patriootlikuks eestlaseks, kuid seni kuni eestlane enda mõttemaailma avada ei suuda tagasi ei koli.
Tubli, ilus ja julge tüdruk oled, Sinencia. Palju julgem, kui 99% siinsed sapiloopijad. Pea vastu ja tea, et eestlaste seas on veel ka inimesi, kes ei näevad nahavärvi asemel inimhinge. Edu.
Hallhoo, hm!8. august 2016, 22:56
Mis rahvusest ise oled? Igatahes eesti keel see pole, milles kirjutad. Ehk on tegu arengupeetusega?
jõmm8. august 2016, 22:57
"hm", mille poolest sa end "patriootlikuks" pead? Too mõni näide. Või tähendab sinu jaoks patriotism eesti keele vigaselt kirjutamist ja ähvardust Eestisse kunagi mitte enam tagasi tulla? Ava oma mõttemaailm, oh patriootlik tarkpea kaugel maal!
iroonia8. august 2016, 22:57
huvitav, et nn eestlastel on koguaeg häbi. aga seda et neegritel või moslemitel häbi oleks pole kuulnud
neegri12. september 2016, 16:55
punastamine ei paista silma musta naha alt.
to hm9. august 2016, 01:39
Kas sul, seal välismaal elades ei ole tööd, et palgalise kommija ameti pidid võtma ?
to hm9. august 2016, 08:27
Mis kuradi patriootlik eestlane sa oled,müüdav nahk.
rumal tüdruk8. august 2016, 22:18
seda päevitamise juttu ei mõista ükski tõmmu, musta-, rohelise ega sinise nahaga olend. See jutt on venulikult esile kistud. Kontektist võib kõike välja kiskuda ja võhikud võivad kõik ära rikkuda, pole kahtlustki.
Juku8. august 2016, 21:56
Õnnelik tüdruk - ei pea solaariumis käimisele raha raiskama
kah arvamus8. august 2016, 21:45
oled tore ja intelligentne, natuke kurvavõitu, kuid väärikas ja vapper. Headus on headus ja ignorantsus on ignorantsus. Nii tugevat enesekindlust nagu sinul juba nii noores eas on, tuleb imetleda :).
Võcc8. august 2016, 21:32
"Üksteist peab aitama" - okei, see tähendab siis nii, et tööpagulane saab 1200 €+hambad+korter+lastetoetused ja veel kes teab kuipalju!!!
Ja nüüd näidake mulle 1 mustanahalist, kes on nõus mulle järgmised 3 aastat iga kuu maksma 1 EURO ? Ah et sellist polegi - aga miks ma pean siis oma maksudest seda v.oolust toetama?
Ja mustanahaline eestlane kõlab täpselt sama kui mina hakkaksin end nimetama valgenahaliseks neeg.riks.
Kui hiinlane õpib ära eesti keele ei muutu ta eestlaseks vaid on uhkelt hiinlane edasi - huvitav, mis neil n.eegritel häda on et kõik äkki eestlasteks on hakanud ?
ehee8. august 2016, 23:27
hiinlastega oli täna lauatennises selline seis kus kaks hiinlast Li Fen ja Li Xiaoxia mängisid aga rootslane kaotas :)
Tore tüdruk8. august 2016, 20:54
Ma olen ka rahvuselt eestlane, aga tegelikult 50% eestlast 25% venelast ja 25% soomlast.
yll8. august 2016, 20:36
neegrid ja moslemid on siiski euroopas võõrad ja 70% neist oli,on ja jääb toetustest elama siin.
sellest tuleneb ka vastumeelsus nende suhtes.mis siis teha et nende oma kodumaad on lootusetult
üle sigitatud ja arengutasemest euroopast sajandite kaugusel? ootame siis neid järgi ja anname niikaua endalt kõik ära? NAD ON JU EVOLUTSIOONILISELT ALLA JÄÄNUD.
8. august 2016, 20:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Need on üksikud kibestunud rassistid ja ülbed, maha sülitajad!8. august 2016, 20:20
Need on üksikud kibestunud elust suurt elusaavutusi ei ole. Neid kasutavad ära skinheedid ja neonatsid nn (konservatiivid), muud parempoolsete vaadetega. Oldakse vihased ei räägi kellegiga sõiman ajan teiste kaela oma kibestunud elu, joon räuskan, ajan teisi närvi, vaatan vihaselt otsa ei naerata, sõiman homoseksuaalseid. See ongi kibestunud, üksik, norutab isik! Sest ta teab et tal ei ole midagi kaotada.
suured sallivad on need kõige kibestunumad ja kurjemad8. august 2016, 22:26
kes on eriti kurjad enda suhtes teisiti mõtlejate vastu. Sallivad tahavad millegagi elus silma paista ja siis on hea peavoolu lainetega kaasa minna ja kergelt tähelepanu ja raha teenida. Sallivad on kibestunud ja elus pettunud, kes kõike senist lõhkuda tahavd ja rahvusriike hävitada.
tore8. august 2016, 22:30
20:20 inimene võttis julguse rinda ja iseloomustab lõpuks tolerastja telgitaguseid. Eks tolerastid hakkavad lõpuks oma palet näitama.
Ongi uhke olla.8. august 2016, 20:21
Kes praegu kellele ninna kargas? Kas eestlased kirjutasid Õhtulehes, et neegrid valgendavad ennast kuni nahk enam nina kinni ei hoia? Probleem paistab olevat sel mulatil, mitte eestlastel. Elagu rahus ja ärgu karaku meile ninna oma väljanägemise pärast. Mis asja on sel naisel inimeste päevitamisega? Miks see teda segab? Miks ta üldistab, nagu tahaksid kõik eestlased end pruuniks päevitada? Mina olen eestlane ega taha end pruuniks päevitada- ma ei päevita üldse.
Aafrika on neegreid paksult täis ja see ei sega meid üldse. Meil pole nende kohta ka midagi halvasti öelda. Küll aga öeldakse sellele, kes ise tüli otsib ja oma väljanägemist eestlaste süüks tahab ajada. Rääkigu sel teemal oma emaga.
vot nii8. august 2016, 21:19
kui ta arvab, et kõik eestlased tahavad ennast pruunikis päevitada siis ta ei tea eestlatest mitte midagi!
just nimelt8. august 2016, 22:20
vot8. august 2016, 20:04
Eestlane ja Venelased hoiavad üksteist kui mingi neeger! Üldse juudi programm käivitunud ja see uudis on nagu juudile või mis tahes suruda peale neeger meie kultuuri. See naine kellel see neegri asja tahab ajada jäägu ta sinna neegrimaale. ei ole vaja siia oma neegri pesa ja muid valge inimese hüvitis lunima. kõik sugused juudid, japsid, hiinlased, neegrid, mustlased, homod, aserid, turkid ja muud jama meil ei ole vaja. Meil ABB, Soome firmas ja Ericssonis hoiame üksteist, suitsetame välja väheke lõunamaa verega isikud!
8. august 2016, 19:37
Antropoloogiale vesi peale ! Tühja see naha ,-silmade- ja juuste värv ,tühja need luud ja kondid,tühja need suured teadlased ja ülikoolid -õppisin eesti keele kuidagi selgeks ja nüüd olen eestlane -Allahu Akbar !
Mõtlemiskoht8. august 2016, 19:07
Räägid küll praegu suure suuga, et sulle meeldib siin, aga mida sa teed??? Kui see sallivus ja erinevus nikastab siia kõik kohad muslimeid täis, vaevalt, et sa enam sellist sallivat ja siin meeldivat laulu leelotad, sry, aga nii see on!
Merx8. august 2016, 19:01
Miks pole siis kirja pandud, ta to on Victoria Kass`i (Carmen Kassi õde) tütar. Muidu kaagutatakse kõik välja lehtedes.
vinguviiulile8. august 2016, 21:29
Miks peaks?Mis tähtsust sel asjal teemaga on?
ikka8. august 2016, 22:41
vitamiin d8. august 2016, 18:53
Tahame ennast pruuniks päevitada. Mis siis sellest on, mis järeldusi sellest teha, et tahame olla nagu keegi, elada kellegi moodi ja olla sama olemisega? Päevitamine tuli moodi Coco Chanelliga. Pariisi moedaamid tahtsid väga olla moekad. Ja meile meeldib suvi, päike, suplemine, vees hullamine, heita puhtale rannaliivale ja kuulata lainteloksumist, unustada kôik. Sügis, talv on pikk, hall, valgust vähe. Ootame kevadet, suve, et saada vitamiin D. Nooremad päevitavad vähem, rohkem, nii palju, kui neile meeldib. Vanema istun pingile vôi puuvarju ja lasen päikesel end emmata. Las päike joovastub me valgetest kehadest. Tahan jääda endaks , ärge vägistage mind.
arvamus8. august 2016, 18:45
"Kõik eestlased tahavad ennast pruuniks päevitada" - oh palun ära räägi kõigi eest. mina ei lähegi pruuniks ja ei taha raha eest ka mitte. miks see tüdruk muudkui kordab "mida pekki"? ülimalt piiratud sõnavara. ainuke trump on see, et ema on eestlane. oehh- no ja siis? inetu lugu.
aborigeen8. august 2016, 18:42
eestlane on siiski esmalt rass,mitte rahvus,tee omale need möisted köigepealt selgeks.oled mulatitarist eestimaalane,aga kindlasti mitte eestlane.eeltoodu pole möeldud solvanguna,nentisin lihtsalt fakti.
mnjh8. august 2016, 18:37
ärgem unustagem, palju siis õigupoolest on puhtaid eestlasi ,101 protsenti oleme liivi saksa vene segu ja mis iganes järglased . tatipritsijad, tehke vahelduseks oma ajukäärus olematus restart ja enesele selgeks ,kõik mustanahalised pole neegrid ,pagulase niiöelda mehaanicud ,nagu tv-s end tutvustavad ,ja teil yx probleem vähem
aborigeen8. august 2016, 18:45
mina olen oma sugupuud mölemi vanema poolt pöhjasöjani välja uurinud ja pole mul seal mingeid venelasi ega liivlasi,eestlased köik.ilmselt oled ise miskitmoodi poluvernik,et siin pölisahva vastu kadedust ja alaväärsust tunned?
tean8. august 2016, 19:02
Ärge ajage oma rassipuhtuse jutte. Isegi segaverelises perekonnas su olemus kujuneb ja läheb paika. Sa ise märkad seda ühel päeval ja oled vastavalt sellele.
ihhaaa8. august 2016, 18:14
Maal8. august 2016, 18:11
On ainult üks rass - inimrass.
to Maal8. august 2016, 18:47
Marsilt tulid või pole koolis käinud?
Mofo8. august 2016, 18:52
Hobune ja eesel ja poni on ka kõik üks hobune?
K508. august 2016, 20:21
eestlane8. august 2016, 18:05
Huvitav, et ainult negriidne rass ütleb alati, et kõiki inimesi tuleb aidata. Pole elus kuulnud, et mõni puhastverd sakslane, venelane, jne. seda ütleks. Üks rass teeb tööd, arendab ühiskonda, mõistuse piires toob lapsi ilmale. Teine rass ainult toodab, toodab ja veelkord toodab kedagi ning ei saa aru, et pole neid tegelt üldse vajagi, neid niigi palju. Kuna geneetiline taust on ikka niivõrd erinev siis soovitan soojalt elada oma rassi keskel ja räägi seal mida tahad. Mina tahan elada valge rassi keskel.
MM8. august 2016, 18:05
Ise tahab, et teda kõikide neegritega ühte patta ei üldistataks, aga eestlasi üldistab ise puusalt.
seevastu8. august 2016, 18:00
mihhaiil jaakson lasi end pleegitada, nii et nina otsast eraldus.... mis sellest arvata või mis kosta? solvas valget rassi? mind kui valget on anastatud... löön lamendi lahti...
Paidekas8. august 2016, 18:00
Pea püsti, Sineica! Oled pilkupüüdev ja tore tüdruk. Ära tee välja nendest tigetikest, kes kahtlevad oma päritolus ja pritsivad nüüd siin mürki. Ära tee tegemist ka ajakirjanikega - need otsivad vaid skandaale.
Kes siin skandaali otsis???8. august 2016, 18:20
Vaja seda jama 24/7 ikka ajada?
8. august 2016, 20:17
paidekas...mine ära siit riigist,päriselt ka
Mari8. august 2016, 17:57
Küll on kurb, et eestlane oma rahvusega aina uhkustab, Ja oma tarkusega, aga seda , et sa oled rumal ses suhtes et ei tee vahet rahvusel ja rassil, Ja ei süvene mitte kunagi sisuliselt probleemi või asja sisusse, Ainult õel ja kiuslik kommentaar. Kena tüdruk, kas siis peab kohe vanemate patute pärast hurjutama, ja peale selle on Viktoria Kass üks väga hea südamega hooldusõde haiglas, kuhu minagi olen sattunud, Arvan et ta emana on väga hea ja küllap annab ka oma lastele head nõu , kuidas neid kiuslikke daame, eriti need pensioniealisi ja sinna ikka jõudvaid eestlasi mitte tähele panna.
huvitav8. august 2016, 17:52
huvitav-huvitav! Kui valge elaks Aafrikas ja kuulutaks, et ta ON neeger... Mida kohalikud sellest arvaksid või mida ette võtaksid? Ei julge arvatagi!
Valge8. august 2016, 18:06
Kas Sinencia väitis, et ta on valgenahaline? Kas LAVs elav valgenahaline ei saa väita, et ta on lõuna-aafriklane ning tema ainuke identiteedi osa on see et ta on valge?
Ühesõnaga, sinu toodud võrdluse paralleel oleks see, et Lõuna-Aafrikas elav afrikaani-keelne valgenahaline väidab, et ta on "neeger", ei usu et keegi neistseda teeb - küll aga rahvus on mustanahalistega sama.
valgele8. august 2016, 21:50
ei väitnud. Ma paistaks ka tutsude seas silma, kui ma väidaks, et olen tutsu ja sellisel juhul ei piirdutaks küll pahandamisega. Eestlased pahandavad, sest ennasttäis tüübid käivad pidevalt väljakutsuvalt ärritamas, samal ajal, kui meie rahvus on ohus. Mis sul viga on, mulatineiu? Saa aru, et me elame põhjas ja meid on selliseks loodud ja ei lepi me mingi neegristamisega-araabistamisega.
Ja meie rahvas ei ole sind ilmale toonud, vaid ikka ema. Su välimusel pole häda midagi, mida sa kigised kogu aeg?
17:52-le8. august 2016, 19:23
Valgeid ei salli Aafrikas keegi,räägitagu vastupidiseid muinasjutte palju tahes.
Afroeurooplane, euroaafriklane?
kadrin8. august 2016, 17:44
palun end pruuniks kõrvetamist soovivate eestlaste nimekirjast välja arvata.
Täita naljakas küsimus8. august 2016, 17:43
"Riik maksab su elamise kinni? "
Sinencia isa ja ema on kuulsad narkodiilerid Joel de Luna ja Victoria de Luna (nee Kass). Riigi abi nad küll ei vaja.
Vangla8. august 2016, 21:51
+ kohtupidamise kulud maksis Eesti ( sh miinimumpalgaline) maksumaksja kinni. Kriminaalkurjategijate võsuke on õige ülbeks läinud.
8. august 2016, 21:53
Vanglas vegeteerisid Eesti maksumaksja kulul.
K6ik eestlased ei taha ennast pruuniks päevitada8. august 2016, 17:42
kohe päris kindlasti mitte. Pole ju häbi olla valge inimene. K6ik valged ei talugi päevitamist. Nii et - ei taha k6ik pruuniks saada, tumedanahaline eestimaalanna.
viinamarjad9. august 2016, 19:16
on hapud, kui ei saa, siis ei tahagi?
!8. august 2016, 17:41
Päevitamisega ei saa negroidseid näojooni ega jälki õelaid musti silmi .
to idioot8. august 2016, 17:53
jälki musti silmi ? kui su aju natukene töötaks siis sa teaksid ,et ei ole mitte mustad silmad vaid pruunid silmad . Ja täpselt samasugused silmad on pooltel venelastest. Sa rooma oma kivi alla tagasi ja ela oma ignorantset elu edasi. Krdi debiilik
jaanus8. august 2016, 17:54
pigile vist ei sobinud miskit.
julgen vaielda8. august 2016, 19:54
Osadel tõmmudel on tõesti jälgid õelad mustad silmad.
jaanus8. august 2016, 20:23
mingi tolerant on siin eriti hoogu sattunud. kui vaid oleks mingi võimalus, et sa minu ees seistes sama kindlalt oma putru suust välja pritsiksid.
jõmm8. august 2016, 21:58
Teisi idioodiks ja debiiliks sõimajale: musti silmi on olemas küll.
Kujundlikult nimetatakse selliselt tumedaid võrgutava pilguga
silmi. Laulgi on selle kohta. Dark Eyes (Очи чёрные)
https://www.youtube.com/watch?v=ZlEA04-IVbM
lol8. august 2016, 17:40
aga sa ise?8. august 2016, 17:37
Sinencia, sa ise kritiseerid teisi ja soovid, et teised seda ei teeks, nagu ainult sinul on õigus teiste käitumist kritiseerida! Vaata oma video üle, sa ju teed seda sama asja, mille pärast sa teisi kritiseerid! Siin on absoluutselt segi aetud kaks asja- siis sündinud, abielu ja armastusega siis sattunud st. loomulikul viisil siia elama tulnud inimesed ja siia mugava elu peale tulnud parasiidid. Milleks selline propaganda!? Millisest sallivusest te räägite? Enda inimesi ei aita keegi ja parasiitidele pakutakse kõike, vastik, kuidas kõik pannakse ühte patta!
8. august 2016, 17:32
Jah, rassi nimi on negriidne rass, selle rassi esindaja on neeger. Antud neiu paistab olevat hoopis mulatt: üks vanem valge. teine must. Kui ta elab eesti kultuuriruumis ja tunneb sellega kõige suuremad sidet, on ta loomulikult eestlane. Milleks panna �%kel pole ega tule eesti kultuuriga mingit sidet? On ka mitteeestlasi, kelle mõlemad vanemad on eestlased, kuid kes ei oska eesti keelt ega ela eesti kultuuriväljal.
russian and est is brother8. august 2016, 17:31
Igasugused Aserid, Musti neegreid, Kollaseid japse, USA neegrid ja kõik kohad täis. Sest venelane ongi oma inimene mitte mingisugused tsurnainõi. Soome firmas ja Ericssonis ning ABB oleme venelased ja eestlased nagu vennad. Me suitsetame igasugused Musti välja! Igasugused USA armastajad ja Neegri japsi hiina juutide aseri meil eiole vaja.
hemm8. august 2016, 16:47
Sinencia, ära raiska aega selliste kommentaaride lugemisele ega vastamisele.
8. august 2016, 18:45
eriti ära raiska aega SELLLISE kommi lugemisele !
Eestlane8. august 2016, 16:45
Kõik siin ilmas on suhteline, ka neegril ja neegril on suur vahe! Pühakuid maa peal ei ole, juhtub ka, et eestlane võib olla hullem kui neeger, aga ikkagi, ülearu palju neid ka siia ei taha!
jah8. august 2016, 17:12
tema ema on eestlane, siiski on ta soovi korral eesti rahvusest mulatt.
Hirmus on aga see, et möödunud nädalal olid samal tänaval Mustamäel 300m vahedega kaks päris (!) Aafrika neegrinaist lapsevankritaga!!! See on kohutav! Õudust tekitab see, et kaugelt mustade meelt ronivad nad siia sisse ja hakkavad sigima! Nagu me ei teaks, mida invasioon tähendab.
Ja sina, Sinencia, ela oma elu ja ära roni siin kusagil esile eestlasi õpetama ja kasvatama, väike nähvits. Vigise oma sotsmeediakanalis, kui soovid. Või kaeba Aafrikasse.
naine8. august 2016, 18:06
meil ju kohalike tööga võimaldatud emapalk, mis nii viga parasiitidel neli korda aastas paljuneda
jahile8. august 2016, 20:28
Sigine ise ka siis, äkki siis ei sure valged välja.
no 8. august 2016, 23:12
nii tige inimene kui sina to jah saab olla vaid madalalaubaline ebard
Jahile9. august 2016, 07:28
Ma loodan, et sinusugused vastikud inimesed ei paljun. Vahet pole mis rassist.
naisuke8. august 2016, 16:40
Olen eestlane, valge, väga valge; pruuniks saada ei taha!
kas9. august 2016, 19:26
PÕDER8. august 2016, 16:32
Tõepoolest kui palju reisitakse ja lebatakse oma elust rannas et pisutki pruunim olla. Samas kui oleksid eestlased mulatid siis sooviksid mustad olla sest ikka pisut upitada.
ants8. august 2016, 18:51
Kuule põder ...
Oleks juba aeg aru saada, et asi ei ole mitte nahavärvis, vaid käitumises ja elu põhimõtetes. Kui põhjamaalane tahab suvel pruuniks saada, siis see on hea, sest siis on talvel tervis parem. Kui aga neeger tuleb põhjamaale, elab kohaliku rahva kulul ja nõuab oma õigusi, siis on see paha paha paha. Kui tahad elada võõral maal, siis ainult selle maa kommete kohaselt !!! Kui paljud pagulased seda Euroopas järgivad ??? Seega on täiesti arusaadav ja põhjendatud kohalike arvamus nendest.
pime arvamus9. august 2016, 19:30
pole kunagi õigustatud.
TÜDRUK POLE JU8. august 2016, 16:28
MILLESKI SÜÜDI,LASKEM OLLA.
8. august 2016, 16:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ajugeenius8. august 2016, 16:35
Ahah, et kui mina sündisin haiglas, siis ma olen elulõpuni patsient? Ja kui ma kiirabi autos sündisin siis olen... mis? Auto varuosa? Väga nõme võrdlus, sest inimene on üks LIIK, hobune ja rott aga nagu... pole ju vist?
njaa8. august 2016, 16:37
hea ja tabav võrdlus
/8. august 2016, 17:07
Kui eestis sünnib mingi neeger , siis on õiglane ja humaane ta saata aafrika.
hmm 8. august 2016, 18:00
kas teil tõesti on seda ajunatukest väheks jäänud? üks toob mingi ebanormaalse võrdluse ja teised idikad kiidavad takka. Ei tasu ikka lasteaiast jalga lasta ja kooli vahele jätta.
8. august 2016, 16:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Hehile8. august 2016, 16:32
Vanemate pattusid ei ole ilus nende lastele kaela määrida.
see on üige eestlase hea tava8. august 2016, 19:18
tema Stalin ise lõi sellise korra. Õige ei saa mitte inimese moodi elada.
tomm8. august 2016, 16:10
Tänapäeva avalik ruum on igat masti solvujate teatrilava, kus ennast oma solvumiste kaudu esitleda ja publikut kaasa kiskuda.
Eestlus on tuhandeid aastaid vana ja eestlane on läbi ajaloo olnud valge eesti keelt rääkiv eesti juurtega inimene. Ladvik ja massimeedia on muidugi valmis kuulutama igasugu karvased ja sulelised eestlaseks, kes korra avalikkuses kisendavad, et nemad tunnevad ennast nüüdsest eestlastena.
Mõhk8. august 2016, 16:46
Parim nali - eestlus on tuhandeid aastaid vana! /vähkreb naerust põrandal
Enne 1857 aastat, mil papa Jannsen võttis kasutusele sõna "eestlane" polnud keegi eestlusest kuulnudki. ;) Kui aga ajaloost lähtuda, on siinmail alati ja VÕIMSALT ROHKEM väärtustatud keelt ja kultuuri, mitte nahavärvi või usku.
Saarlane, ka üht otsa pidi 369 aastat juba :)8. august 2016, 19:34
Sa mõhk oled ju lausloll?
Mõhk9. august 2016, 01:10
Ma olen kindel, et sind ja su mõttekaaslasi ma laksan igast asendist, nii intelligentsuses, üldhariduslikes teadmistes, näopeksus kui ka ajaloos
8. august 2016, 16:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mis asi see 8. august 2016, 19:08
eestimaalane on? Ei ole midagi kuulnud saksamaalastest, prantsusmaalastest, poolamaalastest jne.
eestimaalane8. august 2016, 22:16
Kui Sa, 19:08, pole midagi kuulnud sõnast "eestimaalane", ei ole Sa ilmselt lehti lugenud. Termin võeti kasutusele 1980ndate lõpul, tähistamaks Eesti elanikkonda. Et ei peaks eraldi loetlema eestlast, venelast ja muud . Niisamuti võttis Jeltsin oma kõnedes käibele kõikiühendava "rossijane" (venemaalased). Varem seda sõna välditi.
Paavo8. august 2016, 15:58
kõik eestlased tahavad olla pruunid, kuid keegi ei taha olla neeger
ants8. august 2016, 15:58
Väga sümpaatne ja intelligentne tütarlaps.
Paavo8. august 2016, 15:42
De Luna pärast ma küll seda tüdrukut ei nuhtleks.
janoeinomuidugi-8. august 2016, 15:42
ei muuda mulati jutt minu veendumust temast kui eestimaalasest , mitte eestlasest . Punkt .
Asi pole nahavärvis8. august 2016, 15:40
neiukesel on suur tähelepanu vajadus.Aga suu võiks siis lahti teha,kui midagi asjalikku öelda on,selline kekutamine ei sobi kuidagi
Arvo.8. august 2016, 15:38
No täitsa lõpp, tumedanahaline eestlanna. Esimene kord kuulen kuidas neeger on saanud eestlannaks. Neeger oskab lihtsalt eesti keelt mis on temast väga tubli.
to Arvo.8. august 2016, 16:03
Sa oled lapsepõlves midagi traumeerivat läbi elanud seoses neegritega või? Miks muidu selline välistamine nahavärvi ja eestluse osas? Väärtushinnangud, tõekspidamised, eluviis ja enesemääramine nagu tähtsamad ei ole või?
enesemääramisest8. august 2016, 16:33
eestlus (jm rahvuslus) on osaliselt ka selle rahvakogumiku poolne valmisolek "taotlejat" omaks pidada.
kats8. august 2016, 15:33
europiidi ja negriidi ehk eurooplase ja neegri järeltulija on mulatt. eestlase ja venelase järeltulija on poluvernik. kui ikka ei tea, mis rahvus on see teine pool, siis on selle jaoks eestlastel sõna n.
See on umbmäärane sõna, mille tähendus ütlejale ongi määratlev, et tegu on krussis juuste, paksude huulte ja tumeda nahaga. keegi ei pea tumedat nahka halvustavaks.pigem on see nende enda põdemine, et näe ise tahate ka olla sellised.inimesi iseloomustataksegi silmatorkavate iseloomu või väljanägemise järgi. ala- ah see kõverate jalgade, kongus ninaga jne.. lapsed, kes pärinevad erinevatest rahvustest või ela oma isamaal otsivadki oma kuuluvust ja juuri ning neil ongi raske seda leida.aga seda mingiks rassismiks nimetada on vale - sama hästi võiks meie valget nahavärvi seostada orjusega.
tsenseerimissirbiga lõikajale8. august 2016, 15:30
Tüdruk,
eestlased saavad piisavalt hästi aru, et sa oled pärit sügavalt probleemsest perest. Mistõttu ei ole sul eriti mõistlik iseenda närvikava ja psüühhika hoidmiseks (liiati olles veel alaealine) püüda teistega debateerida ja sõna võtta sellistel ühiskondlikel teemadel arvestades enda pere kuritegelikku minevikku. Kahtlemata on sul õigus seda teha, tõstatada küsimusi jne, aga kahjuks pead arvestama inetustega, et see su pere minevik tuleb stereotüüpse argumendina lauale. Seda eriti nii väikeses ühiskonnas kui seda Eesti on. Ja inimesed on emotsionaalsed ja ükskõik kui asiseid mõtteid sa ei esita, siis arvesta, et see on see mis rahvale "peale läheb" ja sind saatma jääb:
(tuli kuskilt must mees Eestisse, tootva tööga ei tegelenud, oli mingi laulja moodi asi, tegi tited eesti naisele, hakkas kurjategijaks, tiris naise enda tegemistes kaasa kurjategijaks, põgenes Eestist ära, saadi kaugelt maalt kätte, mõisteti kohut, pandi vangi, sai vangist välja, pärast enam enda laste emaga koos ei ela, läks Eestist minema jne
See ei ole "positiivne programm" ühiskonnas millegi eestkõnelejaks olemisel või olla püüdmisel.
[[ 1 ]]
http://kroonika.ohtuleht.ee/612239/
18.02.2008
De Lunal on abielust Victoria Kassiga kaks last: poeg Antonio Sebastian ja tütar Sinencia Jasmine. Victoria eksmehe uut võitu eraelu rindel valgustama ei kipu - veelgi enam, modelliagentuuris töötav Victoria ei soovi oma mehest enam ammu midagi kuulda...
[[ 2 ]]
Joel De Luna pääses vanglast välja
1. detsember 2006 18:09, BNS
http://www.postimees.ee/1605103/joel-de-luna-paases-vanglast-valja
Kohus karistas Joel De Lunat (41) kolmeaastase reaalse vangistusega ning tema eksabikaasat, tippmodelli Carmen Kassi õde Victoriat (30) sama pika tingimisi vangistusega.
Põhja ringkonnaprokuratuur süüdistas kohtualuseid grupiviisilises ulatuslikule kokaiini salaveole kaasaaitamises ning kokaiini ebaseaduslikus omandamises, hoidmises ning edasiandmise korraldamises.
Keskkriminaalpolitsei kogutud tõendite kohaselt oli Joel De Luna üks võtmeisikuid, kes organiseeris 2000. aasta juunist 2001. aasta märtsini suures koguses kokaiini salakaubavedu Venezuelast Eestisse ja Eestist Hollandisse ning aitas kaasa kokaiini salaveole Venezuelast Eestisse.
Tõendite kohaselt kaasas Joel De Luna narkootilise aine salakaubaveo organiseerimisse ka oma toonase abikaasa Victoria.
Victoria aitas kaasa kokaiini Eestisse toomisele ning organiseeris 2000. aasta septembris selle salavedu. Samuti süüdistati Victoriat selles, et ta toimetas 2000. aasta juunis ja oktoobris salakaubana kokaiini Eestisse ning 2000. aasta augustis Eestist Hollandisse.
De Luna põgenes kriminaalmenetluse eest Ameerika Ühendriikidesse, kuid sealsed ametivõimud tabasid ta 2003. aasta detsembris New Yorgis.
Keskkriminaalpolitsei töötajad toimetasid De Luna USAst Eestisse mullu aprillis.
ma ei hakka isegi selle plika juttu kuulama8. august 2016, 15:51
sest - kuigi vanemate patte laste ei tohtivat nuhelda, pärivad nad siiski nende geenid.
Ja ma ei taha, Joel de Luna järeltulija teisi õpetama tuleb enne, kui pole ausa töö ja eluviisiga tõestanud, et soovib ühiskonda kuuluda.
Pille8. august 2016, 15:25
Ma küll päevitada ei taha, see teeb naha koledaks, kuivaks ja vanaks.
Jah, 20. -ndates tahtsin, aga enam küll mitte. Päike kuivatab nahka ning ei soovi välja näha 20 aastat vanem.
Tumedanahalised inimesed8. august 2016, 15:45
näevadki vanemad välja.Mina pakuks sellele neiule 35.
jepp8. august 2016, 16:27
Õige. Kunagi noorena päevitasin ennast tumepruuniks ning peeglist nägin õudset räpast mutti. Rohkem ma nii teinud pole.
Pille8. august 2016, 15:23
Kas sel neiul ema on eestlane või ei ole ?
Üldiselt see lõputu propaganda ja ajuloputus on ammu ära tüüdanud.
Kas neiu ise naudib seda, et on rakendatud propagandavankri ette ?
Paavo8. august 2016, 15:17
Kõkutav mulatitüdruk, kas pole täpme määratlus ?
Mõhk8. august 2016, 15:08
Ma ei ole maailma kõige tolerantsem inimene, aga no ma tean, et nahavärv ei ole tähtis, no ausalt ei ole!!! Peab olema ikka päris loll, et seda arvata!
Oluline on väärtushinnangute, tõekspidamiste ja isikuomaduste kogum. Inimene, kes on siin kasvanud, omab neid reeglina, olgu või pigimust või erekollane. Kriitiliseks muutub asi siis, kui neid musti ja/või kollaseid saab liiga palju ja nad moodustavad omaenda kogukonna, mis on konfliktis ühiskonnaga, kus nad elavad.
Nõhk8. august 2016, 15:23
Minu meelest on asi kriitiline juba siis kui mulle õpetatakse uusi väärtushinnanguid ja minu omad seatakse kahtluse alla.
Mõhk to Nõhk8. august 2016, 16:08
See ei ole väga mõistlik, või mis? Et iga kord kui uue ja endale tundmatu olukorraga kokku puutud, siis hakkad oma joru ajama?
Tölpa8. august 2016, 16:39
Ja kui see "uus ja tundmatu" peale kokkupuutumist saab hinnangu "ei soovi seda", kas siis oma arvamusele ei tohi õigust olla??
Mõhk9. august 2016, 01:17
Muidugi tohib. Arvamused on nagu sitaaugud - kõigil on see.
naine8. august 2016, 14:40
kallis ilus naine. ole meiega ja tunne meist rõõmu ja meie tunneme sinust rõõmu.
mustlane8. august 2016, 14:37
Mõtetu lugu pöördumaks netikommentaatorite kui eesti rahva poole.Tütarlaps ei saa aru,et kommenteerijad on suures laastus kloaagis sobrajad,kel hälve küljes ning nad pole ühegi rahva parimad pojad ja tütred.Mõtleval ja korralikul inimesel pole aega ja vajadust selles solgiaugus susserdada.
8. august 2016, 22:16
Eesti parimad pojad ja tütred vaatavad kuidas saaks vaikselt nurgataga mendi katusega kanepit kasvatada või narkomuulata,tühised majandus ja poliitprobleemid neid ei huvita.
mees8. august 2016, 14:33
"tume" neiu suudab ära õppida eesti keele aga kohalik venelane mitte ?
o,o8. august 2016, 15:15
venelased pole eesti keelt 75 aastaga selgeks õppinud ja mina ei kavatse nendega kunagi vene keeles rääkida, ega aru saada.
ju ta ei häbene oma EMAKEELT8. august 2016, 15:27
ja mis on tal venelasega ka pistmist.
Juss8. august 2016, 16:00
No see oleks küll imelik, kui eestlasest ema Eestimaal sünnitatud ja kasvatatud laps eesti keelt ei räägiks.
8. august 2016, 14:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
järelemõtleja8. august 2016, 14:33
Huvitav tõesti---ongi nii!
neegerjooksja-banaanikorjaja8. august 2016, 15:02
Milline süütu kommentaar koristati ära!?
hehe8. august 2016, 15:10
See on juba reegliks muutunud, et Õhtulehe mode-jupijumal kustutab täisesti suvaliselt. :D
Lugeja8. august 2016, 14:01
Hunt vaatab ikka metsa poole. Enamik eestlasi ei taha majanduspagulasi aidata, aga end eestlaseks Hunt vaatab ikka metsa poole. Enamik eestlasi ei taha majandusmigrante aidata, aga end eestlaseks pidav mustanahaline jällegi tahab. Kui ma olen kiilaks, kas hakkan end kiilaspäisuse pärast teistest paremaks pidama ja just kiilaspäisete erikohtlemist ootama?
paha inimene8. august 2016, 15:19
Kui sa oleks sõbralik sallija, siis sa hakkaks nõudma, et kõik sinu ümber peavad ka ennast sinu kombel kiilaks ajama
lol8. august 2016, 13:58
vaene lapsuke
alguses räägib, et neeger pole rass siis jälle, et neeger on rass.
tema läheb presidenti valima? no kuulge miks mina valge inimene ei saa presidenti valida?
8. august 2016, 14:45
Rassi nimi on NEGRIIDNE, mitte neeger :)
naine aiast8. august 2016, 17:39
ei ole negriidse rassi esindaja neeger, vaid negriid.
negriidse rassi esindaja neeger, vaid negriid.9. august 2016, 15:00
valge rassi esindaja kriit
2 lol9. august 2016, 12:59
vaene lapsuke? oled Sa 60 aastane, et nii üleolevalt kirjutad? tegelikult on kõik päris selge, ainult Sina ei saa aru, vaene tädike:)
värvifanaatik.8. august 2016, 13:57
Mine p.. siin on ainuke mure et liiga punaseks kätte ära ei lähe elu.
Paavo8. august 2016, 13:56
rahvusel ja rassil on muidugi erinevus, ainult me ei tunne neegrirahvusi. Silencia on ilmselt pooleestlane- poolneeger (mis neegrirahvusse ta kuulub, teab ta ise paremini). Seega fifty-fifty !
vähemalt8. august 2016, 14:56
Padupunasus on rassideülene!
ja kassi õde on ema8. august 2016, 13:56
no aga isa on tal ju de luna .
üldiselt8. august 2016, 14:12
Sedan'd küll. Tema ärgu üldse tähele pangu seda neegrivastasust,sest meie ei taha siia ju üksnes pagulasmugavlasi ja matšeetemehi ja muid tumedaid parasiite.Sinencia Jasmine on nüüd piisavalt meedias olnud, et me teda Antonio õena tunneme, võtku Hiiumaa Carl ka punti ja olgu rahulikud nagu Dave Benton---keegi ei torgi, tehke tööd.
to üldiselt8. august 2016, 15:15
Väga hea kommentaar! Just nii enamik eestlasi mõtlevadki. Elad siin, räägid keelt, austad kohalikke tavasid ja annad oma panuse - viimasepeal, noh, mis vahet seal on, mis värvi Sa oled! Kuid ega seepärast mugavuspagulasi ja põuepommareid ei pea tolereerima.
...8. august 2016, 13:53
Eestlane on samasugune neeger nagu see tüdruk, ainult selle vahega, et eestlased on olnud orjad pea 700 aastat. Selle tüdruku juured on võib-olla lopsakast troopikast pärit. Kas eestlane peaks ka solvunud olema, kui teda eestlaseks kutsutakse? Meie maa on migrante täis, kes Eesti kultuuri omaks ei võta, tänu sellele Eesti kultuur hääbub, ole minugi poolest või marslane, kui sa Eestimaad ei hoia ega armasta, siis tõmba siit UTTU- ole või eestlane!
Nojah8. august 2016, 15:24
Millal või kellele sina orjanud oled? Vanemad eestlased võivad sellist juttu ajada aga tänapäeva eestlane ei saa arugi mida see tähendas ning selle jutuga lehvitatakse igalpool. Enamus rahvused võivad öelda sama, pea igas riigis on olnud suuremad sõjad ja okupeerimised mingil ajaloo hetkel.
Nojah8. august 2016, 15:28
Millal või kelle jaoks sina oled orjanud kunagi? Vanemad eestlased võivad sellist juttu ajada, mitte noorem generatsioon. Pea igas riigis on olnud okupeerimisi ning sõdasid ajaloo jooksul.
no8. august 2016, 13:53
tema pole kull mingi pigi ,imetlusega vaatan alati neid tommusid inimesi ,ilusad ja veetlevad.Ise olen olnud paevitaja ja paike armastas mind,sest kevadel juba esime paiksega olin juba tommu.Aga need loodud tommud on vaga ilusad,ainult kade voib raakida teisiti.
8. august 2016, 14:59
Arukat neegrit vaadata või kuulata polegi probleem, aga siin on hoopis millegi muuga tegemist ja sellist isikut imetleda on juba kuritegu enda vastu.
13:53, 8. aug 2016-le8. august 2016, 19:29
Nägin palju valgepäiseid lapsi liivakastis mängimas---väga ilus oli vaadata!
Võrratu eestlanna Sinencia.8. august 2016, 13:52
Oled kaunis, tark ja sümpaatne!
See8. august 2016, 16:44
kõlab küll imalalt..
E8. august 2016, 13:51
Mul on h2bi teie parast, eestlased
E8. august 2016, 13:51
mul on h2bi teie p2rast, eestlased
E-le8. august 2016, 14:40
Häbi? Et millepärast täpsemalt? Eks eestis on ennegi musti olnud...Monica Tuvi, see mustanahaline poiss, kes ETVs oli saatejuht. Ega jah, lapsed ei ole selles süüdi, et nende emad omal ajal musta meest tahtsid...las lapsed elavad siin. Lihtsalt selline asi ajab eestlastel s..a tugevalt keema, kui tassitakse sisse kõige ehtsamaid muulasi, musti, moslemeid ja SELLES valguses otsitakse ja tiritakse välja need vähesed eestis sündinud ja kasvanud tumedanahalised, et kõigele sellele jamale teed sillutada. See ju läbinähtav! Mul on hea meel, et Monica Tuvi end sedasi lolliks ei tee, ega tee tasuta reklaami riigiisade idiootsele rassihävitusskeemile!
ei mahu pähe?8. august 2016, 16:20
kas see ei mahu pähe, et ei "tahetud musta meest", vaid taheti meeldivat inimest, kes juhtumisi on tumeda nahavärviga. Me ei ütle ju, et tahtis blondi meest või tahtis jalanumber 45 meest. Ebameeldiva inimesega ei hakka keegi midagi ajama, olgu ta blond ja sinisilmne või must kui öö.
Ei mahu jah9. august 2016, 13:11
Eestis on küll meeldivaid mehi olemas. Kes tahab just musta ja meeldivat, siis koligu mustade maale, ärgu vedagu siia musti mehi ja ärgu paljunegu eestis!
8. august 2016, 13:49
neid kanu, kes ennast ise grillivad, on ikka vähem.
nojah8. august 2016, 13:49
Neeger rannas on palju päikest saanud eestlane.
Paavo8. august 2016, 13:48
ilus tüdruk ju. Ja üsna valge ka. Kõik tema jutt on õige, kui ta arvestaks ühte asja - valgenahalised tunnevad eksistentsiaalset hirmu (ja seega vastumeelsust) neegrite ja ka teiste rasside ja rahvuste (araablased) suhtes, kuna meid ähvardab väljasuremine ! Sellest need neegrite kaitsjad aru ei saa, Asi pole selles, kas võtta vastu neegreid või aidata neid, oht on selles, et varsti enam pole valgeid kui asi nii edasi läheb. Silencia, kas sa sellest aru saad ja võiksid ehk edaspidi vaikida ?
N.8. august 2016, 13:50
Me kunagi nii kui nii kõik sureme välja ja maal lõppeb elu ükskord
Paavel8. august 2016, 20:26
Aga miks see väljasuremine toimub? Kes selles süüdi on, et valged ise ei paljune?
mõned rahvad8. august 2016, 22:27
saavad juba aru, et nende õnn ei seisne järjest suurenevas rahvaarvus
Paavel9. august 2016, 07:27
Siis ei tasu vinguda ka, et välja surrakse kui ise ennast välja suretatakse.
Paavel9. august 2016, 07:28
Siis ei tasu vinguda ka, et välja surrakse kui ise ennast välja suretatakse.
8. august 2016, 13:42
mis üldistus? KÕIK eestlased EI PÄEVITA PRUUNIKS!
olen eestlane ja minu laps on eesltane8. august 2016, 13:38
ja me kumbki ei taha päevitada. ausalt ka. ei ole soovi. ei mõista seda soovi. seega... väike eksitus KÕIK EESTLASED ei taha. võib olla enamus tahab.
aga kallis,on siiski olemas neid,kes pole ÕIGED8. august 2016, 13:46
ja naudivad päikest ning soojust. Ja kellele meeldivad jumekad sääred ning käed.
teie olete ainuõige,see on armas.
Totakas väljaimetud artikkel.8. august 2016, 14:57
Õige, oma koguse igapäevast mu lti ku ltit pead sina kätte saama isegi kui millegist kirjutada pole.
On nii ju?
PS! Dave Benton, Monika Tuvi ja teised "pruunid" elavad sõbralikult koos meie "kahvanägudega" ja pole kellelegi peale to -latse- vate sa -llija- te sellest muret aga neil vaja torkida ja torkida nö. sallivalt et ikka kisa oleks üleval ?
Jube8. august 2016, 15:48
Milline solvang-ütles, et kõik eestlased..Ise panete kõik inimesed rassi järgi ühte potti!
8. august 2016, 13:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ära tee vihast lõrinat8. august 2016, 13:49
see noor on segavereline ,ta pole küll akadeemik ega professor nagu teie RÕIVAS ja ILVES ,aga ta pole ka Aafrikas sündinud.
Neiu Kass oli nõnna uhke,kui mehele läks,pulma ja ilusat elu promoti meediaski.
Äraole kade . Ära vihka.
Loodame ,et teie etnilised eestlased tema kõri jätavad maha lõikumata
hmm8. august 2016, 13:31
Mujalt ei ole konflikti välja urgitseda, kui ühe nähvitsa rumalatest üldistustest?